Nou begrijp ik wel dat hij hier niet zo handig binnenkwam door niet constructief bezig te zijn, maar aan de andere kant begrijp ik wel dat dat als hij hier allerlei verwijten naar zijn hoofd leest even de kont tegen de kribbe zet en zijn psychologen gimmick er tegen aangooit, die anderen dan weer (moedwillig? hoop ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die kunnen zeer zeker niet, dit was geen discussie meer, dit was gewoon gooi en smijtwerk.
Blomst heeft net toch ook gewoon kunnen zeggen dat ze behoorlijk baalde van KZ van de week, op een normale manier.
Als Drs en partner dat niet kunnen dan gaan ze maar weg.
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef yvonne het volgende:
DrsH en ericahysterica mogen beiden even koelen dit weekend
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:23 schreef Vandaag... het volgende:
*knip*
Dat deze mensen niet meer meeposten in de COS is voor de lurkers en incidentele posters echt geen gemis. *knip*
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef LouLou het volgende:
[..]
Als lurker en incidentele poster mis ik de bijdrages van sommigen wel degelijk, ik heb me -ook tijdens de BB's- altijd welkom gevoeld te posten, al deed ik dat zelden, in de huidige COS is daar al lang geen sprake meer van. Integendeel, ik zie mensen genegeerd worden, kutopmerkingen in sigs verschijnen etc., gedragingen waar ik steeds getracht heb "overheen" te lezen maar wat onmogelijk is gebleken.
Iedere dag ellenlange posts van iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben, daarna tig likkende, van het slijm druipende "goedkeuringen" hiervan als reactie erop die ertoe geleid hebben dat -iets wat toch al sluimerde-een ander geluid niet meer acceptabel was. De eerste verdeeldheid ontstond (imo) namelijk toen users ageerden tegen de verheerlijking van bepaalde bewoners, als iemand iets postitiefs opmerkte over bv een Brian, werd die persoon voor zo goed als mental case uitgemaakt en dit is redelijk uit de hand gelopen. (de "je zal wel net als <naam bewoner> een <naam probleem> hebben" reacties).
Jammer dat een mooi topic nu "verlaagd' is naar een topic waarvan ik nu alleen nog maar de OP lees als deze door bepaalde users gemaakt is, users die -desnoods met een kwinkslag- weergeven wat er in DGK gebeurt. Hulde voor KZ die de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en voor allen -maar met name Disana en Leandra- respect voor de poging het COS tij weer te doen keren.
Snap ik, was ook niet netjes, dat geef en gaf ik toe zonder slijmerig te worden ( hoop ik). Het was 2 weken geleden op een zaterdag geloof ik van 21.00 uur tot 24.00 uur, zoiets. Ik ben te keer gegaan als een soort Amanda en heb een aantal malen het woord kutwijf gebruikt. Dat is niet handig en ik weet zeker beter, maar ik ben al maanden bezig met mn strijd op een nette manier, dus het lukte me op die avond niet om beleefd te blijven. Ik heb Prospera en Veulen ook kutwijf genoemd in de FB, maar de reden daarvan was anders. Met Veulen is dit inmiddels uitgepraat, met Prospera voel ik verwandschap maar ook ergenis. Dat is inderdaad een persoonlijke "users questie, die er op die avond uit kwam.quote:Ja KZ je kwam me de strot uit door je aanval van was het vorige week zondag? op je aanval op bepaalde cosposters.
KLopt, heb je gelijk in. Maar soms is onderhuis pesten, wat veel mensen niet zien, imo erger dan even te keer gaan. IK heb geen ego op FOK die ik daarmee probeer neer te zetten, maar ik heb een soort taak om dingen die ik voel boven tafel te krijgen. Ik stond daar behoorlijk alleen in en het werd niet erkend, tot ik te keer ging. Gelukkig ben ik op tijd gestopt. Maar weet dat ik iedereen over me heen kreeg en pas daarna las dat ik dus niet gek was met mn gevoel.quote:En je ging er maar op door, net of moeten de Cos posters aan jouw eisen voldoen.
Jij verziekte de sfeer toen behoorlijk.
en dat je kwetsende reacties terug kreeg had je kunnen vewachten aktie-reactie.
Dat heb ik geprobeerd, maar het werd steeds onmogelijker. Niet om jou of andere users, maar om de sfeer en het niet aanpassen aan bepaalde FOK tradities. IK hou van vernieuwing en ben geen oude geranium staarder die zeikt over vroeger, maar heb er een verhaal over geschreven in deel 1 van dit topic om aan te geven dat dingen zeker gaan zo als ze gaan. Het gaat mij niet om DGK. Het gaat me om FOK! en de toekomst.quote:Laat iedereen toch in hun waarde, en negeer de posts die je niet aanstaan.
Ik waardeer je eerlijke manier van reageren en jij mag zeker alles tegen mij zeggen. Ik kom ook net pas kijken hier ( en ook al was dat niet zo) maar ik heb het graag tegen de mensen die mij storen en die mij aanvallen, niet tegen jou of andere users die dat niet doen. Ik snap het effect van een groepsdiscussie en ga die ook niet uit de weg. Wat mij bijzonder maakt is niet mn status of postaantal, maar mn gevoeligheid voor onrecht en weerstand tegen achterklap.quote:en nu bemoei ik er me niet meer tegen aan.
Dank jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef LouLou het volgende:
knip: mooie post
Hulde voor KZ die de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en voor allen -maar met name Disana en Leandra- respect voor de poging het COS tij weer te doen keren.
je verwoordt precies het moment wat ik bedoelde toen ik voor het eerst kwam in COS en gematigd positief was over brian. en ik vind het fijn dat KZ hier open en met reflectie toch het een en ander zegt. als we dat allemaal kunnen doen, zou er een mooi topic kunnen zijn met boeiende discussies over de streams en nieuwe blikken op de gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef LouLou het volgende:
[..]
Als lurker en incidentele poster mis ik de bijdrages van sommigen wel degelijk, ik heb me -ook tijdens de BB's- altijd welkom gevoeld te posten, al deed ik dat zelden, in de huidige COS is daar al lang geen sprake meer van. Integendeel, ik zie mensen genegeerd worden, kutopmerkingen in sigs verschijnen etc., gedragingen waar ik steeds getracht heb "overheen" te lezen maar wat onmogelijk is gebleken.
Iedere dag ellenlange posts van iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben, daarna tig likkende, van het slijm druipende "goedkeuringen" hiervan als reactie erop die ertoe geleid hebben dat -iets wat toch al sluimerde-een ander geluid niet meer acceptabel was. De eerste verdeeldheid ontstond (imo) namelijk toen users ageerden tegen de verheerlijking van bepaalde bewoners, als iemand iets postitiefs opmerkte over bv een Brian, werd die persoon voor zo goed als mental case uitgemaakt en dit is redelijk uit de hand gelopen. (de "je zal wel net als <naam bewoner> een <naam probleem> hebben" reacties).
Jammer dat een mooi topic nu "verlaagd' is naar een topic waarvan ik nu alleen nog maar de OP lees als deze door bepaalde users gemaakt is, users die -desnoods met een kwinkslag- weergeven wat er in DGK gebeurt. Hulde voor KZ die de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en voor allen -maar met name Disana en Leandra- respect voor de poging het COS tij weer te doen keren.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef LouLou het volgende:
[..]
Ik heb mijn empathische vermogen eens geraadpleegd, en me verplaatst in BQ.quote:
Ik heb precies de zelfde ervaring, alleen mij over kwam dit op NowLive. Toen ik daar mijn mening niet onder stoelen of banken stak en daar de mensen vertelde dat ik ze in hun commentaar wel heel erg eenzijdig vond, werd mij dat gelijk kwalijk genomen. Het eerste wat mij verweten werd was, dat ik de moeder van Brain zou zijn. Toen ik een opmerking maakte dat ik het te gek voor woorden vond dat er ook steeds om geld werd gevraagd, omdat men Huub en wanneer het hun uitkomt ook Lieke iedere keer maar in de watten wil leggen, werd ik verbannen. Vervolgens hoorde ik van bekende van mij, dat er daarna nog lang over na gediscuseerd was en dat er zat mensen waren die het met me eens waren. Alleen niemand durft de waarheid te zeggen, bang dat ze verbannen worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je verwoordt precies het moment wat ik bedoelde toen ik voor het eerst kwam in COS en gematigd positief was over brian. en ik vind het fijn dat KZ hier open en met reflectie toch het een en ander zegt. als we dat allemaal kunnen doen, zou er een mooi topic kunnen zijn met boeiende discussies over de streams en nieuwe blikken op de gebeurtenissen..
de reden dat er denk ik mensen waren die haar bij wijze van spreken de kop wilde afhakken was toch ook wel omdat ze vrij snel een snauwende opmerking gaf als er iets niet in haar richting liep. was het niet over brian, dan wel over het feit dat je een beetje offtopic ging. geen probleem om daar dan wat van te zeggen, maar de manier erop was een beetje bleu en maakt zon topic er dan ok niet gezelliger op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn empathische vermogen eens geraadpleegd, en me verplaatst in BQ.![]()
Als ik haar was, en er was zo`n topic als dit, zou ik ook onverminderd doorposten (ik zou er zelf waarschijnlijk een schepje bovenop gooien, en 'tegen een ban aan' gaan provoceren).
Wat moet je anders als er een welbespraakte kudde klaarstaat om je kop af te hakken?
Eigenlijk is dit totaal geen constructief topic meer.
Het probleem is in kaart gebracht (was het in deel 1 al), en that`s it.
Ik heb mijn empatisch vermogen ook eens geraadpleegd en me verplaatst in BQquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn empathische vermogen eens geraadpleegd, en me verplaatst in BQ.![]()
Als ik haar was, en er was zo`n topic als dit, zou ik ook onverminderd doorposten (ik zou er zelf waarschijnlijk een schepje bovenop gooien, en 'tegen een ban aan' gaan provoceren).
Wat moet je anders als er een welbespraakte kudde klaarstaat om je kop af te hakken?
JUIST door jouw bijdrage, die je weergeeft in je post, is dit wel een constructief Topic Peter. Jij komt op voor de eenlingen, geeft een tegengeluid en bent observerend en objectief. Zelf al mag je Huub niet zo, in vele postings keur je zijn acties die hij uitvoerd goed, zonder aanziens des persoon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
4 maanden geleden had ik de allereerste BQ gerelateerde ban op FOK!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar dat was zo'n 4 maanden terug.![]()
Haar onverstoorbare doorposten begint voor mij een cultstatus te krijgen.quote:Maar nu, 25 augustus 21.23 heb je een punt Peter6000 en blijkt zij een strijder te zijn, een icoon die ik daar ook om bewonder. Dit meen ik !
Toen voelden ze zich te onaantastbaar, nu voelen ze zich te kwetsbaar.quote:Tis alleen jammer, dat zij , maar ZEKER ook anderen, de discussie niet eerder aan zijn gegaan.
quote:Iemand met zo veel vechtlust als BQ kan dat volgens mij best.
Als ze iets typt als "sorry, ik begrijp jullie kritiek wel, maar ik wil er liever niet op ingaan vanwege mijn gebrekkige welbespraaktheid', word ik haar fan.quote:Zo niet, dan kan ze dat ook zeggen en zich kwetsbaar opstellen. Niet iedereen is welbespraakt.![]()
Misschien was het langer dan 4 maanden geleden Peter6000, sorry danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
KNIP ivm genialepost en uitgebreid antwoord![]()
4 maanden geleden had ik de allereerste BQ gerelateerde ban op FOK!
Nu kan ik me geen bans meer veroorloven uit angst mijn tagje kwijt te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |