abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:41:02 #52
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52571058
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik bied 12 uur en voelde me verrassend fit
Ik heb het een keer met 4 uur geprobeerd, maar sindsdien slaap ik toch wel minimaal 4 a 5 uur per nacht/ochtend. Het ging met 4 uur niet helemaal goed meer op zondagavond.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_52571188
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef ondeugend het volgende:
James Holden

Vooraan beleefd.
Goed geluid bij hetr filmpje!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:45:40 #54
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52571224
gelukkig was het weer afgelopen weekend wel wat beter
pi_52571235
The Rakes
Paar nummers gekeken. Maar vond het eigenlijk al snel verschikkelijk saai.

Battles
Briljant! Vanaf een redelijk goede plek in de India heb ik de bandleden met een enthousiaste smile op m'n gezicht mogen aanschouwen. Wat mij betreft één van de meest originele bands van dit moment.

Justice
De overstuurde beats van Justice wisten de afgeladen Bravo flink los te pompen. Wel jammer dat het buitenzonnetje een beetje de kracht van het oplichtende kruis wegnam, in de nacht had Justice het vast nog beter gedaan.

Eagles of Death Metal
Het laatste halfuurtje mee kunnen pikken. Gitaren, snorren en een flinke lading zelfspot. Lachen.

The Good, The Bad & The Queen
Erg aardig optreden. Veelal rustig zonder echte climaxen, maar nooit saai. Ik vond de rappert op het eind het geheel echter wat verstoren. Stukje stijlbreuk wat ik niet helemaal kon plaatsen.

Basement Jaxx
Om The Killers te vermijden maar bij de Bravo gaan staan, maar ook met Basement Jaxx heb ik eigenlijk helemaal niks.

Death Proof
De afgelopen twee jaar had ik eigenlijk geen film meer gekeken op Lowlands. Maar Death Proof leek me een film die het typisch op Lowlands goed doet. En inderdaad, een rondvliegend vrouwenbeen staat altijd garant voor een applaus.

Uffie & DJ Feadz
Het kan flink warm worden in zo'n afgeladen X Ray-schuurtje. Dat mocht de pret echter niet drukken, want Feadz draaide als een dolle. Uffie werd daardoor meer een kort intermezzo dan de act waarvoor de meesten initieel waarschijnlijk voor aan het zweten waren. Erg cool.

Chris Cornell
Je merkt dat je tijdens het Audioslave- en solowerk vooral ongeduldig op Soundgarden-nummers aan het wachten bent. Vooral als je maar een halfuurtje hebt omdat Interpol staat te beginnen. Vond hem verder wel goed bij stem, in tegenstelling tot wat ik van Audioslave's Pinkpop-optreden op tv heb gezien.

Interpol
Mooi en goed optreden, maar ergens vond ik ze minder krachtig overkomen dan op plaat. Misschien iets teveel op verheugd, alhoewel het geluid hier en daar ook wel wat beter had gekund. De tweede gitaar en zang kwamen soms niet helemaal goed door. Maar ik zeur want eigenlijk was het gewoon een erg goed concert.

Kaiser Chiefs
Langsgelopen en weggelopen.

Modeselektor
Aardige set.

Robbert Dijkgraaf
Het is lastig wakker blijven met een paar uurtjes slaap bovenin een snoeihete Juliet. Maar de interessante lezing van Robbert Dijkgraaf over quantummechanica lukte dat op wat knikkebollen na toch vrij goed.

UNKLE
Kwartiertje gekeken, maar vond het wel veelbelovend klinken.

Nine Inch Nails
Ook hier maar een deel van gezien aangezien ik al tijdig een mooie plek bij Sonic Youth wilde bemachtigen. Wel erg tof, jammer dat ik het niet helemaal kon zien.

Sonic Youth
Jammer dat er nagenoeg alleen spul van Rather Ripped werd gespeeld. Maar toch, wat een helden!

Arcade Fire
Ik vond ze de vorige keren leuker, maar Arcade Fire is altijd een feest om te zien. Toch komen de nummers van het nieuwe album ook live niet zo goed over als het Funeral-werk.

Tool
Fantastisch! Mijns inziens een terechte afsluiter. De setlist was erg oké met onder andere Lateralus, Rosetta Stoned, maar vooral Flood als hoogtepunt. Een stuk beter dan een tijdje terug in de HMH, waar ik maar matig van onder de indruk was.

Simian Mobile Disco
Leuk, maar een overtuigend dansje zat er niet echt meer in na zes uur achter elkaar intensief bands te hebben bekeken. Even opladen bij de tent met bier en weer terug het terrein op.

Richie Hawtin
Jammergenoeg heb ik alleen het laatste halfuurtje mee kunnen krijgen, want de Bravo was ouderwets gezellig tijdens de laatste Lowlandsnacht. Dansende boompjes en mensen op picknicktafels, alles wat soort van los zat werd weer de Bravo ingedragen. En de set zelf klonk stiekem ook erg goed.

De nachten waren sowieso uitermate gezellig. De sfeer en algehele mentaliteit die heerst is typisch Lowlands. Alleen die Grolsch-bar was wat tam, telkens wanneer wij binnen stonden was er geen muziek en werden we er na een half biertje uitgezet met een plastic bekertje omdat de boel ging sluiten. Wat een tof weekend, dat wordt weer een lang jaar wachten.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_52571276
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik bied 12 uur en voelde me verrassend fit
Ik ben tot een uur of 10 gekomen, ben ook nog best brak maar morgen gelukkig ook nog vrij!

Ben Goose weer aan het luisteren, ik waan me weer in de Bravo, wat een feest!
  Admin dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:49:37 #57
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52571363
Volgend jaar Franz Ferdinand? Die zullen wel een nieuw album hebben tegen die tijd, neem ik zo aan..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:51:34 #58
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52571434
Ik hoop op The Melvins volgend jaar.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:52:46 #59
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52571469
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:49 schreef Breuls het volgende:
Volgend jaar Franz Ferdinand? Die zullen wel een nieuw album hebben tegen die tijd, neem ik zo aan..
Ik zal Alex eens mailen spoedig.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:53:30 #60
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52571498
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:46 schreef Ascaroth het volgende:
Sonic Youth
Jammer dat er nagenoeg alleen spul van Rather Ripped werd gespeeld. Maar toch, wat een helden!
Maar ze speelden toch wel mooi Hey Joni, 'Cross the Breeze en 100%. Dat is al meer dan ik van te voren had verwacht, eigenlijk. En Rather Ripped is sowieso een behoorlijk goede plaat, dus dat was hoe dan ook een fantastische set. Eén van de absolute hoogtepunten van Lowlands dit jaar, wat mij betreft.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:59:04 #61
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52571673
James Holden was
Waar komt hij eigenlijk vandaan? Amerikaan ofzo?
pi_52571675
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
Kees van Hondt, potverdikkie wat een held is het toch

[afbeelding]

Ik vond James Holden echt supersaai, ik viel bijna in slaap , niet wat ik van hem gewend ben.
pi_52571708
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef Grobbel het volgende:
Maar ze speelden toch wel mooi Hey Joni, 'Cross the Breeze en 100%. Dat is al meer dan ik van te voren had verwacht, eigenlijk. En Rather Ripped is sowieso een behoorlijk goede plaat, dus dat was hoe dan ook een fantastische set. Eén van de absolute hoogtepunten van Lowlands dit jaar, wat mij betreft.
Klopt, Rather Ripped is zeker geen misselijk album. Maar toch wil je daar een soort van best off-show zien - voor zover dat natuurlijk mogelijk is met zo'n omvangrijke discografie.

Het Daydream Nation-spul dat ze speelden vond ik trouwens niet zo onverwacht, aangezien ze dat album momenteel toch al overal integraal aan het spelen zijn.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:01:37 #64
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52571755
Ja, waarbij het wel erg balen is dat ze Nederland stilletjes overslaan met hun Daydream nation-set.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:02:26 #65
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52571779
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef renzell het volgende:
James Holden was
Bollocks from the UK
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:03:47 #66
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52571821
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik vond James Holden echt supersaai, ik viel bijna in slaap , niet wat ik van hem gewend ben.
Nee ik vond 'm ook niet super. Een keer eerder in Doornroosje ook al niet, ik luister liever naar z'n mixalbums balance005 en @ the controls.
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:12:03 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52572059
Welke acts heb ik nu echt gemist, die ik niet had moeten missen?

dit heb ik gezien
pi_52572193
Leeg camping veld

Eerste tentjes

iets meer tentjes

half veld

drukte op camping 2

Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_52572487
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef renzell het volgende:
James Holden was

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_52572542
Ik ga ook eens wat recensies schrijven!

Alamo Race Track
Leuk eerste optreden, vrij rustig. Ik kende maar 2 nummers van ze, maar wel aardige muziek verder. Leek erop alsof ze zelf het meeste lol hadden, vond het publiek maar saai.

Just Jack
Klein stukje gezien, sfeer zat er goed ik dacht ik!

Editors
MOOI! Ik had ene paar saaie gasten verwacht met nog saaiere muziek, maar het was echt super! Zanger (geen idee wat zijn naam is) deed het geweldig, ze hebben een mooi optreden neergezet.

Kasabian

JAAAAA die waren geweldig. Was vantevoren al fan, dus vond dit 1 van de beste optredens, maar ik ben bevooroordeeld, zo'n spectaculaire show was het niet, muziek was wel heerlijk! En het mooiste was natuurlijk de belofte om volgend jaar weer te komen !!

Damien Rice
Saai, de drummer heeft hem op het laatst echt gered.

The Killers
Was wel leuk, hossen enzo, omdat ik in het eerste vak stond. Maar toch veeeeel minder ruig dan ik had verwacht. Muziek was een beetje alsof je naar een cd stond te luisteren. Gelukkig maar dat ik ze erg tof vind . Podium wel leuk aangekleed trouwens.

Moke
Vond ze sterk. Die komen er nog wel.

Kubus & Bang Bang, Typhoon, Winne, Salah Edin
Chill, leuk gedaan. Typhoon trouwens niet gezien. Kubus als vanouds

Saybia
Vanteovren verwachtte ik er niet al te veel van, maar het was toch echt het mooiste optreden van Lowlands. Echt geweldig! Werd helemaal week bij the second you sleep! Was tien minuten voor dat het afgelopen was weggegaan, daarna hoorde ik van vrienden dat de mannen helemaal niet op een "we want more" hadden gerekend (althans, zo leek het volgens hen). En dat de afsluiters nog het mooist waren geweest. Dat weer gemist, Damn!

Chris Cornell
Die stem van die man! Heerlijk. En nog sexy ook. Moet wel toegeven dat de oude nummers van Audioslave en Sound Garden het toch wel het beste deden.

Kaiser ChiefsIk vond ze tof! Ben heerlijk op de Alpha berg gaan zitten met een pizza slice en een aangezienlijk aantal biertjes, genieten. Tof was dat je meneer de zanger op een gegeven moment tussen al die mensen kon zien lopen, in het midden. Dikke spotlight erop, top! Ze geven gewoon leuke shows weg, is niet te ontkennen vind ik.

Sonic Youth
Nog nooit zulke lelijke muziek gehoord. Sloeg nergens op.

Arcade Fire
Tsja, het lijkt allemaal zo op elkaar. Maar wel leuk om naar te luisteren. Als er niks anders is.

Tool
Sterk! Jammer toch dat er niks van het podium te zien was, ik kon echt niks zien! Maar ze speelden goed voor het halfuur dat ik gezien heb.

Groove Armada
VEEL te laat heen gegaan! (damn you, Tool!) Maar damn, heerlijk! Leuke sfeer, lekker gedanst en VEEL TE WEINIG GEZIEN. Als ze er volgend jaar weer zijn ben ik er gewoon vanaf het begin!

Verder, geslaagde Lowlands weer! Kan niet wachten tot volgend jaar
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:27:28 #71
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_52572578
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:

dit heb ik gezien
Trentemøller !
pi_52572603
Wat was Goose vet, niet normaal!! Ik twijfelde tussen Goose en Enter Shikari, maar ben blij dat ik Goose heb meegemaakt.

Inderdaad... weer een jaar lang wachten!! Veels te lang! Het wordt tijd voor een Lowlands Wintereditie!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:28:04 #73
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_52572605
mag weg foute knop
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:31:10 #74
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52572716
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:27 schreef marcek het volgende:

[..]

Trentemøller !
Mmja, ik ken het niet echt, maar ik zal eens gaan luisteren.

Nog meer tips?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:37:15 #75
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_52572942
Trentemoller - moan (live)

http://www.youtube.com/watch?v=HvfZaNRpIOA&mode=related&search=

helaas was de zangeres er niet bij op lowlands

Verder vond ik bij vlagen my brightest diamond geweldig.
Binnenkort geeft ze een seated concert in de geertekerk in utrecht , ben benieuwd hoe dat zal zijn.

De mensen die niet bij rodrigo y gabriela zijn geweest hebben ook 1 van de betere lowlands optredens gemist.
pi_52572982
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was Goose vet, niet normaal!! Ik twijfelde tussen Goose en Enter Shikari, maar ben blij dat ik Goose heb meegemaakt.

Inderdaad... weer een jaar lang wachten!! Veels te lang! Het wordt tijd voor een Lowlands Wintereditie!
Jaaa een wintereditie, dikke truien, sneeuw, glüewijn etc. Lijkt me chill.

Alleen dan niet in tentjes
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:41:51 #77
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52573108
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Jaaa een wintereditie, dikke truien, sneeuw, glüewijn etc. Lijkt me chill.

Alleen dan niet in tentjes
Ook wel Snowlands genoemd

Goose was inderdaad heel erg vet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:43:28 #78
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52573173
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Snien het volgende:
Sonic Youth
Hoeveel heb je er daadwerkelijk van gezien?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:44:37 #79
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52573222
Niet alleen Lowlands is voorbij, maar het festivalseizoen zit er helemaal weer op. Althans voor mij. Gelukkig zijn er de komende maanden wel genoeg concerten waar ik heen wil, maar het is toch iets totaal anders. De beste concerten zie ik wel in zaaltjes over het algemeen, maar de sfeer van de festivals ga ik wel erg missen.
pi_52573233
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er daadwerkelijk van gezien?
Alles. Ik vond het lelijk.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:45:06 #81
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52573242
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:37 schreef marcek het volgende:

Verder vond ik bij vlagen my brightest diamond geweldig.
Binnenkort geeft ze een seated concert in de geertekerk in utrecht , ben benieuwd hoe dat zal zijn.
Hier had ik wel naartoe gewild, maar dat kon schematechnisch niet.
quote:
De mensen die niet bij rodrigo y gabriela zijn geweest hebben ook 1 van de betere lowlands optredens gemist.
Schijnt idd leuk geweest te zijn.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:46:31 #82
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52573282
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hier had ik wel naartoe gewild, maar dat kon schematechnisch niet.
[..]

Schijnt idd leuk geweest te zijn.
Ok, je vroeg het al eerder, maar bij deze: dit zijn 2 dingen die je gemist hebt, maar die je had moeten zien. Ik vind het ook jammer dat ik van My brightest diamond maar weinig kon zien, en dat ik van Rodrigo y Gabriela het begin gemist heb door de rij bij de ingang.

Beiden staan trouwens (al dan niet helemaal) op 3voor12.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:47:57 #83
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52573334
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Snien het volgende:

[..]

Alles. Ik vond het lelijk.
Jammer, het was nochtans één van de beste optredens op Lowlands dit jaar (en je zou eens moeten weten in hoeverre de bandjes die je wel geweldig vond zijn beïnvloed door SY, maar dat terzijde) .
Ik vond het voor hun doen ook een behoorlijk toegankelijke set met veel luistervriendelijk materiaal, maar klaarblijkelijk heb jij dat verder niet zo ervaren.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:49:00 #84
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52573369
Ik vond het ook balen dat The Black Seeds in de veel te kleine Lima stonden. Het was er zo druk dat we vrij snel doorgelopen zijn. Hadden prima in India gepast.
pi_52573416
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Jammer, het was nochtans één van de beste optredens op Lowlands dit jaar. Ik vond het voor hun doen ook een behoorlijk toegankelijke set met veel luistervriendelijk materiaal, maar klaarblijkelijk heb jij dat verder niet zo ervaren.
Is inderdaad jammer, ik had er meer van verwacht! Ik heb me ook laten vertellen dat het een must see was, maar helaas.. Ieder z'n smaak Gelukkig heb jij er wel van genoten! (En hoogstwaarschijnlijk veel mensen met jou!)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:50:40 #86
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52573432
Ik heb nog nooit van die hele Black Seeds gehoord, eigenlijk. Kwamen er dan echt zoveel mensen af op de naamsbekendheid van de band? Volgens mij was het gewoon bij zo een beetje elk optreden gewoon stervensdruk.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:52:18 #87
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52573479
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele Black Seeds gehoord, eigenlijk. Kwamen er dan echt zoveel mensen af op de naamsbekendheid van de band?
Geen idee, maar het was er gewoon te druk.
quote:
Volgens mij was het gewoon bij zo een beetje elk optreden gewoon stervensdruk.
Tja dat weet ik dan weer niet. Die paar keer dat ik er langs liep, was het lang zo druk niet.
Vorig jaar maakten ze trouwens met Guillemots ook al de fout om die in Lima te zetten.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:53:00 #88
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52573497
Het was in elk geval (weer) één van de weinige reggae-acts.
pi_52573573
quote:

Damien Rice
Saai, de drummer heeft hem op het laatst echt gered.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:55:33 #90
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_52573581
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ok, je vroeg het al eerder, maar bij deze: dit zijn 2 dingen die je gemist hebt, maar die je had moeten zien. Ik vind het ook jammer dat ik van My brightest diamond maar weinig kon zien, en dat ik van Rodrigo y Gabriela het begin gemist heb door de rij bij de ingang.

Beiden staan trouwens (al dan niet helemaal) op 3voor12.
op 5 oktober heb je een herkansing voor my brightest diamond.
Dan geeft ze een seated performance in de geertekerk in Utrecht voor slechts het kleine bedrag van 10 euro.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:57:18 #91
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52573642
Dat weekend ga ik verhuizen, dus dat wordt niks
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:57:37 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52573657
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:55 schreef marcek het volgende:

[..]

op 5 oktober heb je een herkansing voor my brightest diamond.
Dan geeft ze een seated performance in de geertekerk in Utrecht voor slechts het kleine bedrag van 10 euro.
Ik weet het. Op 3, 4 en 5 oktober is ze te zien in Nederland. Ik wilde naar Paradiso, maar die avond ben ik al in de Melkweg (de derde is dat, Keith Caputo). En de vierde zit ik in het Patronaat voor Tom McRae. Dus ik hoop dat ik dan nog geld heb voor My brightest diamond.

Of ik moet 1 van de andere 2 laten schieten, maar de keuze zou érg moeilijk worden.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:58:04 #93
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52573672
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef peaceman het volgende:
Het was in elk geval (weer) één van de weinige reggae-acts.
Ah! Dat verklaart in elk geval waarom ik er nog nooit van gehoord had.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:58:20 #94
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52573684
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:00:01 #95
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52573746
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ah! Dat verklaart in elk geval waarom ik er nog nooit van gehoord had.
Vandaar dat slechts 'medium' bij lastfm
pi_52573813
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:43 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik werd er heel droevig van, vooral omdat ik echt letterlijk het moment daarvoor mensen had zien ontdekken dat die vuilnisbakken op je tenen best goede pisplekken zijn.

.
hey dat kan ik wel zijn geweest. die pisser dan, bekers oprapen heb ik echt geen tijd voor.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:03:43 #97
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52573856
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

Vandaar dat slechts 'medium' bij lastfm
Nou ja, ik zie verder ook geen reggae in jouw lijstje staan. Afgaande op wat ik er bij jou zie tussen staan, ben ik gewoon wat minder van de Grote Namen, denk ik.
pi_52573861
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aankomend weekend

http://www.fkpscorpio.com/area4/
Waar in DLD is dat ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:04:49 #99
521 ruby
Hell yeah!
pi_52573890
Damn, ik ben nog steeds zo gaar als boter.

Oké, wat heb ik gezien/gehoord op Vrijdag

Just Jack Erg leuk, de sfeer erom heen was ook super. Ik vond het mooi om te zien hoe enthousiast hij was over het publiek.
Editors Niet echt mijn muziek maar desondanks vond ik ze toch wel goed.
Eagles of Death Metal Kan ik me weinig van herinneren. Vriendin wou het even zien.
Justice Lekker hard, was mooi!
The Good The Bad & The Queen Iets minder boeiend dan ik had verwacht. Misschien kwam dat omdat we buiten zaten.
The Killers Ook niet echt mijn muziek maar omdat m'n vriendin ze dolgraag wilde zien zijn we tot het einde gebleven.
En vanaf 23.00 uur ongeveer de hele nacht in de Bravo geweest wat waanzinnig was...

Zaterdag
After Forever We wachtten op Gabriel Rios, dus daarom. Not my cup of tea.
Gabriel Rios Paar nummers gehoord, was wel geinig en toen richting Laurent Garnier.
Laurent Garnier Was een leuke set, tot op het laatst dat die saxofoon er doorheen kwam krijsen steeds. Beetje jammer.
CSS Paar nummers waren leuk, voor de rest vond ik het er niet zo heel veel aan. Vrij veel gekrijs.
M.I.A. Vond ik erg goed. Ik ben lekker uit m'n naad gegaan. Leuk dat ze ook publiek op het podium trok
En alles wat daarna weer kwam in de Bravo waar het wederom erg goed vertoeven was.

Zondag
UNKLE Ik kan me er niet zo veel van heugen ik meen dat het wel goed was.
Sonic Youth Hier kan ik me niet zo veel van herinneren.
Motörhead Na één nummer vonden we het weer mooi geweest.
Goose Erg goed. Lekker hard en dansbaar.
LCD Soundsystem Ik was heel enthousiast over deze band.
Arcade Fire Ook niet echt mijn muziek maar het was wel oké.
Groove Armada en alles wat daarna weer allemaal in de Bravo optrad wat nogmaals geweldig was.

De Bravo was m'n homebase om het zo maar te zeggen. Mooie tent met een mooie sfeer.

Eten:
Paar broodjes kip kerrie bij de Surinamer (zalig)
Patat (prima)
Broodje falafel (beetje klef door die mega hoeveelheid kool er tussen)
Indiase curry met kipfilet en groenten (was lekker)
Baquette met tonijnsalade bij La Place (altijd lekker)
IJs van Ben & Jerry's

Al met al vond ik het een skitterend festival, vooral de lange nachten. Daarna ff "uitrusten" bij de 24-uurs tent om vervolgens weer de camper in te kruipen om daarna enigszins dood wakker te worden en weer verder te gaan.

Is het al augustus 2008?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:05:08 #100
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52573904
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:

dit heb ik gezien
Trentenmoller en Justice.
quote:
Sonic Youth
Zo jammer dit...
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:06:20 #101
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52573962
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie verder ook geen regae in jouw lijstje staan. Afgaande op wat ik er bij jou zie tussen staan, ben ik gewoon wat minder van de Grote Namen, denk ik.
Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staan
Reggae draai ik wel hoor Bij vlagen.... Net als Ska. Maar ik vind wel dat die stijlen goed vertegenwoordigd horen te zijn. Uitermate geschikt voor festivals.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:09:29 #102
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52574090
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staan
Reggae draai ik wel hoor Bij vlagen.... Net als Ska. Maar ik vind wel dat die stijlen goed vertegenwoordigd horen te zijn. Uitermate geschikt voor festivals.
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes. Hoe meer volk er weg blijft bij de dingen die ik leuk vindt, hoe beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')