abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:27:39 #51
137949 Disana
pi_52661272
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:

ik ben zeer geschoffeerd door jouw vriendjes en vriendinnetjes,,,,,is ook niet erg.......maar het feit dat jij mij in een zin benoemt met mijn partner zegt mij genoeg,,,,,,,,mijn idee over cos en reageren heb ik nu geventileerd en hier hou ik het ook bij. Ik heb het ooit voor jou opgenomen disana maar ja......na 2 maanden is dat blijkbaar ook historie ...... doe je ding zowiezo voor 100% en laat mensen die zich gewoon ook willen amuseren gewoon met rust....
Ik heb nooit zoveel woorden voor onverklaarbare veroordeling en vijandigheid. Je zou jezelf kunnen afvragen waar die vandaan komt, zoals ik al schreef.

Hoe komt het dat mensen met jouw vooroordelen (werkenden - nietwerkenden, vriendjes en vriendinnetjes, mensen die anderen niet met rust laten) nu de COS bevolken zonder veel respect voor hoe je met elkaar omgaat in een gemeenschappelijke ruimte.

Hoe komt het dat een fervente COSser als ik de COS verlaat en nu zelfs voor 'over de top kutwijf' word uitgemaakt als ik er wel post.

Het lijkt mij dat dat de echte vragen zijn... en dat jij wel een paar antwoorden zou weten.
pi_52661516
Ik heb de moeite genomen hier een stukje terug te lezen. Ik bezoek de site van Fok (DGK) nog niet zo heel erg lang. Sinds kort reageer ik zo af en toe ook nog wel eens. Kennelijk zijn er toch heel veel mensen die niet door hebben hoe moeilijk het soms is om als nieuweling er tussen te komen. Afkortingen, cryptische omschrijvingen waarvan je denk ?????????. Kortom, er is niets mis met mensen die goed met elkaar om kunnen gaan op een site, maar probeer hierdoor andere niet uit te sluiten. Dat neemt niet weg dat je hiervoor iemand moet gaan uitschelden of wat dan ook.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:40:18 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52661605
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik heb de moeite genomen hier een stukje terug te lezen. Ik bezoek de site van Fok (DGK) nog niet zo heel erg lang. Sinds kort reageer ik zo af en toe ook nog wel eens. Kennelijk zijn er toch heel veel mensen die niet door hebben hoe moeilijk het soms is om als nieuweling er tussen te komen. Afkortingen, cryptische omschrijvingen waarvan je denk ?????????. Kortom, er is niets mis met mensen die goed met elkaar om kunnen gaan op een site, maar probeer hierdoor andere niet uit te sluiten. Dat neemt niet weg dat je hiervoor iemand moet gaan uitschelden of wat dan ook.
Ik post al tijden in DGK, maar snap ook geen biet meer van de Cos... namen en afkortingen? dan moet het als "nieuweling" helemaal lastig zijn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_52661644
Eigenlijk is dit de COCOS
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:43:44 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52661684
Valt toch wel mee?
Amanda is Amandel, Del of Manny, Nadia Naat of Nada, Dennis Nix of Dennix, Lieke Slieko, Jaap Jaapio (?) en Brian Brain en Parabrotha. En dan heb je nog Sletty (Netty) en Jose (Palma) .
Mis ik er zoveel of ben ik te ingeburgerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:44:32 #56
137949 Disana
pi_52661714
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:

Ik heb een paar maanden in de COS gepost, maar ook ik moet nog wel eens twee keer nadenken voor ik weet waar men het over heeft

Wat mij betreft moet je gewoon kunnen vragen wat iets betekent.
pi_52661733
Ik kan je vertellen dat het heel lastig is.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:45:36 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52661739
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Valt toch wel mee?
Amanda is Amandel, Del of Manny, Nadia Naat of Nada, Dennis Nix of Dennix, Lieke Slieko, Jaap Jaapio (?) en Brian Brain en Parabrotha. En dan heb je nog Sletty (Netty) en Jose (Palma) .
nou, die josé heb ik compleet gemist hoor..
van een boel dingen kan ik het uiteindelijk wel herleiden. maar Waarom?
het hoeft heus niet heel objectief, maar dit is wel heel gekleurd allemaal. en als iedereen slet of dom of niks is. why bother?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:46:10 #59
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52661753
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Py het volgende:
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:46:21 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52661761
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
Wat mij betreft moet je gewoon kunnen vragen wat iets betekent.
Absoluut. Maar werderom moet ik bekennen dat ik niet echt merk dat dat niet kan.
pi_52661770
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Valt toch wel mee?
zover was ik ook al, mis wel kabuoter-kikker in je rijtje
pi_52661783
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
Dialoog? We lezen mee en laten jullie praten oké?
Lieverd
Mag ik dan nu wel man en paard noemen, of moet ik wachten tot maandag
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:48:56 #63
137949 Disana
pi_52661820
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Absoluut. Maar werderom moet ik bekennen dat ik niet echt merk dat dat niet kan.
Je blijft aan het bekennen

Wat mij betreft: in de COS hangt er teveel een sfeer van 'dat stond in de vorige COS' en dat soort opmerkingen dat maakt dat je je dom en buitengesloten kunt voelen. Niet dat ík me zo voel, maar het is niet erg sociaal.
pi_52661833
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Py het volgende:
de [COC] commentaar op COS
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:50:25 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52661853
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, die josé heb ik compleet gemist hoor..
van een boel dingen kan ik het uiteindelijk wel herleiden. maar Waarom?
het hoeft heus niet heel objectief, maar dit is wel heel gekleurd allemaal. en als iedereen slet of dom of niks is. why bother?
José is blijkbaar de echte naam van Palma. Vandaar.

Tja, why bother? Wisten we dat, dan deden we het waarschijnlijk allemaal niet meer ...
Ik zie die bijnamen zelf niet zozeer als gekleurd, maar eerder als karakteristieken. Platte karakteristieken, weliswaar, veelal niet grappig ook, maar ik ervaar ze persoonlijk niet als storend.
pi_52661941
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Lieverd
Wacht rustig en lief op antwoord
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:54:54 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52662001
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:

Wat mij betreft: in de COS hangt er teveel een sfeer van 'dat stond in de vorige COS' en dat soort opmerkingen dat maakt dat je je dom en buitengesloten kunt voelen. Niet dat ík me zo voel, maar het is niet erg sociaal.
Bekennen, voelen en ervaren. En dan moet ik niet eens ongesteld worden .

Het is natuurlijk net zo makkelijk om even kort te antwoorden als te schrijven dat je het in de vorige cos terug kan lezen. Als het vijf posts daarvoor drie keer is gezegd (bij wijze van), is het een ander verhaal.
Voel je me?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:54:57 #68
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52662004
ik ben geen fervent COS-er maar ik lukrte wel graag in het topic, gewoon vanwege de leuke feitjes en de ad-rem nieuwsberichtjes over wat er in het huis gebeurde. ik heb toen de poging gewaagd om er eens een reactie op te geven in COS en werd toen vrij hard afgeblaft door BQ, want het was offtopic en ik COs'te niet. Ik snapte daar werkelijk niks van... Sindsdien heb ik het maar weer bij lurken gehouden, niet omdat ik me snel uit het veld laat slaan maar omdat ik het gezellig wilde houden voor mij. Ik snap dan ook niet sommige reacties in dit topic en de SC waarin de ene sneer naar de andere wordt gegeven. Kan mij iemand uitleggen wat het nut ervan is en waarom dat nodig is in een topic waar juist mensen bij elkaar komen met gemeenschappelijke interesses en een beetje lol!?
put
your
clothes
on!
pi_52662007
quote:

[..]

Ik herken dat wel maar als jij of een ander de moeite neemt om COSsen vol te zetten met echt commentaar op de streams over bijv. het vertek van Natasia...en dat lees je in 2 of 3 COSsen en er komt iemand binnen die meteen de vraag stelt of Natasia weg gaat of is dan kun je niet echt serieus meer blijven, laat staan sociaal.
Dan vraag jij je toch ook af waar je het allemaal voor doet?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:55:47 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52662035
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Daar zijn we al mee bezig!
Hup, zet die stukken in het spotlicht!
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:57:01 #71
137949 Disana
pi_52662090
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bekennen, voelen en ervaren. En dan moet ik niet eens ongesteld worden .

Het is natuurlijk net zo makkelijk om even kort te antwoorden als te schrijven dat je het in de vorige cos terug kan lezen. Als het vijf posts daarvoor drie keer is gezegd (bij wijze van), is het een ander verhaal.
Voel je me?
Ik voel je helemaal Oh wacht, daar is de SC voor

Ik ben het met je eens. Daarom heb ik al een keer geschreven dat de COS wel werk lijkt geworden. Doortypen, doortypen... en niet meer bij elkaar of bij het nut stilstaan.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:57:03 #72
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52662092
quote:

[..]

dat Paard heet Fries toch?
pi_52662186
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen fervent COS-er maar ik lukrte wel graag in het topic, gewoon vanwege de leuke feitjes en de ad-rem nieuwsberichtjes over wat er in het huis gebeurde. ik heb toen de poging gewaagd om er eens een reactie op te geven in COS en werd toen vrij hard afgeblaft door BQ, want het was offtopic en ik COs'te niet. Ik snapte daar werkelijk niks van... Sindsdien heb ik het maar weer bij lurken gehouden, niet omdat ik me snel uit het veld laat slaan maar omdat ik het gezellig wilde houden voor mij. Ik snap dan ook niet sommige reacties in dit topic en de SC waarin de ene sneer naar de andere wordt gegeven. Kan mij iemand uitleggen wat het nut ervan is en waarom dat nodig is in een topic waar juist mensen bij elkaar komen met gemeenschappelijke interesses en een beetje lol!?
Jij zou dat dan juist moeten snappen gezien je ervaring in de cos.
Welkom trouwens als poster
Op dit moment overheersen een paar users in de cos en de manier hoe dat gaat is niet verwelkomend en prettig voor best wel veel oldbies en newbies, en laten we de middlebies niet vergeten.

Plus de humor is weg.
  Admin vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:00:05 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52662204
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Lieverd
Ik geloof dat iedereen al man en paard aan het noemen is,
ik denk dat het een hoop oplucht.
En als men maar bereid is, wie dan ook, te zeggen, oké, ik doe het anders.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:00:51 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52662222
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
Plus de humor is weg.

Ik maak zo nu en dan best goeie grappen.

Jerruh .
pi_52662271
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb nooit zoveel woorden voor onverklaarbare veroordeling en vijandigheid. Je zou jezelf kunnen afvragen waar die vandaan komt, zoals ik al schreef.

Hoe komt het dat mensen met jouw vooroordelen (werkenden - nietwerkenden, vriendjes en vriendinnetjes, mensen die anderen niet met rust laten) nu de COS bevolken zonder veel respect voor hoe je met elkaar omgaat in een gemeenschappelijke ruimte.

Hoe komt het dat een fervente COSser als ik de COS verlaat en nu zelfs voor 'over de top kutwijf' word uitgemaakt als ik er wel post.

Het lijkt mij dat dat de echte vragen zijn... en dat jij wel een paar antwoorden zou weten.
weet jij wat echte vragen zijn,,,,,,,? neuh vast niet.....dat jij een overde topkutwijf bent weet ik natuurlijk niet ..........zou kunnen. wat ik wel weet dat ik het gehad heb met dat gezeik en die stemmingmakerij. ga iets doen met je leven ......wat je dacht je van vrijwilligerswerk ofzo......
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:02:18 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52662273
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jerruh het volgende:
omdat het toch werkelijk niet normaal is dat een klein aantal users jou weerhouden van posten?
het gaat zo van kwaad tot erger. als jij wil posten in de COS dan moet dat kunnen, zonder afgeblaft te worden door welke user dan ook. als er iets niet goed gaat kun je daar op vriendelijke manier op gewezen worden. Als het dan nog niet gaat zijn er altijd nog mods.
en iedereen heeft het lang aangezien, en blijkbaar is nu de vlam in de pan geslagen. Het is niet zo dat de COS van BQ, EH of DR H is . die is van iedereen die denkt daar te willen posten. Of daar nuttige info verwacht te lezen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:03:00 #78
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52662291
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef itsme het volgende:

[..]

Jij zou dat dan juist moeten snappen gezien je ervaring in de cos.
Welkom trouwens als poster
Op dit moment overheersen een paar users in de cos en de manier hoe dat gaat is niet verwelkomend en prettig voor best wel veel oldbies en newbies, en laten we de middlebies niet vergeten.

Plus de humor is weg.
hehe nou ik snap het dus niet. ik kan soms irritaties wel begrijpen, als je moeite doet om een mooie post te maken met daarin de nieuwste streams en men drie dagen later, zonder dat gelezen te hebben vraagt wat er is gebeurd. aan de andere kant: andere users geven die erkenning jou wel en uiteindelijk draait het er toch om dat we elkaar allemaal een stukje informatie kunnen verschaffen omtrend de streams. het lijkt mij dat het nooit de bedoeling kan zijn dat je newbies of oldbies die ook maar de minste beweging richting een ander onderwerp moet afsnauwen of katten. loosen it up! .

hulde overigens voor de mensen die hieronder gewoon relaxed en rustig blijven en een klein je voor CC en Yv.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:03:26 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52662311
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik maak zo nu en dan best goeie grappen.

Jerruh .
linkje?
  Admin vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:03:35 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52662315
quote:

[..]

Ik was aan het strijken
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_52662326
quote:

[..]

Dit is nou recies wat ik bedoel.
  Admin vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:04:47 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52662344
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hehe nou ik snap het dus niet. ik kan soms irritaties wel begrijpen, als je moeite doet om een mooie post te maken met daarin de nieuwste streams en men drie dagen later, zonder dat gelezen te hebben vraagt wat er is gebeurd. aan de andere kant: andere users geven die erkenning jou wel en uiteindelijk draait het er toch om dat we elkaar allemaal een stukje informatie kunnen verschaffen omtrend de streams. het lijkt mij dat het nooit de bedoeling kan zijn dat je newbies of oldbies die ook maar de minste beweging richting een ander onderwerp moet afsnauwen of katten. loosen it up! .

hulde overigens voor de mensen die hieronder gewoon relaxed en rustig blijven en een klein je voor CC en Yv.
Je vergeet KZ, die is ook best lief

Ow, nu zijn de rapen gaar!!!

Iedereen is lief!!!!!

vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:05:25 #83
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52662360
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Iedereen is lief!!!!!
kijk daar heb je het, de knuffelhomo komt langs en het wordt klef! BQ, zeg er wat van!
put
your
clothes
on!
pi_52662378
quote:

[..]

Iedereen is lief!!!!!
pi_52662419
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

weet jij wat echte vragen zijn,,,,,,,? neuh vast niet.....dat jij een overde topkutwijf bent weet ik natuurlijk niet ..........zou kunnen. wat ik wel weet dat ik het gehad heb met dat gezeik en die stemmingmakerij. ga iets doen met je leven ......wat je dacht je van vrijwilligerswerk ofzo......
  Admin vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:07:16 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52662420
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dit is nou recies wat ik bedoel.
Het is gewoon vervelend als je net een COS binnenvalt, ik vind het altijd heel lief als iemand even een heel kort adequaat antwoord geeft.

vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:08:14 #87
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52662460
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is gewoon vervelend als je net een COS binnenvalt, ik vind het altijd heel lief als iemand even een heel kort adequaat antwoord geeft.
ga jij nou maar iemand van zijn lexus squirten, dan kan er nagedacht worden over een kort en adquaat antwoord op dit probleem .
put
your
clothes
on!
pi_52662504
quote:

[..]

Iedereen is lief!!!!!
och lief is een groot woord
Goedemorgen :W
pi_52662506
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik begrijp de irritaties best het betreft hier een machtstrijd ogenschijnlijk( waar ik niet aan deel wens te nemen) Allleen al de begrippen als old en newbies Dit zijn dus volwassen mensen.......komop zeg....
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:10:39 #90
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52662542
Het is dat jullie mijn honorarium niet kunnen betalen, anders zou ik jullie graag in behandeling nemen
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:12:07 #91
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52662601
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Het is dat jullie mijn honorarium niet kunnen betalen, anders zou ik jullie graag in behandeling nemen
ik heb alleen al het geld om jou te laten behandelen . dus laat deze opmerkingen maar even achterwege en kom met iets... constructiefs!? dit soort opmerkingen laten mij als lurker alleen maar zien dat het niet meer om COS'en gaat.
put
your
clothes
on!
pi_52662602
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Precies en het kost niets. Kennelijk kan dit bij somige mensen niet, past waarschijnlijk niet bij de topic's van DGK.
pi_52662603
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Je maakt 2 fouten in 1 zin:
wie zegt dat ik jou niet kan betalen en wie zegt dat ik bij jou in behandeling zou gaan?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:12:39 #94
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52662617
Bye the way dat honorarium is 425 Euro ex BTW per uur
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:13:08 #95
137949 Disana
pi_52662627
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Waar is dit in vredesnaam voor nodig. Ik heb je al geschreven dat ik werk en een zieke partner heb... en toch blijf je volharden in je neerbuigende houding.
pi_52662649
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik begrijp de irritaties best het betreft hier een machtstrijd ogenschijnlijk( waar ik niet aan deel wens te nemen) Allleen al de begrippen als old en newbies Dit zijn dus volwassen mensen.......komop zeg....
Sorry maar jou posts gelezen te hebben vind ik nu niet dat jij je erg volwassen gedraagt.
En wat een vooroordelen lees ik uit die posts.
Als je ziet dat zoveel blijkbaar volwassen mensen zich ergeren aan jou manier van posten, is het dan zoveel moeite om zelf ook een beetje op te letten hoe je post en anderen behandelt?

Gewoon een beetje mee rekening houden met elkaar. Van beide kanten?
pi_52662651
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef DrsH het volgende:
afzetters, kutpsychologen
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:14:57 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52662699
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef DrsH het volgende:
Waarom niet constructief discussiëren in plaats van het issue - dat overduidelijk bij veel verschillende mensen leeft- quasi pedant af te doen?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:15:26 #99
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52662717
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:

[..]

afzetters, kutpsychologen
bij eerstelijns moest ik in dit geval ook denken aan het boemeltreintje tussen amsterdam en haarlem ergens in de negentiende eeuw. heerlijk, dat begin van de spoorwegengeschiedenis in NL.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:16:20 #100
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52662751
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Je maakt 2 fouten in 1 zin:
wie zegt dat ik jou niet kan betalen en wie zegt dat ik bij jou in behandeling zou gaan?
Scheet ik werk niet in de regio Amsterdam, maar hoofdzakelijk in het Gooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')