Er is geen rel geweest. Kleinzusje heeft de bal eigenlijk laten rollen, vandaar zijn er vanzelf meer mensen gekomen die zeiden dat ze zich niet meer zo thuisvoelden in de COS. Daar is toen met instemming van o.a. onze hulpmods een apart topic voor geopend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
dat is wel zo'n beetje de vraag waar ik zelf ook mee zat. Ik heb tijdens mijn vakantie een flinke rel gemist geloof ik![]()
Dat was mij wel duidelijk maar dan weet ik nog niet wat de oorzaak is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarvoor kun je denk ik het beste alle posts in dat topic lezen. Niet iedereen voelt zich nog thuis in de COS, zoveel is duidelijk.
Fuck no, Insana is nu van ons!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!! Iig al bedankt voor toch best een vloeiende samenvatting. Heb nog tig vragen waar ik je dan niet mee zal belasten.![]()
Maar goed, ik wil Disana terug. Kan ik met iemand van hier kwartetten om haar terug te krijgen? Dan krijgen jullie een andere user van mij terug.
Je zoekt de oplossing in de verkeerde hoek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar, bijvoorbeeld: ik tik met 10 vingers en wil tegelijkertijd ook nog een shagje roken. Je ziet in Star Trek wel eens wezens met een extra uitsteeksel voor dat soort taken. Waarom is daar voor ons niet aan gedacht.
Waarmee rook jij dan een sjagiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar, bijvoorbeeld: ik tik met 10 vingers en wil tegelijkertijd ook nog een shagje roken. Je ziet in Star Trek wel eens wezens met een extra uitsteeksel voor dat soort taken. Waarom is daar voor ons niet aan gedacht.
Ik heb het vandaag weer heel even geprobeerd, maar het is net of ik een vreemde kroeg in stap waar je een andere taal moet spreken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!! Iig al bedankt voor toch best een vloeiende samenvatting. Heb nog tig vragen waar ik je dan niet mee zal belasten.![]()
Maar goed, ik wil Disana terug. Kan ik met iemand van hier kwartetten om haar terug te krijgen? Dan krijgen jullie een andere user van mij terug.
Een sigaret en een shaggie zijn toch allebei even moeilijk vast te houden als je 10 vingers al in betrieb zijn!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Je zoekt de oplossing in de verkeerde hoek.
De natuur heeft hier sigaretten voor bedacht.![]()
Ik heb op het moment nog nergens last van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag weer heel even geprobeerd, maar het is net of ik een vreemde kroeg in stap waar je een andere taal moet spreken.
Als ik nu morgen écht braaf ga teruglezen dan stuur ik jou de samenvatting wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, vragen moet je gewoon stellen.
Misschien zit er voor mij ook iets nieuws tussen...
*was afgelopen weken ook nogal bezig met andere dingen
Okquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is geen rel geweest. Kleinzusje heeft de bal eigenlijk laten rollen, vandaar zijn er vanzelf meer mensen gekomen die zeiden dat ze zich niet meer zo thuisvoelden in de COS. Daar is toen met instemming van o.a. onze hulpmods een apart topic voor geopend.
Als jij het voor elkaar krijgt om in 1 dag alle relevante topics door te spitten ben je niet alleen braaf maar ook een held.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik nu morgen écht braaf ga teruglezen dan stuur ik jou de samenvatting wel.
Deze beperking is geen beperking, enkel een bescherming. De fysieke en geestelijke gesteldheid van de mens kan nu eenmaal niet meer aan dat een x aantal handelingen. Je zou jezelf in dit geval over de kop "plezieren" als je dit alles tegelijk zou kunnen en in de ziektewet belanden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, je treft het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
OkEr is me wel duidelijk dat de COS van minder niveau is dan voor de zomer door het ontbreken van een paar smaakmakers nu. Dus of het wegblijven nu een goed idee was om tot een oplossing te komen betwijfel ik. Maar ik lees dat topic wel even door
Bemerk mijn opperste optimisme nu ik hier ' even ' typ![]()
Een burn-out door het tegerlijkertijd wel kunnen roken van een sigaret?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze beperking is geen beperking, enkel een bescherming. De fysieke en geestelijke gesteldheid van de mens kan nu eenmaal niet meer aan dat een x aantal handelingen. Je zou jezelf in dit geval over de kop "plezieren" als je dit alles tegelijk zou kunnen en in de ziektewet belanden.
Nee, eigenlijk is er niet echt iets speciaals gebeurd. Kleinzusje heeft een user aangesproken op bepaalde dingen, op zo'n manier dat het wel opviel. Tot dan dacht ik eerlijk gezegd dat ik de enige vaste COSser was die het niet meer zo geweldig vond in de COS... er blijken er veel meer te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was mij wel duidelijk maar dan weet ik nog niet wat de oorzaak is.
*gaat morgen braaf alles teruglezen* Ik begrijp al wel dat er heel veel is gebeurd.
Wat lief.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
We hoeven ons nergens zorgen om te maken, toch bloempje?
En dan... heb je een soort standaard voor je snufferd staan waar je hem in steekt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Je zoekt de oplossing in de verkeerde hoek.
De natuur heeft hier sigaretten voor bedacht.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag weer heel even geprobeerd, maar het is net of ik een vreemde kroeg in stap waar je een andere taal moet spreken.
Ian is my new master. All bow for Ianquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck no, Insana is nu van ons!
![]()
Kick die hele groep nieuwe debielen uit de COS en je hebt weer een paar fijne posterts terug.![]()
Ik mis sowieso een groot aantal kwaliteitsusers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is er niet echt iets speciaals gebeurd. Kleinzusje heeft een user aangesproken op bepaalde dingen, op zo'n manier dat het wel opviel. Tot dan dacht ik eerlijk gezegd dat ik de enige vaste COSser was die het niet meer zo geweldig vond in de COS... er blijken er veel meer te zijn.
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze beperking is geen beperking, enkel een bescherming. De fysieke en geestelijke gesteldheid van de mens kan nu eenmaal niet meer aan dat een x aantal handelingen. Je zou jezelf in dit geval over de kop "plezieren" als je dit alles tegelijk zou kunnen en in de ziektewet belanden.
Ja, echt waar! Teveel dingen tegelijk kan het menselijk lichaam en de geest niet aan. Er belanden er voor veel minder in de WAO. Het lichaam en de geest functioneren optimaal bij het afhandelen van zaken één op één. Daarom wil ik bijvoorbeeld geen trio.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een burn-out door het tegerlijkertijd wel kunnen roken van een sigaret?![]()
Oppakken, trekje, wegleggen, typen, oppakken, trekje, wegleggen....quote:
Ik wou het net gaan paintenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan... heb je een soort standaard voor je snufferd staan waar je hem in steekt?
Je weet echter tijdens het beantwoorden van een grapje het gesprek wel vloeiend op sex te brengenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, echt waar! Teveel dingen tegelijk kan het menselijk lichaam en de geest niet aan. Er belanden er voor veel minder in de WAO. Het lichaam en de geest functioneren optimaal bij het afhandelen van zaken één op één. Daarom wil ik bijvoorbeeld geen trio.
Doe je bestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb op het moment nog nergens last van.
Ik heb dan ook pas 2 smileys gepost.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad.
Als je een orgasme had gehad dan had je op zeker gemerkt dat de andere bezigheden op de achtergond waren gebleven. Stel nu dat je gerook had, dan was je brandende sigaret op de vloer gevallen en had je nu de brandweer kunnen bellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad.
Typ jij echt met 10 vingers?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan... heb je een soort standaard voor je snufferd staan waar je hem in steekt?
je hoeft em niet telkens weg te leggen, kan gemakkelijk tussen de vingers blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oppakken, trekje, wegleggen, typen, oppakken, trekje, wegleggen....
Het is dus of of en niet en en. Heel onpraktisch.
Ik hou mijn sigaret over het algemeen gewoon met de filter tussen mijn tanden hangenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
je hoeft em niet telkens weg te leggen, kan gemakkelijk tussen de vingers blijven
Nou.....dat heb ik toch voornamelijk en alleen met jou......quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je weet echter tijdens het beantwoorden van een grapje het gesprek wel vloeiend op sex te brengen![]()
Mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou mijn peuk over het algemeen gewoon in mijn mond![]()
ben naar bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
Ik vind deze wel mooi
[afbeelding]![]()
Navond btw
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je een orgasme had gehad dan had je op zeker gemerkt dat de andere bezigheden op de achtergond waren gebleven. Stel nu dat je gerook had, dan was je brandende sigaret op de vloer gevallen en had je nu de brandweer kunnen bellen.
Goftedommequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad
Oh, maar ik ben niet 'weggebleven' als oplossing hoor. Ik kreeg het gevoel dat ik tegen de klippen op moest typen en lezen, bijvoorbeeld, en ik vind de sfeer niet bij me passen. Dus ik ben gewoon gestopt, zonder er verder veel over na te denken. Natuurlijk is dat wel raar voor iemand die er nogal veel bijdroeg, maar zo ging het echt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
OkEr is me wel duidelijk dat de COS van minder niveau is dan voor de zomer door het ontbreken van een paar smaakmakers nu. Dus of het wegblijven nu een goed idee was om tot een oplossing te komen betwijfel ik. Maar ik lees dat topic wel even door
Bemerk mijn opperste optimisme nu ik hier ' even ' typ![]()
Jij schreef bijv. dat je het een tegenspreken, meepraten en bazigheid vond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is er niet echt iets speciaals gebeurd. Kleinzusje heeft een user aangesproken op bepaalde dingen, op zo'n manier dat het wel opviel. Tot dan dacht ik eerlijk gezegd dat ik de enige vaste COSser was die het niet meer zo geweldig vond in de COS... er blijken er veel meer te zijn.
Geen idee, maar ik gok dat jij wel 69 redenen kunt bedenkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou.....dat heb ik toch voornamelijk en alleen met jou......![]()
Hoe kan dat toch![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben naar bed![]()
morgen vroeg op![]()
Tijdens de sex? Nou ja, het kan. Voor vrouwen is dat natuurlijk een stuk lastiger i.v.m. met orale bezigheden. Het is dan toch of een sigaret of een sigaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou mijn sigaret over het algemeen gewoon met de filter tussen mijn tanden hangen![]()
Even kijken, nee er bungelen er steeds een paar los bij.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok dat jij wel 69 redenen kunt bedenken![]()
ik tik gewoon door, soms gaat het dan even mis en belandt er wat as tussen m'n toetsen - so be itquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou mijn sigaret over het algemeen gewoon met de filter tussen mijn tanden hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |