Niet doen hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Nou, ik heb mijn best gedaan om de discussie een beetje op te stoken, maar helaas gaat de discussie steeds dezelfde kant op en weigeren degenen waar het om draait mee te discussiëren. Ben benieuwd wat "hogerhand" er verder mee doet....
Ik ben weg, allen gegroet!![]()
Omdat dat blijkbaar te moeilijk is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:12 schreef Copycat het volgende:
Ik snap niet waarom deze discussie niet in het juiste topic wordt gevoerd?
Het is niet alsof DGK SC besloten is, tenslotte ...
dat dus....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou een hypocriete kutuser.
We smeden het ijzer als het heet is......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is geen betere manier dat dit soort posts om te zorgen dat ik idd met NMNS naar de meest foute kroeg ga die je zou kunnen bedenken...![]()
Zo, ik hoop dat je er wat mee kanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou een hypocriete kutuser.
En dat ga ik je nú even PM'en.![]()
Ze kon niet in de schaduw staan van het origineel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins!![]()
nog plezier gehad met je reserve-kopie?![]()
Ja... telefoon (en dus agenda) bij de hand...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We smeden het ijzer als het heet is......
Leandra.....agenda bij de hand?
PS. je houdt toch wel van zoenen he....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen achterban. Nadat ik stopte met het posten in de COS, kwam ik er hier pas achter dat er meer mensen waren die zich niet meer thuisvoelen in de COS.
Jammer dat je met twee maten meet, ook. Als iemand zich eerstelijns psycholoog noemt in zijn onderschrift en de ander 'welbespraakt', is het eerste dan humor of het tweede.
Een achterban heb ik niet. Als iemand hier veel problemen heeft gehad, ben ik het wel. Mij verbaast het dat verhoudingen zo kunnen verschuiven.
Je ontwijkt mijn kritiek op je 'geld verdienen voor nachtbrakers' opmerking. En je klinkt zeer vijandig. Vraag jezelf eens af hoe dat laatste komt, als je niet wordt aangevallen. Nogal was mensen in de COS hebben er zomaar last van gekregen, getuigen ook deze post:
ik ben zeer geschoffeerd door jouw vriendjes en vriendinnetjes,,,,,is ook niet erg.......maar het feit dat jij mij in een zin benoemt met mijn partner zegt mij genoeg,,,,,,,,mijn idee over cos en reageren heb ik nu geventileerd en hier hou ik het ook bij. Ik heb het ooit voor jou opgenomen disana maar ja......na 2 maanden is dat blijkbaar ook historie ...... doe je ding zowiezo voor 100% en laat mensen die zich gewoon ook willen amuseren gewoon met rust....
[DGK] COS Discussietopic #2
En....Ben je het een beetje kwijt nu?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo, ik hoop dat je er wat mee kan![]()
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En....Ben je het een beetje kwijt nu?![]()
![]()
Aanstaande zaterdag, ik met rode roos, hoge hoed, staande bij de uitgang van 's Heeren Loo. Jij met iets te korte rok, push up met voldoende inkijk en de krant onder je arm, laten we zeggen..........19:00 uur?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... telefoon (en dus agenda) bij de hand...
En ja, ik hou wel van PSjes....![]()
Oeh... bosrijke omgeving.. gezellig...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag, ik met rode roos, hoge hoed, staande bij de uitgang van 's Heeren Loo. Jij met iets te korte rok, push up met voldoende inkijk en de krant onder je arm, laten we zeggen..........19:00 uur?
Waarom die krant? Om op te zitten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag, ik met rode roos, hoge hoed, staande bij de uitgang van 's Heeren Loo. Jij met iets te korte rok, push up met voldoende inkijk en de krant onder je arm, laten we zeggen..........19:00 uur?
Het past niet om met de volkskrant daar in die tent binnen te stappen.....de Telegraaf, sportbijlage doet het altijd goed. Wil je echt een goeie binnenkomer, neem dan de playboy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... bosrijke omgeving.. gezellig...
Sorry, geen rokje, principekwestie, maar die inkijk zal wel lukken... nog een voorkeur voor een bepaalde krant??
sinds Sonja Bakker kunnen er veel minder mensen in mijn schaduw staan..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ze kon niet in de schaduw staan van het origineel! [afbeelding]
Heb je wat aan dit soort vleierijen? Anders kan ik net zo goed mee ophouden...![]()
Ik zou de overlijdensadvertenties wel overslaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, om elkaar voor te lezen....wel zo romantisch toch?
ik heb ook mczinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
Zo. En nu ga ik die McFlurrry verMcorberen.
Kut, ik dacht dat je met komende zaterdag morgen bedoelde.... dan kan ik wel, het weekend van de eerste lukt sowieso nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het past niet om met de volkskrant daar in die tent binnen te stappen.....de Telegraaf, sportbijlage doet het altijd goed. Wil je echt een goeie binnenkomer, neem dan de playboy.
Ok, nu even serieus...zaterdag 1 september, 19:00 uur....deal?
Op mij kan je rekenen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobas!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef Lobasca het volgende:
Iefning lovebirds!!
Soooow hee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even tussendoor. Misschien helpt als we allemaal beseffen dat we net mensen zijn, met al onze onhebbelijkheden, plussen en minnen. Ik denk dat ook met Erica wel te praten valt.....gewoon een beetje meer begrip van alle kanten, dan komt het allemaal wel goed voor de komende kerst.
Daar staan soms hele mooie gedichten bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zou de overlijdensadvertenties wel overslaan![]()
Hij was lekkerquote:
Waarom heb jij altijd overal een antwoord opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar staan soms hele mooie gedichten bij![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was lekker. Zo eentje met stukjes mango. En laat ik toevallig al een paar weken erg mango-minded zijn.
Wij drinken een andere keer wel een borrel als je dat op prijs stelt. Ik vermoed dat de avond met Leandra al mijn zintuigen en concentratie nodig zal hebbenquote:
Sorry, maar als je van dat soort zaken al een principekwestie maakt, moet ik de oude grijsaard toch adviseren vooral voorzichtig te zijn en geen onbezonnen stappen te zetten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... bosrijke omgeving.. gezellig...
Sorry, geen rokje, principekwestie, maar die inkijk zal wel lukken... nog een voorkeur voor een bepaalde krant??
Was het lekker? Toch niet uit een blikje? O nee dat heb je volgens mij alleen in Engelandquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Spaghetti.
Ik heb m'n vegetarische schnitzels laten verbranden. Had niet zo'n zin in een grote maaltijd, maar nu moet ik toch aan de spaghetti, want het brood is ook al op
.
Geef even een vrijdag of zaterdag als je wil in september en die jou wel uitkomt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat je met komende zaterdag morgen bedoelde.... dan kan ik wel, het weekend van de eerste lukt sowieso niet![]()
verwacht je zwaar weer, met the umbrella and all...quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
En zo hier verder: [DGK SC # 290] Als u het niet in een ander topic kwijt kunt
Zal wel ff changen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
verwacht je zwaar weer, met the umbrella and all...![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
weet je hoe ver ik van de mac woon?![]()
en hoe ver van Sneek...![]()
en nu heb ik zin in in ijs...![]()
In mijn omgeving verdwijnen principes als sneeuw voor de zon Demins. Edoch dank ik je voor deze wijze raad, ik hou het in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, maar als je van dat soort zaken al een principekwestie maakt, moet ik de oude grijsaard toch adviseren vooral voorzichtig te zijn en geen onbezonnen stappen te zetten!
Een week later zou wel kunnen... vrijdag 7 of zaterdag 8 september dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef even een vrijdag of zaterdag als je wil in september en die jou wel uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |