Ik heb het een keer met 4 uur geprobeerd, maar sindsdien slaap ik toch wel minimaal 4 a 5 uur per nacht/ochtend. Het ging met 4 uur niet helemaal goed meer op zondagavond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bied 12 uur en voelde me verrassend fit
Ik ben tot een uur of 10 gekomen, ben ook nog best brak maar morgen gelukkig ook nog vrij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bied 12 uur en voelde me verrassend fit
Ik zal Alex eens mailen spoedig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:49 schreef Breuls het volgende:
Volgend jaar Franz Ferdinand? Die zullen wel een nieuw album hebben tegen die tijd, neem ik zo aan..
Maar ze speelden toch wel mooi Hey Joni, 'Cross the Breeze en 100%. Dat is al meer dan ik van te voren had verwacht, eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:46 schreef Ascaroth het volgende:
Sonic Youth
Jammer dat er nagenoeg alleen spul van Rather Ripped werd gespeeld. Maar toch, wat een helden!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
Kees van Hondt, potverdikkie wat een held is het toch
[afbeelding]
Klopt, Rather Ripped is zeker geen misselijk album. Maar toch wil je daar een soort van best off-show zien - voor zover dat natuurlijk mogelijk is met zo'n omvangrijke discografie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef Grobbel het volgende:
Maar ze speelden toch wel mooi Hey Joni, 'Cross the Breeze en 100%. Dat is al meer dan ik van te voren had verwacht, eigenlijk.En Rather Ripped is sowieso een behoorlijk goede plaat, dus dat was hoe dan ook een fantastische set. Eén van de absolute hoogtepunten van Lowlands dit jaar, wat mij betreft.
![]()
Bollocks from the UKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef renzell het volgende:
James Holden was
Waar komt hij eigenlijk vandaan? Amerikaan ofzo?
Nee ik vond 'm ook niet super. Een keer eerder in Doornroosje ook al niet, ik luister liever naar z'n mixalbums balance005 en @ the controls.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond James Holden echt supersaai, ik viel bijna in slaap, niet wat ik van hem gewend ben.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef renzell het volgende:
James Holden was
Waar komt hij eigenlijk vandaan? Amerikaan ofzo?
Trentemøller !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
Welke acts heb ik nu echt gemist, die ik niet had moeten missen?
dit heb ik gezien
Mmja, ik ken het niet echt, maar ik zal eens gaan luisteren.quote:
Jaaa een wintereditie, dikke truien, sneeuw, glüewijn etc. Lijkt me chill.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was Goose vet, niet normaal!!Ik twijfelde tussen Goose en Enter Shikari, maar ben blij dat ik Goose heb meegemaakt.
Inderdaad... weer een jaar lang wachten!! Veels te lang!Het wordt tijd voor een Lowlands Wintereditie!
![]()
Ook wel Snowlands genoemdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jaaa een wintereditie, dikke truien, sneeuw, glüewijn etc. Lijkt me chill.
Alleen dan niet in tentjes
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Snien het volgende:
Sonic Youth
Nog nooit zulke lelijke muziek gehoord. Sloeg nergens op.
Alles. Ik vond het lelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er daadwerkelijk van gezien?
Hier had ik wel naartoe gewild, maar dat kon schematechnisch niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:37 schreef marcek het volgende:
Verder vond ik bij vlagen my brightest diamond geweldig.
Binnenkort geeft ze een seated concert in de geertekerk in utrecht , ben benieuwd hoe dat zal zijn.
Schijnt idd leuk geweest te zijn.quote:De mensen die niet bij rodrigo y gabriela zijn geweest hebben ook 1 van de betere lowlands optredens gemist.
Ok, je vroeg het al eerder, maar bij deze: dit zijn 2 dingen die je gemist hebt, maar die je had moeten zien. Ik vind het ook jammer dat ik van My brightest diamond maar weinig kon zien, en dat ik van Rodrigo y Gabriela het begin gemist heb door de rij bij de ingang.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier had ik wel naartoe gewild, maar dat kon schematechnisch niet.
[..]
Schijnt idd leuk geweest te zijn.
Jammer, het was nochtans één van de beste optredens op Lowlands dit jaar (en je zou eens moeten weten in hoeverre de bandjes die je wel geweldig vond zijn beïnvloed door SY, maar dat terzijde) .quote:
Is inderdaad jammer, ik had er meer van verwacht! Ik heb me ook laten vertellen dat het een must see was, maar helaas.. Ieder z'n smaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jammer, het was nochtans één van de beste optredens op Lowlands dit jaar. Ik vond het voor hun doen ook een behoorlijk toegankelijke set met veel luistervriendelijk materiaal, maar klaarblijkelijk heb jij dat verder niet zo ervaren.
Geen idee, maar het was er gewoon te druk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele Black Seeds gehoord, eigenlijk. Kwamen er dan echt zoveel mensen af op de naamsbekendheid van de band?
Tja dat weet ik dan weer niet. Die paar keer dat ik er langs liep, was het lang zo druk niet.quote:Volgens mij was het gewoon bij zo een beetje elk optreden gewoon stervensdruk.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Snien het volgende:
Damien Rice
Saai, de drummer heeft hem op het laatst echt gered.
op 5 oktober heb je een herkansing voor my brightest diamond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, je vroeg het al eerder, maar bij deze: dit zijn 2 dingen die je gemist hebt, maar die je had moeten zien. Ik vind het ook jammer dat ik van My brightest diamond maar weinig kon zien, en dat ik van Rodrigo y Gabriela het begin gemist heb door de rij bij de ingang.
Beiden staan trouwens (al dan niet helemaal) op 3voor12.
Ik weet het. Op 3, 4 en 5 oktober is ze te zien in Nederland. Ik wilde naar Paradiso, maar die avond ben ik al in de Melkweg (de derde is dat, Keith Caputo). En de vierde zit ik in het Patronaat voor Tom McRae. Dus ik hoop dat ik dan nog geld heb voor My brightest diamond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:55 schreef marcek het volgende:
[..]
op 5 oktober heb je een herkansing voor my brightest diamond.
Dan geeft ze een seated performance in de geertekerk in Utrecht voor slechts het kleine bedrag van 10 euro.![]()
Ah! Dat verklaart in elk geval waarom ik er nog nooit van gehoord had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef peaceman het volgende:
Het was in elk geval (weer) één van de weinige reggae-acts.
Vandaar dat slechts 'medium' bij lastfmquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah! Dat verklaart in elk geval waarom ik er nog nooit van gehoord had.![]()
hey dat kan ik wel zijn geweest. die pisser dan, bekers oprapen heb ik echt geen tijd voor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik werd er heel droevig van, vooral omdat ik echt letterlijk het moment daarvoor mensen had zien ontdekken dat die vuilnisbakken op je tenen best goede pisplekken zijn..
Nou ja, ik zie verder ook geen reggae in jouw lijstje staan. Afgaande op wat ik er bij jou zie tussen staan, ben ik gewoon wat minder van de Grote Namen, denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaar dat slechts 'medium' bij lastfm![]()
Waar in DLD is dat ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aankomend weekend![]()
http://www.fkpscorpio.com/area4/
Trentenmoller en Justice.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
Welke acts heb ik nu echt gemist, die ik niet had moeten missen?
dit heb ik gezien
Zo jammer dit...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Snien het volgende:
Sonic Youth
Nog nooit zulke lelijke muziek gehoord. Sloeg nergens op.
Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie verder ook geen regae in jouw lijstje staan. Afgaande op wat ik er bij jou zie tussen staan, ben ik gewoon wat minder van de Grote Namen, denk ik.
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes. Hoe meer volk er weg blijft bij de dingen die ik leuk vindt, hoe beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staan![]()
Reggae draai ik wel hoorBij vlagen.... Net als Ska. Maar ik vind wel dat die stijlen goed vertegenwoordigd horen te zijn. Uitermate geschikt voor festivals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |