quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:48 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, je mocht er inderdaad alleen nuchter op. Gelukkig was het nog vroeg en zat ik pas aan m'n tweede biertje. Later op de dag deden ze het ook niet meer ivm de algehele zattige stemming van het overgrote Lowlandspubliek.Maar geloof me, je wilt er ook écht niet op met je zatte kloten! Knettergek was het!
Een soort vrije-val-gevoel.
Maar zoals ik al zei: spierpijn om jankend van in bed te gaan liggen.
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef Jed1Gam het volgende:
-Gozer in batman outfit bij de Surinamer zaterdagavond, wat een held.![]()
-Jongen die vrijdagnacht kotsend in het washok op de grond lag op camping 3, enkele meters van de wc verwijderd.![]()
Einstein 2.0 was erg tof, wel taai stofquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk alleen bij de lezing over Escher en het Droste-effect geweest. Erg boeiend, maar imho wat oppervlakkig, te weinig diepgang. Zondag wilde ik nog naar de lezing "Einstein 2.0" van Robbert Dijkgraaf gaan, maar wegens lamheid heb ik die net gemist.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zondagochtend nog apart genomen door de security. Moest toen ik de festivalterrein-ingang doorkwam mee naar een soort kantoorkeet achter het hek. Riem af, schoenen en sokken uit, pet af, zakken leegmaken.
Ik zag er echt compleet vertieft uit en had niet eens in m'n eigen tent geslapen, dus die security kerel: "Heb je drugs bij je? Softdrugs, pillen, speed, coke?" En ik: "Geen idee ouwe, maar volgens mij niet"
Vraagt 'ie: "Volgens mij niet, of zeker niet?"
Dus ik weer: "Volgens mij niet. Misschien zit er nog wat in m'n portemonnee ofzo. Gisternacht was behoorlijk vaag en ik lag er pas om 6 uur in"
Die vent echt alle hoeken en gaten doorzoeken, complete portemonnee, voelen in m'n schoenen.
omg ben jij die Tieme die moest gaan scoren van zn vriendenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef TiemenC het volgende:
Nu eindelijk bijgekomen, tent opgeruimd, auto stofgezogen, kater uitgeslapen (had nog een feest gisternacht) en de belangrijkste was gedraaid, kan ik de balans van mijn eerste Lowlands opmaken.
Algemeen gezien was het een leuke sfeer, hier en daar wat klootzakken die de boel probeerden te verzieken (vooral 's avonds) maar het ging allemaal goed gelukkig.
De afstanden waren toch wel erg groot vond ik (wij stonden op parkeerplaats 2D en camping 1 tussen de sloot en de weg).
Omdat we zo veel bagage bij ons hadden moesten we vrijdag 3 keer op en neer lopen en maandag ook 3 keer, dat was toch wel echt ff afzien met je brakke hoofd en lege maag.
Nakaarten = nalullen = natafelen = de boel nog eens grondig onder de loep nemen = doorzagen = evalueren = reflecteren = nostalgische herinneringen boven tafel halen = mooie verhalen vertellen en verhalen nog mooier maken dan ze al zijn = nog ff napilzen in de kroeg na werktijd = alle ins en outs op tafel gooien = doorgaan over Lowlands tot er weer iets nieuws in het verschiet ligt en de kater geheel overwonnen = gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Baserunner het volgende:
Wie heeft bedacht dat we maar moesten "nakaarten" (what the hell is dat?)...?
Anyway, Lowlands was leuk, maar veel minder leuk dan voorgaande jaren imho...
Volgend jaar maar naar Sziget
Niet gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:52 schreef RAM_ het volgende:
mensen onze Probleemwijken spam crew gezien? we hadden deze shirts aan
[afbeelding]
en we schreeuwde dag en nacht..''MENEER ROMBOUTS''
Bedoel je die gast die KEIHARD om sossa begon te gillen rond die tijd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gezien
Mensen op camping 7 nog last gehad van een wake-up-call op zondagochtend rond de klok van 6 uur?
na·kaar·ten (onov.ww.)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Baserunner het volgende:
Wie heeft bedacht dat we maar moesten "nakaarten" (what the hell is dat?)...?
Anyway, Lowlands was leuk, maar veel minder leuk dan voorgaande jaren imho...
Volgend jaar maar naar Sziget
mwa ik was zo brak dat ik dat gemist heb denk ik, of was ik toen nog wakker... ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gezien
Mensen op camping 7 nog last gehad van een wake-up-call op zondagochtend rond de klok van 6 uur?
Ehm nee. Ik bedoel eerder het feit dat je tent ff flink door elkaar gerammeld werd onder de woorden: "opstaan, wakker worden"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:56 schreef renzell het volgende:
[..]
Bedoel je die gast die KEIHARD om sossa begon te gillen rond die tijd?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm nee. Ik bedoel eerder het feit dat je tent ff flink door elkaar gerammeld werd onder de woorden: "opstaan, wakker worden"
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef renzell het volgende:
[..]
Koekoek!
Knettergek! De zweep erover.![]()
Gelukkig lag ik zondagnacht pas rond kwart over zes in m'n bed. Heb ik dat in ieder geval niet mee hoeven maken.![]()
~Ik heb er 1 gespotquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:52 schreef RAM_ het volgende:
mensen onze Probleemwijken spam crew gezien? we hadden deze shirts aan
[afbeelding]
en we schreeuwde dag en nacht..''MENEER ROMBOUTS''
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]De wake-up service was zelf ook behoorlijk ver heen
. Wat wil je na een pils of 40 pp, en dan nog een halve fles whisky en een halve fles wodka met zn 3en
![]()
ohja we stonden op camping 7 ,helemaal vergeten.. ja geniaal dat lowlands, nog leukdat iemand ons gespot heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef RAM_ het volgende:
Ik stond gelukkig op camping 6 s nachts redelijk rustig wij waren de enige die herrie schopten, dat we zelf klachten van de buren die zeiden dat hele camping last van ons had:')
Haha, ja, ik was er ook nog even, even polonaise gedaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
Kees van Hondt, potverdikkie wat een held is het toch
[afbeelding]
Was het een lange met fout hoedje en nog foutere bril? dat was ik:Pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |