De COS is dood lang leve de COSquote:
Doe ik toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Disana laat die ouwe koeie dan ook op stal. Laten we maar es zien dat we het kunnen. En fuck reacties !!... Lekker scrollen over sommigen en laat dit nu niet weer in 3 minuten in de soep lopen.
We nemen de cos gewoon over zoals het is![]()
GMTAquote:
Super... bijna vier weken vrijquote:
En het word zomerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ah lekker!
Mijn vrije dagen zijn bijna op.
Toen wou ik nog niet écht schelden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef Talitha het volgende:
En nu ben ik 'COSverneukend piepschuim' aan het visualiseren.
En jij bent nog wel met zijn viertjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
[..]
nee duidelijk.![]()
maar het is een groepje van 2 3 mensen en dan heb je nog hun volgertjes.
O ik ga even gluren Nmns(sorry ben lui vandaag)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De OP wordt echt steeds mooier, nog even en hij is 13 pagina's
Lol, als in Great Minds Think Alikequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij bent nog wel met zijn viertjes![]()
Ja!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn ze mijn OFFTOPIC nou serieus zó zat dat ze ontopic gaan posten?
Moooooooooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
En nog win ik het niet.
maar ik geef de moed niet op.
Dit was just the beginning![]()
zo nu koffie![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, als in Great Minds Think Alike![]()
Koffiebroodje erbij ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
En nog win ik het niet.
maar ik geef de moed niet op.
Dit was just the beginning![]()
zo nu koffie![]()
Sorry Soury, maar er is nu toch wel een grens overschreden waar ik als oudCOSser niet meer omheen kan:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Disana laat die ouwe koeie dan ook op stal. Laten we maar es zien dat we het kunnen. En fuck reacties !!... Lekker scrollen over sommigen en laat dit nu niet weer in 3 minuten in de soep lopen.
We nemen de cos gewoon over zoals het is![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
O zo lief maar ik lusdieniesorry.
Heb je geen chocolade broodjes of zo?
![]()
Waar zie jij Paddy, Ian?quote:
Ik weet het... en snap het maar volgens mij is gewoon on topic reageren de manier om ze op de kast te krijgen ipvquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry Soury, maar er is nu toch wel een grens overschreden waar ik als oudCOSser niet meer omheen kan:
COS#2338 Dennis misschien wel uit de kast, maar niet erop
En het gaat niet om koeien, of ze nu jong of oud zijn. Het gaat om hoe die posts weergeven wat er mis is met de COS... hoe er tegen mensen wordt aangekeken door iemand die zwaar haar stempel drukt.
Er zijn een hoop posts leeg en Paddy heeft laten weten dat ze ingegrepen heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zie jij Paddy, Ian?
Als er nu alleen maar weer gewist gaat worden, is het hek van de dam. Dan kunnen degenen die de sfeer in de COS bepalen helemaal alles doen en zeggen, en exCOSsers niets meer.
Ik mis er 28quote:
Proef is mislukt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef Veulen het volgende:
Zit ik me best te doen om de zweer in de COS te verbeteren. Zitten ze hier gewoon de varkens uit te hangen.
Ik heb gewoon gvd nog steeds honger... Kom hier met die broodjes![]()
Zelf wil ik helemaal niemand op de kast krijgen. Maar sukses ermee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het... en snap het maar volgens mij is gewoon on topic reageren de manier om ze op de kast te krijgen ipv
negatief e reageren. Maar proef is al mislukt![]()
Ik hou het nog ff vol
Geen waarschuwingen, geen bans. Makkelijk zo voor de vaste garde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn een hoop posts leeg en Paddy heeft laten weten dat ze ingegrepen heeft.
Ben al weer wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf wil ik helemaal niemand op de kast krijgen. Maar sukses ermee.
Hier zie je er nog een paar:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
Zo... SC bijgelezen, FB bijgelezen, COS bijgelezen (en dat valt niet mee met al die geëditte posts) en zelfs een TVP in discussietopic # 2 geplaatst...
Kan ik ff koffie gaan zetten??
Als iedereen nou heel wijs eens gewoon over de streams gaat posten. Reageer dan alleen op de mensen van wie je postings kan waarderen. Volgens mij komen we dan veel verder.quote:
Jij ook veel plezier daar Bitchquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef pasjesjen het volgende:
In het kader van niet meer zwaaien doe ik het hier maar even
Ik ga er vandoor ben er vanavond laat meer
Kermis enzo hier
Veel plezier, en hopelijk bereiken jullie verder nog wat met de cos![]()
Nu pizza?quote:
Die had ik al in de diverse topics meegekregenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier zie je er nog een paar:
http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=399017
Have Funquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef pasjesjen het volgende:
In het kader van niet meer zwaaien doe ik het hier maar even
Ik ga er vandoor ben er vanavond laat meer
Kermis enzo hier
Veel plezier, en hopelijk bereiken jullie verder nog wat met de cos![]()
Waar is "daar" ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.... wat een zooitje malloten daar zeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |