oldbie en newbie is fok!taal. Ik vind het jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op wat er gezegd is. hierboven heb ik bijvoorbeeld gereageerd op een post van jou in de Sc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik begrijp de irritaties best het betreft hier een machtstrijd ogenschijnlijk( waar ik niet aan deel wens te nemen) Allleen al de begrippen als old en newbiesDit zijn dus volwassen mensen.......komop zeg....
volgens mij probeerde hij zich alleen maar even rijk en hoog voor te doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Het tarief bedraagt ¤ 80,- per consult van 45 minuten
Oplichter!
http://www.psychologenpraktijkdongen.nl/
![]()
en waarop is dit precies gebasseerd? heb je als psycholoog tegenwoordig ook al de gave door een scherm in iemands portemonee te kijken? je gaat niet wezenlijk in op wat er gezegd wordt maar stelt wel een groepsdiagnose?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Het is dat jullie mijn honorarium niet kunnen betalen, anders zou ik jullie graag in behandeling nemen
Nee hij wilde even door de mand vallen, alleen vergat hij eerst de tarieven op Google op te zoeken..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij probeerde hij zich alleen maar even rijk en hoog voor te doen.
get it out in the open: ik ben ben het gezeik zat.......is dat voldoende denk je.......zoniet dan wil ik dit gaarne toelichten een en ander in the open.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ook hier vind ik het raar dat EricaHysterica, waar het hier overduidelijk ook over gaat, wel in SC, maar niet hier haar zegje over dit issue doet.
Get in out in the open en get it over with. Denk ik dan.
Daar heb je ook weer gelijk in. Zulke dingen zullen gebeuren. Toch denk ik dan dat je wel mag reageren maar maak het dan af met een geintje. Dit komt altijd nog beter en leuker over bij iemand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel maar als jij of een ander de moeite neemt om COSsen vol te zetten met echt commentaar op de streams over bijv. het vertek van Natasia...en dat lees je in 2 of 3 COSsen en er komt iemand binnen die meteen de vraag stelt of Natasia weg gaat of is dan kun je niet echt serieus meer blijven, laat staan sociaal.
Dan vraag jij je toch ook af waar je het allemaal voor doet?
Dat heb ik vaak gedaan ja maar zelfs dat werd niet altijd begrepen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Zulke dingen zullen gebeuren. Toch denk ik dan dat je wel mag reageren maar maak het dan af met een geintje. Dit komt altijd nog beter en leuker over bij iemand.
Ten 2e gebruik ik het woord jostie ( hoe kwetsend ook) niet voor COS posters, maar voor users die ik josties noem. Helaas mag het woord COShoer of Kutwijf niet, dus heb ik het FOK! woordenboek er maar eens bijgepakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
Er is geen rel geweest. Kleinzusje heeft de bal eigenlijk laten rollen, vandaar zijn er vanzelf meer mensen gekomen die zeiden dat ze zich niet meer zo thuisvoelden in de COS. Daar is toen met instemming van o.a. onze hulpmods een apart topic voor geopend.
Nee, ik denk inderdaad niet dat dat voldoende is voor het merendeel van de users dat hier post.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef ericahysterica het volgende:
get it out in the open: ik ben ben het gezeik zat.......is dat voldoende denk je.......zoniet dan wil ik dit gaarne toelichten een en ander in the open.
Nee das de reden dat ik in het Gooi werk, de normale problematiek is voor mij not donequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee hij wilde even door de mand vallen, alleen vergat hij eerst de tarieven op Google op te zoeken..![]()
goed, ik pm niet, DUS wentel ik me in de groepsdynamiek EN ga ik persoonlijke discussies uit de weg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef DrsH het volgende:
De Pm is een uitkomst voor al uw persoonlijke problemen, zij die zich wentelen in groepsdynamiek gelieve niet te reageren, nog degene die persoonlijke discussies uit de weg wensen te gaan.
WEET JE BORDERLINERS HEBBEN MIJN VOORKEUR.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
OK![]()
Ter introductie:
1. ik ben erg lui in het zoeken naar linkjes op dit moment ( dus help me, of corrigeer me)
2. Ik wil Leandra niet passeren qua data, invloed etc.
3. Ik wil Yvonne geen last bezorgen
4. Ik waardeer dat er hier COS liefhebbers komen
5. Peter, fijn dat je hier ook bent
6. Groeten aan iedereen die ik vergeten ben
7. Excuses voor mn spelfouten
8. Voelde me een aandachtshoer maar kon me niet meer bedwingen
7. Mocht ik namen en rugnummers vergeten, dan spijt me dat en mogen die users zich melden, dan voeg ik ze als nog toe aan mn posting.
Hier komt het:
Ten 1e wil ik Disana bedanken voor deze post:
[..]
Ten 2e gebruik ik het woord jostie ( hoe kwetsend ook) niet voor COS posters, maar voor users die ik josties noem. Helaas mag het woord COShoer of Kutwijf niet, dus heb ik het FOK! woordenboek er maar eens bijgepakt.
Ten 3e:
Blomst: Je het gezegd dat ik je strot uit kom. ( kan quote niet vinden) en dat was voor mij erg vreemd. Ik schaar jou niet onder een jostie, maar onder een altijd door mij geliefde user en heb jou nog nooit aangevallen.
Ten 4e:
Ik wil iedereen bedanken die dit topic heeft geopend, heeft goedgekeurd en verzonnen.
Namen: Litha, Yvonne, Leandra en Disana
Ten 5e:
Fluiter wordt door velen een jostie genoemd en ik heb hem lief
Ten 6e:
Ik vind Scanman een tietenfrust, maar mis zelfs hem![]()
Ten 7e:
BQ, DrH, ERica genieten van dit topic en zijn te druk met streamen om hier te posten ( zie eerdere grafiek)
Ten 8e:
Ik PM niet, behalve met Ads en Mods, weet dat er een paar users zijn die dat PM ding gebruiken om bondjes te sluiten en mij dat verwijten. Maar vergeten dat ik mijn strijd zonder backup heb gevoerd. MN vriendjes waren bijna dood, op vakantie, ziek, lui of bezig met zwembaden en tennis.
De info die ik heb, ja ook ik weet wel wat er zich afspeeltzal ik hier nooit gebruiken, daar ik dat te triest voor woorden vind.
Ten 9e:
Ik heb een vreselijke hekel aan het postgedrag van BQ, DrH , Erica en aan alle volgers die niet buiten de COS komen en zich aanpassen aan de sfeer die zij neerzetten.
BQ vind ik veel te veel posten over niks, + alles wat al is gezegd. Ze is te beroerd om een discussie te voeren. Zegt 100000 x dat ze iedereen zo gaat missen, maar tevens dat ze hoopt dat DGK snel stopt. Ik vind haar een achterbakse domme aandachtsgeile user, die.............. laat maar![]()
DrH : Zet is zijn postings dingen neer die voor mij persoonlijk erg kwetsend zijn. Hij doet uitspraken over ziektes waar hij geen verstand van heeft. En het baard me zorgen dat veel users dat voor waar aanemen. Tevens valt hij mij aan op een "ontopic" manier die niet door de beugel kan. Hij noemt mij zusje, als de zus van Dennis op bezoek is, Hij vraagt of ik bij hem in Therapie moet net als Nadia enz enz. Tevens geeft hij mij het advies om met Karl Noten te gaan spelen, terwijl hij ( met zijn onderschrift) daarmee mij erg heeft laten schrikken............. enz enz ( is allemaal al gezegd)
Erica: Te triest om iets over te zeggen, jammer van haar sexleven als haar man zo veel online is. Maar dat is slechts een invulling die ik niet kan staven.
FdW: Heb hem nooit aangevallen en hij heeft nu al dagen/ weken een sig die erg kwetsend is voor mij. Dat heeft hij veranderd en ik weet waarom. Tevens komt hij voortdurend in de SC postings plaatsen die zuigend en naar zijn. Terwijl ik lief blijf of op een nette manier hem vraag op te rotten. ( 2x)
Users van de COS: Die mij na 2 postings afmaken, niet meer reageren, bijna neer willen knuppelen omdat ze van horen zeggen of via PM ???? hebben gehoord dat KZ heeft gescholden.
Alles is verder al gezegd denk ik.
einde![]()
WTF!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
OK![]()
[Hier komt het:
Alles is verder al gezegd denk ik.
einde![]()
hopelijk de pil van drion ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
WEET JE BORDERLINERS HEBBEN MIJN VOORKEUR.
En je punt is??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ook al ben ik een oudCOSser, ik ben vanavond ook nog afgeblaft... dus wat je ook vindt, denk niet dat het persoonlijk is en laat het bij die mensen zelf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen fervent COS-er maar ik lurkte wel graag in het topic, gewoon vanwege de leuke feitjes en de ad-rem nieuwsberichtjes over wat er in het huis gebeurde. ik heb toen de poging gewaagd om er eens een reactie op te geven in COS en werd toen vrij hard afgeblaft door BQ, want het was offtopic en ik COs'te niet. Ik snapte daar werkelijk niks van... Sindsdien heb ik het maar weer bij lurken gehouden, niet omdat ik me snel uit het veld laat slaan maar omdat ik het gezellig wilde houden voor mij. Ik snap dan ook niet sommige reacties in dit topic en de SC waarin de ene sneer naar de andere wordt gegeven. Kan mij iemand uitleggen wat het nut ervan is en waarom dat nodig is in een topic waar juist mensen bij elkaar komen met gemeenschappelijke interesses en een beetje lol!?
Onthou maar dat elke borderliner of patient graag de psycholoog uit wil hangen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je punt is??
Je maakt weer een off-topic remark??
Je probeert weer een user af te zeiken door het in een psychologisch sausje te gooien??
Je lijkt een patent te hebben op dit soort opmerkingen, en ze zijn vrijwel altijd user-gericht.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook al ben ik een oudCOSser, ik ben vanavond ook nog afgeblaft... dus wat je ook vindt, denk niet dat het persoonlijk is en laat het bij die mensen zelf.
Ik vind het jammer dat je niet in de COS kon aarden - dat zou anders moeten zijn.
Sneren komen meestal van mensen die weten dat ze niet helemaal goed zitten. Maar in de SC zie je ze heel weinig, en dit topic is juist voor ervaringen en observaties als de jouwe bedoeld. Met instemming van admin Yvonne is het onderwerp geopend, en de bedoeling is hopelijk uit te vinden waarom niet iedereen zich nog thuis voelt in de COS.
Dat sommige mensen dit topic belachelijk maken door sneren te plaatsen betekent niet dat het geen waarde heeft.
Lekker constructief in deze discussie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
Wil je er over praten je krijgt 250 Euro korting omdat jij mij tamelijke acuut lijktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hopelijk de pil van drion ook.
kan me geen reet meer schelen hoe of wat, maar ik hoop echt heel ernstig dat je zeer snel van FOK! opsodemietert. en als je dat niet doet, geef ik je zeer graag een schop onder de reet zodat je het wel doet. en als je nou echt een psych was, zou ik ook nog eens ernstig te raden gaan of het niet verstandig is om uit deze vorm van beroep te stappen.
owja, 425 euro exclusief BTW voor dit consult kan je storten op mijn rekening.
are you talking to me?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
mens ga wat zinnigs doen met leven ipv je bezig te houden met zaken die er werkelijk niet toen doen.......ik vind jou een stakker
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
mens ga wat zinnigs doen met leven ipv je bezig te houden met zaken die er werkelijk niet toen doen.......ik vind jou een stakker
Ik vind het triest zoals jij reageert. Je haalt uit met bijzonder denigrerende opmerkingen waar ze niet nodig zijn, en loopt vervolgens van de reacties weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
get it out in the open: ik ben ben het gezeik zat.......is dat voldoende denk je.......zoniet dan wil ik dit gaarne toelichten een en ander in the open.
deze opmerking is voor ons aller cosen scdisana bedoeld door mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
Deze opmerking is voor jullie: Drink water en reageer morgen weer inhoudelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:46 schreef ericahysterica het volgende:
deze opmerking is voor ons aller cosen scdisana bedoeld door mij
Ik begrijp uit je volgende post dat dit voor mij is bedoeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disanaquote:
graag reactie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als mensen aangeven dat ze door jou manier van cossen zich niet meer welkom voelen waar ze dat gevoel eerder nooit hadden, denk je dan niet dat het tijd wordt een béétje aan te passen? Ik ga niet via pm discussieren, omdat dit topic daarvoor is. En ook om het een open discussie te houden. Ik vind het heel jammer dat je op zo'n vijandige manier de discussie ingaat.
Misschien een tip. Ga eens langs bij de Libelle of Margriet site, ik denk dat je daar een grote groep mensen treft die jou voorkeur hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Mooi trouwens dat twee van die gezwellen hier nu posten.
Is de COS inmiddels leesbaarder?
ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disana
Aangezien je niet in staat of van zins bent inhoudelijk op mijn eerdere antwoorden te reageren, antwoorden die alleszins open en redelijk waren, ga ik ervan uit dat je je zin op vijandschap hebt gezet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sorry buurvrouw dit is een reactie op stemmingmakerij van dagen door onze coscollega disana
Ik had je er liever over gePM'd maar je PM staat uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
En ik heb nog maar 1 compliment gekregen voor mn posting![]()
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelulquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je volgende post dat dit voor mij is bedoeld.
Hebben jullie een folie a deux waarin het opwindt mensen te kwetsen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had je er liever over gePM'd maar je PM staat uit
Het was hoe dan ook een briljante post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
En ik heb nog maar 1 compliment gekregen voor mn posting![]()
Ja KZ je kwam me de strot uit door je aanval van was het vorige week zondag? op je aanval op bepaalde cosposters.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
OK![]()
Ten 3e:
Blomst: Je het gezegd dat ik je strot uit kom. ( kan quote niet vinden) en dat was voor mij erg vreemd. Ik schaar jou niet onder een jostie, maar onder een altijd door mij geliefde user en heb jou nog nooit aangevallen.
Yeah right... En APK zou hier het probleemgeval zijn??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaan
Mijn God. Heb je een bord voor je kop?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelul
ik ken jou niet disana .......en kan jou niet leuk of niet leuk vinden....wat ik wel van jou gezien heb is dat jij stemming maakt. En voor wat betreft het inhoudelijke,,,,,Ik zie dat menig cosser zich aan de regels houdt. Op betrekkingsniveau zie ik wel problemen ........de oude garde verliest invloed vanwege anders denkenden die zich wagen op jullie terrein, En die zich niet houden aan jullie gevoel voor humor (mi postpuberaal ....lekker schenenschoppen etc). FOK voorziet in een open forum en wie ben jij dan om dan mensen die werkelijk niemand in de wegliggen af te zeiken. Huil bij jouw lotgenoten en vraag je af wat er in jouw leven is misgegegaan om mensen die hier argeloos komen af te zeikenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aangezien je niet in staat of van zins bent inhoudelijk op mijn eerdere antwoorden te reageren, antwoorden die alleszins open en redelijk waren, ga ik ervan uit dat je je zin op vijandschap hebt gezet.
Die krijg je van mij niet omdat ik er geen reden toe zie en geen aanleiding toe heb gegeven. Je opmerkingen zijn voor eigen rekening.
Het lijkt me overduidelijk dat Disana niet de enige is die een probleem met jullie heeft.. maar misschien is het makkelijker om al die andere users te negeren en je op 1 persoon te richten en die de zwarte piet toespelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kan voor mijzelve beslissen gelukkig........... en reken maar dat ik het ook zelf bedacht heb en dat ik helemaal klaar ben met jou ,,,,,,en jouw stemmingmakerij. Wellicht vindt jij elders een voedingsbodem voor jouw gestook en negatief gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |