Rechts daarnaast.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie alleen een clipje van 1 nummer (Atlas) staan hoor.

Het clipje staat bij mij in het rechter rijtje, dus ik mis meerdere dingen. Even cache legen en reloaden maar.quote:

Doet de audio van Goose (dus niet dat filmpje) het bij jullie ook niet? Laat maar, het werkt alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier kun je allerlei beelden en geluidsopnames vinden. Zowel optredens als andere dingen.

Klopt... onze trots!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, die heb ik ook nog ergens zien staan. Camping 2?

Hehe, dat ding was ik al bijna vergetenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef icebliss het volgende:
Krijg nu het lowlandsoverlevingspakket van Jimmy Alter in de bus![]()
Herstel: een CD en heel veel flyers. Plus een verontschuldigingsbriefje. Niet eens een tandenborstel![]()

Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die gasten die dan in vuilnisbakken kijken naar bekers, damn echt LL zwervers. Ik had bij 1tje bijna de neiging om toen deze er ver in hing aan zijn benen op te tillen en op zijn kop in die kliko uit te laten komen![]()
Ik was alleen wat te gaar.

Iedereen vind de bekerrapers irritant. Maar gasten die bekers in de dixi-kruizen zetten, die moeten ze een flink pak rammel geven! Dat gaat spetteren enzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!

Van mij mogen ze, die bekers speteren altijd als de gek als je er per ongeluk in straalt..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze stronden ze ook gewoon uit de pispakken te halen!!!

Mijn maten, ja. Die waren er op zijn zachts gezegd niet blij mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gezien
Mensen op camping 7 nog last gehad van een wake-up-call op zondagochtend rond de klok van 6 uur?

Als jij mag spammen, dan mag ik tvp-enquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef belsen het volgende:
Even spammen: [TOERNOOI] Fok! 70s pouleronde 1

Wij stonden aan andere kant van het pad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef UFOtje het volgende:
[afbeelding]
Voor iedereen die dit ook de mooiste tent van Lowlands 2007 vond!![]()
http://prinsessentent-lowlands.hyves.net/

Jij hebt ook geraapt he.... geef het maar toequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Laton het volgende:
genoeg over die fucking bekers already

Ja met die toeter haha.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn maten, ja. Die waren er op zijn zachts gezegd niet blij mee.
Wel twee dagen wakker gemaakt door sinterklaas en zijn gevolg. Geniaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |