Ik zie het eik niet zo somber in, en anders kapen we gewoon de SCquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hé yvonne.
Wat vind jij van de COS nu in vergelijking met een maand of 5 geleden?
Denk jij dat een oplossing mogelijk is?
Ik zie het somber in, aangezien het niet mogelijk is om users die in de COS semi-inhoudelijk de sfeer bepalen het zwijgen op te leggen.
Fok's created a monster.
Ben jij een kloon van De heer Hquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah, welkom, en voel wel dat je eigenlijk nog een klein bang jongetje bent.
Maar dat is niet erg.
Maar tof dat je meepost, het begin is er je weet: je kunt het![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie het eik niet zo somber in, en anders kapen we gewoon de SC
Thnx dearquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Je schrijft precies wat ik ook voel alleen ben jij een ster in het formuleren.![]()
[SC#291] Yvonne-COS #1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Breng nou niemand op gedachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[SC#291] Yvonne-COS #1![]()
Zulke dingen moet je niet zeggen als er net een nieuwe open moet.![]()
Zeg dan gewoon dat je in lurkmodus gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppies, ik ga eens vroeg ter bedde
Braaf zijn, ofzo
Truste lieverd APKsletje en succes dit weekendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppies, ik ga eens vroeg ter bedde
Braaf zijn, ofzo
Topposting.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
En ik heb nog maar 1 compliment gekregen voor mn posting![]()
Dank voor je reactie, ga er later nog op inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja KZ je kwam me de strot uit door je aanval van was het vorige week zondag? op je aanval op bepaalde cosposters.
En je ging er maar op door, net of moeten de Cos posters aan jouw eisen voldoen.
Jij verziekte de sfeer toen behoorlijk.
en dat je kwetsende reacties terug kreeg had je kunnen vewachten aktie-reactie.
Laat iedereen toch in hun waarde, en negeer de posts die je niet aanstaan.
en nu bemoei ik er me niet meer tegen aan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Topposting.
![]()
![]()
Ik geef ericah en drsX op, die kan zelfs ik niet meer helpen - en das eigenlijk wel jammer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:57 schreef demins het volgende:
Is mijn aanwezigheid hier nog gewenst? Of kan ik weer terug naar de COS?
Net alsof jij zo snel bent, zag wel dat je jezelfde soort post aangepast hebtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee ouwe slak lieverd
Ze zijn er al een tijdje hoor![]()
Uiteindelijk is er geloof ik geen echte dialoog geweest tussen de hoofdrolspelers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik zat niet continue achter de pc, ik heb beide er even uit gegooid.
Dialoog prima, deze opmerkingen niet.
Ik vind eigenlijk van niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
De dag dat projecties bij mij door de ramen naar binnen komen, neem ik dubbel glas.
Neemt niet weg dat ik me afvraag of sommige dingen die hier zijn gezegd, zomaar kunnen omdat dit een 'discussietopic' is.
I feel you.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
En dat is gebleken. Toch wel een heel prettig signaal als er bakken met troep over mensen worden uitgestortquote:
Hoe kom je daaar nu weer bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van De heer H![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is gebleken. Toch wel een heel prettig signaal als er bakken met troep over mensen worden uitgestort![]()
Ik zie jou helemaal niet als DGK newbie, akveorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Als newbee baal ik als een stekker dat de oude garde momenteel liever in side topics lult over waarom het zo slecht gaat in de COSSEN of willen gewoon veel off topic babbelen in de SC. Ik krijg ook een beetje het idee dat bepaalde mensen liever de COS dood laat gaan vanwege ego problemen. Ik verwacht van 'oudgedienden' een soort van 'opvoeding' en een beetje sturing. Moet ik bijvoorbeeld aan jullie verwachtingen voldoen of mag ik gewoon posten waar ik van denk dat het aan de regeltjes voldoet?
Ik lees in deze topics ook veel gelul en gebash maar iets constructiefs heb ik na bijna 600 post niets gelezen. Wat is er zo moelijk aan om met elkaar af te spreken zoals de regeltjes ook zeggen dat je elkaar niet persoonlijk aanvalt? Volgens mij wordt er meer naar avatar en nick gekeken en dan pas de post gelezen. Als er dan iets van gelegenheid in zo'n post staat om te bashen wordt dat niet nagelaten wat je dus wel zou moeten doen. Jullie houden jullie eigen vetes instand en dat wordt ogenschijnlijk belangrijker gevonden dan het gezellig in de COS te hebben.
Negeer elkaar tot je het weer in staat bent met een positieve insteek te reageren op een post van de 'vijand'. Zo moelijk is dat toch niet?
Een ego op Fok... het moet niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |