quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef icebliss het volgende:
Krijg nu het lowlandsoverlevingspakket van Jimmy Alter in de bus![]()
Herstel: een CD en heel veel flyers. Plus een verontschuldigingsbriefje. Niet eens een tandenborstel![]()
De elvissen zijn terug te zien op 3 voor 12. Maar de avonturen van Kaasheld en Poephoofd waren idd hilarisch. Helaas heb ik die nog nergens op het web terug kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft dan niemand Kaasheld en Poephoofd gezien? Die waren erg coolOf de Elvissen??
![]()
Overigens stonden wij op camping 5, heerlijke camping met de 24uursdouche en toch relatieve rust snachts zodat ik het weekend ook daadwerkelijk heb kunnen overleven (helaas maandag werken, 1e schooldag met een nieuwe klas voor me.. pfew..). We stonden trouwens in de engelstalige hoek, stikte er van de Ieren en Engelsen. oh en Scherlock Holmes was er ook.. No Shit!
ff inhalen wat ik gemist hebquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
C-mon & Kypski - Live @ Lowlands.mp3 kwam ik ergens tegen.
Hehehe volgens mij heb ik gezien dat die foto genomen werd.. Wij waren je net iets voor klikquote:
Zonde! Was echt een van de beste/leukste optredens van 't weekend. Ik kreeg kippenvel bij beautiful day.quote:
Goede kans dat de meeste LTV-fimpjes ergens voor augustus 2008 beschikbaar komen via http://www.captainvideo.nl/quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:54 schreef Da hopman het volgende:
[..]
De elvissen zijn terug te zien op 3 voor 12. Maar de avonturen van Kaasheld en Poephoofd waren idd hilarisch. Helaas heb ik die nog nergens op het web terug kunnen vinden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef steeg het volgende:
wat is die frontman van TOOL een icoon trouwens, met zijn hanekam-silhouet tegenover een vlammenscherm. En dan zulke mooie nummers 14.gif
Ik had echt het gevoel naar iets legendarisch te kijken.
Klootlandsquote:
Gelukkig heb ik ze 2 weken eerder nog live gezien, inderdaad een van de betere acts welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zonde! Was echt een van de beste/leukste optredens van 't weekend. Ik kreeg kippenvel bij beautiful day.Echt 't perfecte nummer op 't perfecte moment.
Anders ik welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik mis wel de lekkere jus d'orange en de bak fruit 's ochtends.
Die heb ik niet gezien, maar genoeg anderen, dat was toen ik 5 jaar geleden voor het eerst ging wel anders, toen waren ze op 2 handen wel te tellen het hele weekend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef snorfiets het volgende:
ik liep trouwens zaterdag avond een beetje te lopen toen ik ineens een vet lekkerwijf in een badjas tegenkwam die der der ondergoed ff showde met zo'n potloodventer-move... meer mensen deze schone dame gezien?
en op maandag ook veel, vooral het karnemelk werpenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
volgend jaar blijf ik ook tot maandagheb best wat gemist zondagavond nacht geloof ik
dat klopt wel, de rommel is een stuk minder. Ik heb over het algemeen mn lege beker in de stapel geduwd van een omstander..... dat leverde altijd blije gezichten opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen bekergraaiers. Heb je al eens een groot festival meegemaakt toen die inwisselactie er nog niet was? Het was één grote vuilnisbelt, nergens kon je meer fatsoenlijke liggen. Elke stap die je maakte stapte je op platgetrapte bekertjes. Dat valt nu reuze mee.
Nu ik er over nadenk, het nadeel is dat ik meer dan eens op verschillende festivals bijstandmoedertjes, soms zelfs nog met HELE kleine kinderen fulltime bekertjes zie rapen om nog wat winst te maken op hun kaartje. Dat vind ik nou ook weer mwoah.
Te schofterig voor woorden ook, zo'n actiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sta je bij de 90's grijpt ineens iemand je tray die je netje naast je hebt staan tegen het hekhij wist niet hoe snel hij hem terug moest geven toen ik hem bij zn jas greep
Bij ons was er een die zondag ochtend echt 4 keer langs kwam met een alleen een handdoek om dr middel en een bh. ik heb er ook 4 keer goede morgen gewenstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar genoeg anderen, dat was toen ik 5 jaar geleden voor het eerst ging wel anders, toen waren ze op 2 handen wel te tellen het hele weekend.
waarom is dat zo belangrijk? Iedereen is erin gekomen en er ook weer uitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef nr.126 het volgende:
Graag wat info over de entree:
Hoe laat ging donderdagmiddag nu uiteindelijk de poort open? Tot hoever staat het volk dan al voor de deur te wachten?
En hoe ging het met de doorstroming aan het begin van avond?
Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef steeg het volgende:
wat is die frontman van TOOL een icoon trouwens, met zijn hanekam-silhouet tegenover een vlammenscherm. En dan zulke mooie nummers 14.gif
Ik had echt het gevoel naar iets legendarisch te kijken.
inderdaad, daarom vloog het tegen de posterborden naast de ingang van het festivalterein.quote:
Misschien om gewoon eens even een inschating te maken voor volgend jaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
waarom is dat zo belangrijk? Iedereen is erin gekomen en er ook weer uit
Ik vond het wel kick om te zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).
En hij beweegt tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).
maandagmiddag, de munten konden niet meer ingewisseld worden en er waren nogal wat mensen met munten over in onze groep.... toen wilde er iemand karnemelk dus een vriend van me loopt naar die supermarkt om een pakje voor haar te kopen...... niemand meer te bekenen maar de balie stond wel vol met dozen karnemelkpakjes.... Één van die hoge pieten achter in de winkel wenkt hem dat hij het gewoon kan pakken.......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:17 schreef Mindspin85 het volgende:
Karnemelk werpen? Klinkt vrij zuur... Was het gewoon verlopen melk of verkochten ze daadwerlijk karnemelk, heb het namelijk niet langs zien komen en nee, ook niet zien vliegen.
de deuren gingen wederom rond 14.30 open, dus dat was vanaf de dijk naar de ingang daar ff 20 minuutjes gewacht en meteen door naar de vrijwel lege camping 1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef nr.126 het volgende:
Graag wat info over de entree:
Hoe laat ging donderdagmiddag nu uiteindelijk de poort open? Tot hoever staat het volk dan al voor de deur te wachten?
En hoe ging het met de doorstroming aan het begin van avond?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maandagmiddag, de munten konden niet meer ingewisseld worden en er waren nogal wat mensen met munten over in onze groep.... toen wilde er iemand karnemelk dus een vriend van me loopt naar die supermarkt om een pakje voor haar te kopen...... niemand meer te bekenen maar de balie stond wel vol met dozen karnemelkpakjes.... Één van die hoge pieten achter in de winkel wenkt hem dat hij het gewoon kan pakken.......
dus hij neemt 2 dozen mee, 12 pakjes....... al snel was natuurlijk bedacht dat je daar heel tof mee kon gooien tegen die grote posterborden vlakbij de festival ingang, dus binnen no time liep daar mn halve vriendengroep naar de supermakt om zo ongeveer de gehele overgebleven voorraad van 16 dozen op te halen die vervolgens sneuvelde tegen de muur en de dixies daar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |