Meisjes bedoel je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb vrouwen gevonden die bij mijn soort auto passen
[afbeelding]
Nah, da's nostalgie man (en goedkoop in de wegenbelasting)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Oude autos zijn echt zo oud... ik vind ze zo lelijk
Hey Py-atusquote:
Wat wil je uploaden!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:01 schreef Py het volgende:
Mag ik even vragen waar jullie uploaden?
viezerik!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:01 schreef Py het volgende:
Mag ik even vragen waar jullie uploaden?
Ik deeplink altijd gewoon, of heb je het over plaatjes die alleen op jouw pc staan en niet online?quote:
Nu zoek ik pics online en sla ze op en dan moet een url invoeren dus moet ik ze weer uploaden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik deeplink altijd gewoon, of heb je het over plaatjes die alleen op jouw pc staan en niet online?
Euh, als je een plaatje online hebt gevonden kan je de url daarvan kopiëren in je post en er dan de volgende tags omheen zetten:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:07 schreef Py het volgende:
[..]
Nu zoek ik pics online en sla ze op en dan moet een url invoeren dus moet ik ze weer uploaden.
Maar deeplinken dan moet alleen die pic onder die url staan?
zoiets?...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, als je een plaatje online hebt gevonden kan je de url daarvan kopiëren in je post en er dan de volgende tags omheen zetten:
[ img ] hier de url van het plaatje [ /img ] <<<zonder alle spaties.
Dan hoef je niet eerst op te slaan en weer te uploaden.
Niet doorvertellen hoor.quote:
Zelf getekend? Het valt me op dat als je deze verkleint naar 60x60 pixels, het resultaat veel scherper is dan jouw avatar.quote:
Zijn er "mensen" in de COS? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor.
De menschen in de COS vinden het geloof ik leuker om te denken dat de SC-posters hier niemand willen helpen en newbies haten enzo.
Gesnaptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor.
De menschen in de COS vinden het geloof ik leuker om te denken dat de SC-posters hier niemand willen helpen en newbies haten enzo.
Fuck!quote:
Geen mensen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn er "mensen" in de COS? Sinds wanneer?
Schrijf dan meteen het tagje voor hem/haar, lieverd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf getekend? Het valt me op dat als je deze verkleint naar 60x60 pixels, het resultaat veel scherper is dan jouw avatar.
Jij post er soms toch nog? Nou dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn er "mensen" in de COS? Sinds wanneer?
Phew mijn wereldbeeld dreigde in te stortenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck!
Schurft!
Kut!
Oh, wacht, misschien kan ik het nog rechtzetten:
TIEF OP VUILE KUTNEWBIE WIJ MOETEN JOU HIER NIET WANT WIJ ZIJN VEEL KEKKER!
Ik wil niet opdringerig zijn door aan te nemen dat mensen iets niet wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schrijf dan meteen het tagje voor hem/haar, lieverd.![]()
Oh, jij hebt 'm manual zitten verkleinen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil niet opdringerig zijn door aan te nemen dat mensen iets niet weten![]()
Kijk, scherper:
[afbeelding]
Ik had het natuurlijk over Py.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Phew mijn wereldbeeld dreigde in te storten![]()
Kijk je uit wie je een newbie noemt![]()
Als deze nu naar het eigen systeem wordt gesaved, dan kan ie als usericon weer geupload worden. Zo doe ik het tenminstequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, jij hebt 'm manual zitten verkleinen?
Want je kan ook je img tag aanpassen en zo verkleinen.
Resultaat zal dan wel iets minder worden dan wanneer je iets van psp gebruikt denk ik.
Oi Lollerbascerst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef Lobasca het volgende:
Avond kunstenaars!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Py,
[img=60,60]http://www.zoolu.nl/imgcontent/artprints/groot/aap-en-banaan-rood.jpg[/img ]
Zonder die laatste spatie bij "webicon" invullen onder wijzig profiel.
Wachtwoord onderaan invoeren en klaar is aap met banaan.
Help.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Phew mijn wereldbeeld dreigde in te storten![]()
Kijk je uit wie je een newbie noemt![]()
Oeh pardon.quote:
Dan kom je toch gezellig in de Cos meepostenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef Py het volgende:
[..]
Help.
Ze schelden me hier uit en zeggen dat ik het allemaal zelf maar moet uitzoeken![]()
Muizepoppetjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
Ik vind deze wel mooi
[afbeelding]![]()
Navond btw
Deze url dus:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh pardon.
Klik in de balk waar onder andere Active Topics staat op Wijzig Profiel.
Daar kan je ongeveer halverwege iets invullen bij Webicon.
Als je daar de URL van het kleinere plaatje van Disana invult en daarna je wachtwoord gebruik je het plaatje dat Disana heeft verkleind als icon.
Dat plaatje is qua kwaliteit iets beter dan je huidige icon.![]()
En dan wil ik ook nog iets wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh pardon.
Klik in de balk waar onder andere Active Topics staat op Wijzig Profiel.
Daar kan je ongeveer halverwege iets invullen bij Webicon.
Als je daar de URL van het kleinere plaatje van Disana invult en daarna je wachtwoord gebruik je het plaatje dat Disana heeft verkleind als icon.
Dat plaatje is qua kwaliteit iets beter dan je huidige icon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |