Ik zag alleen de achterkant, en ik vond ;t niet boeiend. ;pquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef RAM_ het volgende:
[..]
Was het een lange met fout hoedje en nog foutere bril? dat was ik:P
Ben er van 11 tot 3 uur geblevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Haha, ja, ik was er ook nog even, even polonaise gedaan!
Ik vind het wel amusant om de security van het ene brandje naar het andere te zien rennen op maandagochtend. Ik vond het trouwens overwegend erg vervelende, chagrijnige en domme mensen, die security. En het personeel bij eet- en dranktentjes is ook wel eens vriendelijker geweest. Regelmatig mensen met een zeer chagrijnige blik zien staan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:22 schreef DiLDoG_ het volgende:
yo het was vet!!
en welke mallot heeft zen tentje in brand gestoken! dat kan echt niet door de beugel!
Ik denk tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:26 schreef Breuls het volgende:
Hoever zouden we met de nakaarttopics komen?
klare lamlul we zaten op 6quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef RAM_ het volgende:
Dome zit je beetje te posten zonder dat wij het weten!
Zijn er al geruchten voor volgend jaar?quote:
Radiohead natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zijn er al geruchten voor volgend jaar?
Ik zeg in ieder geval dEUS. Die hebben dan ook weer een cd uit, en dan zullen ze wel voor de vierde of vijfde keer komen. Klaxons zullen toch ook wel even het optreden van dit jaar komen inhalen, als iemand er dan nog op zit te wachten.
The Vervequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zijn er al geruchten voor volgend jaar?
Ik zeg in ieder geval dEUS. Die hebben dan ook weer een cd uit, en dan zullen ze wel voor de vierde of vijfde keer komen. Klaxons zullen toch ook wel even het optreden van dit jaar komen inhalen, als iemand er dan nog op zit te wachten.
Zaterdagmiddag tijdens 't Topnotch uurtje. Was erg saai trouwens. In tegenstelling tot Kubus & Bang Bang, en Typhoon.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef Longmen het volgende:
Salah Edin was er ook zie ik, waar en wanneer eigenlijk?
http://www.youtube.com//uitzendinggemist
Woensdagavondmeet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Even een meettopic voor 2008 openen?
das best wel zuur, maarja er moeten er altijd wel een aantal de lul zijn, goed voor de publiciteit..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:25 schreef dome het volgende:
iemand nog "Meneer rombouts" gevonden ?
verder was lowlands voor mij:
40 Liter bier
Stem kwijt raken
Rammes de alcoholisten slayer
Door een vouwwagen heen vallen
Klachten van de buren krijgen
PW quotes schreeuwen
Rellen met Ieren
lullen met de engelsen die alles bietsen
Ouwe hoeren met stuffkikkers
die overigens waren opgepakt voor een paar pillenen een taakstrafje en illigaal op de camping zaten
Lachgas
Ranzig eten naar binnen werken
Hard gaan op Turbonegro
Zaterdag, 14:30, Bravo, volgens mijn programmaboekje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef Longmen het volgende:
Salah Edin was er ook zie ik, waar en wanneer eigenlijk?
http://www.youtube.com//uitzendinggemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |