quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
Dit heb ik nog nooit gedaan: FIPO![]()
Okeeeee... sepo dan.
Van mij mag het, ik ben zeer open-minded, maar je ziet de spijkerbroek dus vooral als een kruising tussen een kuisheidsgordel en een condoom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onbezonnen stappen zijn in een rokje dan ook een stuk eenvoudiger dan in een spijkerbroek
Zaterdag dan maar doen? Rij jij of rij ik? Voorstel: ik rij heen jij terug?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een week later zou wel kunnen... vrijdag 7 of zaterdag 8 september dus.
Vooral als kuisheidsgordelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Van mij mag het, ik ben zeer open-minded, maar je ziet de spijkerbroek dus vooral als een kruising tussen een kuisheidsgordel en een condoom?
Jouw auto of de mijne??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zaterdag dan maar doen? Rij jij of rij ik? Voorstel: ik rij heen jij terug?![]()
Zal ik jouw jou (sorry Demins) oppikken met mijn barrel? (er moeten nog wat lampjes vervangen worden)quote:
Dat weet ik niet... wat rij je eigenlijk??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal ik jouw oppikken met mijn barrel? (er moeten nog wat lampjes vervangen worden)
Ohh verwend krengquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... wat rij je eigenlijk??
Ik ga niet midden in de nacht in een of andere afgetrapte Golf uit 1983 rijden terwijl ik zelf een prima auto heb...
Nix verwend kreng... ik rij gewoon graag in een veilige auto, en waarom zou ik in het barrel van een ander stappen als ik zelf een betere auto heb, zeker als ik er dan ook nog een keer midden in de nacht mee moet rijden over landweggetjes die ik niet ken...quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
aan de op te zien is dit een kliekjes topic .
Dat zal NMNS tegenvallen! Nou ja, dan moet je het balkon maar wat extra versieren...quote:
Tuurlijk... als je de oorsprong van de OP gekend had, dan had je beter geweten....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix verwend kreng... ik rij gewoon graag in een veilige auto, en waarom zou ik in het barrel van een ander stappen als ik zelf een betere auto heb, zeker als ik er dan ook nog een keer midden in de nacht mee moet rijden over landweggetjes die ik niet ken...
Eén jaar oud, milieu verpestende diesel, middenklasser, 60.000 op de teller, airco voor als het wat te heet wordt. maak je geen zorgen over failures...Maar, ik laat mij ook graag ophalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... wat rij je eigenlijk??
Ik ga niet midden in de nacht in een of andere afgetrapte Golf uit 1983 rijden terwijl ik zelf een prima auto heb...
Oh... en even zeggen dat ik Julia heet....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zal NMNS tegenvallen! Nou ja, dan moet je het balkon maar wat extra versieren...![]()
Die OP is voorzover ik begrijp ontstaan om Nachtzuster te eren voor haar vele werk. Alle plaatjes die je ziet, zitten in de avatar van Talitha... elke keer als je de pagina refresht, zie je in haar avatar een andere animatie of afbeelding.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
Begrijp je het duivelse plan van NMNS nou eindelijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix verwend kreng... ik rij gewoon graag in een veilige auto, en waarom zou ik in het barrel van een ander stappen als ik zelf een betere auto heb, zeker als ik er dan ook nog een keer midden in de nacht mee moet rijden over landweggetjes die ik niet ken...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |