quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
Even kijken of ik mijn dr. denim verkoop. Ik vind de kleur van de CM toch net iets
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef parselmouth het volgende:
Nieuwe pimpketting, tuniek, riem, skinny en pumps.
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Life het volgende:
Overhemd: G-star ( de enige reden waarom ik hem wel kocht was omdat er geen logo's op staan)
Broek: Mexx
Riem: Petrol
Schoenen: All stars (ja, ik was te lui om ze te strikken)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef don-diablo het volgende:
mijn recente aankopen (wit shirt is gekreukeld omdat ik em in de wasmand had gegooid)
grijze polo is van H&M, zwarte van Junk De Luxe, wit shirt en de 2 korte broeken van Jack & Jones
en een jas van Stone Island
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef grasmat het volgende:
vandaag bij de h&m geweest
alles nieuw behalve schoenen dus
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef taart het volgende:
shirt van divided
broek is Nudie thin finn dry black-coated
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:09 schreef Borkydude het volgende:
Hoody bij de Sjaak & Sjon
En een hoedje van 2 knaken bij de H&M en een toffe riem
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Gine het volgende:
Deep V-neck American Apparel
V-neck J&J
Murat Black Jeans J&J (destroyed, maar hier nauwelijks te zien).
Havaianas White
Op armband en horloge na allemaal nieuw
Nou, ik dacht eerst dat het een nep BB trui (er is zo'n namaaktrui van in omloop die er precies op lijkt) was. Verder vind ik 't ook niet echt mooi nee. Groot en lomp.quote:
Die hebben ze bij de Forecastquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef swentibold het volgende:
@ Gine
zat die riem bij die broek of wassie los? *zoekt zo eentje*
http://i9.tinypic.com/5yrh544.jpg
Wat grappig, ik had zoiets dat er erg op lijkt (in het groen), toen ik zwanger was. Zat echt heerlijk, rekte mooi mee. Zal eens zoeken of ik nog een foto in actie heb.quote:
Beetje lullige opmerking naar een dieetclub member. imo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat grappig, ik had zoiets dat er erg op lijkt (in het groen), toen ik zwanger was. Zat echt heerlijk, rekte mooi mee. Zal eens zoeken of ik nog een foto in actie heb.
ben benieuwdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat grappig, ik had zoiets dat er erg op lijkt (in het groen), toen ik zwanger was. Zat echt heerlijk, rekte mooi mee. Zal eens zoeken of ik nog een foto in actie heb.
yppy is zelf ook een dieetclub member hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Beetje lullige opmerking naar een dieetclub member. imo.
ik hoor niet in het dieetclubquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt echt hele leuke kleding die eigenlijk voor zwangeren is, maar ook heerlijk zit als je niet zwanger bent. Zeker met de mode van nu komt het vaak overeen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
quote:
Losquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef swentibold het volgende:
@ Gine
zat die riem bij die broek of wassie los? *zoekt zo eentje*
http://i9.tinypic.com/5yrh544.jpg
thnxquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Gine het volgende:
[..]
Losis te krijgen bij elke Jack & Jones (25 euro ofzo).
Nu nog een goede smaak voor kleding ontwikkelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik hoor niet in het dieetclub
heb een gezond gewicht
ben wel 28 kilo afgevallen
die heb ik alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu nog een goede smaak voor kleding ontwikkelen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
Nieuw leren jack + vintage tshirt
[afbeelding]
Abercrombie tshirt + true religion jeans
[afbeelding]
Die lopen zoals jij rond, maar goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die heb ik al
of wil je mij zien rondlopen zoals 99% van de meiden
jammer dat we die broek niet helemaal kunnen zien, want het lijkt me wel een hele mooie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
[afbeelding]
nice, waar heb je het abercrombie t-shirt gekocht?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk zelf ebay, het staat er vol mee. Meesten kosten 27.50. Meesten zijn ook nepquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nice, waar heb je het abercrombie t-shirt gekocht?
whehehe hij kan hem toch makkelijk van de officiele site zelf hebben gekocht of in de VS of London tijdens de vakantie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:48 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik denk zelf ebay, het staat er vol mee. Meesten kosten 27.50. Meesten zijn ook nep
Bij de abercrombie store in Pasadena, CA :-) (ik studeer ook in Pasadena, dus ik kan alle A&F kleding gewoon in de store kopen!)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nice, waar heb je het abercrombie t-shirt gekocht?
dat dacht ik dus al, beetje voorbarig van anderen om meteen te denken dat je hem wel weer via ebay gekocht zal hebben. er zijn echt heel veel mensen hier in NL die gewoon via de website kunnen bestellen met hun account.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef innov het volgende:
[..]
Bij de abercrombie store in Pasadena, CA :-) (ik studeer ook in Pasadena, dus ik kan alle A&F kleding gewoon in de store kopen!)
ik zag het al in je onderschrift, maar kun je nog een betere foto maken van die 2e broek? die broek ziet er wel tof uit denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef innov het volgende:
[..]
Bij de abercrombie store in Pasadena, CA :-) (ik studeer ook in Pasadena, dus ik kan alle A&F kleding gewoon in de store kopen!)
Kijk, dit vind ik nu echt hartstikke leuk voor een man: mooie kleurencombi's ook!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou kunnen, maar ik houd zelf niet zo van smalle pijpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Hebben ze die niet gewoon met reedlijk smalle pijpen ipv breed uitlopend ?
Het is een suburb van LA, downtown LA is ongeveer 25 min hier vandaan en Hollywood (de wijk met meeste clubs) ongeveer 15 min.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef roburt het volgende:
beetje offtopic maar is Pasadena een stad of een wijk van LA?
het zit er namelijk helemaal aan vast op een kaart, loopt dat helemaal over in elkaar of zit er nog wel wat ruimte tussen?
(ben benieuwd)
urban outfitters heb je ook in londen, wel een vette kledingwinkel en ook toffe interieur dingen en novelty items. Alleen in de States is de winkel groter met een groter assortiment. Kun je ook aan de sites zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:33 schreef innov het volgende:
[..]
Het is een suburb van LA, downtown LA is ongeveer 25 min hier vandaan en Hollywood (de wijk met meeste clubs) ongeveer 15 min.
Thanks don-diablo, overigens heb ik die batman&robin tshirt bij Urban Outfitters gekocht. Erg leuke zaak voor vintage tshirts.
Veel toffer in de VS.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
urban outfitters heb je ook in londen, wel een vette kledingwinkel en ook toffe interieur dingen en novelty items. Alleen in de States is de winkel groter met een groter assortiment. Kun je ook aan de sites zien.
maar het is juist niet alsof je een hele aparte smaak hebt, je slaat gewoon steeds net de plank misquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach het valt gewoon op dat op fok als je er een beetje anders uit ziet of een andere smaak hebt dat je meteen dit soort reacties krijgt
of je nu gothic bent, of band shirtjes aan heb, of mjin smaak hebt
Wat voor rijke mofo ben jij dan dat je daar studeert?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:33 schreef innov het volgende:
[..]
Het is een suburb van LA, downtown LA is ongeveer 25 min hier vandaan en Hollywood (de wijk met meeste clubs) ongeveer 15 min.
Thanks don-diablo, overigens heb ik die batman&robin tshirt bij Urban Outfitters gekocht. Erg leuke zaak voor vintage tshirts.
Ik heb die on sale gekocht voor $180. Was de laatste in mijn maat, dus ik ben er erg happy mee :-)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef kookie_monster het volgende:
Hoeveel betaalt voor die true religion broek? Geloof dat die krengen echt onwijs duur waren.
Nope, geen scholarship maar ik woon wel bij familie. Scheelt huur :-)quote:ja, idd. schoolkosten daar gemiddeld 22.000 dollar zonder room & board ( ) of heb je scholarship van fulbright of andere instantie?
Ik vroeg me laatst al af waarom zoiets uberhaubt nog in de winkel hangt, zoiets koopt toch niemandquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach het valt gewoon op dat op fok als je er een beetje anders uit ziet of een andere smaak hebt dat je meteen dit soort reacties krijgt
of je nu gothic bent, of band shirtjes aan heb, of mjin smaak hebt
Momenteel aan Pasadena City College (PCC). Volgend jaar hopelijk op naar USC of Calstate Northridge en finance of accounting major achtervolgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef kookie_monster het volgende:
Kijk, dat scheelt zeker de helft, zeker in een redelijke buurt van LA. Aan welk college studeer je?
Volgens mij is die trend gelukkig alweer voorbij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 07:35 schreef innov het volgende:
Overigens heb ik vandaag een Ed Hardy pet gekocht, eentje met (neppe) diamantjes erin (foto komt nog). Heb ook een paar tshirts van Ed Hardy. Is dat al een trend in NL?
2 jaar geleden was dat een trend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 07:35 schreef innov het volgende:
Overigens heb ik vandaag een Ed Hardy pet gekocht, eentje met (neppe) diamantjes erin (foto komt nog). Heb ook een paar tshirts van Ed Hardy. Is dat al een trend in NL?
die slip ons van Ed Hardy zitten iig voor geen meter.. Ik hou het lekker bij mn Vansquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Volgens mij is die trend gelukkig alweer voorbij.
ik geloof dat ie uit 78 komt kan er ook een jaartje hier en daar naast zitten. Het jasje komt uit de 2ehandswinkel. Het logootje is ook vaal geworden en alles. het labeltje was ook helemaal verwassen etc. Ze hadden er nog veel meer vette trainingsjasjes liggenquote:
nee niet de zipper, die hadden minder leuke jasjes maar wel toffe shirts.. ik weet nie meer hoe die winkel heet. was grotendeels een 2ehands schoenenwinkel met jassen e.d. zal mn vriendin wel ff navragen of ze de naam weet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:44 schreef Pie.cr het volgende:
Zou erg vet zijn als het een echte repro is. Welke winkel? Zipper ?
toffe broek en leuke schoenen erbijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef Erotica_ het volgende:
Opnieuw Revick's gekocht.. Andere heeft m'n broer van me gejat zeg maar..
[afbeelding]
tiss goed zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:42 schreef ForumGek het volgende:
Hij is alleen te kort...helemaal na het wassen !
Is het erg als ik mijn aankopen niet show?
[afbeelding]
Ik heb nog wel een vintage adidas jasje liggen maar het is mij te klein (grote kindermaat, L)quote:
ligt bij mn vriendin.. die heeft em opgehaald en betaald en ze zal em meenemen als ze hier komt. nog ff geduldquote:
Whehe, eigenlijk zou iemand van hier die moeten kopen en samen met de blauwe cheap monday dragenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:56 schreef Noddie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vintage adidas jasje liggen maar het is mij te klein (grote kindermaat, L)
Iemand interesse?
[afbeelding]
vraag et jovink of revolutionx (geloof ik) die hebben een blauwe cheap monday broekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:45 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Whehe, eigenlijk zou iemand van hier die moeten kopen en samen met de blauwe cheap monday dragen
Tis niet écht een pantalon. Tis meer two-tone-stof achtige broek. Ofzoiets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:30 schreef don-diablo het volgende:
mooie pantalon, hoeveel was die als ik vragen mag?
So Long Astoria is zo'n vet albumquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef Machinemade_God het volgende:
http://30degrees.nl/kleding/CIMG2224.JPG
Lelijk ding.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.yoox.com/item/(...)/36/sts/searchResult
Zat ik aan te denken om deze trui te kopen
Lekker goedkoop, maar is yoox wel een goede plek om iets te bestellen of heeft iemand problemen met bestellen / terugsturen gehad ?
Wtf boeit mij nou wat jij vindquote:
Vette trui en voor die prijs kun je m niet laten liggen. Ik ga ook maar eens op die site kijken. Had er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.yoox.com/item/(...)/36/sts/searchResult
Zat ik aan te denken om deze trui te kopen
Lekker goedkoop, maar is yoox wel een goede plek om iets te bestellen of heeft iemand problemen met bestellen / terugsturen gehad ?
Volgens mij zit er een formulier bij als je de kleren ontvangt. Als je niet tevreden bent kun je dat invullen en terugsturen. Zo gaat het bij een andere internetwinkel iig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje.
Stel ik ben niet tevreden > stuur terug, maar hoe krijg ik mijn geld dan terug ? want ik stuur nu zeg maar niet mijn geld via een rekeningnummer naar hun ik betaal aan de deur.
Hoe moet ik dan mijn geld terug ontvangen ?
Ah oke mooizo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef tevebe het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een formulier bij als je de kleren ontvangt. Als je niet tevreden bent kun je dat invullen en terugsturen. Zo gaat het bij een andere internetwinkel iig.
5 euro extra. Yoox is in ieder geval 100% betrouwbaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:45 schreef Rutgerr het volgende:
Je betaalt niet vooraf via internet, maar gewoon aan de deur wanneer het bezorgd wordt? Onder rembours dus, kost dat veel extra? Is wel makkelijk dan om daar te bestellen, geld overmaken naar het buitenland is voor mij geen gesneden koek.
Ja gewoon onder rembours, tot vandaag was shipping free ( kost 9 euro nu dus 0 )quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:45 schreef Rutgerr het volgende:
Je betaalt niet vooraf via internet, maar gewoon aan de deur wanneer het bezorgd wordt? Onder rembours dus, kost dat veel extra? Is wel makkelijk dan om daar te bestellen, geld overmaken naar het buitenland is voor mij geen gesneden koek.
In Amsterdam waar de Noordermarkt altijd is en in Rotterdam aan de Meent. In Utrecht is nog geen filiaal.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef XiChico het volgende:
Weet iemand in welke steden American Apparel zit? Als ik op internet zoek kom ik op de Amerikaanse site uit (wel met online shop) maar.. is hij te vinden in Utrecht of Amsterdam?
Ik denk dat je gewoon een fout hebt gemaaktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Mijn Versace trui
Alleen helemaal verkeerd.
1. het tekentje is niet gifgroen maar oranje
2. Hij heeft geen lange mouwen
3. De kraag is anders
Dit is de trui die ik wilde hebben: http://www.yoox.com/item/(...)/35/sts/searchResult
Ochja dan maar terugsturenBeetje jammer dat wel
Oh en dan maak ik de foutquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een fout hebt gemaakt. Het is mij nog nooit overkomen dat ik een totaal andere trui kreeg dan de trui die op de site stond.
Waarschijnlijk heb je de verkeerde kleur geselecteerd of zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oh en dan maak ik de fout
Hoe kun je daar nou een fout bij maken, je gaat naar de trui die je wilt en deze bestel je
Btw de trui die ik heb gekregen heb ik niet eens gevonden op de site zelf
Klopt, ik weet ook niet hoe hij dit klaar heeft gespeeldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:28 schreef sjeppert het volgende:
dan krijg je toch geen compleet ander kledingstuk
Bohh gek, zoeen hippe spencerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Mijn Versace trui
3. De kraag is anders
Dit is de trui die ik wilde hebben: http://www.yoox.com/item/(...)/35/sts/searchResult
*Nee deze site heb ik niet op de site zien staan
whehehequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Mijn Versace trui
3. De kraag is anders
*Nee deze site heb ik niet op de site zien staan
ook jah, 2ehandswinkel ftwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef kookie_monster het volgende:
nice, hebben ze die ook nog ergens met capouchon?
2e hands winkel in Adam?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:18 schreef don-diablo het volgende:
mn vestje, foto in spiegelbeeld gemaakt, kijk nie heel vrolijkmaar moest ff snel wat dngen doen en hij is nie smerig aan de onderkant for the record, logootje is wel heel verwassen en alles. maak nog wel een betere foto als ik tijd heb.
[afbeelding]
ja sorry.. zoals ik al zei, was in a rush dus vandaar. zal nog wel een vrolijkere foto maken icm mn Nudie ESOD, kunnen ze in Nudie topic gelijk zien hoe mn broek er uit ziet na 5 maanden niet gewassen te hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:59 schreef BettyR het volgende:
Vind t wel een mooi vest. Maar wat kijk je boos!
ja die 2handswinkels zijn gewoon te relaxt. en vind verwassen logo juist vet, al moet ik wel oppassen ermee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:06 schreef Paran0id het volgende:
[..]
2e hands winkel in Adam?
Heb die namelijk ook nog gepast 2 weken geleden! Uiteindelijk niet gekocht ivm met het verwassen logo. Heb nu deze gekregen van mijn vriendin
[afbeelding]
Krijg binnenkort ook nog een zwarte hoodie via Ebay.. Adidas originals![]()
Heb ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:06 schreef Paran0id het volgende:
[..]
2e hands winkel in Adam?
Heb die namelijk ook nog gepast 2 weken geleden! Uiteindelijk niet gekocht ivm met het verwassen logo. Heb nu deze gekregen van mijn vriendin
[afbeelding]
Krijg binnenkort ook nog een zwarte hoodie via Ebay.. Adidas originals![]()
Zie je dat het niet mijn fout isquote:Hi Maikel,
Thank you for contacting YOOX.
We sincerely apologise that your order 4354353 was not perfect and that it seems you received the wrong item in your parcel.
Hi Maikel,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:49 schreef Maikuuul het volgende:
En nu krijg je het goede item alsnog?quote:Zie je dat het niet mijn fout is
Nee ruilen is niet mogelijk rofls.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hi Maikel,
Thank you for contacting YOOX.
We sincerely apologise that your order 4354353 was not perfect and that it seems you received the wrong item in your parcel.
[..]
En nu krijg je het goede item alsnog?
Opnieuw bestellen dan zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee ruilen is niet mogelijk rofls.
Beetje jammer, maarja ik krijg mijn 50 euro teruggestort.
Ik zou de trui eigenlijk wel nog willen hebben
Wat me opviel bij die spenser was dat het maatje S was maar hij ontzettend breed was
Dus het kon zijn dat die trui ook erg breed is maarja of dat zo is is een tweede
Het kan ook zijn dat jij niet erg breed bentquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Dus het kon zijn dat die trui ook erg breed is maarja of dat zo is is een tweede
Nee rofls, je moet eerst een return form invullen @ de site, daarna mag je pas opsturen en dit heb ik al gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Erotica_ het volgende:
Houd 'm danAls ze je nog opbellen of mailen moet je zeggen dat je 'm gewoon opgestuurd hebt
Verhip. Ik heb de wit zwarte versie, maar deze is veel mooierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:18 schreef don-diablo het volgende:
mn vestje, foto in spiegelbeeld gemaakt, kijk nie heel vrolijkmaar moest ff snel wat dngen doen en hij is nie smerig aan de onderkant for the record, logootje is wel heel verwassen en alles. maak nog wel een betere foto als ik tijd heb.
[afbeelding]
hell no, ben er heel tevreden mee en iedereen vind em ook koel en wil dr nu ook éénquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verhip. Ik heb de wit zwarte versie, maar deze is veel mooier. Heb 'm nog nieuw gekocht voor 70 euro ook bij MAW
. Ruilen?
Groen, past goed bij je shirtje nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[afbeelding]
Beter wel andere panties onder, dit is wel erg zwart zo.
ik zat je te fukkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef don-diablo het volgende:
nee das een vlek op de spiegel zag ik net toen ik er langs liep, hij is gewoon schoon heur
haha die heb ik exact hetzelfde in het rood gehad, via ebay gekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:18 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
. Een goed shirt is mijns inziens immer van katoen, danwel linnen in de zomerperiode. Je koopt het enkel voor het merk, terwijl dat er niet eens op staat LOLquote:4% other fibres
Waarom draag je wat je draagt? Omdat je het echt mooi vindt, of omdat je in een bepaald plaatje van je omgeving wilt passen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Rutgerr het volgende:
Pauper als er geen merkje op je kleding staat?
Dan ben ik redelijk pauper met schoenen, broeken en dergelijke artikelen die ver boven de prijs uitkomen van de gemiddelde Armani/Versace meuk, ookal staat er geen merkje op.
Ralph Lauren Purple Label is trouwens wel onwijs tof hoor, mooie cut-away kragen bij de shirts maar je moet niet slank zijn want ze hebben een pasvorm van een aardappelzak.
alles valt te tailleren en tailleren zullen ze het verdammooooquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Rutgerr het volgende:
Pauper als er geen merkje op je kleding staat?
Dan ben ik redelijk pauper met schoenen, broeken en dergelijke artikelen die ver boven de prijs uitkomen van de gemiddelde Armani/Versace meuk, ookal staat er geen merkje op.
Ralph Lauren Purple Label is trouwens wel onwijs tof hoor, mooie cut-away kragen bij de shirts maar je moet niet slank zijn want ze hebben een pasvorm van een aardappelzak.
Netalsof jij niet beïnvloed wordt door andermans kledingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Rutgerr het volgende:
Ik denk dat men heel vaak, bewust of onbewust, zich kleedt naar de wensen van zijn/haar directe omgeving. Is ook niet vreemd uiteraard. Ikzelf kleed me naar m'n bui op dat moment en naar hetgeen wat de situatie van mij verlangt.
verstandgiste post ooit van jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Rutgerr het volgende:
Ik denk dat men heel vaak, bewust of onbewust, zich kleedt naar de wensen van zijn/haar directe omgeving. Is ook niet vreemd uiteraard. Ikzelf kleed me naar m'n bui op dat moment en naar hetgeen wat de situatie van mij verlangt. Natuurlijk word ik ook wel beinvloed door anderen, maar ik denk dat dat met iedereen zo is. Zoals wanneer iemand op Fok! een Adidas jack koopt, kopen anderen het ook. Niet zozeer om erbij te horen, maar vanwege jeugdsentiment of omdat ze zonder zijn post er niet aan zouden hebben gedacht.
Ik doe dat dus totaal niet. Ik koop enkel wat indruk op mij maakt. Ik kom dan ook bijna nooit iemand in dezelfde kleren tegen. Heb het eigenlijk alleen twee keer op internet gezien: 1 foto van Royston Drenthe en 1 foto van Mike Tysonquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Rutgerr het volgende:
Ik denk dat men heel vaak, bewust of onbewust, zich kleedt naar de wensen van zijn/haar directe omgeving. Is ook niet vreemd uiteraard. Ikzelf kleed me naar m'n bui op dat moment en naar hetgeen wat de situatie van mij verlangt. Natuurlijk word ik ook wel beinvloed door anderen, maar ik denk dat dat met iedereen zo is. Zoals wanneer iemand op Fok! een Adidas jack koopt, kopen anderen het ook. Niet zozeer om erbij te horen, maar vanwege jeugdsentiment of omdat ze zonder zijn post er niet aan zouden hebben gedacht.
Ik doe dus niet mee aan de skinny-hype. Ik ga meestal naar de wat kleinere winkels als Megusta, Luna Clothing en Tip de Bruin en ik bestel ook veel via Yoox (omdat die simpelweg een enorm aanbod hebben en ik voor 150 euro liever een bijzonder ontwerp van bijvoorbeeld Yohji Yamamoto koop in plaats van een 'standaard' gehaakt Replay vest voor dezelfde prijs bij de Replay Store). Ondanks dat die laatste trui op de massa meer indruk zal maken (want dat is de reden dat dat merk zo goed verkoopt; Bijzonder is 't niet), geef ik de voorkeur aan het exclusieve.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:28 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, zo ervaar ik het wel. Ik vond skinny jeans altijd wat vrouwelijks hebben, maar in het topic ''Wat draag je nu?'' staat het eigenlijk best goed bij velen die een slank figuur hebben dus ik denk dat ik er zelf ook binnenkort maar een ga halen. Waar haal jij ze meestal? Zelf koop ik graag jeans van Levi's, maar die zijn meestal meer regular qua fit.
Kleinere winkels? Tip de Bruin draait een jaaromzet die 3x zo hoog ligt als die van een gemiddelde Men at Work of Jack & Jonesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doe dus niet mee aan de skinny-hype. Ik ga meestal naar de wat kleinere winkels als Megusta, Luna Clothing en Tip de Bruin
Heb ff mn post ge-edit met een gare gsm pic. heb geen andere camera tot mn beschikking nu.quote:
Ik denk dat hij bedoeld kleine winkels als in niet ketens die je in elke stad tegenkomt. En ik denk dat je dat nog tegenvalt. 100 shirtjes van 20 euro geven meer omzet dan 5 shirtjes van 200 euro.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kleinere winkels? Tip de Bruin draait een jaaromzet die 3x zo hoog ligt als die van een gemiddelde Men at Work of Jack & Jones![]()
Tnx, zo'n reactie hoopte ik al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:42 schreef don-diablo het volgende:
nie slecht pascal, staat je iig wel.![]()
mijzelf staat alleen de slim jim van Nudie.. alle andere skinny's passen nie voornamelijk rondom mn kuiten en bovenbenen in wat mindere mate.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
http://www.yoox.com/item/(...)de/639847_7_4_1B_271
Deze zojuist besteld![]()
Wat je zegt klopt, maar ik heb bij beide winkels gewerkt en weet wat voor omzet ze draaien. Al heb je natuurlijk wel maar één Tip de Bruin en in Amsterdam alleen al zes of zeven Jack & Jones, dus dat zul je inderdaad veel vaker tegenkomen. Maar een kleine winkel is Tip de Bruin niet echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld kleine winkels als in niet ketens die je in elke stad tegenkomt. En ik denk dat je dat nog tegenvalt. 100 shirtjes van 20 euro geven meer omzet dan 5 shirtjes van 200 euro.
Jij met je versacequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet naar Maasmechelen Village geweest en deze mooie Versace broek gescoord
( Later foto's als ik m draag)
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwah valt opzich nog wel mee, ik heb er 115 euro voor neergelegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:26 schreef jovink het volgende:
was ook geen goedkope dan
De omzet zal ongetwijfeld enorm zijn, maar het inkopen is ook stukken duurder. De winstmarge zal die van een M@W niet gek veel ontlopen denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt, maar ik heb bij beide winkels gewerkt en weet wat voor omzet ze draaien. Al heb je natuurlijk wel maar één Tip de Bruin en in Amsterdam alleen al zes of zeven Jack & Jones, dus dat zul je inderdaad veel vaker tegenkomen. Maar een kleine winkel is Tip de Bruin niet echt
Ik denk juist dat de MAW meer winst maakt anders waren er ook wel veel meer tip de bruin filialen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
De omzet zal ongetwijfeld enorm zijn, maar het inkopen is ook stukken duurder. De winstmarge zal die van een M@W niet gek veel ontlopen denk ik.
Zo moet je het denk ik niet zien. Tip de Bruin dankt haar bestaansrecht aan de zekere mate van exclusiviteit die om die onderneming heen hangt. De reden dat mensen bij dat soort winkels kopen, is de exclusiviteit die om die kleren heen hangt. Als er teveel van wordt aangeboden, wordt het toch minder aantrekkelijk om te dragen. Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de MAW meer winst maakt anders waren er ook wel veel meer tip de bruin filialen.
ja idd valt zeker mee waar heb je m weg dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:31 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Mwah valt opzich nog wel mee, ik heb er 115 euro voor neergelegd.
Is toch pure stylzquote:
Wat is daar nou kamp aan, gewoon een normale nette zwarte broekquote:
staat je echt heel erg tof!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:06 schreef MFPascal het volgende:
Heb dus vandaag m'n eerste skinny gekocht, en zal ook zeer waarschijnlijk mn laatste zijn. Vond 'em in de winkel wel cool, en nu nog steeds wel, maar is onwijs wennen. Ben gewoon gewend aan regular fit en dit allemaal vrij strak terwijl ik een vrij slanke bouw heb. Rekt zo broek nog een beetje uit?Damn, dit is echt wennen.
EDIT: Maar ff een pic genomen, spijkerbroek is heel donkerblauw van kleur. SBtjes doe ik er sowieso niet onder denk ik, dingen lijken dan net klompen volgens mij.
[afbeelding]
Ik vind de ontwikkeling van G-Star pauper naar opeens dure Italiaanse merkjes nogal grappig, typisch kamperquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is daar nou kamp aan, gewoon een normale nette zwarte broek
Het Armani shirt dat eigenlijk als ondershirt dient is wel het toppunt van Maikuuulquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vind de ontwikkeling van G-Star pauper naar opeens dure Italiaanse merkjes nogal grappig, typisch kamper [afbeelding]
Weinig kaas gegeten van retail? Tip de Bruin is nu een prima winkel, een 'begrip' in z'n segment. Ongetwijfeld zijn de middelen om nog een paar zaken te openen voor handen, maar dat zou hun hele imago kapot kunnen maken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:07 schreef jovink het volgende:
ja maar als je kunt uitbreiden ga je dat ook echt wel doen, anders ben je dief van je eigen portemonnee alleen maar om het exlusief te houden. De meeste merken zijn toch exclusief begonnen en gaan dan langzaam aan goedkopere lijnen produceren.
gekkewerk
Het ging er meer op wat meer winst maakte een filiaal van de maw of jack & jones of een tip de bruin. En volgens mij verschilt dat weinig. Je hoeft niet speciaal dure artikelen te verkopen om veel winst te maken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Weinig kaas gegeten van retail? Tip de Bruin is nu een prima winkel, een 'begrip' in z'n segment. Ongetwijfeld zijn de middelen om nog een paar zaken te openen voor handen, maar dat zou hun hele imago kapot kunnen maken.
En een dief van je eigen portemonnee omdat je vertik nog een paar filialen te openen?Tuurlijk gast.
Niet zo heel moeilijk denk ik. Het station zal wel in het centrum zijn en vanuit het centrum kan je makkelijk naar de outlet store lopen, omdat er een gangetje is waar je door kan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef sjeppert het volgende:
weet iemand hier of de outlet stores @ roermond goed te bereiken zijn met de trein
Outlet is max. 15 minuten lopen vanaf het station. Je kunt ook een bus pakken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef sjeppert het volgende:
weet iemand hier of de outlet stores @ roermond goed te bereiken zijn met de trein
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:34 schreef birdydontfly het volgende:
blabla
Broek is van Dolce & Gabbana, model heb ik geen idee van waar ik dat kan vinden. Op de tag aan de binnenkant van de broek staat wel vrij groot Audacious, dunno of je daar wat mee kunt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:14 schreef grasmat het volgende:
[..]
staat je echt heel erg tof!
Waar is die broek van? en welk model?
Die onderste is een harde broekquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:36 schreef BladiN87 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren gekocht
ok thanxquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:18 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Outlet is max. 15 minuten lopen vanaf het station. Je kunt ook een bus pakken.
Klopt, ook vandaag (zondag) dusquote:Op zondag 2 september 2007 11:53 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ok thanx
ik neem aan dat de stores gewoon elke dag geopend zijn....![]()
Ze hebben nu ook een Armani winkel daar sinds Augustus geloof ikquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef sjeppert het volgende:
Is een broek van Chasin, Buccaneer Ram Finish.quote:Op zondag 2 september 2007 11:45 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Die onderste is een harde broek![]()
Waar heb je die gekocht?
En welk model enz ?![]()
naah armani hoef ik eigenlijk nietquote:Op zondag 2 september 2007 12:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een Armani winkel daar sinds Augustus geloof ik
Binnnekort de stylz checken
Hmm, ik zal binnenkort ook is ff kijkenquote:Op zondag 2 september 2007 12:46 schreef BladiN87 het volgende:
[..]
Is een broek van Chasin, Buccaneer Ram Finish.
Liep de winkel binnen en zag de verkopers hem dragen, was meteen verkocht.
Quote dan eens waar ik dat deed, dan.quote:Op zondag 2 september 2007 11:43 schreef revolutionx het volgende:
pascal, was jij niet degene die een maand terug nog liep te bitchen op mensen met een skinny broek?
Moet je tegenwoordig iemand z'n posts na gaan trekken, voor je een post kunt plaatsen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Nee lul, dat werd uitgebreid besproken door haar en anderen in dit topic.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:04 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig iemand z'n posts na gaan trekken, voor je een post kunt plaatsen?
Ja, maar dan nog wil ik wel eens zien wanneer ik dat gedaan heb, dan. Tenzij ik een of andere vorm van geheugenverlies heb gehad, of mijn account is gehackt, heb ik me nooit negatief uitgelaten over skinnies en/of de mensen die ze dragen. En aangezien jij dat zo zeker lijkt te weten dat ik dat heb gedaan, dan wil ik wel eens een link zien naar een topic waar de hel ik dat blijkbaar heb gedaan.quote:Op maandag 3 september 2007 21:26 schreef revolutionx het volgende:
das al een aantal maanden terug
Wow.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb vandaag een broek gekocht van guess, zal binnenkort wel even foto maken
Mooiboys kleding zich heel anders man.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef Beauregard het volgende:
Nu nog echte schoenen kopen en je ziet er niet meer uit als een schooierige mooiboy.
Verder wel okee.
Jij hebt altijd wat te zeuren. Post eens een foto van jou kleding.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef Beauregard het volgende:
Nu nog echte schoenen kopen en je ziet er niet meer uit als een schooierige mooiboy.
Verder wel okee.
die schoenenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:54 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Base Control|American Apparel|Skull|Adidas ZX500 Oddity
Neuh. Ik vind allstars gewoon overschatte kutschoenen, that's all. Stoffen dingen waar iedereen mee loopt voor 60 euro, da's nog bijna gestoorder dan mensen die met levensgrote Gsus advertenties op hun buik rondlopen en daar nog 50 euro voor dokken ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:31 schreef Dibble het volgende:
laat eens een foto zien van schoenen die volgens jou up to date zijn dan?
Ik draag de mijne al een dikke jaar en die 60 euro vindt ik het dubbel en dwars waard.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:40 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind allstars gewoon overschatte kutschoenen, that's all. Stoffen dingen waar iedereen mee loopt voor 60 euro, da's nog bijna gestoorder dan mensen die met levensgrote Gsus advertenties op hun buik rondlopen en daar nog 50 euro voor dokken ook.
Z'n schoenen zijn vet, maar All Stars zijn gewoon easy en fijn. Sowieso zou ik zijn schoenen niet naar mn werk aantrekkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:45 schreef parselmouth het volgende:
Hoeft ook allemaal niet, ik vind het afgezaagde schoenen en zou het zonde vinden als Pie.cr z'n lauwe kicks zou verwisselen voor suffe All Stars.
Denken dat Allstars in 2007 niet meer kunnen, dat is modevreemd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
modevreemd.
Denken dat allstars nog kunnen @ 2007, dat is modevreemd.
ik ben verliefd!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:54 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Base Control|American Apparel|Skull|Adidas ZX500 Oddity
http://img517.imageshack.us/img517/4319/slsmallze8.jpgquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:34 schreef Beauregard het volgende:
Allstars, die lelijke sloffen van Pie.cr, wat maakt het ook allemaal uit! Allemaal schandalig blij.
Koop gewoon fatsoenlijke schoenen waarmee je serieus genomen wordt, i.p.v. die overpriced sportschoentjes. Echt treurig dat LIF wordt gedomineerd door een paar van die schandknapen die zich soms best wel aardig kleden, maar altijd de mist in gaan met hun "hippe" sneakertjes.
Krijg smaak, pubers!
Vermaken geen optie?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Lastig. En ik heb geen zin om 200 euro te betalen voor een broek als ik em niet eens kan passen
Gaat al de goede kant op, ja.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:03 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
http://img517.imageshack.us/img517/4319/slsmallze8.jpg
Zo beter?
Ik heb er een keer een nudie broek en tshirt besteld. Ging allemaal perfect.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand ervaring met bestellen via zoovillage?
http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=194&DisplayItemID=26474&Position=14&ListType=1
deze staat in de belangstelling![]()
Ik kan je wel helpen anders? Kan je ook het adres van een van de personen @ skull geven. Die kerel heeft mij ontzettend geholpen met het vinden van de juiste maatquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Lastig. En ik heb geen zin om 200 euro te betalen voor een broek als ik em niet eens kan passen
Ik kom niet uit de randstadquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
pie leuke shit heb jij in je kastje liggen hoor. vrijwel zelfde stijl als mij. ik ga de discussie niet aan, maar mensen die commentaar hebben op deze kledingstijl zijn echt te triest voor woorden. we begrijpen het hoor, dat je niet uit de randstad komt.
Dus jij vind een twintiger die commentaar heeft op die kledingstijl te triest voor woorden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
pie leuke shit heb jij in je kastje liggen hoor. vrijwel zelfde stijl als mij. ik ga de discussie niet aan, maar mensen die commentaar hebben op deze kledingstijl zijn echt te triest voor woorden. we begrijpen het hoor, dat je niet uit de randstad komt.
Eigendunk much?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
hoort dat shirt zo groot of krimpt ie naar een paar wasjes?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe broek. Ik ben de rechter.Wat vinden jullie er van?
Die rechter lijkt wel op cultheldquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
dat is die urban stylz jeweet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:42 schreef taart het volgende:
[..]
hoort dat shirt zo groot of krimpt ie naar een paar wasjes?
Laat iedereen toch zijn eigen stijl hebben. Als iedereen in dezelfde kleding als jij loopt is het toch ook niks meer aan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dus jij vind een twintiger die commentaar heeft op die kledingstijl te triest voor woorden?
Gast, loop lekker rond met je kermiskleurig schoeisel van Nike, Adidas, weet ik veel... maar besef wel dat als je ook een keer volwassen wordt je niet zo serieus genomen zult worden. Ja, wel door je metgezellen, maar daar schiet je ook geen klap mee op.
En dat randstad verhaal, da's al helemaal huilen.Schitterend hoe jochies uit de randstad denken dat ze hipper zijn dan de rest van het land, terwijl het gewoon vuile schooiers zijn zonder enig gevoel voor stijl.
Verder, niets dan lof voor je persoonlijkheid en het lef om je op dergelijke wijze te kleden.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dus jij vind een twintiger die commentaar heeft op die kledingstijl te triest voor woorden?
Gast, loop lekker rond met je kermiskleurig schoeisel van Nike, Adidas, weet ik veel... maar besef wel dat als je ook een keer volwassen wordt je niet zo serieus genomen zult worden. Ja, wel door je metgezellen, maar daar schiet je ook geen klap mee op.
En dat randstad verhaal, da's al helemaal huilen.Schitterend hoe jochies uit de randstad denken dat ze hipper zijn dan de rest van het land, terwijl het gewoon vuile schooiers zijn zonder enig gevoel voor stijl.
Verder, niets dan lof voor je persoonlijkheid en het lef om je op dergelijke wijze te kleden.
ik vind het helemaal niksquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Och, spelfoutje benadrukken + loos commentaar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Laat iedereen toch zijn eigen stijl hebben. Als iedereen in dezelfde kleding als jij loopt is het toch ook niks meer aan.
Al compenseert ie dat wel met de vacht die uit z'n nek groeitquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:12 schreef Beauregard het volgende:
Inderdaad, niet eens een lauwe bontkraag brada.
Straat, echt helemaal de stylo je weet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Ja zonde is dat zegquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:21 schreef ForumGek het volgende:
Ik moet er nog een sjaal bij kopen, voor de winter is dat wel zo lekker. En boeie dat ie wat saai is, hij heeft tenminste geen 1000 flapzakken en is geen 2 meter lang zoals de rest van de jassen die deze winter "in de mode" zijn!
Wtf hoe doen ze dat?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
zeg me alsjeblieft dat het photoshop isquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:31 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
een veeeel te lange broek kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gast, echtquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:06 schreef cultheld het volgende:
Niks aan.
Ehhhhhhhhhhm effe denken hoor ehhhhhhhhhhm debiel misschien?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Dan snap ik het nog nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:31 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
een veeeel te lange broek kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ojawel hoor. In de Urban-culture wel hoorquote:Op zondag 9 september 2007 00:40 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog niet
Het lijkt meer alsof ze een kartonnen bord voor zich hebben staan met een foto van een broek die op een bepaalde manier ligt ofzo. Zo kan een broek toch nooit uit zichzelf vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |