Best joh... ik zal me er wel redden... zolang die verlopen mascarakoppen maar niet jaloers wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duister achteraf aggenebes kroegje met gemiddeld 120 jaar gevangenisstraf binnen. Met van die blonde verlopen dellen hangend aan de bar met veel te veel mascara. Zo'n kroeg waar per drie weken zeker één ruit sneuvelt en een mes door de tent vliegt. Een gelagkamer waar je zes keer per avond moet bukken omdat er iemand uithaalt.....
Ehm, zin om mee te gaan?
ik durf elke discussie aan met iedereen. De vraag is of ik uitgerekend op een sc een discussie wil voeren dat verwant is aan het programma DGK en bovendien uitgelokt wordt door een stel fundamentalisten van een bepaalde geleding van FOK. En dan zeg neuh dank je......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, zo los je de dingen lekker op.... Alleen PM? En je durft de discussie niet openbaar aan omdat?...
Je mag er alleen binnen als je tieten hebt of breder bent dan 1,40 mtr.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Yo! Klinkt goed... Geef het adres eens?![]()
Je zit in de SC hè...quote:
Pm negeert ze ook. Maar dat kan je natuurlijk veel makkelijker doen. Alsof 1 persoon gaat klagen dat je niet reageertquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zou ik je in jezusnaam PM'en?
Durf je de discussie niet aan?
Cosmos?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het begint met een C en het eindigt op OS...
Er is je gevraagd of je in dit topic [DGK] COS Discussietopic #2 en in de voorganger van dit topic wilde reageren. Maar ook dat verzuim je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik durf elke discussie aan met iedereen. De vraag is of ik uitgerekend op een sc een discussie wil voeren dat verwant is aan het programma DGK en bovendien uitgelokt wordt door een stel fundamentalisten van een bepaalde geleding van FOK. En dan zeg neuh dank je......
Dat hoeft ook helemaal niet in de SC, sterker nog: daar is de SC eigenlijk niet voor, en om verdere topic-verloedering binnen dit subforum tegen te gaan is hiervoor specaal een discussietopic geopend:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik durf elke discussie aan met iedereen. De vraag is of ik uitgerekend op een sc een discussie wil voeren dat verwant is aan het programma DGK en bovendien uitgelokt wordt door een stel fundamentalisten van een bepaalde geleding van FOK. En dan zeg neuh dank je......
Ben jij breder dan 1.40 of heb je tieten??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag er alleen binnen als je tieten hebt of breder bent dan 1,40 mtr.
Hoiquote:
Beide......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben jij breder dan 1.40 of heb je tieten??![]()
Tot welke categorie reken jij jezelf?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag er alleen binnen als je tieten hebt of breder bent dan 1,40 mtr.
Hors Categorie, pistolen paultje type?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef demins het volgende:
[..]
Tot welke categorie reken jij jezelf?![]()
Buuf ook hierquote:
Tief eensch op met je generaliserende, ongefundeerde, arrogante posts.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zo is het genoeg, thank you very much.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief eensch op met je generaliserende, ongefundeerde, arrogante posts.
Als je de discussie aan wil gaan is daar een topic voor.
Jij komt in de buurt......al is dat dan weer niet zo heel verstandig van je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Hors Categorie, pistolen paultje type?
sorry, kan het niet laten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
lieverd kuis je taal!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GA je wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
beste disana ik ben een individu niet gelinkt aan BQ of dr dus ben ik verantwoordelijk voor mijn inbreng hier, Ik erger mij al weken aan dat rigide en paranoide gezeik van een aantal mensen./ FOK heeft heel veel onderwerpen. En als jij het werkelijk als welbespraakte wilt spelen dan kom je in de DGK COS boven het maaiveld uit........maar op mij maak je geen indruk........trek je conclusies.
De komende tijd wens ik mij gaarne te amuseren op de Cos en wat jouw achterban er van vindt zal mij worst wezen,. Het ga je goed dag Disana
Hoeveel balen heb je nodig per dag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me honger maar even stillen. Dag lieverds [afbeelding]
Dan spreek je jezelf aardig tegen, dan durf je de discussie dus niet aan. Overigens was er niet gevraagd om de discussie in de sc te voeren maar in het discussietopic. En misschien wil je uitleggen wat je precies verstaat onder fundamentalisten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als jij achter mijn Leandra aanzit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij komt in de buurt......al is dat dan weer niet zo heel verstandig van je.
Pssst misschien moet je even 20x die link gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Demins!quote:
Er is geen betere manier dat dit soort posts om te zorgen dat ik idd met NMNS naar de meest foute kroeg ga die je zou kunnen bedenken...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als jij achter mijn Leandra aanzit.![]()
1 Is wel genoeg. Ben maar ene klein paardje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel balen heb je nodig per dag?
Sorry schat... het was die omschrijving die me verwarde....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, mallerd!
Hooo hooo, ik ziet niet achter Leandra aan. Ik ben gewoon hartstikke leuk, ook in de omgang, dat trekt enorm. Je moet toch een beetje beter je best doen om haar bij mij weg te houden.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als jij achter mijn Leandra aanzit.![]()
Ik heb geen achterban. Nadat ik stopte met het posten in de COS, kwam ik er hier pas achter dat er meer mensen waren die zich niet meer thuisvoelen in de COS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
beste disana ik ben een individu niet gelinkt aan BQ of dr dus ben ik verantwoordelijk voor mijn inbreng hier, Ik erger mij al weken aan dat rigide en paranoide gezeik van een aantal mensen./ FOK heeft heel veel onderwerpen. En als jij het werkelijk als welbespraakte wilt spelen dan kom je in de DGK COS boven het maaiveld uit........maar op mij maak je geen indruk........trek je conclusies.
De komende tijd wens ik mij gaarne te amuseren op de Cos en wat jouw achterban er van vindt zal mij worst wezen,. Het ga je goed dag Disana
mierenneuken is ook een vak,,btw ik durf als nietvolger met eenieder de discussie aan. De vraag is echter of ik dat wel wil. ik wil lekker streamen en cossen en voor de rest maakt het mij geen fuck uit wat anderen vinden wat ik zou moeten om hun pulletje te passen. Sterker nog ik ben er helemaal klaar mee. Het bewijs van het bondje en de rigiditeit blijkt allang ik heb nog steeds geen post....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf aardig tegen, dan durf je de discussie dus niet aan. Overigens was er niet gevraagd om de discussie in de sc te voeren maar in het discussietopic. En misschien wil je uitleggen wat je precies verstaat onder fundamentalisten?
Niet slechtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hooo hooo, ik ziet niet achter Leandra aan. Ik ben gewoon hartstikke leuk, ook in de omgang, dat trekt enorm. Je moet toch een beetje beter je best doen om haar bij mij weg te houden.....![]()
even een teiltje voor mijn eigen tekst![]()
Wat dacht je ervan dit soort posts te verplaatsen naar: [DGK] COS Discussietopic #2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mierenneuken is ook een vak,,btw ik durf als nietvolger met eenieder de discussie aan. De vraag is echter of ik dat wel wil. ik wil lekker streamen en cossen en voor de rest maakt het mij geen fuck uit wat anderen vinden wat ik zou moeten om hun pulletje te passen. Sterker nog ik ben er helemaal klaar mee. Het bewijs van het bondje en de rigiditeit blijkt allang ik heb nog steeds geen post....
Ik vind jou een hypocriete kutuser.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mierenneuken is ook een vak,,btw ik durf als nietvolger met eenieder de discussie aan. De vraag is echter of ik dat wel wil. ik wil lekker streamen en cossen en voor de rest maakt het mij geen fuck uit wat anderen vinden wat ik zou moeten om hun pulletje te passen. Sterker nog ik ben er helemaal klaar mee. Het bewijs van het bondje en de rigiditeit blijkt allang ik heb nog steeds geen post....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Een klein maar dapper veulentje.... doe je ook aan pony play?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 Is wel genoeg. Ben maar ene klein paardje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |