abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52579089
OHJA!
De bekerverzamelaars... Mijn god... Wat een trieste pauperfiguren!!!
Daar betaal je dan een kaartje voor, de hele dag in kliko's lopen te graaien voor een bekertje.

Het ging echt van kwaad tot erger. Die lui jatten je bekers zonder te vragen. Terwijl je er naast ligt/staat!! Ik had een tray tussen m'n benen liggen (ter waarde van 1 bon... 2,20 dus!!!), die werd door zo'n schoft meegepikt zonder iets te vragen. WTF?

Het toppunt was bij The Shins. Daar kwam iemand dwars door het publiek heenlopen, op zoek naar bekers. Zeer storend!! Hij blokkeerde het uitzicht, iedereen moest voor hem aan de kant enz.. Er lagen een paar bekers voor me, en ik kon het dan ook niet laten die lekker kapot te trappen
pi_52579136
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:55 schreef webfreak het volgende:
OHJA!
De bekerverzamelaars... Mijn god... Wat een trieste pauperfiguren!!!
Daar betaal je dan een kaartje voor, de hele dag in kliko's lopen te graaien voor een bekertje.

Het ging echt van kwaad tot erger. Die lui jatten je bekers zonder te vragen. Terwijl je er naast ligt/staat!! Ik had een tray tussen m'n benen liggen (ter waarde van 1 bon... 2,20 dus!!!), die werd door zo'n schoft meegepikt zonder iets te vragen. WTF?

Het toppunt was bij The Shins. Daar kwam iemand dwars door het publiek heenlopen, op zoek naar bekers. Zeer storend!! Hij blokkeerde het uitzicht, iedereen moest voor hem aan de kant enz.. Er lagen een paar bekers voor me, en ik kon het dan ook niet laten die lekker kapot te trappen
mag ik je aanraken ?

doe jezelf en iedereen een plezier en leer je eens niet te ergeren op het festival.

niet iedereen is al 20+ of gezegend met een zeer ruime portemonnee, mensen die zich over zoiets druk maken zijn wat mij betreft pas pauperfiguren.
underground forever baby
pi_52579203
Waarom is 't niet toegestaan me te ergeren op festivals?
Is dat een ongeschreven regel ofzo?
quote:
niet iedereen is al 20+ of gezegend met een zeer ruime portemonnee, mensen die zich over zoiets druk maken zijn wat mij betreft pas pauperfiguren
Dus geef je 130 euro uit aan een kaartje.. Wat je daarna kunt terugverdienen door de hele dag bekers te verzamelen

Het gros van de bekergraaiers was overigens degelijk 20+... Soms zelfs 30+
Het waren er in elk geval verdomd veel.
pi_52579208
Vrijdag

Alamo Race Track - Paar nummers van meegekregen, wel aardig, beetje eentonig wel.

Just Jack - Lekker op een tafel staan dansen, leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast was.

Editors - Ik kan hun muziek goed waarderen en heb de cd's al vaak beluisterd, maar op de 1 of andere manier kon het optreden me niet bekoren. Het kwam droog en zoutloos op me over. Misschien was ik nog niet helemaal in de stemming.

Calvin Harris - Wat een feest. Ondanks dat de zanger niet geweldig kan zingen was het super. Heerlijk enthousiast!. Veel coole Britten in de tent. Eerste band waarbij ik een aantal keer flink gesprongen heb. Hoogtepunt van dag denk ik wel.

Justice - Keihard uit je plaat, de muziek stond ook echt loeihard. Jammer genoeg werd hun hitje een eeuwigheid gelooped, en begon het op het einde te irriteren.
Voorderest is het naar mijn mening gewoon een Daft Punk kloon, wel vermakelijk maar niks nieuws onder de zon. Jammer genoeg kan het niet aan DP tippen.

Mika - Ik ben geen fan van Mika, laat ik daarmee beginnen. Omdat we toch in de buurt waren en sommige personen het toch ff wilden checken zijn we in de buurt van de Bravo gebleven. We wilden net voor het optreden de tent in, maar we werden weggedrukt door een shitload aan irritante zeikwijfen. Ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien, het leek wel een optreden van Justin Timberlake. Uiteindelijk zijn we maar naar buiten gevlucht. Daar was het zelfs druk en van wat we konden horen was de muziek ook weinig boeiends. Mierzoete ballads, dus zijn we na 20 min weggegaan.

The Killers - Mooie professionele show, paar leuke nummertjes. Ik heb me wel vermaakt.

Noisia D&B, lekker bas, eigenlijk alleen maar bas.

James Holden Wat een slaapverwekkende set. Ik heb deze man al meerdere malen mogen aanschouwen, maar dit was echt niks. Kan veel beter. Een van de mindere acts die ik heb gezien.

Pendulum Weinig interessants, wel vermaakt do'h.

Zaterdag

Games in concert - De dag begon goed met Games in concert. Niet het begin gezien, daar baal ik eigenlijk wel van. Erg leuk gedaan met de beelden van de games erbij, en ik merkte maar weer dat klassieke muziek me toch wat zwaarder raakt dan elk ander genre. Hulde voor deze gasten.

The Rifles -Buiten op het gras meegeluisterd. Is me weinig van bijgebleven, alleen dat ik het wel leuk vond klinken, maar het was niet genoeg om naar binnen te gaan.

Apparat & band - Beetje zweverig, soms lekker wegzweven, soms was het niet zo lekker wegzweven.

Ojos de Brujo - Ik was niet van plan om naar deze band te gaan, maar we waren al eerder in de Bravo voor Laurent Garnier. Uiteindelijk de laatste 20 min meegepakt. Het was zo vet dat ik ervan baal de rest niet gezien te hebben.

Laurent Garnier - Hij stond al lang op mijn must-see lijstje. Een van de weinige techno grootheden die ik nog nooit heb zien optreden. In het begin heerlijk luisteren naar experimentele Jazz. Jammer van de technische problemen af en toe. Toen hij aankondigde Crispy bacon te doen ging echt de hele zaal plat. Ik heb gesprongen als een malle. Vanaf dit moment zat de stemming er goed in en ben ik in 1 keer doorgeknald tot het einde. 1 van mijn hoogtepunten deze Lowlands.

CSS - Deze band wilde ik van te voren al graag zien. Ze voldeden aan mijn verwachtingen. Het was een goed optreden met een prachtig uitziende zangeres.

Kaiser Chiefs - Al eerder op Lowlands gezien en een paar maanden geleden in Madrid. Ik wist dus wat er komen ging. Toch was het een groot feest, in onze groep althans. Waar wij stonden danste men alleen op de hitjes, beetje jammer.
Met tien personen er toch nog een feestje van weten te bakken. Ik heb de Kaiser Chiefs nu wel weer genoeg gezien voor een tijdje.

Oja,hierbij mijn oprechte excuses aan de gozer met witte schoenen. Het was niet de bedoeling om er 20 keer op te gaan springen/staan.

Balkan Beatz- Zo ik was me een partij stoned en lam. Lekker gek lopen doen, beuken, polka dansen en bleren op deze ultiem vrolijke feest muziek.
Dj Tommi kan zijn maten wel thuislaten, want die zijn niet zo cool als hijzelf.

Dansen bij de Surinamer- We lopen de Surinamer binnen voor een lekker broodje kipkerrie, staan er een paar mensen, waaronder Batman te swingen op de tonnen en de tafels. We konden natuurlijk niet achterblijven. Will Smith heeft nog nooit zo goed geklonken.

Dave Clarke- Hard beuken, pure techno, te hard voor mij op dat moment. Na 40 min er de brui aangegeven en mijn bedje opgezocht.

Zondag

Alpha Blondy - Lekker 's ochtends in het gras genieten van reggae, wat wil een mens nog meer. Af en toe leken de nummers wel erg veel op elkaar.

UNKLE - Op cd klinkt het fantastisch in de oren, maar wat was dit. Een zanger die met zijn handen in zijn broek staat te zingen . Hij had wel een goede stem overigens, maar de desinteresse straalde ervan af. Het leek wel of iedereen ff zijn ding wilde doen en daarna weer zo snel mogelijk naar huis. De muziek bleef wel goed, maar het had zoveel beter kunnen zijn. Tegenvaller.

Film: The Night of the Hunter (1955) - Ik ga standaard elke Lowlands een keer naar de Echo. Bij deze film kwamen we 15 min na het begin binnen kakken. Het duurde overigens maar luttele momenten dat totaal werd opgezogen in de film. Van te voren nooit wat gehoord van deze film, maar een terechte klassieker. Ook altijd leuk is de reacties van de mensen in de bios. Vrouw houdt met shotgun de badguy onder schot, iedereen juichen.

Arcade Fire - Niet mijn ding volgens mij. Ik kwam niet in de muziek en ben na een half uurtje weggegaan

LCD Soundystem - Hoogtepunt qua optredens voor mij. Ik had de hele dag al spierpijn in m'n kuiten maar LCD kreeg me toch aan het springen. Heel mooi ook de interactie tussen de zanger en de drummer.

Groove Armada- Stukje van gezien, maar het was te druk om te blijven.

Audion/Matthew Dear- Lekkere beats.

Kees van Hondt- We zaten op een bankje bij de Surinamer, van plan om terug te gaan naar de tent. De groep was uiteindelijk al uitgedund tot drie personen. We keken de Lima in en zagen crowdsurfers en takjes. Dit wekte onze interesse en we zijn even gaan kijken. Wat hierop volgde was alle gekkigheid op een stokje. Polonaise, Takjes kapen, Keesie roepen en meer van die gein. Uiteindelijk eindigde het met openscheuren van zitzakken. Een fantastisch schouwspel, echte sneeuwval was er niks bij. Waardige afsluiter van een geweldig Lowlands.

Jammergenoeg gemist
Interpol
Anthony Rother
Kings of Leon

[ Bericht 0% gewijzigd door Jed1Gam op 22-08-2007 01:24:08 ]
pi_52579227
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef webfreak het volgende:
het is nogal triest.
underground forever baby
pi_52579300
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:02 schreef Laton het volgende:

[..]

het is nogal triest.
Leg uit.
Het is een festival DUS je mag je niet storen aan irritant volk?
pi_52579377
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:06 schreef webfreak het volgende:

[..]

Leg uit.
het feit dat je je aan zoiets triviaals en nuttigs (behoorlijk schoon terrein) ergert maakt je redelijk triest vind ik ja.
underground forever baby
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:14:28 #133
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_52579447
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef Jed1Gam het volgende:
.......
Mooie omnivorische lijst.
Jij zuigt.... hulde !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_52579536
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:10 schreef Laton het volgende:

[..]

het feit dat je je aan zoiets triviaals en nuttigs (behoorlijk schoon terrein) ergert maakt je redelijk triest vind ik ja.
Lekker nuttig ja.
Ondertussen wordt het terrein elke nacht rond 5.00 uur schoongeveegd door daarvoor ingehuurde lieden.

Een echte ergernis is het overigens niet. Ik heb er vooral kostelijk om gelachen.
Al had ik wel graag mijn traytje terug, want dat is gewoon asociaal
pi_52579996
Damn wat heb ik een boel Cafe Smoothies gedronken
Die dingen gingen echt goed weg bij mij!
pi_52580201
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]

omg ben jij die Tieme die moest gaan scoren van zn vrienden
TiemeN ja... en je hebt gelijk, ik was dat idd ...wie van de groep was jij?.
Mooie vrienden heb ik ook
  woensdag 22 augustus 2007 @ 03:06:30 #137
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52580569
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
Welke acts heb ik nu echt gemist, die ik niet had moeten missen?

dit heb ik gezien
Battles, Trentemoller en Whitest boy alive.
pi_52581262
tvp
www.myspace.com/olk2006
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:46:47 #139
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52582547
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:06 schreef webfreak het volgende:

[..]

Leg uit.
Eigenlijk is het gewoon Latons manier om te zeggen dat hij zelf ook 3 dagen lang bekers heeft staan rapen.

Ik heb er verder weinig last van gehad, trouwens, zie ze eigenlijk meer als mobiele vuilnisbakken. Heb je net je glas leeg, hoef je 'm bij wijze van spreken eigenlijk alleen maar aan een buurman of -vrouw door te spelen om er vanaf te komen. Ook een stuk sjieker dan het aloude op de grond laten kletteren, in elk geval.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:47:24 #140
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_52582554
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:

Echt heerlijk die dingen. En nog grappig ook, die zwarte man die (op zaterdag geloof ik) met blauwe zonnebril al dansend (op zijn eigen muziek) de Smoothies stond in te schenken.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:54:06 #141
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_52582694
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:01 schreef webfreak het volgende:
[..]

Dus geef je 130 euro uit aan een kaartje.. Wat je daarna kunt terugverdienen door de hele dag bekers te verzamelen

Het gros van de bekergraaiers was overigens degelijk 20+... Soms zelfs 30+
Het waren er in elk geval verdomd veel.
Ik heb helemaal niks tegen bekergraaiers. Heb je al eens een groot festival meegemaakt toen die inwisselactie er nog niet was? Het was één grote vuilnisbelt, nergens kon je meer fatsoenlijke liggen. Elke stap die je maakte stapte je op platgetrapte bekertjes. Dat valt nu reuze mee.

Nu ik er over nadenk, het nadeel is dat ik meer dan eens op verschillende festivals bijstandmoedertjes, soms zelfs nog met HELE kleine kinderen fulltime bekertjes zie rapen om nog wat winst te maken op hun kaartje. Dat vind ik nou ook weer mwoah.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:56:36 #142
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_52582740
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef UncleSam het volgende:
Die gast voor die stand in zijn sultan carnavalssuit

En maar de meisjes lastig vallen met zijn marokkaanse accent...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:15:13 #143
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_52583105
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
Kees van Hondt, potverdikkie wat een held is het toch

[afbeelding]
Kees van Hondt heerscht
pi_52583170
Mijn foto's staan hier
pi_52583295
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Miwaki het volgende:

[..]

Ik van begin tot eind! Echt humor, vooral toen Kees weg ging
De avond ervoor met Balkan Beatz vond ik trouwens leuker, dit was een beetje ski-hut achtig.
Alle twee van vrij dicht bij meegemaakt en me super vermaakt, voooral de extra surprise balkan set in de magneetbar
pizdabolkin.nl
pi_52583302
Is het waar dat Depeche Mode voor volgend jaar is bevestigd? En dat LL '08 al is uitverkocht?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52583439
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Is het waar dat Depeche Mode voor volgend jaar is bevestigd? En dat LL '08 al is uitverkocht?
Ja 100% waar. De kaarten gaan nu al voor 350 EUR weg op marktplaats. Gekkenhuis.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_52583532
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Ja 100% waar. De kaarten gaan nu al voor 350 EUR weg op marktplaats. Gekkenhuis.
Gelukkig dat ik vorige week al 5 kaarten heb gekocht.

Kan ik mooi voor een flink bedrag verkopen!

En deze LL was erg gaaf. Vooral erg genoten van de sessie van Alamo Racetrack in de Essent Awards tent en Goose!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52584019
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon Latons manier om te zeggen dat hij zelf ook 3 dagen lang bekers heeft staan rapen.

Ik heb er verder weinig last van gehad, trouwens, zie ze eigenlijk meer als mobiele vuilnisbakken. Heb je net je glas leeg, hoef je 'm bij wijze van spreken eigenlijk alleen maar aan een buurman of -vrouw door te spelen om er vanaf te komen. Ook een stuk sjieker dan het aloude op de grond laten kletteren, in elk geval.
nee hoor, geen beker geraapt... te druk bezig nieuwe volle bekers soldaat te maken
underground forever baby
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:10:04 #150
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_52584318
Ik vind het nog steeds ruk dat je pas die bekers in kan leveren vanaf 10 stuks. Als je er nou gewoon 5 = half muntje doet, dan loop je ook niet voordurend met van die enorme stapels met bekers te klooien, want je kan ze nergens fatsoenlijk kwijt die dingen en dus tyf je ze inderdaad vrij gemakkelijk op de grond... Wat ik écht droevig vond waren mensen die in de vuilnisbakken liepen te kijken of er nog kartonnetjes lagen... Wat een droeftoeters!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')