Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenNog een heel gesprek mee gehad over stijltangen, hij wilde weten of er ergens een stopcontact was zodat hij zijn haar kon stijlen
![]()
Ik had van huis een 1,5 liter fles bessen meegenomen. Het hele weekend mee gedaan. maar iets van 3 biertjes gekocht ofzo!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?Ik kan me er namelijk geen indenking bij maken. Geef mij maar bier en tieten.
Wat trouwens ook wel opviel is de hoeveelheid bier die ik heb naar binnen gewerkt. Elke keer wilde ik namelijk een band zien en nee, je gaat natuurlijk niet van tevoren drinken. Ik zie mezelf al springen met zo'n overvolle blaas. En tijdens gaat ook moeilijk, dan raak je immers je mooie plek kwijt. Ergo: ik heb deze Lowlands vrijwel geen geld aan alcohol uitgegeven, terwijl ik normaliter mezelf behoorlijk klemzuip. Zal me ook niks verbazen als ik meer muntjes heb uitgegeven aan verse jus d'orange.
Ik heb t lowlandspubliek ook nog nooit zo leip zien op zulke relatief simpele en rustige muziek.. ik ben zelf zwaar fan van die gasten, maar dat ze ze lima zo uit hun plaat lieten gaan was ongekend.. Lowlands draait voor mij om de kleine en intieme acts, ik heb in 3x lowlands 2 acts in de alpha gezien, dat hoeft van mij niet zo.. The good the bad and the queen waren trouwens ook briljant!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef Omaha het volgende:
[..]
Eerste gedeelte gemist, maar het was erg goed ja!!![]()
Toevallig nu net de cd op staan![]()
een Australiër liep het hele weekend met een vlag van z'n land om zijn middelquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Stond je linksachterin, bij het pad?
Naast een idiote hoeveelheid Engelsen en Australiërs en zulks? Zo ja: buren!
Hee die heb ik ook gezien bij de Alphaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een Australiër liep het hele weekend met een vlag van z'n land om zijn middel![]()
Ik heb om een vage reden Paradiso gemist, terwijl ik volgens mij wel wist dat ze daar kwamen. Misschien was het uitverkocht ofzo.. Ik heb ze iig in de UK gezien, in december vorig jaar in Earls Court in London. Da's een hal zo groot als Ahoy, en die zat ongeveer halfvol met Britten. Was erg stoer, en ook daar eindigden ze met L.S.F. Sterker nog, ze moedigden iedereen aan het "lala"-deel gewoon te blijven doen op weg naar buiten, met als gevolg dat de straten tussen Earls Court en de metro gevuld werden met lallende Kasabian-fans. ERG stoer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef soul114 het volgende:
Hopelijk weer snel een clubshowtje, want wat was Paradiso (bomvol met UKers) toch gaaf en wat was ik blij dat ik op laatste moment een kaartje kon kopen van iemand die ziek was en niet kon.. al lijkt het me ook gaaf om ze keer in UK te zien.
kloptquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:42 schreef Mathijz het volgende:
Die autstralier stond dan wss op camping 2, zag daar zo'n vlag hangen.
quote:
Foto?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb trouwens de hele zaterdagnacht in mn Hunter S. Thomson outfit rondgelopen met als doel naar de magneetbar binnen te gaan. uiteindelijk de hele magneetbar vergeten (dave clarke), maar wat een vage avond zeg, ben met tig mensen op de foto geweest, kreeg bergen drank en joints aangeboden en zelfs wat sterker spul. echt te vaag voor woorden.
Ah wij zaten ook daar ongeveer, maar dan tegen het bos aan. Wij waren die dronken idioten die op zaterdagochtend 0500; 'met z'n allen' van de soundmix show gingen zingenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Ik zat rechts tegen de straat aan, vlak bij de britten met een schotse vlag (paars met gouden leeuwen) Wij waren de idioten die mensen snachts om heineken gingen vragen om er daarna mee te gaan overgooien. Was wel tof
Volgens mij was deze jongen hartstikke homoquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?Ik kan me er namelijk geen indenking bij maken. Geef mij maar bier en tieten.
ja kikkers ook gezien. en een muis. in mn tent. dacht eerst dat het een rat was. dat beesty als een dolle rondrennen toen ik hem van me af mepte. moest de tent opendoen zodat ie weg kon. hij had eerst een gat door mn bodem geknaagd, vervolgens door een plastic tasje, om daar uiteindelijk al mn twixen aan te vreten. niet eentje, nee, allemaal een beetje. kutmuizen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand trouwens nog last gehad van kikkers? M'n vriendin heeft er eentje op de Alpha heuvel gevangen en achter de hekken geplaatst en op de camping ook 'n paar gezien en dat zonder paddo's of andere shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |