abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:06:20 #101
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52573962
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie verder ook geen regae in jouw lijstje staan. Afgaande op wat ik er bij jou zie tussen staan, ben ik gewoon wat minder van de Grote Namen, denk ik.
Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staan
Reggae draai ik wel hoor Bij vlagen.... Net als Ska. Maar ik vind wel dat die stijlen goed vertegenwoordigd horen te zijn. Uitermate geschikt voor festivals.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:09:29 #102
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52574090
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb gewoon teringveel Radiohead en REM in mijn itunes staan
Reggae draai ik wel hoor Bij vlagen.... Net als Ska. Maar ik vind wel dat die stijlen goed vertegenwoordigd horen te zijn. Uitermate geschikt voor festivals.
Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes. Hoe meer volk er weg blijft bij de dingen die ik leuk vindt, hoe beter.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:10:43 #103
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52574142
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes. Hoe meer volk er weg blijft bij de dingen die ik leuk vindt, hoe beter.
Daarbij heb jij valsgespeeld bij je lastfm..... stouterd!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:12:42 #104
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52574209
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Oh, zeker. En hetzelfde met metal- en punkbandjes.
Qua metal was het wel een erg beroerd jaar. Dat was vorig jaar beter, Ministry, Gorefest en Opeth hoorden toen bij de beste optredens die ik gezien heb. Dat mag volgend jaar wel weer wat beter.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:15:25 #105
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52574304
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

Daarbij heb jij valsgespeeld bij je lastfm..... stouterd!
Op welke manier? Of doel je nu op het feit dat ik de boel gereset heb? De stats zijn daardoor juist alleen maar zuiverder geworden, eigenlijk (omdat ik voorheen de computer nog wel eens 's nachts aanliet terwijl winamp nog doorliep).
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:17:15 #106
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52574364
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:15 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Op welke manier? Of doel je nu op het feit dat ik de boel gereset heb? De stats zijn daardoor juist alleen maar zuiverder geworden, eigenlijk (omdat ik voorheen de computer nog wel eens 's nachts aanliet terwijl winamp nog doorliep).
Precies.. mijn lijst is dus nog niet wars van dat soort zaken. Daardoor staat zo'n band als Metallica nog bij de 1e 50 Net als Smashing Pumpkins
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:19:48 #107
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52574476
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:39 schreef thaleia het volgende:
The Unbookables waren volgens mij voor iedereen die ze gezien heeft het absolute dieptepunt van het festival. De Juliet zat onafgebroken vol...maar dat was omdat mensen effe wilden zitten/bijslapen. Wat een droevige bagger zeg, heb werkelijk nog van niemand gehoord dat ie het enigszins een beetje goed vond.
Ik ben er zelf niet geweest, maar vrienden van mij vonden dit juist het hoogtepunt. Ze vonden het zelfs zo tof dat ze op zaterdagavond nog een keer zijn gegaan, en daar doodleuk urenlang voor hebben staan wachten bij de ingang van de Juliet. Het zal trouwens vast wel iets te maken hebben gehad met het feit dat ze tegen die tijd stomdronken waren, maar ach. Een van hen had al twee nachten amper geslapen en zat gewoon op de voorste rij te pitten, uiteraard tot grote gespeelde verontwaardiging van de komieken aldaar, en een andere heeft met een microfoon in zijn handen bekend dat ie twee dagen daarvoor pis had gedronken. Iets waar ie zich later zo voor schaamde, dat ie het verhaal nog een keer heeft verteld aan iedereen die hij op camping vier tegenkwam later die nacht.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

Precies.. mijn lijst is dus nog niet wars van dat soort zaken. Daardoor staat zo'n band als Metallica nog bij de 1e 50 Net als Smashing Pumpkins
Misschien toch maar eens tijd voor die eerder geplande reset, dan.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:27:01 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52574774
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Grobbel het volgende:

[..]
Misschien toch maar eens tijd voor die eerder geplande reset, dan.
Nah... misschien later
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:29:36 #109
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52574880
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Longmen het volgende:
Kees van Hondt, potverdikkie wat een held is het toch

[afbeelding]
In zo'n spontane rondedans stond ik ook Ben er van half 3 - half 5 geweest, was echt geniaal.
Tranquillo
pi_52574992
volgend jaar blijf ik ook tot maandag heb best wat gemist zondagavond nacht geloof ik
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:34:56 #111
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52575062
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
volgend jaar blijf ik ook tot maandag heb best wat gemist zondagavond nacht geloof ik
Nooit op zondag weggaan
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52575297
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:34 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nooit op zondag weggaan
Op zondag weggaan is voor ravemietjes

of mensen die maandag al weer aan het werk moesten
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_52575426
ik wilde helemaal niet meer weggaan! zo moet het leven zijn zo als het is op lowlands
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_52575513
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef icebliss het volgende:

[..]

In zo'n spontane rondedans stond ik ook Ben er van half 3 - half 5 geweest, was echt geniaal.
Ik van begin tot eind! Echt humor, vooral toen Kees weg ging
De avond ervoor met Balkan Beatz vond ik trouwens leuker, dit was een beetje ski-hut achtig.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:52:59 #115
20720 brother52
Dus..........
pi_52575657
Hmm, kijk ik anderhalve dag niet zijn we ineens 3 topics verder.

Ook maar even een kort verslagje doen.

Vrijdag:

Openingsact zoals gebruikelijk gemist.

Heideroosjes - Leuk om weer eens te zien, de laatste keer dat ik ze zag is al weer drie jaar geleden. Niet echt een super optreden maar best wel te pruimen.

Editors - Erg goed optreden, beter dan vorig jaar op Rock am Ring (wat ook al erg goed was). Het 2e album kende ik nog niet maar binnenkort zit dat wel in mijn collectie.

Hayseed Dixie - Eigenlijk had ik Eagles of death metal een herkansing willen geven om daarna naar Damien Rice te gaan maar ik heb me laten overhalen door een kennis om hier toch maar te gaan kijken. Een geweldig optreden, ik wist niet dat bluegrass zo leuk kon zijn.

The Good, the bad & the queen - Na hun optreden op Werchter smaakte het naar meer en ze stelden absoluut niet teleur. Het was zelfs nog beter.

The killers - Ik vraag me nu nog steeds af waarom ik hier ben gaan kijken

Zaterdag:

Games in concert - Het laatste stukje hiervan gezien, erg leuk.

Malkovich - Na 2 nummers weggelopen, rommelig en een erg hoog 'net niet'gehalte.

After Forever - Zoals altijd een degelijk optreden. Niets meer, niets minder.

Turbonegro - Hier was ik vooraf wel benieuwd naar maar ben na 4 nummers weggelopen, saai, eentonig eigenlijk ronduit slecht.

Saybia - In het begin iets aan de saaie kant. De iets meer up-tempo nummers waren wel goed aan te horen. een krappe voldoende.

Jimmy eat world - Leuk, zakte in het midden iets weg maar dat trok tegen het einde aan gelukkig weer bij.

Kaiser Chiefs - Niet zo goed als de vorige keren dat ik ze zag maar de hele tent stond op z'n kop, wie zal ik dan zijn om te zeggen dat het tegenviel.

Zondag:

Alpha Blondy - Geen festival compleet zonder reggae, helaas waren niet zoveel mensen dat met mij eens. De tent was erg leeg, ze verdienden beter. Volgend jaar weer boeken maar dan iets later op de dag graag.

Loney, dear - Kon me niet echt boeien. Na een paar nummers maar wat te eten gaan halen.

The answer - Superoptreden. Rock zoals rock hoort te zijn. (met een hele grote R dus)

Kings of leon - Viel me weer tegen. Ik had er meer van verwacht.

Sonic youth - Heerlijke muur van gitaargeluid/geruis/gezoem/etc. Superoptreden. Volgens mij hebben ze alle gitaren gebruikt die ze mee hadden.

Arcade fire - Voor mij de verrassing van het festival. Ik kende ze niet echt maar heb het hele optreden met open mond staan kijken. Indrukwekkend.

Tool - Iets minder dan de laatste keren dat ik ze zag maar nog steeds veruit het beste optreden van het weekend. Ik was erg blij dat ze Flood speelden. Het was het waard om 5 uur in het voorste vak te staan om een plekje vooraan te bemachtigen.

Top (in willekeurige volgorde):
Tool
Arcade fire
Sonic Youth
The Answer
Hayseed Dixie
Editors
The Good, the bad & the queen

Jammergenoeg gemist:
Damien Rice
Rodrigo Y Gabriela
NiN
Enter Shikari
Patric Watson

Jammergenoeg gezien:
Malkovich
Turbonegro
The Killers

[ Bericht 0% gewijzigd door brother52 op 21-08-2007 23:41:58 ]
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_52575707
Ik vond het allebei geniaal
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:10:36 #117
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_52576290
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:

Ik had er niet aan moeten denken zondag al te vertrekken. Tegen de tijd dat ik weer op gang was, had ik weg gemoeten
Maandag vertrekken is imho ideaal
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:25:00 #118
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_52576748
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]

Je bent de zoveelste die verbaasd is over dat er niets gebeurt. TOOL is statisch, het zou juist vreemd zijn als ze ineens heel het podium overspringen. En waarom zouden de clips ergens over moeten gaan. Dit is TOOL en hun ding.
Buiten dat snap ik niet waarom de muziek mooier zou worden als ze niet statisch zouden zijn.

Verder wel een heel mooi verslag trouwens.
Op een live optreden verwacht ik wel enige interactie tussen het publiek en de band. Anders zet ik wel een cd van de betreffende band op. Ik waardeer het zeer als de band laat zien dat ze ook plezier hebben in wat ze doen. Dat hoeft niet door over het podium te stuiteren, er zijn ook andere manieren, maar bij Tool gebeurde er helemaal niets. Nu was bijvoorbeeld Joy Division ook niet een band met blije gezichten maar zanger Ian Curtis ging zo intens in de muziek op dat de kijker niets anders restte dan gefascineerd te kijken. De intense beleving van Ian Curtis maakte de kijker duidelijk dat hij daar niet alleen stond om z'n maandelijkse huur te verdienen.

Daarom vond ik de optredens van Jack Peņate en Reverend & The Makers zo tof. Terwijl beide bands niet (zo) bekend waren konden zij wel overtuigen door goede muziek, een grapje, enthousiasme en een glimlach .
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_52577336
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Trentenmoller en Justice.
[..]

Zo jammer dit...
trentemoller gemist.. was helaas niet anders.

wat vond je van justice hal ?

je was bij tool neem ik aan ?
underground forever baby
pi_52577421
Hallo, heb jij je bandje wel om?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:48:08 #121
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52577429
Justice was erg lekker, heerlijk losgegaan daar. En Tool was echt impressive, fucking bizar hoe strak die gasten daar optraden zeg.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52577494
Mjaa soort van verslag:

Vrijdag

Heideroosjes Was wel okee Hele tijd gepit was wel een leuk optreden vond ik

Mad Caddies Ik kende deze band niet echt maar ik vond ze wel leuk om ze even te bekijken in de Grolsch maar daarna hun afgekeken in het gras

Damien Rice Een van de grootste verrassingen voor mij, Leuk en vrij energiek optreden ( iig stukken mer dan ik verwacht had) ik stond in het rechter voorvak)

The Killers Top!! Ik vond het een superoptreden! Hele tijd meegezongen, het geluid vond ik goed en ik stond ongeveer op de 4 de/5de rij

Noisia
Pendulum Sjit wat hebb ik daar hard gespaced ! In een trance die bijna twee uur gedanst

Teebee Vs. Calyx Ook tof, eigenlijk de reden waarom ik naar de DnB nacht ging ik heb het oo tot het einde volgehouden. Het was toen al aardig rustig in de bravo zeker als je kijkt wat er allemaal bij Noisia stond daarna nog even naar de 24 uurs tent en toen dood naar de tent

Zaterdag

Games in Concert Ik vroeg me eigenlijk meteen al af wat ik daar deed !/ terwijl ik ook bij C-mon & Kypski had kunnen zijn. Maar bij Games in concert de nodige slaap heel even ingehaald.

Jimmy eat world Saai spul meteen maar doorgelopen ongeveer

Chris Cornell De laatste twee nummers van meegekregen. Ik vond het wel jammer dat ik daar niet eerder heengegaan ben

Kaiser Chiefs Opzich wel vermaakt in het voorste vak maar stukken minder dan 2005 vond ik iig.

Rondlopen tussen de X-Ray, Lima, India en Bravo Mwah weinig wat mij super erg kon boeien maar er zat veel leuks bij voor een half uurtj

Dave Clark LIJPE SHIT!! was wel ubervet beter dan ik had verwacht en dat terwijl ik al aardig wat verwachtte. Hij heeft er weer een groot fan bij!

24 uurstent rondzwalken over de campings Tja,
vermakelijk toen maar besloten om de hele nacht door te gaan en dan s'morgens de rest van de groep maar wakker maken d.m.v. een mondharmonica

Zondag
wat een gevloek om ons heen door ons lawaai

Lacuna Coil Kijken hoe lekker de zangeres was na 5 minuten weer terug naar de camping

Enter Shikari Vet, Vet, vet, vet, vet !!!!!!!!!

Wat een optreden verdomme niet normaal beste optreden op lowlands en dik ook! wat een energie hun hebben er zeker een groot nieuw fan bij !!!! echt lijpe shit dat Ik was te vinden in de Circle Pit, Wall Of Death ( me eerste ) En nog een poging gedaan bij de human piramid.

Enter Shikari

Motörhead ACE OF SPADES!! Ik vond dat ik ze eer keer gezien moest hebben en tja .... Het rockte!

LCD Soundsystem Goed optreden, vermaakt, meegezongen, gedanst en dat allemaal links vooraan in het rechtervak

Tool eerste stuk van gemist door LCD en ik ben blij dat ik niet halverwege bij lcd weggegaan ben om tool te checken. Het was wel wreed maar toch net wat minder wreed dan ik verwacht had. eerst stond ik in de tent, daar zag ik vrij weinig dus toen maar iets naar achter en op die hekken geklommen waar die tent geankerd zit.

Nacht Aardig wat rondgeslenterd van tent naar tent om het half uur/ drie kwatier deze keer niet tot 5 uur om 3 uur hield ik het voorgezien en ging ik weer terug naar de camping en ben ik daar maar tot een uur of half 5 doorgegaan

Top!

Enter Shikari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LCD Soundsystem !!!!!!!!
The Killers !!!!
Teebee Vs. Calyx
Dave Clark
Tool
de rest van de DnB nacht!~!!!
Camping

Minder
Me bier op een Emo verspilt die maar niet wou kappen met ze tering tyfus kut waterpistool!

Ik was te lui om niet naar The View, C-mon & Kyspki, NiN en nog een rij met namen te gaan

Dat de Tokkie awards niet bij ons geweest zijn, wij hadden zeker de award van grooste bende gekregen

Ik ben me lievelings trui kwijt Grijze Vans trui > heeft iemand hem gezien

oja en deze is ook vrij belangrijk: Lowlands is voorbij

[ Bericht 29% gewijzigd door Pietklaaso op 22-08-2007 00:17:26 ]
pi_52577496
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef HAL9000S het volgende:
Justice was erg lekker, heerlijk losgegaan daar. En Tool was echt impressive, fucking bizar hoe strak die gasten daar optraden zeg.
ja zo helder en en hard

goddelijke visuals ook. meest sfeervolle show die ik tot nu toe van ze gezien heb. stinkfist long version
underground forever baby
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:46:49 #124
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_52578931
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Op een live optreden verwacht ik wel enige interactie tussen het publiek en de band. Anders zet ik wel een cd van de betreffende band op. Ik waardeer het zeer als de band laat zien dat ze ook plezier hebben in wat ze doen. Dat hoeft niet door over het podium te stuiteren, er zijn ook andere manieren, maar bij Tool gebeurde er helemaal niets. Nu was bijvoorbeeld Joy Division ook niet een band met blije gezichten maar zanger Ian Curtis ging zo intens in de muziek op dat de kijker niets anders restte dan gefascineerd te kijken. De intense beleving van Ian Curtis maakte de kijker duidelijk dat hij daar niet alleen stond om z'n maandelijkse huur te verdienen.
Ja misschien zou je je dan wat beter voor moeten bereiden? Dat is TOOL ze maken de indruk alleen op de wereld te zijn tijdens een gig. Ik ben dat ook als ik ze zie en luister. Het is geen stand-up comedy bedoel ik.
Tool deed een strakke set neerzetten waarbij alles kloppen deed. Al het andere is extra... de visuals, de belichting. De set stond.

Vind ik dan he?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_52578968
en het enthousiasme hoor je in de bruutheid van het spel. na het laatste nummer was wel duidelijk dat zij en publiek er beidde enorm van genoten hadden.
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')