zo, ze hebben wel toffe jeans...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar ik bijna al m'n kleding haal tegenwoordig.
http://www.dress-for-less(...)Lj36b3a9rhBhCx9pCpmB
Was een tip uit een ander topic; perfecte service, kwaliteit, leuke merken en snel bezorgd.
ja ik wel, kost je ¤8 om naar Duitsland terug te sturen, je kan dan op zo'n formulier van dress-for-less invullen of je het artikel willen ruilen voor een andere maat of alleen maar terug stuurt. als je het alleen maar terug stuurt krijg je het geld dat je er voor betaald hebt teruggestort.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
zo, ze hebben wel toffe jeans...
Heb je ook ervaring met het terugsturen van kleding?
Bij aflevering betalen is uiteraard ook mogelijk; kost slechts 2 euro extraquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
En alleen met creditcard, das ook wel jammer
Als het goed is, krijg ik hem vandaag of morgen binnen dus zodra ie binnen is schiet ik wel ff een fotootjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:16 schreef Ednet het volgende:
Heb je ook een foto waar je die broek aan heb Kastanova? Vind het ook echt een toffebroek maar in het echt zien ze er vaak anders uit dan op de foto van de fabrikant:P
Ik heb ook nog wat gescoord bij het Wespennest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:46 schreef Predemius het volgende:
Vorige week bijenkorf, Tommy Denim van 130 -> 60 + tommy blouse van 80 naar 40foto`s volgen ook misschien nog wel
Zoals beloofd alhoewel ie een beetje ruim uitvalt (had beter een 32-32 i.p.v. een 33-32 kunnen hebben):quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg ik hem vandaag of morgen binnen dus zodra ie binnen is schiet ik wel ff een fotootje.
waar heb je die schoenen gekocht?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Sleepto het volgende:
Nieuwe broek, schoenen, riem en trui:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goliath, volgens mij. O.a. te koop bij Invito en Dr Adams.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
[..]
waar heb je die schoenen gekocht?![]()
en van welk merk zijn ze?
Bij de WE, gewoon merkloos geloof ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
[..]
ja, want hij is zo origineel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef Ednet het volgende:
Die broek vind i kecht heel leuk van Lee ga denk ik ook wel kopen
Het is gewoon een mooie broek.quote:
Ik dacht eerst dat het sokken waren, toen ik die onderste 2 fotos zagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef jovink het volgende:
[..]
denk je?
@ kasta wat een leuuuleke schoenen daar verkracht je elke kleding combi mee![]()
Nadat m'n onderbeen gekneusd geschopt was, heb ik voor het eerst in 3 jaar tijd weer eens sportschoenen gekocht; liep wat soepeler...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef jovink het volgende:
@ kasta wat een leuuuleke schoenen daar verkracht je elke kleding combi mee![]()
Ik kreeg zojuist de bevestiging dat nog 7 andere kledingstukken verstuurd waren; zodra ik ze binnen heb zal ik ze even op de foto zetten en geloof je me directquote:
Hmmm. Ik kijk toch altijd even of alles bij elkaar past wat ik aantrek. Da's dan weer wat anders dan dat je modetrends achterna loopt of complete outfits (samengesteld door winkel of designer) aanschaft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist de bevestiging dat nog 7 andere kledingstukken verstuurd waren; zodra ik ze binnen heb zal ik ze even op de foto zetten en geloof je me direct.
Dat ik houd van leuk uitziende kleding wil uiteraard nog niet zeggen dat de combinaties en/of mode me iets boeit; Als ik iets mooi/handig/leuk/prettig vind, dan trek ik het aan, easy as that.
deze ga ik onthoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
zo, ze hebben wel toffe jeans...
Heb je ook ervaring met het terugsturen van kleding?
dr staat toch puma op die schoene of zie ik nu scheelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
[..]
Nice broek.. Welke merk + hoeveel koste die?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Sleepto het volgende:
Nieuwe broek, schoenen, riem en trui:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft t over schoenen uit een andere postquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:31 schreef Noddie het volgende:
[..]
dr staat toch puma op die schoene of zie ik nu scheel![]()
hahaha dan ben ik dus scheelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:57 schreef Cinch het volgende:
[..]
Hij heeft t over schoenen uit een andere post![]()
Dacht eerst ook dat ie het over die puma's had, maar kijk maar naar de foto's in de quote.
Nice outfit.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Life het volgende:
[afbeelding]
Overhemd: G-star ( de enige reden waarom ik hem wel kocht was omdat er geen logo's op staan)
Broek: Mexx
Riem: Petrol
Schoenen: All stars (ja, ik was te lui om ze te strikken)
die broek vind ik echt sexyquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Vandaag gehaald (excl. riem):
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef revolutionx het volgende:
wel een beetje 2005 hoor
2005? het was 2003 hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
jij hebt dus ook zon 2005 broek begrijp ik
Laat eens zien dan? ben meerdere keren bij desigual geweests vandeweek, maar 't is echt niet mijn ding. Veel te schreeuwerige en drukke prints.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Afgelopen week een hoop geshopt in Barca bij 'Desigual', foto's volgen later.
Tof. Zullen we met andere bezitters een bareback party organiseren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:37 schreef roburt het volgende:
die heb ik ook!
Ik zat er ook al aan te denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Dirkmaat het volgende:
wie kopt hem in
spiegelbeeld hehquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:32 schreef DionFSFC het volgende:
Je weet dat de Stone Island badge aan de linkermouw hoort te zitten?![]()
![]()
![]()
valt opzich nog wel mee, was in de aanbieding anders had ik em nooit gekocht natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef DionFSFC het volgende:
[..]
Oh, haha tering niet bij nagedacht. Wel prijzig jasje toch?
200e. Een jasje van gstar is 150e, dus zo veel verschil zit er niet tussen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:00 schreef Omnifacer het volgende:
wat kostte die
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
200e. Een jasje van gstar is 150e, dus zo veel verschil zit er niet tussen.
zal wel 50% zijn.. meestal beginnen de zomerjasjes bij 289 (simpele windbreaker) wil je een met capuchon ben je gauw 389 kwijt of meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?
uitverkoop. ding was 500 (wat ik veeeeel te veel vind)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?
bebop herenmode winkel hier in de stadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Unione. het volgende:
En als je dan toch bezig bent: Waar gehaald?
kwaliteit is prima, kan ook prima tegen regen en heeft een capuchon die ik er ook uit kan halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
200e voor een goede jas is het zeker waard hoor. Mits de kwaliteit er ook naar is natuurlijk
grijze shirt is erg tofquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef huupke het volgende:
Broertje van mijn Vriendin naar Amerika gegaan en hem dit mee laten brengen![]()
3 shirts A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trui A&F
[afbeelding]
Opzich grappige tekstquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:59 schreef kastanova het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Achter:
[afbeelding]
Ziet 'r zeker goed uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef huupke het volgende:
Broertje van mijn Vriendin naar Amerika gegaan en hem dit mee laten brengen![]()
3 shirts A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trui A&F
[afbeelding]
H&M?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe kleertjes besteld![]()
Edit: Wat er nu staat heb ik gehouden! Huispak ook trouwens maar dat is toch niet interessant
Erg irritant wel die combinatie maten, dus 36/38 40/42 etc. ik heb net 38 of 40 nodig dus het eerste is te klein en het tweede vaak te groot
Nicequote:Op zondag 12 augustus 2007 02:58 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Hoop 'm snel binnen te krijgen
Heb je geen foto waarbij je dat shirt aan hebtquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gehaald bij de A&F store in NY. die polo is in het echt lichter grijs dan op het plaatje.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:58 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Mooi man!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gehaald bij de A&F store in NY. die polo is in het echt lichter grijs dan op het plaatje.
Wil je een foto maken als je dat overhemd aan hebt? Van de voorkant? Komen jou boordjes wel goed uit?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
No offence, maar dit zou ik nog niet eens als werkkleding aantrekkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
vandaag bij de h&m geweest
alles nieuw behalve schoenen dus
ik ook niet, want dan word het vies of gaat het kapotquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
No offence, maar dit zou ik nog niet eens als werkkleding aantrekken![]()
Let wel: grasmat woont in enschedequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
No offence, maar dit zou ik nog niet eens als werkkleding aantrekken![]()
Waar is dat te koop?quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:58 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
sow?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:09 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Let wel: grasmat woont in enschede![]()
Heren horen kleding te kopen op de herenafdeling.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
ik wacht vol spanning af op het moment dat jij eens nieuwe aankopen hier post.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heren horen kleding te kopen op de herenafdeling.
gastquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
morgen eens kijken bij de wibra danquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:37 schreef Paran0id het volgende:
[..]
gast![]()
![]()
Ik sta open voor nieuwe trends en dergelijke, en draag vaak zelf ook dingen waar ik niemand mee zie lopen. Maar dit kun je ook voor 5 euro halen bij de wibra![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |