are you talking to me?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
mens ga wat zinnigs doen met leven ipv je bezig te houden met zaken die er werkelijk niet toen doen.......ik vind jou een stakker
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
mens ga wat zinnigs doen met leven ipv je bezig te houden met zaken die er werkelijk niet toen doen.......ik vind jou een stakker
Ik vind het triest zoals jij reageert. Je haalt uit met bijzonder denigrerende opmerkingen waar ze niet nodig zijn, en loopt vervolgens van de reacties weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
get it out in the open: ik ben ben het gezeik zat.......is dat voldoende denk je.......zoniet dan wil ik dit gaarne toelichten een en ander in the open.
deze opmerking is voor ons aller cosen scdisana bedoeld door mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
Deze opmerking is voor jullie: Drink water en reageer morgen weer inhoudelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:46 schreef ericahysterica het volgende:
deze opmerking is voor ons aller cosen scdisana bedoeld door mij
Ik begrijp uit je volgende post dat dit voor mij is bedoeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disanaquote:
graag reactie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als mensen aangeven dat ze door jou manier van cossen zich niet meer welkom voelen waar ze dat gevoel eerder nooit hadden, denk je dan niet dat het tijd wordt een béétje aan te passen? Ik ga niet via pm discussieren, omdat dit topic daarvoor is. En ook om het een open discussie te houden. Ik vind het heel jammer dat je op zo'n vijandige manier de discussie ingaat.
Misschien een tip. Ga eens langs bij de Libelle of Margriet site, ik denk dat je daar een grote groep mensen treft die jou voorkeur hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
WEET JE BORDERLINERS HEBBEN MIJN VOORKEUR.
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Mooi trouwens dat twee van die gezwellen hier nu posten.
Is de COS inmiddels leesbaarder?
ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disana
Aangezien je niet in staat of van zins bent inhoudelijk op mijn eerdere antwoorden te reageren, antwoorden die alleszins open en redelijk waren, ga ik ervan uit dat je je zin op vijandschap hebt gezet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disana
Ik had je er liever over gePM'd maar je PM staat uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
En ik heb nog maar 1 compliment gekregen voor mn posting![]()
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelulquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je volgende post dat dit voor mij is bedoeld.
Hebben jullie een folie a deux waarin het opwindt mensen te kwetsen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had je er liever over gePM'd maar je PM staat uit
Het was hoe dan ook een briljante post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
En ik heb nog maar 1 compliment gekregen voor mn posting![]()
Ja KZ je kwam me de strot uit door je aanval van was het vorige week zondag? op je aanval op bepaalde cosposters.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
OK![]()
Ten 3e:
Blomst: Je het gezegd dat ik je strot uit kom. ( kan quote niet vinden) en dat was voor mij erg vreemd. Ik schaar jou niet onder een jostie, maar onder een altijd door mij geliefde user en heb jou nog nooit aangevallen.
Yeah right... En APK zou hier het probleemgeval zijn??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaan
Mijn God. Heb je een bord voor je kop?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelul
ik ken jou niet disana .......en kan jou niet leuk of niet leuk vinden....wat ik wel van jou gezien heb is dat jij stemming maakt. En voor wat betreft het inhoudelijke,,,,,Ik zie dat menig cosser zich aan de regels houdt. Op betrekkingsniveau zie ik wel problemen ........de oude garde verliest invloed vanwege anders denkenden die zich wagen op jullie terrein, En die zich niet houden aan jullie gevoel voor humor (mi postpuberaal ....lekker schenenschoppen etc). FOK voorziet in een open forum en wie ben jij dan om dan mensen die werkelijk niemand in de wegliggen af te zeiken. Huil bij jouw lotgenoten en vraag je af wat er in jouw leven is misgegegaan om mensen die hier argeloos komen af te zeikenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aangezien je niet in staat of van zins bent inhoudelijk op mijn eerdere antwoorden te reageren, antwoorden die alleszins open en redelijk waren, ga ik ervan uit dat je je zin op vijandschap hebt gezet.
Die krijg je van mij niet omdat ik er geen reden toe zie en geen aanleiding toe heb gegeven. Je opmerkingen zijn voor eigen rekening.
Het lijkt me overduidelijk dat Disana niet de enige is die een probleem met jullie heeft.. maar misschien is het makkelijker om al die andere users te negeren en je op 1 persoon te richten en die de zwarte piet toespelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |