Scriptje volgens mij, maar hoe?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kunnen nu ookals PI!?
![]()
Hoe de fuck!?

Ik ben aan het zoeken...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Scriptje volgens mij, maar hoe?![]()

TRABANT!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:54 schreef Veulen het volgende:
Het gaat over auto's [afbeelding]
Geil [afbeelding]

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ook leuk !
[afbeelding]
Maar deze in woestijn-beige.....![]()

Landrover manquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
TRABANT!

Ik zie het ja... Morgen bel ik de dealer wel even of hij ook in Nederland leverbaar is....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De bekleding hebben ze al in de juiste kleur![]()

2 jaar is wel te overbruggen, mits in PT beige uiteraardquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik zie het ja... Morgen bel ik de dealer wel even of hij ook in Nederland leverbaar is....
Heb maar twee jaar te overbruggen.... Met een beetje geluk is dat de levertijd....![]()

Je hebt een Mehari ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bah het regent hier al de hele dag![]()

Hier ook en ik had m'n dekbed weer eens uit het raam hangen... en dacht daar pas aan toen het al zeker een kwartier met bakken uit de lucht kwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bah het regent hier al de hele dag![]()

Hij wist niet wat een nametopic was??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
Ik zei tegen mijn buurman dat hij een naamtopic had![]()
Hij snapte er geen hol van![]()

Dat is inderdaad dé voorwaarde...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
2 jaar is wel te overbruggen, mits in PT beige uiteraard![]()

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
Ik zei tegen mijn buurman dat hij een naamtopic had![]()
Hij snapte er geen hol van![]()

Ook aardig, maar is dit niet wat voor je??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé voorwaarde...
Maar ik denk het wel...
Mijn vorige had ook zo'n belachelijke levertijd.....![]()
[afbeelding]

Ik denk het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hij wist niet wat een nametopic was??![]()

Tegenwoordig hebben we allemaal een eigen kamerquote:

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook aardig, maar is dit niet wat voor je??
[afbeelding]

Geef mij maar een limo....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook aardig, maar is dit niet wat voor je??
[afbeelding]
Edit: dit plaatje is beter, ook de juiste kleur![]()

Die eerste kan ik je wel aan helpenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef TherAngelina het volgende:
Doe mij maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, ik moet ruzie met iemand maken in RL. Of love
.

Had them, seen them....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef TherAngelina het volgende:
Doe mij maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, ik moet ruzie met iemand maken in RL. Of love
.

Ga jij me een Bunnypakje bodypainten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Geen woorden voor....
Leuk carnavalsautootje ....![]()
Ga jij er in een Bunnypakje in staan ?

da's wel zo handig met prive bezoekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we allemaal een eigen kamer

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ga jij me een Bunnypakje bodypainten?![]()

Idd zo een gordijn om je bed blijft toch wat gehorigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's wel zo handig met prive bezoek![]()

ik heb een geil blauw spandex outfit voor jou met dequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ga jij me een Bunnypakje bodypainten?![]()
 van Superwoman

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Idd zo een gordijn om je bed blijft toch wat gehorig

Stukken beter. Ik vind die van mij ook mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Buurvrouw en itsme, ik ben er zelf ook goed ziek van en ga het zo aanpassen![]()

Alleen tijdens bezoekuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en de prive opnames waren niet zo prive

Maar itsme, je echte ava is toch mooier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Stukken beter. Ik vind die van mij ook mooi.![]()
Geloof het of niet maar het is me net pas gelukt om de school boeken voor mijn dochter te bestellen. (school begint over een kleine week)![]()
Ben maar naar haar toe gefietst want anders was er nu nog niets gebeurd.![]()
Moet zeggen toch wel even lekker fietsen. Zelfs in de regen.![]()

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een geil blauw spandex outfit voor jou met de [afbeelding] van Superwoman

Ach Disana. Verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar itsme, je echte ava is toch mooier?
Ik ben blij dat er dan toch nog iemand is die van de regen kan genieten, want ik vind er niets aan. Het is echt net herfst... straks gaan we de echte herfst nog in zonder ook maar een beetje zon en warmte bijgetankt te hebben.

Je hebt een bestelbusje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb vrouwen gevonden die bij mijn soort auto passen
[afbeelding]

He, itsusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Disana. Verandering van spijs doet eten.![]()
IK moet zeggen dat ik de winter wel fijnvind. Gezellig de kaarsjes aan. Al mis ik de echte winters. Ik wil dat het vriest en dat ik op de leidsevaart kan schaatsen.![]()
Helaas, is al weer veel te lang geleden![]()

4x Lady Yuna!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
IK moet zeggen dat ik de winter wel fijnvind. Gezellig de kaarsjes aan. Al mis ik de echte winters. Ik wil dat het vriest en dat ik op de leidsevaart kan schaatsen.![]()

Waar zijn de streepjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb vrouwen gevonden die bij mijn soort auto passen
[afbeelding]

Gelukkig hebben we net besloten dat Trabantjes niet onder de noemer "auto's" vallen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Oude autos zijn echt zo oud... ik vind ze zo lelijk

Tuurlijk is een echte winter ook leuk. Maar dan moet ik daarvoor wel hebben kunnen bijtanken, beetje warmte, beetje zon, in de zomer. Dat je met die regen zo de herfst in glijdt, dat zint me niets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |