valt opzich nog wel mee, was in de aanbieding anders had ik em nooit gekocht natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef DionFSFC het volgende:
[..]
Oh, haha tering niet bij nagedacht. Wel prijzig jasje toch?
200e. Een jasje van gstar is 150e, dus zo veel verschil zit er niet tussen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:00 schreef Omnifacer het volgende:
wat kostte die
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
200e. Een jasje van gstar is 150e, dus zo veel verschil zit er niet tussen.
zal wel 50% zijn.. meestal beginnen de zomerjasjes bij 289 (simpele windbreaker) wil je een met capuchon ben je gauw 389 kwijt of meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?
uitverkoop. ding was 500 (wat ik veeeeel te veel vind)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?
bebop herenmode winkel hier in de stadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Unione. het volgende:
En als je dan toch bezig bent: Waar gehaald?
kwaliteit is prima, kan ook prima tegen regen en heeft een capuchon die ik er ook uit kan halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
200e voor een goede jas is het zeker waard hoor. Mits de kwaliteit er ook naar is natuurlijk
grijze shirt is erg tofquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef huupke het volgende:
Broertje van mijn Vriendin naar Amerika gegaan en hem dit mee laten brengen![]()
3 shirts A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trui A&F
[afbeelding]
Opzich grappige tekstquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:59 schreef kastanova het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Achter:
[afbeelding]
Ziet 'r zeker goed uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef huupke het volgende:
Broertje van mijn Vriendin naar Amerika gegaan en hem dit mee laten brengen![]()
3 shirts A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trui A&F
[afbeelding]
H&M?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe kleertjes besteld![]()
Edit: Wat er nu staat heb ik gehouden! Huispak ook trouwens maar dat is toch niet interessant
Erg irritant wel die combinatie maten, dus 36/38 40/42 etc. ik heb net 38 of 40 nodig dus het eerste is te klein en het tweede vaak te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |