Mjaa soort van verslag:
VrijdagHeideroosjes Was wel okee
![]()
Hele tijd gepit was wel een leuk optreden vond ik
Mad Caddies Ik kende deze band niet echt maar ik vond ze wel leuk om ze even te bekijken in de Grolsch maar daarna hun afgekeken in het gras
Damien Rice Een van de grootste verrassingen voor mij, Leuk en vrij energiek optreden ( iig stukken mer dan ik verwacht had) ik stond in het rechter voorvak)
The Killers Top!! Ik vond het een superoptreden! Hele tijd meegezongen, het geluid vond ik goed en ik stond ongeveer op de 4 de/5de rij
Noisia
Pendulum Sjit wat hebb ik daar hard gespaced ! In een trance die bijna twee uur gedanst
Teebee Vs. Calyx Ook tof, eigenlijk de reden waarom ik naar de DnB nacht ging ik heb het oo tot het einde volgehouden. Het was toen al aardig rustig in de bravo zeker als je kijkt wat er allemaal bij Noisia stond daarna nog even naar de 24 uurs tent en toen dood naar de tent
ZaterdagGames in Concert Ik vroeg me eigenlijk meteen al af wat ik daar deed !/ terwijl ik ook bij C-mon & Kypski had kunnen zijn. Maar bij Games in concert de nodige slaap heel even ingehaald.
Jimmy eat world Saai spul meteen maar doorgelopen ongeveer
Chris Cornell De laatste twee nummers van meegekregen. Ik vond het wel jammer dat ik daar niet eerder heengegaan ben
Kaiser Chiefs Opzich wel vermaakt in het voorste vak maar stukken minder dan 2005 vond ik iig.
Rondlopen tussen de X-Ray, Lima, India en Bravo Mwah weinig wat mij super erg kon boeien maar er zat veel leuks bij voor een half uurtj
Dave Clark ![]()
LIJPE SHIT!! was wel ubervet beter dan ik had verwacht en dat terwijl ik al aardig wat verwachtte. Hij heeft er weer een groot fan bij!
24 uurstent rondzwalken over de campings Tja,
vermakelijk
![]()
toen maar besloten om de hele nacht door te gaan en dan s'morgens de rest van de groep maar wakker maken d.m.v. een mondharmonica
Zondag wat een gevloek om ons heen door ons lawaai
Lacuna Coil Kijken hoe lekker de zangeres was
![]()
na 5 minuten weer terug naar de camping
Enter Shikari Vet, Vet, vet, vet, vet !!!!!!!!!
Wat een optreden verdomme niet normaal beste optreden op lowlands en dik ook! wat een energie hun hebben er zeker een groot nieuw fan bij !!!! echt lijpe shit dat
![]()
Ik was te vinden in de Circle Pit, Wall Of Death ( me eerste
![]()
) En nog een poging gedaan bij de human piramid.
Enter Shikari
Motörhead ACE OF SPADES!! Ik vond dat ik ze eer keer gezien moest hebben en tja .... Het rockte!
LCD Soundsystem Goed optreden, vermaakt, meegezongen, gedanst en dat allemaal links vooraan in het rechtervak
Tool eerste stuk van gemist door LCD en ik ben blij dat ik niet halverwege bij lcd weggegaan ben om tool te checken. Het was wel wreed maar toch net wat minder wreed dan ik verwacht had. eerst stond ik in de tent, daar zag ik vrij weinig dus toen maar iets naar achter en op die hekken geklommen waar die tent geankerd zit.
Nacht Aardig wat rondgeslenterd van tent naar tent om het half uur/ drie kwatier deze keer niet tot 5 uur om 3 uur hield ik het voorgezien en ging ik weer terug naar de camping en ben ik daar maar tot een uur of half 5 doorgegaan
Top!Enter Shikari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LCD Soundsystem !!!!!!!!
The Killers !!!!
Teebee Vs. Calyx
Dave Clark
Tool
de rest van de DnB nacht!~!!!
Camping
MinderMe bier op een Emo verspilt die maar niet wou kappen met ze tering tyfus kut waterpistool!
Ik was te lui om niet naar The View, C-mon & Kyspki, NiN en nog een rij met namen te gaan
Dat de Tokkie awards niet bij ons geweest zijn, wij hadden zeker de award van grooste bende gekregen
![]()
Ik ben me lievelings trui kwijt
![]()
Grijze Vans trui > heeft iemand hem gezien
oja en deze is ook vrij belangrijk: Lowlands is voorbij
[ Bericht 29% gewijzigd door Pietklaaso op 22-08-2007 00:17:26 ]