abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:58:34 #1
137949 Disana
pi_52658878
Uit het vorige deel dat je hier kunt vinden: [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.

======
De DGK COS is de laatste maanden kwalitatief hard achteruit gegaan, of dit parallel loopt aan de terror en/of saaiheid in de villa zelf is niet met zekerheid te stellen, maar feit is dat de COSsen niet meer zijn wat ze geweest zijn en sommige users de COSsen daarom liever vermijden.

Hierbij wordt een aantal zeer gewaardeerde posters node gemist.

Dit topic is geopend zodat de users en mods van gedachten kunnen wisselen over hoe en of de DGK-COSsen nog te veranderen zijn.

Hou het netjes, uitschelden is overbodig alsmede het overmatig gebruik van emoticons.

Game on
======
pi_52658914
Het is toch van de zotte dat het eigenlijk om een handvol mensen gaat?

Hmm Ik heb er nog wel een waar ik me dood aan erger.
  FOK!Babe vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:00:04 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52658939
Tragisch dat we aan deel 2 zijn toegekomen en nog géén van de prominente COShoeren zich heeft laten zien.
pi_52658963

[ Bericht 100% gewijzigd door pasjesjen op 24-08-2007 20:20:59 ]
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52658977
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Tragisch dat we aan deel 2 zijn toegekomen en nog géén van de prominente COShoeren zich heeft laten zien.
NAMEN graag en niet wijzen, en hoe duur ik wil neuquh
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:02:34 #6
137949 Disana
pi_52659012
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef itsme het volgende:

Het is toch van de zotte dat het eigenlijk om een handvol mensen gaat?

Hmm Ik heb er nog wel een waar ik me dood aan erger.
Yvonne vroeg zich hier [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. al af of het niet handiger was man en paard te noemen. Verderop schrijft ze het daar verder over te willen hebben als ze van haar weekend terug is.
pi_52659259
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Yvonne vroeg zich hier [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. al af of het niet handiger was man en paard te noemen. Verderop schrijft ze het daar verder over te willen hebben als ze van haar weekend terug is.
Oke dan. Had ik gemist.

Ik denk dat dat ook beter is.
In mijn geval gaat het vooral om 2 mensen die ik al benoemd heb.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:16:53 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52659418
Helaas een deel 2...
Ik heb wel eens beroerdere TVP's gedaan
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:24:56 #9
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52659632
Ik zet ook even een tvp...

COS had net weer een aardig diepte puntje.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_52659694
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is er al maanden een heleboel loos in de COS, daar is immers zojuist een heel topic over volgepost: [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.

Maar speciaal om al die mensen toch nog een kans te geven hun visie op de zaak te geven, en we graag van hen horen hoe zij denken dat de COS kwalitatief wel verbeterd kan worden is er een # 2 geopend, waar ze alsnog kunnen melden wat zij denken dat er mis is in de COS en hoe zij denken dat dat verbeterd kan worden:

[DGK] COS Discussietopic #2
Hoe graag wordt er eigenlijk naar geluisterd? Ik als COSposter begin me nu toch wel aangesproken te voelen ook al voel ik me kliekloos en dat houd ik ook graag zo maar dit terzijde. Als ik als COS-ser lees dat ik en velen met mij propjosti's zijn. Hoe constructief is het dan nog?
Go hard or go home
pi_52659775
Ik snap er geen k*t meer van....
De COS is bedoeld voor commentaren op streams. Er zijn mensen die geen streams hebben dus dan is het handig als er ook gepost wordt wat er te zien is.[Heb je wel eens 3 x hetzelfde natuurlijk]
Degenen zonder streams kunnen dan toch commentaar geven, wel zo gezellig.
Vervolgens ontstaat er een discussie maar dat mag niet te lang doorgaan want dan ben je ondertussen off-topic.
Wat is nu dan wel de bedoeling?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:31:33 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52659831
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe graag wordt er eigenlijk naar geluisterd? Ik als COSposter begin me nu toch wel aangesproken te voelen ook al voel ik me kliekloos en dat houd ik ook graag zo maar dit terzijde. Als ik als COS-ser lees dat ik en velen met mij propjosti's zijn. Hoe constructief is het dan nog?
Ik zie jou, en een aantal andere users, als kliekloos, maar ik denk niet dat dat er wat toe doet.
Ik zie mezelf ook als kliekloos, maar daar zullen anderen een andere mening over hebben.

Ik had echt graag gezien dat degenen die de laatste tijd de COS regelrecht verneuken met hun posts, het lef hadden gehad hier te reageren... De COS is al tijden het nalezen niet meer waard, maar de laatste tijd helemaal niet meer, en daarin maakt dat kleine beetje on-topic posts van users zoals jij net niet het verschil wat nodig is om nog wel terug te lezen en/of te posten...
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:33:09 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52659868
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
De COS is bedoeld voor commentaren op streams. Er zijn mensen die geen streams hebben dus dan is het handig als er ook gepost wordt wat er te zien is.[Heb je wel eens 3 x hetzelfde natuurlijk]
Vervolgens ontstaat er een discussie maar dat mag niet te lang doorgaan want dan ben je ondertussen off-topic.
Ook zonder streams is het simpel zat om on-topic te blijven in de COS... zeker als de COS door anderen een beetje leesbaar wordt gehouden
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:35:45 #14
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52659921
quote:
Een discussie over de bewoners en wat ze doen is natuurlijk niet offtopic. Zelfs dingen over de regie zijn nooit bestempelt over offtopic. Dus die dingen mag je gewoon zeggen en posten.

Echter zijn er discussies die zo lang duren en 10 duizend zijtakken vormen en dan uiteindelijk niet echt meer offtopic zijn. Die zijtakken moeten dan ergens anders heen. Dit is nooit echt een probleem geweest. Iedereen wist wel ongeveer tot hoever ze konden gaan. In de zeldzame gevallen dat het echt door etterde was er wel een mod die streng doch beslist opmerkte dat het ergens anders verder moest.

Voorbeelden hiervan zijn bv kaarten acties en de populariteitspoll. Beetje helder?
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:37:22 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52659958
quote:
Dat.

En
Ik heb meegelezen maar tot nu toe geen behoefte gevoeld te reageren, omdat ik het eerlijk gezegd allemaal een beetje much ado 'bout nothing vind.
Soms krijg ik het gevoel dat er een soort onderhuidse populariteitscontest onder de COSsers (old & new) plaatsvindt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52660042
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef Veulen het volgende:

[..]

Een discussie over de bewoners en wat ze doen is natuurlijk niet offtopic. Zelfs dingen over de regie zijn nooit bestempelt over offtopic. Dus die dingen mag je gewoon zeggen en posten.

Echter zijn er discussies die zo lang duren en 10 duizend zijtakken vormen en dan uiteindelijk niet echt meer offtopic zijn. Die zijtakken moeten dan ergens anders heen. Dit is nooit echt een probleem geweest. Iedereen wist wel ongeveer tot hoever ze konden gaan. In de zeldzame gevallen dat het echt door etterde was er wel een mod die streng doch beslist opmerkte dat het ergens anders verder moest.

Voorbeelden hiervan zijn bv kaarten acties en de populariteitspoll. Beetje helder?
Dit wel. Maar ik kan er dan toch niet de vinger opleggen waar het dan wel mis is gegaan.
Ik volg dit topic al vanaf het begin, maar is alle onvrede terug te voeren op een paar users?
Of spelen er nog meer dingen die ik dan niet gemerkt heb.
Ik zie heus wel dat de COS absoluut niet hetzelfde is als een tijd terug.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:41:05 #17
137949 Disana
pi_52660053
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat.

En
Ik heb meegelezen maar tot nu toe geen behoefte gevoeld te reageren, omdat ik het eerlijk gezegd allemaal een beetje much ado 'bout nothing vind.
Soms krijg ik het gevoel dat er een soort onderhuidse populariteitscontest onder de COSsers (old & new) plaatsvindt.
Klopt. En die komt sterker dan ooit tot uiting in posts als deze in dit screenshot:

http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=399017
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:42:55 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52660100
quote:
[..]
Dat.

En
Ehm... niet om het een of ander, maar heb je wel eens goed naar de posts van die zelfverklaarde psycholoog gekeken en de onderhuidse sneren naar users er in gezien??

Ik dacht dat userbashing niet toegestaan was... maar kennelijk mag het wel als je het leuk verpakt.
Volgens mij verandert dat weinig aan de boodschap...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52660108
quote:

[..]

Dat.

En
Uiteindelijk weten we allemaal wat er gebeurt als je 10 of meer al dan niet willekeurige types bij elkaar in één ruimte zet. Na verloop van tijd gaan ze zich aan elkaar ergeren en slaat de vlam in de pan. Zie BB1,2,3,4,5,6, HBB en DGK. In de COS is dat niet anders dus....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:44:13 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52660139
ik blijf vinden dat ik niet op z'n plek ben in de cos. zonder streams. Heb absoluut een mening, maar kan niets vinden om commentaar op te geven daar. (behalve dan hetgeen ik hier voor ben )
ik weet gewoon bij vlagen niet over wie er gepost wordt, zo cryptisch worden de namen weergegeven. het is naar mijn gevoel een SC geworden van mensen die niet in de echte sc willen komen en tussendoor nog over dgk praten. in de échte sc zitten vele non-streamers die steeds verder raken van het programma op deze manier. Zo wordt de kloof steeds groter. IMHO
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_52660225
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things worse.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:48:01 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_52660232
Goeie OP.

En eindelijk de knuppel in het hoenderhok.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:49:05 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52660269
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef APK het volgende:
Goeie OP.

En eindelijk de knuppel in het hoenderhok.
En het verschil met de OP van het vorige topic is??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52660272
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:43 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Uiteindelijk weten we allemaal wat er gebeurt als je 10 of meer al dan niet willekeurige types bij elkaar in één ruimte zet. Na verloop van tijd gaan ze zich aan elkaar ergeren en slaat de vlam in de pan. Zie BB1,2,3,4,5,6, HBB en DGK. In de COS is dat niet anders dus....
....is het een normaal iets en iets wat onvermijdelijk is?
Go hard or go home
pi_52660322
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef noekje het volgende:

[..]

....is het een normaal iets en iets wat onvermijdelijk is?
Yep! Clever! Met dit verschil dat we hier niet 24 uur per dag in de gaten worden gehouden en er niet altijd ad-hoc gereageerd kan worden.... en daar zit hem de kneep denk ik...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')