quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef icebliss het volgende:
Krijg nu het lowlandsoverlevingspakket van Jimmy Alter in de bus![]()
Herstel: een CD en heel veel flyers. Plus een verontschuldigingsbriefje. Niet eens een tandenborstel![]()
De elvissen zijn terug te zien op 3 voor 12. Maar de avonturen van Kaasheld en Poephoofd waren idd hilarisch. Helaas heb ik die nog nergens op het web terug kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft dan niemand Kaasheld en Poephoofd gezien? Die waren erg coolOf de Elvissen??
![]()
Overigens stonden wij op camping 5, heerlijke camping met de 24uursdouche en toch relatieve rust snachts zodat ik het weekend ook daadwerkelijk heb kunnen overleven (helaas maandag werken, 1e schooldag met een nieuwe klas voor me.. pfew..). We stonden trouwens in de engelstalige hoek, stikte er van de Ieren en Engelsen. oh en Scherlock Holmes was er ook.. No Shit!
ff inhalen wat ik gemist hebquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
C-mon & Kypski - Live @ Lowlands.mp3 kwam ik ergens tegen.
Hehehe volgens mij heb ik gezien dat die foto genomen werd.. Wij waren je net iets voor klikquote:
Zonde! Was echt een van de beste/leukste optredens van 't weekend. Ik kreeg kippenvel bij beautiful day.quote:
Goede kans dat de meeste LTV-fimpjes ergens voor augustus 2008 beschikbaar komen via http://www.captainvideo.nl/quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:54 schreef Da hopman het volgende:
[..]
De elvissen zijn terug te zien op 3 voor 12. Maar de avonturen van Kaasheld en Poephoofd waren idd hilarisch. Helaas heb ik die nog nergens op het web terug kunnen vinden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef steeg het volgende:
wat is die frontman van TOOL een icoon trouwens, met zijn hanekam-silhouet tegenover een vlammenscherm. En dan zulke mooie nummers 14.gif
Ik had echt het gevoel naar iets legendarisch te kijken.
Klootlandsquote:
Gelukkig heb ik ze 2 weken eerder nog live gezien, inderdaad een van de betere acts welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zonde! Was echt een van de beste/leukste optredens van 't weekend. Ik kreeg kippenvel bij beautiful day.Echt 't perfecte nummer op 't perfecte moment.
Anders ik welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik mis wel de lekkere jus d'orange en de bak fruit 's ochtends.
Die heb ik niet gezien, maar genoeg anderen, dat was toen ik 5 jaar geleden voor het eerst ging wel anders, toen waren ze op 2 handen wel te tellen het hele weekend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef snorfiets het volgende:
ik liep trouwens zaterdag avond een beetje te lopen toen ik ineens een vet lekkerwijf in een badjas tegenkwam die der der ondergoed ff showde met zo'n potloodventer-move... meer mensen deze schone dame gezien?
en op maandag ook veel, vooral het karnemelk werpenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
volgend jaar blijf ik ook tot maandagheb best wat gemist zondagavond nacht geloof ik
dat klopt wel, de rommel is een stuk minder. Ik heb over het algemeen mn lege beker in de stapel geduwd van een omstander..... dat leverde altijd blije gezichten opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen bekergraaiers. Heb je al eens een groot festival meegemaakt toen die inwisselactie er nog niet was? Het was één grote vuilnisbelt, nergens kon je meer fatsoenlijke liggen. Elke stap die je maakte stapte je op platgetrapte bekertjes. Dat valt nu reuze mee.
Nu ik er over nadenk, het nadeel is dat ik meer dan eens op verschillende festivals bijstandmoedertjes, soms zelfs nog met HELE kleine kinderen fulltime bekertjes zie rapen om nog wat winst te maken op hun kaartje. Dat vind ik nou ook weer mwoah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |