De Lima.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:18 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag eens een jochie lopen met een hele stapel bekers, pakte hij gewoon de platgetrapte, fatsoeneerde ze een beetje en deed ze in de stapel.
Dat is echt triest.
En ik denk dat ik heel wat heb gemist bij Kees van Hondt, ik kan me niet eens herinneren of ik er ben geweest. Was het in de Bravo? Of de India? Of de Lima? Want in één van die drie gevallen moet ik er zjn geweest. Hmhm.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Grobbel het volgende:
Een van hen had al twee nachten amper geslapen en zat gewoon op de voorste rij te pitten, uiteraard tot grote gespeelde verontwaardiging van de komieken aldaar, en een andere heeft met een microfoon in zijn handen bekend dat ie twee dagen daarvoor pis had gedronken.
Oké daar heb ik wel een hele tijd gezeten op de groene banken in de oxfam novib stand. Wel gelachen daar met stonede mensen en daarna zijn we niet meer naar de Lima geweest geloof ik.quote:
hoe kwam je aan de meet&greet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef UncleSam het volgende:
Zondag nog een Meet&Greet met The Pigeon Detectives gehad. Beetje zitten relaxen met ze, gratis bier, chips en met ze ge- Wii'd
Ik dronk dagelijks even een lekkere dubbele espresso om wakker te worden/blijven. Ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:
Damn wat heb ik een boel Cafe Smoothies gedronken![]()
Die dingen gingen echt goed weg bij mij!
Wil je even je eigen off-topic post verwijderen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef belsen het volgende:
Even spammen: [TOERNOOI] Fok! 70s pouleronde 1
Nee, dat is niet offtopic. Dat is om jullie zwarte gat na het Lowlandsweekend op te vullen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wil je even je eigen off-topic post verwijderen?
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef frame-saw het volgende:
Hmm ik kijk nu 3voor12, snap eindelijk hoe je dat kan kijken hehe. Alleen ze lullen nogal veel en er komen nu geen boeiende dingen (round-up).
Die gasten die dan in vuilnisbakken kijken naar bekers, damn echt LL zwervers. Ik had bij 1tje bijna de neiging om toen deze er ver in hing aan zijn benen op te tillen en op zijn kop in die kliko uit te laten komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef icebliss het volgende:
Die bekerrapers mogen wat mij betreft hun gang gaan, maar als ik zondagnacht 5 uur een stuk of 4 man onder het podium in de Groove Tube zie kruipen om nog wat bekers te pakkenKom óp hee.
Vriend van me had bij 3FM ofzo gewonnen. Matt is totaal niet hyperactief ofzo IRLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef cohen het volgende:
[..]
hoe kwam je aan de meet&greet?
en hoe waren die gasten? is Matt in het echt net zo hyper als op t podium?
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.
zit nu ff noisia te luisteren, maar dat is niet om aan te horen. mono en basloosquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.
Ik weet niet wat er nog toegevoegd wordt en wanneer. 2 jaar terug duurde het bijvoorbeeld ruim een week voordat duidelijk was dat Nick Cave geen toestemming wilde geven. Dus er kan best nog iets bij komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?
JA! Ik zie nu dat het hele Battlesoptreden er op staat, terwijl dat maandag/dinsdag nog niet zo was.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?
Ik zie alleen een clipje van 1 nummer (Atlas) staan hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
JA! Ik zie nu dat het hele Battlesoptreden er op staat, terwijl dat maandag/dinsdag nog niet zo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |