Ik heb nooit zoveel woorden voor onverklaarbare veroordeling en vijandigheid. Je zou jezelf kunnen afvragen waar die vandaan komt, zoals ik al schreef.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben zeer geschoffeerd door jouw vriendjes en vriendinnetjes,,,,,is ook niet erg.......maar het feit dat jij mij in een zin benoemt met mijn partner zegt mij genoeg,,,,,,,,mijn idee over cos en reageren heb ik nu geventileerd en hier hou ik het ook bij. Ik heb het ooit voor jou opgenomen disana maar ja......na 2 maanden is dat blijkbaar ook historie ...... doe je ding zowiezo voor 100% en laat mensen die zich gewoon ook willen amuseren gewoon met rust....
Ik post al tijden in DGK, maar snap ook geen biet meer van de Cos... namen en afkortingen? dan moet het als "nieuweling" helemaal lastig zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik heb de moeite genomen hier een stukje terug te lezen. Ik bezoek de site van Fok (DGK) nog niet zo heel erg lang. Sinds kort reageer ik zo af en toe ook nog wel eens. Kennelijk zijn er toch heel veel mensen die niet door hebben hoe moeilijk het soms is om als nieuweling er tussen te komen. Afkortingen, cryptische omschrijvingen waarvan je denk ?????????. Kortom, er is niets mis met mensen die goed met elkaar om kunnen gaan op een site, maar probeer hierdoor andere niet uit te sluiten. Dat neemt niet weg dat je hiervoor iemand moet gaan uitschelden of wat dan ook.
Ik heb een paar maanden in de COS gepost, maar ook ik moet nog wel eens twee keer nadenken voor ik weet waar men het over heeftquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik heb de moeite genomen hier een stukje terug te lezen. Ik bezoek de site van Fok (DGK) nog niet zo heel erg lang. Sinds kort reageer ik zo af en toe ook nog wel eens. Kennelijk zijn er toch heel veel mensen die niet door hebben hoe moeilijk het soms is om als nieuweling er tussen te komen. Afkortingen, cryptische omschrijvingen waarvan je denk ?????????. Kortom, er is niets mis met mensen die goed met elkaar om kunnen gaan op een site, maar probeer hierdoor andere niet uit te sluiten. Dat neemt niet weg dat je hiervoor iemand moet gaan uitschelden of wat dan ook.
nou, die josé heb ik compleet gemist hoor..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Valt toch wel mee?
Amanda is Amandel, Del of Manny, Nadia Naat of Nada, Dennis Nix of Dennix, Lieke Slieko, Jaap Jaapio (?) en Brian Brain en Parabrotha. En dan heb je nog Sletty (Netty) en Jose (Palma) .
Mis ik er zoveel of ben ik te ingeburgerd?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Py het volgende:
Eigenlijk is dit de COCOS
Absoluut. Maar werderom moet ik bekennen dat ik niet echt merk dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
Wat mij betreft moet je gewoon kunnen vragen wat iets betekent.
zover was ik ook al, mis wel kabuoter-kikker in je rijtjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Valt toch wel mee?
Amanda is Amandel, Del of Manny, Nadia Naat of Nada, Dennis Nix of Dennix, Lieke Slieko, Jaap Jaapio (?) en Brian Brain en Parabrotha. En dan heb je nog Sletty (Netty) en Jose (Palma) .
Mis ik er zoveel of ben ik te ingeburgerd?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
Dialoog? We lezen mee en laten jullie praten oké?
Je blijft aan het bekennenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Maar werderom moet ik bekennen dat ik niet echt merk dat dat niet kan.
de [COC] commentaar op COSquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef Py het volgende:
Eigenlijk is dit de COCOS
José is blijkbaar de echte naam van Palma. Vandaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, die josé heb ik compleet gemist hoor..
van een boel dingen kan ik het uiteindelijk wel herleiden. maar Waarom?
het hoeft heus niet heel objectief, maar dit is wel heel gekleurd allemaal. en als iedereen slet of dom of niks is. why bother?
Wacht rustig en lief op antwoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd
![]()
Mag ik dan nu wel man en paard noemen, of moet ik wachten tot maandag![]()
Bekennen, voelen en ervaren. En dan moet ik niet eens ongesteld wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
Je blijft aan het bekennen![]()
Wat mij betreft: in de COS hangt er teveel een sfeer van 'dat stond in de vorige COS' en dat soort opmerkingen dat maakt dat je je dom en buitengesloten kunt voelen. Niet dat ík me zo voel, maar het is niet erg sociaal.
Ik herken dat wel maar als jij of een ander de moeite neemt om COSsen vol te zetten met echt commentaar op de streams over bijv. het vertek van Natasia...en dat lees je in 2 of 3 COSsen en er komt iemand binnen die meteen de vraag stelt of Natasia weg gaat of is dan kun je niet echt serieus meer blijven, laat staan sociaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je blijft aan het bekennen![]()
Wat mij betreft: in de COS hangt er teveel een sfeer van 'dat stond in de vorige COS' en dat soort opmerkingen dat maakt dat je je dom en buitengesloten kunt voelen. Niet dat ík me zo voel, maar het is niet erg sociaal.
Daar zijn we al mee bezig!quote:
Ik voel je helemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bekennen, voelen en ervaren. En dan moet ik niet eens ongesteld worden.
Het is natuurlijk net zo makkelijk om even kort te antwoorden als te schrijven dat je het in de vorige cos terug kan lezen. Als het vijf posts daarvoor drie keer is gezegd (bij wijze van), is het een ander verhaal.
Voel je me?![]()
dat Paard heet Fries toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wacht rustig en lief op antwoord![]()
Jij zou dat dan juist moeten snappen gezien je ervaring in de cos.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen fervent COS-er maar ik lukrte wel graag in het topic, gewoon vanwege de leuke feitjes en de ad-rem nieuwsberichtjes over wat er in het huis gebeurde. ik heb toen de poging gewaagd om er eens een reactie op te geven in COS en werd toen vrij hard afgeblaft door BQ, want het was offtopic en ik COs'te niet. Ik snapte daar werkelijk niks van... Sindsdien heb ik het maar weer bij lurken gehouden, niet omdat ik me snel uit het veld laat slaan maar omdat ik het gezellig wilde houden voor mij. Ik snap dan ook niet sommige reacties in dit topic en de SC waarin de ene sneer naar de andere wordt gegeven. Kan mij iemand uitleggen wat het nut ervan is en waarom dat nodig is in een topic waar juist mensen bij elkaar komen met gemeenschappelijke interesses en een beetje lol!?
Ik geloof dat iedereen al man en paard aan het noemen is,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd
![]()
Mag ik dan nu wel man en paard noemen, of moet ik wachten tot maandag![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |