Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
Op die oude reclame's van dafjes lijkt het ook altijd of mensen toen veel kleiner waren dan vroeger. Met z'n vieren in een DAF? Geen probleem, het ziet eruit alsof het een Maybach aan ruimte is![]()
[afbeelding]
Die site is leuk, ook qua onderschirften: http://www.philseed.com/daf-600.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu je het zegt!![]()
En volgens mij loopt er op de achterbank ook echt een kind rond!?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
Op die oude reclame's van dafjes lijkt het ook altijd of mensen toen veel kleiner waren dan nu. Met z'n vieren in een DAF? Geen probleem, het ziet eruit alsof het een Maybach aan ruimte is![]()
[afbeelding]
Oeh, wanneer gaan we een eindje toeren??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goeiemorgen.....
[afbeelding]
Thanks, Beeb, ik weet wat mijn volgende lease-auto wordt.....![]()
Maar heb ik die ook voor 700 euro voor mijn deur staan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Black_king het volgende:
[afbeelding]
Sommige auto's hebben beide
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oeh, wanneer gaan we een eindje toeren??![]()
Als je bij een fatsoenlijke hut zou werken dan zou je zelfs parkeergeld kunnen vragen om m voor je deur te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar heb ik die ook voor 700 euro voor mijn deur staan?![]()
Ik ben uitermate flexibel vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Ze kunnen hem nog niet in woestijn-beige leveren.....![]()
Pas dan is hij PT-fehig.....![]()
Over werken gesprokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als je bij een fatsoenlijke hut zou werken dan zou je zelfs parkeergeld kunnen vragen om m voor je deur te krijgen![]()
Als je nog even geduld heb, heb ik de mijne opgereden.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar heb ik die ook voor 700 euro voor mijn deur staan?![]()
Maar dan ben jij als een vlag op een modderschuit, in deze auto die niet jouw kleur heeft....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben uitermate flexibel vandaagIk zal je niet om de verkeerde kleur wegsturen
![]()
Werk zequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over werken gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
Als jij er naast zit zijn we 2 vlaggen, dus dat compenseert de boelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar dan ben jij als een vlag op een modderschuit, in deze auto die niet jouw kleur heeft....![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over werken gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
LOLquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi hoi mijn hemel wat ben ik flauwe mopjes aan het lezen....
Zoals:
U heeft haar doodgeneukt
Ja, dat was uit zelfbevrediging
Ik lees net op de Maybach-site "Special requests are welcome"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar dan ben jij als een vlag op een modderschuit, in deze auto die niet jouw kleur heeft....![]()
Ah, kijk aan....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik lees net op de Maybach-site "Special requests are welcome"
Dat kleurtje moet dus geen probleem zijn![]()
Die kleur behang heb ik ook in de slaapkamerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ah, kijk aan....![]()
Paris-Texas-beige must be that special request they will welcome.....
De kleur van het behang, zeg maar ....![]()
[afbeelding]
De film is inderdaad beroemd om haar "subliminal messages "quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die kleur behang heb ik ook in de slaapkamer![]()
Dat is toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die kleur behang heb ik ook in de slaapkamer![]()
En niet alleen die filmquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
De film is inderdaad beroemd om haar "subliminal messages "![]()
Hé dat brengt mooie herinneringen naar boven !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ah, kijk aan....![]()
Paris-Texas-beige must be that special request they will welcome.....
De kleur van het behang, zeg maar ....![]()
[afbeelding]
Ik lig hier even dubbel, geeft niet hèquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:14 schreef Black_king het volgende:
[afbeelding]
Ook bij jou die boodschap die duidelijk werd toen je je behang koos ?![]()
Dat doen wel meer dingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé dat brengt mooie herinneringen naar boven !![]()
quote:
Het is de SlowChat, het gaat nergens over ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleuren? auto? van pag. 1 word ik ook niet wijzer
Mijn nieuwe auto..... Ik twijfel tussen deze kleuren, maar zou hem in het beige eigenlijk mooier vinden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleuren? auto? van pag. 1 word ik ook niet wijzer
Een C300? Valt dat ff tegen, nou ja, in PT Beige vind ik m wel acceptabelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Mijn nieuwe auto..... Ik twijfel tussen deze kleuren, maar zou hem in het beige eigenlijk mooier vinden...
Woestijn-beige wel te verstaan...
[afbeelding]
Sorry voor de onduidelijkheid....
Hij is meer dan acceptabel, en in PT beige helemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een C300? Valt dat ff tegen, nou ja, in PT Beige vind ik m wel acceptabel![]()
Ik krijg altijd overal jeuk als ik die trieste mannetjes inclusief minderwaardigheidscomplex in zo'n bak zie rijden....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Mijn nieuwe auto..... Ik twijfel tussen deze kleuren, maar zou hem in het beige eigenlijk mooier vinden...
Woestijn-beige wel te verstaan...
[afbeelding]
Sorry voor de onduidelijkheid....
Ja, ik weet het, maar de leasecoordinator is nogal conservatief. Hij gaat alleen voor auto's die al twee jaar op de markt zijn....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een C300? Valt dat ff tegen, nou ja, in PT Beige vind ik m wel acceptabel![]()
Tuurlijk, ik wil wel een goed woordje voor je doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar de leasecoordinator is nogal conservatief. Hij gaat alleen voor auto's die al twee jaar op de markt zijn....
Maar over twee jaar is de Maybach "uitgekristalliseerd", dus kun jij dan wellicht even met hem gaan praten, dan ?
Ik kies voor veiligheid en een mooi ontwerp.... Sue me.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd overal jeuk als ik die trieste mannetjes inclusief minderwaardigheidscomplex in zo'n bak zie rijden....
En nee, ik ben niet jaloers, geef helemaal geen ruk om auto's...
En een Trabant!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd overal jeuk als ik die trieste mannetjes inclusief minderwaardigheidscomplex in zo'n bak zie rijden....
En nee, ik ben niet jaloers, geef helemaal geen ruk om auto's...
De auto lijkt wat langer zelfs, ja, nu ik ze zo onder elkaar zet....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwww. Nou, die donkere!
Ik vind zilver (of woestijn kleur) zo saai... Zelfs al is het een erg mooie auto (wow) maar donker straalt toch meer status uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
De auto lijkt wat langer zelfs, ja, nu ik ze zo onder elkaar zet....
Vind het ook wel een chique kleur...!
Dan is het oneven in de rijtjesquote:
Ze kunnen nu ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan is het oneven in de rijtjes
Doe er dan ook eensmiley bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |