Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie verder ook geen regae in jouw lijstje staan. Afgaande op wat ik er bij jou zie tussen staan, ben ik gewoon wat minder van de Grote Namen, denk ik.
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes. Hoe meer volk er weg blijft bij de dingen die ik leuk vindt, hoe beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staan![]()
Reggae draai ik wel hoorBij vlagen.... Net als Ska. Maar ik vind wel dat die stijlen goed vertegenwoordigd horen te zijn. Uitermate geschikt voor festivals.
Daarbij heb jij valsgespeeld bij je lastfm..... stouterd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes. Hoe meer volk er weg blijft bij de dingen die ik leuk vindt, hoe beter.![]()
Qua metal was het wel een erg beroerd jaar. Dat was vorig jaar beter, Ministry, Gorefest en Opeth hoorden toen bij de beste optredens die ik gezien heb. Dat mag volgend jaar wel weer wat beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes.
Op welke manier? Of doel je nu op het feit dat ik de boel gereset heb? De stats zijn daardoor juist alleen maar zuiverder geworden, eigenlijk (omdat ik voorheen de computer nog wel eens 's nachts aanliet terwijl winamp nog doorliep).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarbij heb jij valsgespeeld bij je lastfm..... stouterd!![]()
Precies.. mijn lijst is dus nog niet wars van dat soort zaken. Daardoor staat zo'n band als Metallica nog bij de 1e 50quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op welke manier? Of doel je nu op het feit dat ik de boel gereset heb? De stats zijn daardoor juist alleen maar zuiverder geworden, eigenlijk (omdat ik voorheen de computer nog wel eens 's nachts aanliet terwijl winamp nog doorliep).
Ik ben er zelf niet geweest, maar vrienden van mij vonden dit juist het hoogtepunt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:39 schreef thaleia het volgende:
The Unbookables waren volgens mij voor iedereen die ze gezien heeft het absolute dieptepunt van het festival. De Juliet zat onafgebroken vol...maar dat was omdat mensen effe wilden zitten/bijslapen. Wat een droevige bagger zeg, heb werkelijk nog van niemand gehoord dat ie het enigszins een beetje goed vond.
Misschien toch maar eens tijd voor die eerder geplande reset, dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies.. mijn lijst is dus nog niet wars van dat soort zaken. Daardoor staat zo'n band als Metallica nog bij de 1e 50Net als Smashing Pumpkins
![]()
Nah... misschien laterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens tijd voor die eerder geplande reset, dan.![]()
In zo'n spontane rondedans stond ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
Kees van Hondt, potverdikkie wat een held is het toch
[afbeelding]
Nooit op zondag weggaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
volgend jaar blijf ik ook tot maandagheb best wat gemist zondagavond nacht geloof ik
Op zondag weggaan is voor ravemietjesquote:
Ik van begin tot eind! Echt humor, vooral toen Kees weg gingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef icebliss het volgende:
[..]
In zo'n spontane rondedans stond ik ookBen er van half 3 - half 5 geweest, was echt geniaal.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
volgend jaar blijf ik ook tot maandagheb best wat gemist zondagavond nacht geloof ik
Op een live optreden verwacht ik wel enige interactie tussen het publiek en de band. Anders zet ik wel een cd van de betreffende band op. Ik waardeer het zeer als de band laat zien dat ze ook plezier hebben in wat ze doen. Dat hoeft niet door over het podium te stuiteren, er zijn ook andere manieren, maar bij Tool gebeurde er helemaal niets. Nu was bijvoorbeeld Joy Division ook niet een band met blije gezichten maar zanger Ian Curtis ging zo intens in de muziek op dat de kijker niets anders restte dan gefascineerd te kijken. De intense beleving van Ian Curtis maakte de kijker duidelijk dat hij daar niet alleen stond om z'n maandelijkse huur te verdienen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die verbaasd is over dat er niets gebeurt. TOOL is statisch, het zou juist vreemd zijn als ze ineens heel het podium overspringen. En waarom zouden de clips ergens over moeten gaan.Dit is TOOL en hun ding.
Buiten dat snap ik niet waarom de muziek mooier zou worden als ze niet statisch zouden zijn.
Verder wel een heel mooi verslag trouwens.![]()
trentemoller gemist.. was helaas niet anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Trentenmoller en Justice.
[..]
Zo jammer dit...
ja zo helder en en hardquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef HAL9000S het volgende:
Justice was erg lekker, heerlijk losgegaan daar. En Tool was echt impressive, fucking bizar hoe strak die gasten daar optraden zeg.
Ja misschien zou je je dan wat beter voor moeten bereiden? Dat is TOOL ze maken de indruk alleen op de wereld te zijn tijdens een gig. Ik ben dat ook als ik ze zie en luister. Het is geen stand-up comedy bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Op een live optreden verwacht ik wel enige interactie tussen het publiek en de band. Anders zet ik wel een cd van de betreffende band op. Ik waardeer het zeer als de band laat zien dat ze ook plezier hebben in wat ze doen. Dat hoeft niet door over het podium te stuiteren, er zijn ook andere manieren, maar bij Tool gebeurde er helemaal niets. Nu was bijvoorbeeld Joy Division ook niet een band met blije gezichten maar zanger Ian Curtis ging zo intens in de muziek op dat de kijker niets anders restte dan gefascineerd te kijken. De intense beleving van Ian Curtis maakte de kijker duidelijk dat hij daar niet alleen stond om z'n maandelijkse huur te verdienen.
mag ik je aanraken ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:55 schreef webfreak het volgende:
OHJA!
De bekerverzamelaars... Mijn god... Wat een trieste pauperfiguren!!!
Daar betaal je dan een kaartje voor, de hele dag in kliko's lopen te graaien voor een bekertje.
Het ging echt van kwaad tot erger. Die lui jatten je bekers zonder te vragen. Terwijl je er naast ligt/staat!! Ik had een tray tussen m'n benen liggen (ter waarde van 1 bon... 2,20 dus!!!), die werd door zo'n schoft meegepikt zonder iets te vragen. WTF?
Het toppunt was bij The Shins. Daar kwam iemand dwars door het publiek heenlopen, op zoek naar bekers. Zeer storend!! Hij blokkeerde het uitzicht, iedereen moest voor hem aan de kant enz.. Er lagen een paar bekers voor me, en ik kon het dan ook niet laten die lekker kapot te trappen
Dus geef je 130 euro uit aan een kaartje.. Wat je daarna kunt terugverdienen door de hele dag bekers te verzamelenquote:niet iedereen is al 20+ of gezegend met een zeer ruime portemonnee, mensen die zich over zoiets druk maken zijn wat mij betreft pas pauperfiguren
het is nogal triest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef webfreak het volgende:
Waarom is 't niet toegestaan me te ergeren op festivals?
Is dat een ongeschreven regel ofzo?
het feit dat je je aan zoiets triviaals en nuttigs (behoorlijk schoon terrein) ergert maakt je redelijk triest vind ik ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:06 schreef webfreak het volgende:
[..]
Leg uit.
Het is een festival DUS je mag je niet storen aan irritant volk?
Mooie omnivorische lijst.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef Jed1Gam het volgende:
.......
Lekker nuttig ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:10 schreef Laton het volgende:
[..]
het feit dat je je aan zoiets triviaals en nuttigs (behoorlijk schoon terrein) ergert maakt je redelijk triest vind ik ja.
TiemeN ja... en je hebt gelijk, ik was dat iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg ben jij die Tieme die moest gaan scoren van zn vrienden
Battles, Trentemoller en Whitest boy alive.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
Welke acts heb ik nu echt gemist, die ik niet had moeten missen?
dit heb ik gezien
Eigenlijk is het gewoon Latons manier om te zeggen dat hij zelf ook 3 dagen lang bekers heeft staan rapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:06 schreef webfreak het volgende:
[..]
Leg uit.
Het is een festival DUS je mag je niet storen aan irritant volk?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:
Damn wat heb ik een boel Cafe Smoothies gedronken![]()
Die dingen gingen echt goed weg bij mij!
Ik heb helemaal niks tegen bekergraaiers. Heb je al eens een groot festival meegemaakt toen die inwisselactie er nog niet was? Het was één grote vuilnisbelt, nergens kon je meer fatsoenlijke liggen. Elke stap die je maakte stapte je op platgetrapte bekertjes. Dat valt nu reuze mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef webfreak het volgende:
Waarom is 't niet toegestaan me te ergeren op festivals?
Is dat een ongeschreven regel ofzo?
[..]
Dus geef je 130 euro uit aan een kaartje.. Wat je daarna kunt terugverdienen door de hele dag bekers te verzamelen
Het gros van de bekergraaiers was overigens degelijk 20+... Soms zelfs 30+
Het waren er in elk geval verdomd veel.
Die gast voor die stand in zijn sultan carnavalssuitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:
Kees van Hondt heerschtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
Kees van Hondt, potverdikkie wat een held is het toch
[afbeelding]
Alle twee van vrij dicht bij meegemaakt en me super vermaakt, voooral de extra surprise balkan set in de magneetbarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Ik van begin tot eind! Echt humor, vooral toen Kees weg ging
De avond ervoor met Balkan Beatz vond ik trouwens leuker, dit was een beetje ski-hut achtig.
Ja 100% waar. De kaarten gaan nu al voor 350 EUR weg op marktplaats. Gekkenhuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Is het waar dat Depeche Mode voor volgend jaar is bevestigd? En dat LL '08 al is uitverkocht?
Gelukkig dat ik vorige week al 5 kaarten heb gekocht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ja 100% waar. De kaarten gaan nu al voor 350 EUR weg op marktplaats. Gekkenhuis.
nee hoor, geen beker geraapt... te druk bezig nieuwe volle bekers soldaat te makenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon Latons manier om te zeggen dat hij zelf ook 3 dagen lang bekers heeft staan rapen.![]()
Ik heb er verder weinig last van gehad, trouwens, zie ze eigenlijk meer als mobiele vuilnisbakken. Heb je net je glas leeg, hoef je 'm bij wijze van spreken eigenlijk alleen maar aan een buurman of -vrouw door te spelen om er vanaf te komen. Ook een stuk sjieker dan het aloude op de grond laten kletteren, in elk geval.
De Lima.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:18 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag eens een jochie lopen met een hele stapel bekers, pakte hij gewoon de platgetrapte, fatsoeneerde ze een beetje en deed ze in de stapel.
Dat is echt triest.
En ik denk dat ik heel wat heb gemist bij Kees van Hondt, ik kan me niet eens herinneren of ik er ben geweest. Was het in de Bravo? Of de India? Of de Lima? Want in één van die drie gevallen moet ik er zjn geweest. Hmhm.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Grobbel het volgende:
Een van hen had al twee nachten amper geslapen en zat gewoon op de voorste rij te pitten, uiteraard tot grote gespeelde verontwaardiging van de komieken aldaar, en een andere heeft met een microfoon in zijn handen bekend dat ie twee dagen daarvoor pis had gedronken.
Oké daar heb ik wel een hele tijd gezeten op de groene banken in de oxfam novib stand. Wel gelachen daar met stonede mensen en daarna zijn we niet meer naar de Lima geweest geloof ik.quote:
hoe kwam je aan de meet&greet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef UncleSam het volgende:
Zondag nog een Meet&Greet met The Pigeon Detectives gehad. Beetje zitten relaxen met ze, gratis bier, chips en met ze ge- Wii'd
Ik dronk dagelijks even een lekkere dubbele espresso om wakker te worden/blijven. Ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:
Wil je even je eigen off-topic post verwijderen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef belsen het volgende:
Even spammen: [TOERNOOI] Fok! 70s pouleronde 1
Nee, dat is niet offtopic. Dat is om jullie zwarte gat na het Lowlandsweekend op te vullen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wil je even je eigen off-topic post verwijderen?
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef frame-saw het volgende:
Hmm ik kijk nu 3voor12, snap eindelijk hoe je dat kan kijken hehe. Alleen ze lullen nogal veel en er komen nu geen boeiende dingen (round-up).
Die gasten die dan in vuilnisbakken kijken naar bekers, damn echt LL zwervers. Ik had bij 1tje bijna de neiging om toen deze er ver in hing aan zijn benen op te tillen en op zijn kop in die kliko uit te laten komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef icebliss het volgende:
Die bekerrapers mogen wat mij betreft hun gang gaan, maar als ik zondagnacht 5 uur een stuk of 4 man onder het podium in de Groove Tube zie kruipen om nog wat bekers te pakkenKom óp hee.
Vriend van me had bij 3FM ofzo gewonnen. Matt is totaal niet hyperactief ofzo IRLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef cohen het volgende:
[..]
hoe kwam je aan de meet&greet?
en hoe waren die gasten? is Matt in het echt net zo hyper als op t podium?
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.
zit nu ff noisia te luisteren, maar dat is niet om aan te horen. mono en basloosquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.
Ik weet niet wat er nog toegevoegd wordt en wanneer. 2 jaar terug duurde het bijvoorbeeld ruim een week voordat duidelijk was dat Nick Cave geen toestemming wilde geven. Dus er kan best nog iets bij komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?
JA! Ik zie nu dat het hele Battlesoptreden er op staat, terwijl dat maandag/dinsdag nog niet zo was.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet het, heb maandag alles al bekeken. Updaten ze ook nog regelmatig?
Ik zie alleen een clipje van 1 nummer (Atlas) staan hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
JA! Ik zie nu dat het hele Battlesoptreden er op staat, terwijl dat maandag/dinsdag nog niet zo was.
Rechts daarnaast.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie alleen een clipje van 1 nummer (Atlas) staan hoor.
Het clipje staat bij mij in het rechter rijtje, dus ik mis meerdere dingen. Even cache legen en reloaden maar.quote:
Doet de audio van Goose (dus niet dat filmpje) het bij jullie ook niet? Laat maar, het werkt alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klopt... onze trots!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, die heb ik ook nog ergens zien staan. Camping 2?
Hehe, dat ding was ik al bijna vergetenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef icebliss het volgende:
Krijg nu het lowlandsoverlevingspakket van Jimmy Alter in de bus![]()
Herstel: een CD en heel veel flyers. Plus een verontschuldigingsbriefje. Niet eens een tandenborstel![]()
Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die gasten die dan in vuilnisbakken kijken naar bekers, damn echt LL zwervers. Ik had bij 1tje bijna de neiging om toen deze er ver in hing aan zijn benen op te tillen en op zijn kop in die kliko uit te laten komen![]()
Ik was alleen wat te gaar.
Iedereen vind de bekerrapers irritant. Maar gasten die bekers in de dixi-kruizen zetten, die moeten ze een flink pak rammel geven! Dat gaat spetteren enzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!
Van mij mogen ze, die bekers speteren altijd als de gek als je er per ongeluk in straalt..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!
Mijn maten, ja. Die waren er op zijn zachts gezegd niet blij mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gezien
Mensen op camping 7 nog last gehad van een wake-up-call op zondagochtend rond de klok van 6 uur?
Als jij mag spammen, dan mag ik tvp-enquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef belsen het volgende:
Even spammen: [TOERNOOI] Fok! 70s pouleronde 1
Wij stonden aan andere kant van het pad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef UFOtje het volgende:
[afbeelding]
Voor iedereen die dit ook de mooiste tent van Lowlands 2007 vond!![]()
http://prinsessentent-lowlands.hyves.net/
Jij hebt ook geraapt he.... geef het maar toequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Laton het volgende:
genoeg over die fucking bekers already
Ja met die toeter haha.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn maten, ja. Die waren er op zijn zachts gezegd niet blij mee.
Wel twee dagen wakker gemaakt door sinterklaas en zijn gevolg. Geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |