quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:48 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, je mocht er inderdaad alleen nuchter op. Gelukkig was het nog vroeg en zat ik pas aan m'n tweede biertje. Later op de dag deden ze het ook niet meer ivm de algehele zattige stemming van het overgrote Lowlandspubliek.Maar geloof me, je wilt er ook écht niet op met je zatte kloten! Knettergek was het!
Een soort vrije-val-gevoel.
Maar zoals ik al zei: spierpijn om jankend van in bed te gaan liggen.
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef Jed1Gam het volgende:
-Gozer in batman outfit bij de Surinamer zaterdagavond, wat een held.![]()
-Jongen die vrijdagnacht kotsend in het washok op de grond lag op camping 3, enkele meters van de wc verwijderd.![]()
Einstein 2.0 was erg tof, wel taai stofquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk alleen bij de lezing over Escher en het Droste-effect geweest. Erg boeiend, maar imho wat oppervlakkig, te weinig diepgang. Zondag wilde ik nog naar de lezing "Einstein 2.0" van Robbert Dijkgraaf gaan, maar wegens lamheid heb ik die net gemist.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zondagochtend nog apart genomen door de security. Moest toen ik de festivalterrein-ingang doorkwam mee naar een soort kantoorkeet achter het hek. Riem af, schoenen en sokken uit, pet af, zakken leegmaken.
Ik zag er echt compleet vertieft uit en had niet eens in m'n eigen tent geslapen, dus die security kerel: "Heb je drugs bij je? Softdrugs, pillen, speed, coke?" En ik: "Geen idee ouwe, maar volgens mij niet"
Vraagt 'ie: "Volgens mij niet, of zeker niet?"
Dus ik weer: "Volgens mij niet. Misschien zit er nog wat in m'n portemonnee ofzo. Gisternacht was behoorlijk vaag en ik lag er pas om 6 uur in"
Die vent echt alle hoeken en gaten doorzoeken, complete portemonnee, voelen in m'n schoenen.
omg ben jij die Tieme die moest gaan scoren van zn vriendenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef TiemenC het volgende:
Nu eindelijk bijgekomen, tent opgeruimd, auto stofgezogen, kater uitgeslapen (had nog een feest gisternacht) en de belangrijkste was gedraaid, kan ik de balans van mijn eerste Lowlands opmaken.
Algemeen gezien was het een leuke sfeer, hier en daar wat klootzakken die de boel probeerden te verzieken (vooral 's avonds) maar het ging allemaal goed gelukkig.
De afstanden waren toch wel erg groot vond ik (wij stonden op parkeerplaats 2D en camping 1 tussen de sloot en de weg).
Omdat we zo veel bagage bij ons hadden moesten we vrijdag 3 keer op en neer lopen en maandag ook 3 keer, dat was toch wel echt ff afzien met je brakke hoofd en lege maag.
Nakaarten = nalullen = natafelen = de boel nog eens grondig onder de loep nemen = doorzagen = evalueren = reflecteren = nostalgische herinneringen boven tafel halen = mooie verhalen vertellen en verhalen nog mooier maken dan ze al zijn = nog ff napilzen in de kroeg na werktijd = alle ins en outs op tafel gooien = doorgaan over Lowlands tot er weer iets nieuws in het verschiet ligt en de kater geheel overwonnen = gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Baserunner het volgende:
Wie heeft bedacht dat we maar moesten "nakaarten" (what the hell is dat?)...?
Anyway, Lowlands was leuk, maar veel minder leuk dan voorgaande jaren imho...
Volgend jaar maar naar Sziget
Niet gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:52 schreef RAM_ het volgende:
mensen onze Probleemwijken spam crew gezien? we hadden deze shirts aan
[afbeelding]
en we schreeuwde dag en nacht..''MENEER ROMBOUTS''
Bedoel je die gast die KEIHARD om sossa begon te gillen rond die tijd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gezien
Mensen op camping 7 nog last gehad van een wake-up-call op zondagochtend rond de klok van 6 uur?
na·kaar·ten (onov.ww.)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Baserunner het volgende:
Wie heeft bedacht dat we maar moesten "nakaarten" (what the hell is dat?)...?
Anyway, Lowlands was leuk, maar veel minder leuk dan voorgaande jaren imho...
Volgend jaar maar naar Sziget
mwa ik was zo brak dat ik dat gemist heb denk ik, of was ik toen nog wakker... ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gezien
Mensen op camping 7 nog last gehad van een wake-up-call op zondagochtend rond de klok van 6 uur?
Ehm nee. Ik bedoel eerder het feit dat je tent ff flink door elkaar gerammeld werd onder de woorden: "opstaan, wakker worden"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:56 schreef renzell het volgende:
[..]
Bedoel je die gast die KEIHARD om sossa begon te gillen rond die tijd?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm nee. Ik bedoel eerder het feit dat je tent ff flink door elkaar gerammeld werd onder de woorden: "opstaan, wakker worden"
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef renzell het volgende:
[..]
Koekoek!
Knettergek! De zweep erover.![]()
Gelukkig lag ik zondagnacht pas rond kwart over zes in m'n bed. Heb ik dat in ieder geval niet mee hoeven maken.![]()
~Ik heb er 1 gespotquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:52 schreef RAM_ het volgende:
mensen onze Probleemwijken spam crew gezien? we hadden deze shirts aan
[afbeelding]
en we schreeuwde dag en nacht..''MENEER ROMBOUTS''
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]De wake-up service was zelf ook behoorlijk ver heen
. Wat wil je na een pils of 40 pp, en dan nog een halve fles whisky en een halve fles wodka met zn 3en
![]()
ohja we stonden op camping 7 ,helemaal vergeten.. ja geniaal dat lowlands, nog leukdat iemand ons gespot heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef RAM_ het volgende:
Ik stond gelukkig op camping 6 s nachts redelijk rustig wij waren de enige die herrie schopten, dat we zelf klachten van de buren die zeiden dat hele camping last van ons had:')
Haha, ja, ik was er ook nog even, even polonaise gedaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
Kees van Hondt, potverdikkie wat een held is het toch
[afbeelding]
Was het een lange met fout hoedje en nog foutere bril? dat was ik:Pquote:
Ik zag alleen de achterkant, en ik vond ;t niet boeiend. ;pquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef RAM_ het volgende:
[..]
Was het een lange met fout hoedje en nog foutere bril? dat was ik:P
Ben er van 11 tot 3 uur geblevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Haha, ja, ik was er ook nog even, even polonaise gedaan!
Ik vind het wel amusant om de security van het ene brandje naar het andere te zien rennen op maandagochtend. Ik vond het trouwens overwegend erg vervelende, chagrijnige en domme mensen, die security. En het personeel bij eet- en dranktentjes is ook wel eens vriendelijker geweest. Regelmatig mensen met een zeer chagrijnige blik zien staan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:22 schreef DiLDoG_ het volgende:
yo het was vet!!
en welke mallot heeft zen tentje in brand gestoken! dat kan echt niet door de beugel!
Ik denk tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:26 schreef Breuls het volgende:
Hoever zouden we met de nakaarttopics komen?
klare lamlul we zaten op 6quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef RAM_ het volgende:
Dome zit je beetje te posten zonder dat wij het weten!
Zijn er al geruchten voor volgend jaar?quote:
Radiohead natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zijn er al geruchten voor volgend jaar?
Ik zeg in ieder geval dEUS. Die hebben dan ook weer een cd uit, en dan zullen ze wel voor de vierde of vijfde keer komen. Klaxons zullen toch ook wel even het optreden van dit jaar komen inhalen, als iemand er dan nog op zit te wachten.
The Vervequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zijn er al geruchten voor volgend jaar?
Ik zeg in ieder geval dEUS. Die hebben dan ook weer een cd uit, en dan zullen ze wel voor de vierde of vijfde keer komen. Klaxons zullen toch ook wel even het optreden van dit jaar komen inhalen, als iemand er dan nog op zit te wachten.
Zaterdagmiddag tijdens 't Topnotch uurtje. Was erg saai trouwens. In tegenstelling tot Kubus & Bang Bang, en Typhoon.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef Longmen het volgende:
Salah Edin was er ook zie ik, waar en wanneer eigenlijk?
http://www.youtube.com//uitzendinggemist
Woensdagavondmeet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Even een meettopic voor 2008 openen?
das best wel zuur, maarja er moeten er altijd wel een aantal de lul zijn, goed voor de publiciteit..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:25 schreef dome het volgende:
iemand nog "Meneer rombouts" gevonden ?
verder was lowlands voor mij:
40 Liter bier
Stem kwijt raken
Rammes de alcoholisten slayer
Door een vouwwagen heen vallen
Klachten van de buren krijgen
PW quotes schreeuwen
Rellen met Ieren
lullen met de engelsen die alles bietsen
Ouwe hoeren met stuffkikkers
die overigens waren opgepakt voor een paar pillenen een taakstrafje en illigaal op de camping zaten
Lachgas
Ranzig eten naar binnen werken
Hard gaan op Turbonegro
Zaterdag, 14:30, Bravo, volgens mijn programmaboekje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef Longmen het volgende:
Salah Edin was er ook zie ik, waar en wanneer eigenlijk?
http://www.youtube.com//uitzendinggemist
ik bied 12 uur en voelde me verrassend fitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef frame-saw het volgende:
Waren stond er eigenlijk geen silence booth? Dan was ik daar wat makkelijker in slaap gekomen.
Heb in totaal 15 uur geslapen denk ik.
Ik heb het een keer met 4 uur geprobeerd, maar sindsdien slaap ik toch wel minimaal 4 a 5 uur per nacht/ochtend. Het ging met 4 uur niet helemaal goed meer op zondagavond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bied 12 uur en voelde me verrassend fit
Ik ben tot een uur of 10 gekomen, ben ook nog best brak maar morgen gelukkig ook nog vrij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bied 12 uur en voelde me verrassend fit
Ik zal Alex eens mailen spoedig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:49 schreef Breuls het volgende:
Volgend jaar Franz Ferdinand? Die zullen wel een nieuw album hebben tegen die tijd, neem ik zo aan..
Maar ze speelden toch wel mooi Hey Joni, 'Cross the Breeze en 100%. Dat is al meer dan ik van te voren had verwacht, eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:46 schreef Ascaroth het volgende:
Sonic Youth
Jammer dat er nagenoeg alleen spul van Rather Ripped werd gespeeld. Maar toch, wat een helden!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
Klopt, Rather Ripped is zeker geen misselijk album. Maar toch wil je daar een soort van best off-show zien - voor zover dat natuurlijk mogelijk is met zo'n omvangrijke discografie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef Grobbel het volgende:
Maar ze speelden toch wel mooi Hey Joni, 'Cross the Breeze en 100%. Dat is al meer dan ik van te voren had verwacht, eigenlijk.En Rather Ripped is sowieso een behoorlijk goede plaat, dus dat was hoe dan ook een fantastische set. Eén van de absolute hoogtepunten van Lowlands dit jaar, wat mij betreft.
![]()
Bollocks from the UKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef renzell het volgende:
James Holden was
Waar komt hij eigenlijk vandaan? Amerikaan ofzo?
Nee ik vond 'm ook niet super. Een keer eerder in Doornroosje ook al niet, ik luister liever naar z'n mixalbums balance005 en @ the controls.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond James Holden echt supersaai, ik viel bijna in slaap, niet wat ik van hem gewend ben.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef renzell het volgende:
James Holden was
Waar komt hij eigenlijk vandaan? Amerikaan ofzo?
Trentemøller !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
Welke acts heb ik nu echt gemist, die ik niet had moeten missen?
dit heb ik gezien
Mmja, ik ken het niet echt, maar ik zal eens gaan luisteren.quote:
Jaaa een wintereditie, dikke truien, sneeuw, glüewijn etc. Lijkt me chill.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was Goose vet, niet normaal!!Ik twijfelde tussen Goose en Enter Shikari, maar ben blij dat ik Goose heb meegemaakt.
Inderdaad... weer een jaar lang wachten!! Veels te lang!Het wordt tijd voor een Lowlands Wintereditie!
![]()
Ook wel Snowlands genoemdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jaaa een wintereditie, dikke truien, sneeuw, glüewijn etc. Lijkt me chill.
Alleen dan niet in tentjes
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Snien het volgende:
Sonic Youth
Nog nooit zulke lelijke muziek gehoord. Sloeg nergens op.
Alles. Ik vond het lelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er daadwerkelijk van gezien?
Hier had ik wel naartoe gewild, maar dat kon schematechnisch niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:37 schreef marcek het volgende:
Verder vond ik bij vlagen my brightest diamond geweldig.
Binnenkort geeft ze een seated concert in de geertekerk in utrecht , ben benieuwd hoe dat zal zijn.
Schijnt idd leuk geweest te zijn.quote:De mensen die niet bij rodrigo y gabriela zijn geweest hebben ook 1 van de betere lowlands optredens gemist.
Ok, je vroeg het al eerder, maar bij deze: dit zijn 2 dingen die je gemist hebt, maar die je had moeten zien. Ik vind het ook jammer dat ik van My brightest diamond maar weinig kon zien, en dat ik van Rodrigo y Gabriela het begin gemist heb door de rij bij de ingang.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier had ik wel naartoe gewild, maar dat kon schematechnisch niet.
[..]
Schijnt idd leuk geweest te zijn.
Jammer, het was nochtans één van de beste optredens op Lowlands dit jaar (en je zou eens moeten weten in hoeverre de bandjes die je wel geweldig vond zijn beïnvloed door SY, maar dat terzijde) .quote:
Is inderdaad jammer, ik had er meer van verwacht! Ik heb me ook laten vertellen dat het een must see was, maar helaas.. Ieder z'n smaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jammer, het was nochtans één van de beste optredens op Lowlands dit jaar. Ik vond het voor hun doen ook een behoorlijk toegankelijke set met veel luistervriendelijk materiaal, maar klaarblijkelijk heb jij dat verder niet zo ervaren.
Geen idee, maar het was er gewoon te druk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele Black Seeds gehoord, eigenlijk. Kwamen er dan echt zoveel mensen af op de naamsbekendheid van de band?
Tja dat weet ik dan weer niet. Die paar keer dat ik er langs liep, was het lang zo druk niet.quote:Volgens mij was het gewoon bij zo een beetje elk optreden gewoon stervensdruk.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Snien het volgende:
Damien Rice
Saai, de drummer heeft hem op het laatst echt gered.
op 5 oktober heb je een herkansing voor my brightest diamond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, je vroeg het al eerder, maar bij deze: dit zijn 2 dingen die je gemist hebt, maar die je had moeten zien. Ik vind het ook jammer dat ik van My brightest diamond maar weinig kon zien, en dat ik van Rodrigo y Gabriela het begin gemist heb door de rij bij de ingang.
Beiden staan trouwens (al dan niet helemaal) op 3voor12.
Ik weet het. Op 3, 4 en 5 oktober is ze te zien in Nederland. Ik wilde naar Paradiso, maar die avond ben ik al in de Melkweg (de derde is dat, Keith Caputo). En de vierde zit ik in het Patronaat voor Tom McRae. Dus ik hoop dat ik dan nog geld heb voor My brightest diamond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:55 schreef marcek het volgende:
[..]
op 5 oktober heb je een herkansing voor my brightest diamond.
Dan geeft ze een seated performance in de geertekerk in Utrecht voor slechts het kleine bedrag van 10 euro.![]()
Ah! Dat verklaart in elk geval waarom ik er nog nooit van gehoord had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef peaceman het volgende:
Het was in elk geval (weer) één van de weinige reggae-acts.
Vandaar dat slechts 'medium' bij lastfmquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah! Dat verklaart in elk geval waarom ik er nog nooit van gehoord had.![]()
hey dat kan ik wel zijn geweest. die pisser dan, bekers oprapen heb ik echt geen tijd voor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik werd er heel droevig van, vooral omdat ik echt letterlijk het moment daarvoor mensen had zien ontdekken dat die vuilnisbakken op je tenen best goede pisplekken zijn..
Nou ja, ik zie verder ook geen reggae in jouw lijstje staan. Afgaande op wat ik er bij jou zie tussen staan, ben ik gewoon wat minder van de Grote Namen, denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaar dat slechts 'medium' bij lastfm![]()
Waar in DLD is dat ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aankomend weekend![]()
http://www.fkpscorpio.com/area4/
Trentenmoller en Justice.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
dit heb ik gezien
Zo jammer dit...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Snien het volgende:
Sonic Youth
Nog nooit zulke lelijke muziek gehoord. Sloeg nergens op.
Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie verder ook geen regae in jouw lijstje staan. Afgaande op wat ik er bij jou zie tussen staan, ben ik gewoon wat minder van de Grote Namen, denk ik.
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes. Hoe meer volk er weg blijft bij de dingen die ik leuk vindt, hoe beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staan![]()
Reggae draai ik wel hoorBij vlagen.... Net als Ska. Maar ik vind wel dat die stijlen goed vertegenwoordigd horen te zijn. Uitermate geschikt voor festivals.
Daarbij heb jij valsgespeeld bij je lastfm..... stouterd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes. Hoe meer volk er weg blijft bij de dingen die ik leuk vindt, hoe beter.![]()
Qua metal was het wel een erg beroerd jaar. Dat was vorig jaar beter, Ministry, Gorefest en Opeth hoorden toen bij de beste optredens die ik gezien heb. Dat mag volgend jaar wel weer wat beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes.
Op welke manier? Of doel je nu op het feit dat ik de boel gereset heb? De stats zijn daardoor juist alleen maar zuiverder geworden, eigenlijk (omdat ik voorheen de computer nog wel eens 's nachts aanliet terwijl winamp nog doorliep).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarbij heb jij valsgespeeld bij je lastfm..... stouterd!![]()
Precies.. mijn lijst is dus nog niet wars van dat soort zaken. Daardoor staat zo'n band als Metallica nog bij de 1e 50quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op welke manier? Of doel je nu op het feit dat ik de boel gereset heb? De stats zijn daardoor juist alleen maar zuiverder geworden, eigenlijk (omdat ik voorheen de computer nog wel eens 's nachts aanliet terwijl winamp nog doorliep).
Ik ben er zelf niet geweest, maar vrienden van mij vonden dit juist het hoogtepunt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:39 schreef thaleia het volgende:
The Unbookables waren volgens mij voor iedereen die ze gezien heeft het absolute dieptepunt van het festival. De Juliet zat onafgebroken vol...maar dat was omdat mensen effe wilden zitten/bijslapen. Wat een droevige bagger zeg, heb werkelijk nog van niemand gehoord dat ie het enigszins een beetje goed vond.
Misschien toch maar eens tijd voor die eerder geplande reset, dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies.. mijn lijst is dus nog niet wars van dat soort zaken. Daardoor staat zo'n band als Metallica nog bij de 1e 50Net als Smashing Pumpkins
![]()
Nah... misschien laterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens tijd voor die eerder geplande reset, dan.![]()
In zo'n spontane rondedans stond ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
Nooit op zondag weggaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
volgend jaar blijf ik ook tot maandagheb best wat gemist zondagavond nacht geloof ik
Op zondag weggaan is voor ravemietjesquote:
Ik van begin tot eind! Echt humor, vooral toen Kees weg gingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef icebliss het volgende:
[..]
In zo'n spontane rondedans stond ik ookBen er van half 3 - half 5 geweest, was echt geniaal.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
volgend jaar blijf ik ook tot maandagheb best wat gemist zondagavond nacht geloof ik
Op een live optreden verwacht ik wel enige interactie tussen het publiek en de band. Anders zet ik wel een cd van de betreffende band op. Ik waardeer het zeer als de band laat zien dat ze ook plezier hebben in wat ze doen. Dat hoeft niet door over het podium te stuiteren, er zijn ook andere manieren, maar bij Tool gebeurde er helemaal niets. Nu was bijvoorbeeld Joy Division ook niet een band met blije gezichten maar zanger Ian Curtis ging zo intens in de muziek op dat de kijker niets anders restte dan gefascineerd te kijken. De intense beleving van Ian Curtis maakte de kijker duidelijk dat hij daar niet alleen stond om z'n maandelijkse huur te verdienen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die verbaasd is over dat er niets gebeurt. TOOL is statisch, het zou juist vreemd zijn als ze ineens heel het podium overspringen. En waarom zouden de clips ergens over moeten gaan.Dit is TOOL en hun ding.
Buiten dat snap ik niet waarom de muziek mooier zou worden als ze niet statisch zouden zijn.
Verder wel een heel mooi verslag trouwens.![]()
trentemoller gemist.. was helaas niet anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Trentenmoller en Justice.
[..]
Zo jammer dit...
ja zo helder en en hardquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef HAL9000S het volgende:
Justice was erg lekker, heerlijk losgegaan daar. En Tool was echt impressive, fucking bizar hoe strak die gasten daar optraden zeg.
Ja misschien zou je je dan wat beter voor moeten bereiden? Dat is TOOL ze maken de indruk alleen op de wereld te zijn tijdens een gig. Ik ben dat ook als ik ze zie en luister. Het is geen stand-up comedy bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Op een live optreden verwacht ik wel enige interactie tussen het publiek en de band. Anders zet ik wel een cd van de betreffende band op. Ik waardeer het zeer als de band laat zien dat ze ook plezier hebben in wat ze doen. Dat hoeft niet door over het podium te stuiteren, er zijn ook andere manieren, maar bij Tool gebeurde er helemaal niets. Nu was bijvoorbeeld Joy Division ook niet een band met blije gezichten maar zanger Ian Curtis ging zo intens in de muziek op dat de kijker niets anders restte dan gefascineerd te kijken. De intense beleving van Ian Curtis maakte de kijker duidelijk dat hij daar niet alleen stond om z'n maandelijkse huur te verdienen.
mag ik je aanraken ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:55 schreef webfreak het volgende:
OHJA!
De bekerverzamelaars... Mijn god... Wat een trieste pauperfiguren!!!
Daar betaal je dan een kaartje voor, de hele dag in kliko's lopen te graaien voor een bekertje.
Het ging echt van kwaad tot erger. Die lui jatten je bekers zonder te vragen. Terwijl je er naast ligt/staat!! Ik had een tray tussen m'n benen liggen (ter waarde van 1 bon... 2,20 dus!!!), die werd door zo'n schoft meegepikt zonder iets te vragen. WTF?
Het toppunt was bij The Shins. Daar kwam iemand dwars door het publiek heenlopen, op zoek naar bekers. Zeer storend!! Hij blokkeerde het uitzicht, iedereen moest voor hem aan de kant enz.. Er lagen een paar bekers voor me, en ik kon het dan ook niet laten die lekker kapot te trappen
Dus geef je 130 euro uit aan een kaartje.. Wat je daarna kunt terugverdienen door de hele dag bekers te verzamelenquote:niet iedereen is al 20+ of gezegend met een zeer ruime portemonnee, mensen die zich over zoiets druk maken zijn wat mij betreft pas pauperfiguren
het is nogal triest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef webfreak het volgende:
Waarom is 't niet toegestaan me te ergeren op festivals?
Is dat een ongeschreven regel ofzo?
het feit dat je je aan zoiets triviaals en nuttigs (behoorlijk schoon terrein) ergert maakt je redelijk triest vind ik ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:06 schreef webfreak het volgende:
[..]
Leg uit.
Het is een festival DUS je mag je niet storen aan irritant volk?
Mooie omnivorische lijst.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef Jed1Gam het volgende:
.......
Lekker nuttig ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:10 schreef Laton het volgende:
[..]
het feit dat je je aan zoiets triviaals en nuttigs (behoorlijk schoon terrein) ergert maakt je redelijk triest vind ik ja.
TiemeN ja... en je hebt gelijk, ik was dat iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg ben jij die Tieme die moest gaan scoren van zn vrienden
Battles, Trentemoller en Whitest boy alive.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
dit heb ik gezien
Eigenlijk is het gewoon Latons manier om te zeggen dat hij zelf ook 3 dagen lang bekers heeft staan rapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:06 schreef webfreak het volgende:
[..]
Leg uit.
Het is een festival DUS je mag je niet storen aan irritant volk?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:
Damn wat heb ik een boel Cafe Smoothies gedronken![]()
Die dingen gingen echt goed weg bij mij!
Ik heb helemaal niks tegen bekergraaiers. Heb je al eens een groot festival meegemaakt toen die inwisselactie er nog niet was? Het was één grote vuilnisbelt, nergens kon je meer fatsoenlijke liggen. Elke stap die je maakte stapte je op platgetrapte bekertjes. Dat valt nu reuze mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef webfreak het volgende:
Waarom is 't niet toegestaan me te ergeren op festivals?
Is dat een ongeschreven regel ofzo?
[..]
Dus geef je 130 euro uit aan een kaartje.. Wat je daarna kunt terugverdienen door de hele dag bekers te verzamelen
Het gros van de bekergraaiers was overigens degelijk 20+... Soms zelfs 30+
Het waren er in elk geval verdomd veel.
Die gast voor die stand in zijn sultan carnavalssuitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:
Kees van Hondt heerschtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
Alle twee van vrij dicht bij meegemaakt en me super vermaakt, voooral de extra surprise balkan set in de magneetbarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Ik van begin tot eind! Echt humor, vooral toen Kees weg ging
De avond ervoor met Balkan Beatz vond ik trouwens leuker, dit was een beetje ski-hut achtig.
Ja 100% waar. De kaarten gaan nu al voor 350 EUR weg op marktplaats. Gekkenhuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Is het waar dat Depeche Mode voor volgend jaar is bevestigd? En dat LL '08 al is uitverkocht?
Gelukkig dat ik vorige week al 5 kaarten heb gekocht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ja 100% waar. De kaarten gaan nu al voor 350 EUR weg op marktplaats. Gekkenhuis.
nee hoor, geen beker geraapt... te druk bezig nieuwe volle bekers soldaat te makenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon Latons manier om te zeggen dat hij zelf ook 3 dagen lang bekers heeft staan rapen.![]()
Ik heb er verder weinig last van gehad, trouwens, zie ze eigenlijk meer als mobiele vuilnisbakken. Heb je net je glas leeg, hoef je 'm bij wijze van spreken eigenlijk alleen maar aan een buurman of -vrouw door te spelen om er vanaf te komen. Ook een stuk sjieker dan het aloude op de grond laten kletteren, in elk geval.
De Lima.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:18 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag eens een jochie lopen met een hele stapel bekers, pakte hij gewoon de platgetrapte, fatsoeneerde ze een beetje en deed ze in de stapel.
Dat is echt triest.
En ik denk dat ik heel wat heb gemist bij Kees van Hondt, ik kan me niet eens herinneren of ik er ben geweest. Was het in de Bravo? Of de India? Of de Lima? Want in één van die drie gevallen moet ik er zjn geweest. Hmhm.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Grobbel het volgende:
Een van hen had al twee nachten amper geslapen en zat gewoon op de voorste rij te pitten, uiteraard tot grote gespeelde verontwaardiging van de komieken aldaar, en een andere heeft met een microfoon in zijn handen bekend dat ie twee dagen daarvoor pis had gedronken.
Oké daar heb ik wel een hele tijd gezeten op de groene banken in de oxfam novib stand. Wel gelachen daar met stonede mensen en daarna zijn we niet meer naar de Lima geweest geloof ik.quote:
hoe kwam je aan de meet&greet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef UncleSam het volgende:
Zondag nog een Meet&Greet met The Pigeon Detectives gehad. Beetje zitten relaxen met ze, gratis bier, chips en met ze ge- Wii'd
Ik dronk dagelijks even een lekkere dubbele espresso om wakker te worden/blijven. Ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:
Wil je even je eigen off-topic post verwijderen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef belsen het volgende:
Even spammen: [TOERNOOI] Fok! 70s pouleronde 1
Nee, dat is niet offtopic. Dat is om jullie zwarte gat na het Lowlandsweekend op te vullen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wil je even je eigen off-topic post verwijderen?
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef frame-saw het volgende:
Hmm ik kijk nu 3voor12, snap eindelijk hoe je dat kan kijken hehe. Alleen ze lullen nogal veel en er komen nu geen boeiende dingen (round-up).
Die gasten die dan in vuilnisbakken kijken naar bekers, damn echt LL zwervers. Ik had bij 1tje bijna de neiging om toen deze er ver in hing aan zijn benen op te tillen en op zijn kop in die kliko uit te laten komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef icebliss het volgende:
Die bekerrapers mogen wat mij betreft hun gang gaan, maar als ik zondagnacht 5 uur een stuk of 4 man onder het podium in de Groove Tube zie kruipen om nog wat bekers te pakkenKom óp hee.
Vriend van me had bij 3FM ofzo gewonnen. Matt is totaal niet hyperactief ofzo IRLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef cohen het volgende:
[..]
hoe kwam je aan de meet&greet?
en hoe waren die gasten? is Matt in het echt net zo hyper als op t podium?
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.
zit nu ff noisia te luisteren, maar dat is niet om aan te horen. mono en basloosquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.
Ik weet niet wat er nog toegevoegd wordt en wanneer. 2 jaar terug duurde het bijvoorbeeld ruim een week voordat duidelijk was dat Nick Cave geen toestemming wilde geven. Dus er kan best nog iets bij komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?
JA! Ik zie nu dat het hele Battlesoptreden er op staat, terwijl dat maandag/dinsdag nog niet zo was.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?
Ik zie alleen een clipje van 1 nummer (Atlas) staan hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
JA! Ik zie nu dat het hele Battlesoptreden er op staat, terwijl dat maandag/dinsdag nog niet zo was.
Rechts daarnaast.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie alleen een clipje van 1 nummer (Atlas) staan hoor.
Het clipje staat bij mij in het rechter rijtje, dus ik mis meerdere dingen. Even cache legen en reloaden maar.quote:
Doet de audio van Goose (dus niet dat filmpje) het bij jullie ook niet? Laat maar, het werkt alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klopt... onze trots!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, die heb ik ook nog ergens zien staan. Camping 2?
Hehe, dat ding was ik al bijna vergetenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef icebliss het volgende:
Krijg nu het lowlandsoverlevingspakket van Jimmy Alter in de bus![]()
Herstel: een CD en heel veel flyers. Plus een verontschuldigingsbriefje. Niet eens een tandenborstel![]()
Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die gasten die dan in vuilnisbakken kijken naar bekers, damn echt LL zwervers. Ik had bij 1tje bijna de neiging om toen deze er ver in hing aan zijn benen op te tillen en op zijn kop in die kliko uit te laten komen![]()
Ik was alleen wat te gaar.
Iedereen vind de bekerrapers irritant. Maar gasten die bekers in de dixi-kruizen zetten, die moeten ze een flink pak rammel geven! Dat gaat spetteren enzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!
Van mij mogen ze, die bekers speteren altijd als de gek als je er per ongeluk in straalt..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!
Mijn maten, ja. Die waren er op zijn zachts gezegd niet blij mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gezien
Als jij mag spammen, dan mag ik tvp-enquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef belsen het volgende:
Even spammen: [TOERNOOI] Fok! 70s pouleronde 1
Wij stonden aan andere kant van het pad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef UFOtje het volgende:
[afbeelding]
Voor iedereen die dit ook de mooiste tent van Lowlands 2007 vond!![]()
http://prinsessentent-lowlands.hyves.net/
Jij hebt ook geraapt he.... geef het maar toequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Laton het volgende:
genoeg over die fucking bekers already
Ja met die toeter haha.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn maten, ja. Die waren er op zijn zachts gezegd niet blij mee.
Wel twee dagen wakker gemaakt door sinterklaas en zijn gevolg. Geniaal.
Dat moment. Dat je langs de pisbakken net voor de ingang van het festivalterrein voorbijloopt. Je ademt eens diep in, en je ruikt de festivallucht op je afkomenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef Mindspin85 het volgende:
Ik ben nog steeds niet bijgekomen van die lijkenlucht die in een straal van 20 meter om alle pisbakken hing... Wat een ranzigheid
Ja, ik heb ook wel eens medelijden als ik zie dat er een klein, schattig meisje aan de beurt is als ik 's ochtends van de w.c. af kom. Maar ja, je doet er verdomd weinig aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef frame-saw het volgende:
Of je zat na een man op de wc, ook niet zo lekker om dan even rustig te zitten.
Inderdaad. En met "ik zou het niet doen als ik jou was" scoor je ook geen puntenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens medelijden als ik zie dat er een klein, schattig meisje aan de beurt is als ik 's ochtends van de w.c. af kom. Maar ja, je doet er verdomd weinig aan.
Des avonds gaan kleienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens medelijden als ik zie dat er een klein, schattig meisje aan de beurt is als ik 's ochtends van de w.c. af kom. Maar ja, je doet er verdomd weinig aan.
Ja, dat bleek enkele jaren terug toen ik vol overtuiging vroeg of ze dat wel een goed idee vond. Eigenlijk had ik even moeten wachten om te vragen hoe ze er naderhand over dacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. En met "ik zou het niet doen als ik jou was" scoor je ook geen punten![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. En met "ik zou het niet doen als ik jou was" scoor je ook geen punten![]()
Werd zondagavond samen met de Daily gegeven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef Mindspin85 het volgende:
Waarom heb ik geen CD van Grolsch
Hoorde van een vriendin dat je diverse goodies kon krijgen bij het weggaan, helemaal niets van gemerkt!
Ik heb wel zo'n cd gehad. Bij het verlaten van camping 7 kreeg ik er een, en honderd meter verder wilden ze me er nog een geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef Mindspin85 het volgende:
Waarom heb ik geen CD van Grolsch
Hoorde van een vriendin dat je diverse goodies kon krijgen bij het weggaan, helemaal niets van gemerkt!
Net zoals maandagochtend dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Auzz het volgende:
[..]
Werd zondagavond samen met de Daily gegeven.
De agenda van die flyers gaat tot overmorgen ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb net de jimmy alter ding binnen, tering is het de bedoeling dat ik de flyers ga uitdelen ofzo?
Ik heb geeneens de laatste krant gekregen trouwens, gvd.
Nee ging niet te vroeg weg, was om 10 uur bezig met de tent inpakken en liep rond 11 uur richting de auto. Of was dat al te laatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef mberg86 het volgende:
Misschien ging je te vroeg/laat weg? Ik heb ook zo'n cd en nog wat krantjes enzo gekregen. Ik liep daar een uurtje of 9 langs maandag ochtend.
Ik zat op het grasveld te kijken, en zag inderdaad heel veel telefoontjes in de lucht hangen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:29 schreef thaleia het volgende:
Oh, en zoeken op "Tool Lowlands" levert aardig wat op op YouTube trouwens, wel brakkere kwaliteit dan officiele opnamen natuurlijk maar het is iets
Dat wordt er toch altijd in vermeld, met zo'n computerstem?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:33 schreef Da hopman het volgende:
Weet trouwens iemand hoe dat nummer heet aan het begin van lowcast nr. 5?
Kaartje over toevallig?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:05 schreef D.zire het volgende:
vanavond nog een keer dinosaur jr in de vera OLE, gaan er nog meer mensen?
Kreeg er een lachkick vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:41 schreef Muaddib10191 het volgende:
heeft iemand jumpen met henk? dat was wel zo'n grappig filmpje
Op vrijdag kwamen ze nog op een mooie tijd langslopen (Camping 3 heb ik t dan over)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef Leonos het volgende:
En die koffiewekkers deden het bijmij ook alleen op vrijdag.
wat heb je nou lopen roepen, deze lowlands? theo, broek uit of porno?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op vrijdag kwamen ze nog op een mooie tijd langslopen (Camping 3 heb ik t dan over)
Op de andere dagen kwamen ze om 8 uur een rondje doen en daarna bleven ze met zn 4en aan het begin van de camping tegenover de supermarkt kleven..
Alleen bij aankomst op de camping even Porno, Broek uit en Impregneren..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat heb je nou lopen roepen, deze lowlands? theo, broek uit of porno?
kankerpipo veel en wortelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat heb je nou lopen roepen, deze lowlands? theo, broek uit of porno?
Meerdere!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wij stonden aan andere kant van het pad.
Is er nog een niet diva prinses gevonden eigenlijk?
Op camping 2 heb ik ze niet gezien. Ik weet wel dat mensen een pakket hebben gekocht vrijdag om zo niet naar de supermarkt te hoeven, want toen stonden ze blijkbaar wel nog op de camping. Later bleek het een bekende te zijn, en omdat wij toch geen bonnen meer hadden heb ik 'm gevraagd om bij onze tent even stil te zijn als we nog sliepen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op vrijdag kwamen ze nog op een mooie tijd langslopen (Camping 3 heb ik t dan over)
Op de andere dagen kwamen ze om 8 uur een rondje doen en daarna bleven ze met zn 4en aan het begin van de camping tegenover de supermarkt kleven..
Wij hadden kutburen. Dat is dan ook een van de redenen dat ik veel gezien heb, ik bleef niet erg lang hangen op de camping.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:01 schreef Leonos het volgende:
Camping 1 was trouwens gezellig
Heb veel met onze buren rond gehangen.
wij hadden gezellige buren, maar weinig op de camping geweest. Gewoon met een hele groep mensen gewoon naar concerten. Briljant!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij hadden kutburen. Dat is dan ook een van de redenen dat ik veel gezien heb, ik bleef niet erg lang hangen op de camping.
Hallelujaaaa, komkommer!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Op camping 1 hadden christenen op zondag ontbijt voor me geregeld. En ik hoefde niet eens te bidden ofzo voor dat ik het kreeg
Wat zou je ook zo lang op de camping moeten als er zoveel te doen is op het LL terrein?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij hadden kutburen. Dat is dan ook een van de redenen dat ik veel gezien heb, ik bleef niet erg lang hangen op de camping.
Bier drinken met de buren was vorig jaar erg gezellig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat zou je ook zo lang op de camping moeten als er zoveel te doen is op het LL terrein?
Doe ik al heel langquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:47 schreef ruby het volgende:
't Was inderdaad nogal ranzig die geur rond die pisbakken. Ging je wat drinken bestellen (naast de Bravo inderdaad) en de walgelijke graflucht kwam je tegemoet. Lovely.![]()
En je zou 'r maar naast moeten werken.![]()
Ik begin nu eindelijk een beetje bij te acclimatiseren van het hele festivalgebeuren. Het duurde even, maar dan heb je ook wat.
Wel heb ik waar ik hard geluid hoor dat ik dat omzet in muziek. Herkenbaar?![]()
Had ik toen ik thuis kwam op maandag met maar 2,5 uur slaap die nacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:47 schreef ruby het volgende:
Wel heb ik waar ik hard geluid hoor dat ik dat omzet in muziek. Herkenbaar?![]()
Meer regen was waarschijnlijk slecht afgelopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef snorfiets het volgende:
Weer was ook perfect trouwens, ik had veel regen verwacht, zowat niks gezien. een paar druppels, maar dat was bijna altijd als ik in mijn tent lag of bij een band stond te kijken.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef icebliss het volgende:
Krijg nu het lowlandsoverlevingspakket van Jimmy Alter in de bus![]()
Herstel: een CD en heel veel flyers. Plus een verontschuldigingsbriefje. Niet eens een tandenborstel![]()
De elvissen zijn terug te zien op 3 voor 12. Maar de avonturen van Kaasheld en Poephoofd waren idd hilarisch. Helaas heb ik die nog nergens op het web terug kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft dan niemand Kaasheld en Poephoofd gezien? Die waren erg coolOf de Elvissen??
![]()
Overigens stonden wij op camping 5, heerlijke camping met de 24uursdouche en toch relatieve rust snachts zodat ik het weekend ook daadwerkelijk heb kunnen overleven (helaas maandag werken, 1e schooldag met een nieuwe klas voor me.. pfew..). We stonden trouwens in de engelstalige hoek, stikte er van de Ieren en Engelsen. oh en Scherlock Holmes was er ook.. No Shit!
ff inhalen wat ik gemist hebquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
C-mon & Kypski - Live @ Lowlands.mp3 kwam ik ergens tegen.
Hehehe volgens mij heb ik gezien dat die foto genomen werd.. Wij waren je net iets voor klikquote:
Zonde! Was echt een van de beste/leukste optredens van 't weekend. Ik kreeg kippenvel bij beautiful day.quote:
Goede kans dat de meeste LTV-fimpjes ergens voor augustus 2008 beschikbaar komen via http://www.captainvideo.nl/quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:54 schreef Da hopman het volgende:
[..]
De elvissen zijn terug te zien op 3 voor 12. Maar de avonturen van Kaasheld en Poephoofd waren idd hilarisch. Helaas heb ik die nog nergens op het web terug kunnen vinden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef steeg het volgende:
wat is die frontman van TOOL een icoon trouwens, met zijn hanekam-silhouet tegenover een vlammenscherm. En dan zulke mooie nummers 14.gif
Ik had echt het gevoel naar iets legendarisch te kijken.
Klootlandsquote:
Gelukkig heb ik ze 2 weken eerder nog live gezien, inderdaad een van de betere acts welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zonde! Was echt een van de beste/leukste optredens van 't weekend. Ik kreeg kippenvel bij beautiful day.Echt 't perfecte nummer op 't perfecte moment.
Anders ik welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik mis wel de lekkere jus d'orange en de bak fruit 's ochtends.
Die heb ik niet gezien, maar genoeg anderen, dat was toen ik 5 jaar geleden voor het eerst ging wel anders, toen waren ze op 2 handen wel te tellen het hele weekend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef snorfiets het volgende:
ik liep trouwens zaterdag avond een beetje te lopen toen ik ineens een vet lekkerwijf in een badjas tegenkwam die der der ondergoed ff showde met zo'n potloodventer-move... meer mensen deze schone dame gezien?
en op maandag ook veel, vooral het karnemelk werpenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
dat klopt wel, de rommel is een stuk minder. Ik heb over het algemeen mn lege beker in de stapel geduwd van een omstander..... dat leverde altijd blije gezichten opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen bekergraaiers. Heb je al eens een groot festival meegemaakt toen die inwisselactie er nog niet was? Het was één grote vuilnisbelt, nergens kon je meer fatsoenlijke liggen. Elke stap die je maakte stapte je op platgetrapte bekertjes. Dat valt nu reuze mee.
Nu ik er over nadenk, het nadeel is dat ik meer dan eens op verschillende festivals bijstandmoedertjes, soms zelfs nog met HELE kleine kinderen fulltime bekertjes zie rapen om nog wat winst te maken op hun kaartje. Dat vind ik nou ook weer mwoah.
Te schofterig voor woorden ook, zo'n actiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sta je bij de 90's grijpt ineens iemand je tray die je netje naast je hebt staan tegen het hekhij wist niet hoe snel hij hem terug moest geven toen ik hem bij zn jas greep
Bij ons was er een die zondag ochtend echt 4 keer langs kwam met een alleen een handdoek om dr middel en een bh. ik heb er ook 4 keer goede morgen gewenstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar genoeg anderen, dat was toen ik 5 jaar geleden voor het eerst ging wel anders, toen waren ze op 2 handen wel te tellen het hele weekend.
waarom is dat zo belangrijk? Iedereen is erin gekomen en er ook weer uitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef nr.126 het volgende:
Graag wat info over de entree:
Hoe laat ging donderdagmiddag nu uiteindelijk de poort open? Tot hoever staat het volk dan al voor de deur te wachten?
En hoe ging het met de doorstroming aan het begin van avond?
Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef steeg het volgende:
wat is die frontman van TOOL een icoon trouwens, met zijn hanekam-silhouet tegenover een vlammenscherm. En dan zulke mooie nummers 14.gif
Ik had echt het gevoel naar iets legendarisch te kijken.
inderdaad, daarom vloog het tegen de posterborden naast de ingang van het festivalterein.quote:
Misschien om gewoon eens even een inschating te maken voor volgend jaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
waarom is dat zo belangrijk? Iedereen is erin gekomen en er ook weer uit
Ik vond het wel kick om te zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).
En hij beweegt tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).
maandagmiddag, de munten konden niet meer ingewisseld worden en er waren nogal wat mensen met munten over in onze groep.... toen wilde er iemand karnemelk dus een vriend van me loopt naar die supermarkt om een pakje voor haar te kopen...... niemand meer te bekenen maar de balie stond wel vol met dozen karnemelkpakjes.... Één van die hoge pieten achter in de winkel wenkt hem dat hij het gewoon kan pakken.......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:17 schreef Mindspin85 het volgende:
Karnemelk werpen? Klinkt vrij zuur... Was het gewoon verlopen melk of verkochten ze daadwerlijk karnemelk, heb het namelijk niet langs zien komen en nee, ook niet zien vliegen.
de deuren gingen wederom rond 14.30 open, dus dat was vanaf de dijk naar de ingang daar ff 20 minuutjes gewacht en meteen door naar de vrijwel lege camping 1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef nr.126 het volgende:
Graag wat info over de entree:
Hoe laat ging donderdagmiddag nu uiteindelijk de poort open? Tot hoever staat het volk dan al voor de deur te wachten?
En hoe ging het met de doorstroming aan het begin van avond?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maandagmiddag, de munten konden niet meer ingewisseld worden en er waren nogal wat mensen met munten over in onze groep.... toen wilde er iemand karnemelk dus een vriend van me loopt naar die supermarkt om een pakje voor haar te kopen...... niemand meer te bekenen maar de balie stond wel vol met dozen karnemelkpakjes.... Één van die hoge pieten achter in de winkel wenkt hem dat hij het gewoon kan pakken.......
dus hij neemt 2 dozen mee, 12 pakjes....... al snel was natuurlijk bedacht dat je daar heel tof mee kon gooien tegen die grote posterborden vlakbij de festival ingang, dus binnen no time liep daar mn halve vriendengroep naar de supermakt om zo ongeveer de gehele overgebleven voorraad van 16 dozen op te halen die vervolgens sneuvelde tegen de muur en de dixies daar!![]()
Ja.. wtf! Dat heb ik gezien, overal lag die karnemelk! Er stond ook nog zo'n grote doos met keiharde kaiser broodjes, die gooiden ook goed..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maandagmiddag, de munten konden niet meer ingewisseld worden en er waren nogal wat mensen met munten over in onze groep.... toen wilde er iemand karnemelk dus een vriend van me loopt naar die supermarkt om een pakje voor haar te kopen...... niemand meer te bekenen maar de balie stond wel vol met dozen karnemelkpakjes.... Één van die hoge pieten achter in de winkel wenkt hem dat hij het gewoon kan pakken.......
dus hij neemt 2 dozen mee, 12 pakjes....... al snel was natuurlijk bedacht dat je daar heel tof mee kon gooien tegen die grote posterborden vlakbij de festival ingang, dus binnen no time liep daar mn halve vriendengroep naar de supermakt om zo ongeveer de gehele overgebleven voorraad van 16 dozen op te halen die vervolgens sneuvelde tegen de muur en de dixies daar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |