quote:Op zondag 24 juni 2007 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
en![]()
.
Daarnaast nog twee nieuwe broeken, maar die show ik wel een ander keertje.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
Chuck Norris
American Apparel
American Apparel
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Pick-ups van deze warme zomerdag:
Tee's:
2 Diamond Supply Co. shirts
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
Omdat ik zo'n aardige gozer ben (en afwist van de sale bij concrete) 60 euro
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:23 schreef KD-fotografie het volgende:
ik heb ook nieuwe kleren, nu ik 12 kilo ben afgevallen kan ik eindelijk wat meer dragen wat ik leuk vind.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef revolutionx het volgende:
zal ik ook maar ff pix maken danjovink, mijn vriendin zeurt nu al dat ze em vant weekend aan wil. mooi niet dus he!
broek is bekend geloof ikt-shirt en vestje van american apparel
p.s. ik heb geen buik maar foto ff snel genomen.
w00t. Ik heb hem ondertussen ook weten te vinden.quote:
Waar heb je 't vandaan? vooral de schoenenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Vandaag gehaald (excl. riem):
[afbeelding]
[afbeelding]
lekker felle kleurtjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even kijken of ik mijn dr. denim verkoop. Ik vind de kleur van de CM toch net iets
Die jas is vet, iemand zocht hem in het kledingzoek topicquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:20 schreef SuperS het volgende:
Eindelijk ook weer eens wat kleren gekocht:
trui:
[afbeelding]
jas:
[afbeelding]
riem:
[afbeelding]
die andere is blauwerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef revolutionx het volgende:
pie, leg eens uit, je hebt een vette blauwe broek (van denim wat een stuk beter is dan katoen) en ga je nog een CM kopen.
De kleur van de CM vind ik net iets vetter dan de dr. Denim. Ik wou sowieso ook de CM in eerste instantie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef revolutionx het volgende:
pie, leg eens uit, je hebt een vette blauwe broek (van denim wat een stuk beter is dan katoen) en ga je nog een CM kopen.
zeer gewaagd om zo rond te lopen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even kijken of ik mijn dr. denim verkoop. Ik vind de kleur van de CM toch net iets
Waar haal je die bovenste?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:20 schreef SuperS het volgende:
Eindelijk ook weer eens wat kleren gekocht:
trui:
[afbeelding]
jas:
[afbeelding]
riem:
[afbeelding]
Stoer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef navigator het volgende:
[..]
hehehe, ga janken man.
Ik probeer hem juist te helpen, die hele strakke broeken klemmen je ballen af waardoor je onvruchtbaar kunt worden.
Al zal dat in zijn specifieke geval toch niet echt veel uitmaken![]()
Echt typisch zo'n lelijke modelloze J&J broekquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:11 schreef kastanova het volgende:
Jack & Jones Goa:
[afbeelding][afbeelding]
J&J in het algemeenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Echt typisch zo'n lelijke modelloze J&J broek![]()
ik zei toch ook: 'alleen maar zeggen dat het lelijk is', als ze dat doen is het wel kansloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:38 schreef Pie.cr het volgende:
Depends. Dat is niet kansloos maar gewoon een mening. Uiteraard is het fijner als diegene post "ik vind het lelijk omdat...."
Ik vind 'm leuk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
Broek van Esprit in de uitverkoop voor ¤34,96.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
deze jassen blijven leukquote:Op zondag 29 juli 2007 06:05 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Voor weinâg.
(pic van een of andere Duitse seite)
Ah hendige tip! Ik vind 'm achteraf iets te wijd, maar mijn moeder gaat 'm wat innemen voor mequote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Pas maar op, die stiksel bij je pols kunnen gaan loslaten zwahiel.
Dus niet aan je mouw trekken bij het uitrekken of whatever want dan zijn ze in een maand los.
Bij mij zijn ze nog nooit stuk gegaan, terwijl ik alleen maar bijna JJ broeken hebquote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Calva het volgende:
Ik zag in dit topic iemand met een Jack&Jones broek. Leuke broek enzo, maar hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van deze broeken. heb namelijk weinâg zin om 80eus te gaan betalen voor een broek die het een maand houdt...
Ik koop meestal Diesel of Taketwo maar dan krijg je ook waar voor je geld zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Calva het volgende:
Ik zag in dit topic iemand met een Jack&Jones broek. Leuke broek enzo, maar hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van deze broeken. heb namelijk weinâg zin om 80eus te gaan betalen voor een broek die het een maand houdt...
Idem.. Het enige wat slijt zijn de onderkant van de pijpen, maar dat is simpelweg omdat ik te lui ben op m'n broek op te hijsenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nog nooit stuk gegaan, terwijl ik alleen maar bijna JJ broeken heb![]()
juistquote:Op maandag 30 juli 2007 08:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Idem.. Het enige wat slijt zijn de onderkant van de pijpen, maar dat is simpelweg omdat ik te lui ben op m'n broek op te hijsen.
Met Diesel broeken moet ik je inderdaad gelijk geven. Deze zijn gewoon goed van kwaliteit.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik koop meestal Diesel of Taketwo maar dan krijg je ook waar voor je geld zeg maar
dan heb je ook iets in handen zeg maar en dat vinden ik bij J&J soms wel n's niet het geval
Ziet er goed uit. Maar het is wel handig als je er ff bij zet van welke merken/winkels die kleding is.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Sleepto het volgende:
Nieuwe broek, schoenen, riem en trui:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent breederquote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Life het volgende:
[afbeelding]
Overhemd: G-star ( de enige reden waarom ik hem wel kocht was omdat er geen logo's op staan)
Broek: Mexx
Riem: Petrol
Schoenen: All stars (ja, ik was te lui om ze te strikken)
Ja, ik doe nu ongeveer 1.5 jaar aan krachttraining/bodybuilding, dus daardoor komt hetquote:Op maandag 30 juli 2007 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je bent breeder
ik dacht
oeh hunk
huh het is life
nu weet je niet wie ik ben maar ik heb je wel eens gemeet![]()
Wa voor kleur tractor hedde gai?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef jovink het volgende:
geekeweerk
kben dr ook weer
@ braun hahah geweldig dat je dr weer bent
Och, als ze me thuis komen bodypainten in plaats van lapjes stof opsturen vind ik het ook goedquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef revolutionx het volgende:
lijkt er wel op gefotoshopt man
uhm je kan ook die onderbroek gewoon dragen zonder ermee te patsen ... :/quote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef kastanova het volgende:
Nu Bjorn Börg zo'n fout patsmerk is geworden, werd het tijd voor een nieuw merk.
True, true, maar mocht men (een nieuwe vriendin of whatever) je eens in een Bjorn zien, dan word je dus wél geassocieerd met dat soort figurenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:30 schreef kevne het volgende:
[..]
uhm je kan ook die onderbroek gewoon dragen zonder ermee te patsen ... :/
je hoeft m niet een meter boven je broek te hebben...
die meiden zijn zielig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
True, true, maar mocht men (een nieuwe vriendin of whatever) je eens in een Bjorn zien, dan word je dus wél geassocieerd met dat soort figuren.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef Sylvana het volgende:
LANG LEVE DE UITVERKOOP!!!!
Dit alles voor maar 22,50 euro
Jurkje en rokje waren samen 10 euro ( 2 voor de prijs van 1) en de hotpants waren 12,50
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat eerste hotpants ding ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Sylvana het volgende:
Waarom? Iedereen mag een mening hebben, maar beargumenteer het wel dan. Niet dat het mij verder uitmaakt, als ik het maar leuk vind
Het was origineel 40 euro, nu in de uitverkoop 12,50quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat eerste hotpants ding ziet er echt niet uiten het oogt goedkoop, ziet er kamper uit
, maar dat is mijn mening.
Ik vermoed dat hij "goedkoop" bedoelde als in "Achter het Centraal Station voor een shot heroïne"-goedkoopquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Sylvana het volgende:
Het was origineel 40 euro, nu in de uitverkoop 12,50
tja, misschien als je 1.85 ben en hakken aan heb, maar bij mij ziet het er heel normaal uit, omdat ik zo klein ben, gewoon net een normale korte broek voor mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij "goedkoop" bedoelde als in "Achter het Centraal Station voor een shot heroïne"-goedkoop [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij "goedkoop" bedoelde als in "Achter het Centraal Station voor een shot heroïne"-goedkoop [afbeelding]
hihi, die blauwe skinny heb ik gister ook gekocht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoera, nog een paupermerk dat die dure jeans gaat namaken door er kamperkroontjes op te zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef Sylvana het volgende:
LANG LEVE DE UITVERKOOP!!!!
Dit alles voor maar 22,50 euro
Jurkje en rokje waren samen 10 euro ( 2 voor de prijs van 1) en de hotpants waren 12,50
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
eigenlijk ben jij best grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar ik bijna al m'n kleding haal tegenwoordigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:43 schreef Ednet het volgende:
Waar heb je die jeans van Lee gehaald kastanova?
zo, ze hebben wel toffe jeans...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar ik bijna al m'n kleding haal tegenwoordig.
http://www.dress-for-less(...)Lj36b3a9rhBhCx9pCpmB
Was een tip uit een ander topic; perfecte service, kwaliteit, leuke merken en snel bezorgd.
ja ik wel, kost je ¤8 om naar Duitsland terug te sturen, je kan dan op zo'n formulier van dress-for-less invullen of je het artikel willen ruilen voor een andere maat of alleen maar terug stuurt. als je het alleen maar terug stuurt krijg je het geld dat je er voor betaald hebt teruggestort.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
zo, ze hebben wel toffe jeans...
Heb je ook ervaring met het terugsturen van kleding?
Bij aflevering betalen is uiteraard ook mogelijk; kost slechts 2 euro extraquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
En alleen met creditcard, das ook wel jammer
Als het goed is, krijg ik hem vandaag of morgen binnen dus zodra ie binnen is schiet ik wel ff een fotootjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:16 schreef Ednet het volgende:
Heb je ook een foto waar je die broek aan heb Kastanova? Vind het ook echt een toffebroek maar in het echt zien ze er vaak anders uit dan op de foto van de fabrikant:P
Ik heb ook nog wat gescoord bij het Wespennest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:46 schreef Predemius het volgende:
Vorige week bijenkorf, Tommy Denim van 130 -> 60 + tommy blouse van 80 naar 40foto`s volgen ook misschien nog wel
Zoals beloofd alhoewel ie een beetje ruim uitvalt (had beter een 32-32 i.p.v. een 33-32 kunnen hebben):quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg ik hem vandaag of morgen binnen dus zodra ie binnen is schiet ik wel ff een fotootje.
waar heb je die schoenen gekocht?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Sleepto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goliath, volgens mij. O.a. te koop bij Invito en Dr Adams.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
[..]
waar heb je die schoenen gekocht?![]()
en van welk merk zijn ze?
Bij de WE, gewoon merkloos geloof ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
[..]
ja, want hij is zo origineel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef Ednet het volgende:
Die broek vind i kecht heel leuk van Lee ga denk ik ook wel kopen
Het is gewoon een mooie broek.quote:
Ik dacht eerst dat het sokken waren, toen ik die onderste 2 fotos zagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef jovink het volgende:
[..]
denk je?
@ kasta wat een leuuuleke schoenen daar verkracht je elke kleding combi mee![]()
Nadat m'n onderbeen gekneusd geschopt was, heb ik voor het eerst in 3 jaar tijd weer eens sportschoenen gekocht; liep wat soepeler...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef jovink het volgende:
@ kasta wat een leuuuleke schoenen daar verkracht je elke kleding combi mee![]()
Ik kreeg zojuist de bevestiging dat nog 7 andere kledingstukken verstuurd waren; zodra ik ze binnen heb zal ik ze even op de foto zetten en geloof je me directquote:
Hmmm. Ik kijk toch altijd even of alles bij elkaar past wat ik aantrek. Da's dan weer wat anders dan dat je modetrends achterna loopt of complete outfits (samengesteld door winkel of designer) aanschaft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist de bevestiging dat nog 7 andere kledingstukken verstuurd waren; zodra ik ze binnen heb zal ik ze even op de foto zetten en geloof je me direct.
Dat ik houd van leuk uitziende kleding wil uiteraard nog niet zeggen dat de combinaties en/of mode me iets boeit; Als ik iets mooi/handig/leuk/prettig vind, dan trek ik het aan, easy as that.
deze ga ik onthoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
zo, ze hebben wel toffe jeans...
Heb je ook ervaring met het terugsturen van kleding?
dr staat toch puma op die schoene of zie ik nu scheelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
[..]
Nice broek.. Welke merk + hoeveel koste die?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Sleepto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft t over schoenen uit een andere postquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:31 schreef Noddie het volgende:
[..]
dr staat toch puma op die schoene of zie ik nu scheel![]()
hahaha dan ben ik dus scheelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:57 schreef Cinch het volgende:
[..]
Hij heeft t over schoenen uit een andere post![]()
Dacht eerst ook dat ie het over die puma's had, maar kijk maar naar de foto's in de quote.
Nice outfit.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Life het volgende:
[afbeelding]
Overhemd: G-star ( de enige reden waarom ik hem wel kocht was omdat er geen logo's op staan)
Broek: Mexx
Riem: Petrol
Schoenen: All stars (ja, ik was te lui om ze te strikken)
die broek vind ik echt sexyquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Vandaag gehaald (excl. riem):
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef revolutionx het volgende:
wel een beetje 2005 hoor
2005? het was 2003 hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
jij hebt dus ook zon 2005 broek begrijp ik
Laat eens zien dan? ben meerdere keren bij desigual geweests vandeweek, maar 't is echt niet mijn ding. Veel te schreeuwerige en drukke prints.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Afgelopen week een hoop geshopt in Barca bij 'Desigual', foto's volgen later.
Tof. Zullen we met andere bezitters een bareback party organiseren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:37 schreef roburt het volgende:
die heb ik ook!
Ik zat er ook al aan te denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Dirkmaat het volgende:
wie kopt hem in
spiegelbeeld hehquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:32 schreef DionFSFC het volgende:
Je weet dat de Stone Island badge aan de linkermouw hoort te zitten?![]()
![]()
![]()
valt opzich nog wel mee, was in de aanbieding anders had ik em nooit gekocht natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef DionFSFC het volgende:
[..]
Oh, haha tering niet bij nagedacht. Wel prijzig jasje toch?
200e. Een jasje van gstar is 150e, dus zo veel verschil zit er niet tussen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:00 schreef Omnifacer het volgende:
wat kostte die
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
200e. Een jasje van gstar is 150e, dus zo veel verschil zit er niet tussen.
zal wel 50% zijn.. meestal beginnen de zomerjasjes bij 289 (simpele windbreaker) wil je een met capuchon ben je gauw 389 kwijt of meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?
uitverkoop. ding was 500 (wat ik veeeeel te veel vind)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In de uitverkoop? of is dat de originele prijs?
bebop herenmode winkel hier in de stadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Unione. het volgende:
En als je dan toch bezig bent: Waar gehaald?
kwaliteit is prima, kan ook prima tegen regen en heeft een capuchon die ik er ook uit kan halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
200e voor een goede jas is het zeker waard hoor. Mits de kwaliteit er ook naar is natuurlijk
grijze shirt is erg tofquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef huupke het volgende:
Broertje van mijn Vriendin naar Amerika gegaan en hem dit mee laten brengen![]()
3 shirts A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trui A&F
[afbeelding]
Opzich grappige tekstquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:59 schreef kastanova het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Achter:
[afbeelding]
Ziet 'r zeker goed uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef huupke het volgende:
Broertje van mijn Vriendin naar Amerika gegaan en hem dit mee laten brengen![]()
3 shirts A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trui A&F
[afbeelding]
H&M?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe kleertjes besteld![]()
Edit: Wat er nu staat heb ik gehouden! Huispak ook trouwens maar dat is toch niet interessant
Erg irritant wel die combinatie maten, dus 36/38 40/42 etc. ik heb net 38 of 40 nodig dus het eerste is te klein en het tweede vaak te groot
Nicequote:Op zondag 12 augustus 2007 02:58 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Hoop 'm snel binnen te krijgen
Heb je geen foto waarbij je dat shirt aan hebtquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gehaald bij de A&F store in NY. die polo is in het echt lichter grijs dan op het plaatje.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:58 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Mooi man!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gehaald bij de A&F store in NY. die polo is in het echt lichter grijs dan op het plaatje.
Wil je een foto maken als je dat overhemd aan hebt? Van de voorkant? Komen jou boordjes wel goed uit?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
No offence, maar dit zou ik nog niet eens als werkkleding aantrekkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
vandaag bij de h&m geweest
alles nieuw behalve schoenen dus
ik ook niet, want dan word het vies of gaat het kapotquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
No offence, maar dit zou ik nog niet eens als werkkleding aantrekken![]()
Let wel: grasmat woont in enschedequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
No offence, maar dit zou ik nog niet eens als werkkleding aantrekken![]()
Waar is dat te koop?quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:58 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
sow?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:09 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Let wel: grasmat woont in enschede![]()
Heren horen kleding te kopen op de herenafdeling.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
ik wacht vol spanning af op het moment dat jij eens nieuwe aankopen hier post.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heren horen kleding te kopen op de herenafdeling.
gastquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
morgen eens kijken bij de wibra danquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:37 schreef Paran0id het volgende:
[..]
gast![]()
![]()
Ik sta open voor nieuwe trends en dergelijke, en draag vaak zelf ook dingen waar ik niemand mee zie lopen. Maar dit kun je ook voor 5 euro halen bij de wibra![]()
No offence verder, zal wel mijn persoonlijke smaak zijn. Maar als ik dit zie kan ik gewoon geen *proest* onderdrukken. Tof dat je het toch wil posten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef grasmat het volgende:
[..]
morgen eens kijken bij de wibra dan![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:14 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Wil je een foto maken als je dat overhemd aan hebt? Van de voorkant? Komen jou boordjes wel goed uit?
Op jullie verzoek zal ik er straks een maken en posten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je geen foto waarbij je dat shirt aan hebt![]()
Jemig, wil je stikken ofzo? Tot het bovenste knoopje dicht zit toch niet fijn? En het ziet er ook niet uit als ik eerlijk ben..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
De mouwen zijn iets te lang, dat is bij alle A&F shirts zo, terwijl ik nog wel lange armen heb. Voor de rest past die heel goed. Wel warm. Dit was 1 van de laatste verkrijgbaar. Ik pakte hem uit het rek en na het passen was het hele rek uitverkocht. Daar ging wel wat tijd overheen door de huge rij voor de pashokjes maar toch. De kwaliteit van de foto is wel beetje brak, srry voor dat. Ben niet echt goed in het editten op de computer waardoor de kwaliteit achteruit gaat.
[afbeelding]
Die broek is ook nieuw btw.
En in deze filmpjes: http://www.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
zit wel een hele grote kern van waarheid. Ze waren er echt halfnaakt foto's van elkaar aan het maken.![]()
cool shirt en de broek staat je ook vetquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
shirt van divided
broek is Nudie thin finn dry black-coated
probeer dat A&F overhemd alsjeblieft niet als een formeel overhemd te dragen, dat hoort niet zo, A&F is een casual kledingmerk, niet voor formeel gebruik, dus los die bovenste knopen, en liever iets als jeans er onder, zolang het maar niet naar netjes neigt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
De mouwen zijn iets te lang, dat is bij alle A&F shirts zo, terwijl ik nog wel lange armen heb. Voor de rest past die heel goed. Wel warm. Dit was 1 van de laatste verkrijgbaar. Ik pakte hem uit het rek en na het passen was het hele rek uitverkocht. Daar ging wel wat tijd overheen door de huge rij voor de pashokjes maar toch. De kwaliteit van de foto is wel beetje brak, srry voor dat. Ben niet echt goed in het editten op de computer waardoor de kwaliteit achteruit gaat.
vette broekquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
shirt van divided
Die blouse is casual... bovenste knoopjes los en niet in je broek, doe er jeans onder ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zit wel een hele grote kern van waarheid. Ze waren er echt halfnaakt foto's van elkaar aan het maken.![]()
Dope shirt. En je bent echt 1 van de weinige die weg komt met zon broek. (Hier op t forum in ieder geval).quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
shirt van divided
ja iedereen is hier anti strakke broeken lijkt hetquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dope shirt. En je bent echt 1 van de weinige die weg komt met zon broek. (Hier op t forum in ieder geval).
noem het geen strakke broek, maar slim/tight fitquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef grasmat het volgende:
[..]
ja iedereen is hier anti strakke broeken lijkt het
in de broek kan wel, maar dan wel bij jeans.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die blouse is casual... bovenste knoopjes los en niet in je broek, doe er jeans onder ofzo.
Ik ben er zeker niet tegen, maar t staat een hoop mensen hier op t forum gewoon niet. En jou wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef grasmat het volgende:
[..]
ja iedereen is hier anti strakke broeken lijkt het
Ik noem het gewoon strakke broek omdat de meeste mensen dan hier weten waarover ik het hebquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
noem het geen strakke broek, maar slim/tight fiten veel mensen zijn er op tegen jah, maar niet iedereen staat het natuurlijk en in zijn geval wel
Sorry ik haat hem om commentaar op iemands uitetrlijk te gevn al ik dronken ben: maar kun je aub je overhem ompenknopen? de eerste en de 2de?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
blouse, blouse, blouse, is voor vrouwen!!! mannen = OVERHEMD!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die blouse is casual... bovenste knoopjes los en niet in je broek, doe er jeans onder ofzo.
IDD!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef DoimeN het volgende:
[..]
blouse, blouse, blouse, is voor vrouwen!!! mannen = OVERHEMD!!![]()
WTF zeg, draag dat overhemd eens, zoals je hem ook gepost hebquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaahahaha, en dan zo'n hippe kinderkamer erachterquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat hij er wel mee wegkomt, staat erg tofquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef kookie_monster het volgende:
en koop voortaan gelijk maatje kleiner, ze horen fitted te zitten
Nee bij de Lay-out in Zwollequote:
Welke kleuren hebben ze bij Delicious?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef taart het volgende:
[..]
Nee bij de Lay-out in Zwolle![]()
Ik had ook die blauwe Dr demin skinnybroek aangepast, hij was maar 30 euro bij Delicious (Zwolle) voor geïnteresseerden![]()
30e!? das helemaal niet slechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef taart het volgende:
[..]
Nee bij de Lay-out in Zwolle![]()
Ik had ook die blauwe Dr demin skinnybroek aangepast, hij was maar 30 euro bij Delicious (Zwolle) voor geïnteresseerden![]()
Oeeh oeeh, ik ook hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dope shirt. En je bent echt 1 van de weinige die weg komt met zon broek. (Hier op t forum in ieder geval).
rood en blauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:07 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Welke kleuren hebben ze bij Delicious?
Lay-out zit helemaal achteraan de diezerstraatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
30e!? das helemaal niet slechthhhm vrijdag maar ff checken dan denk ik
enne waar zit de lay-out als ik vragen mag? Aangezien ik wel eens in Zwolle kom wil ik het wel ff checken.
True, vind de skinny alleen iets tè skinny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef Pie.cr het volgende:
Als Grasmat de ringen dumpt heeft hij echt een vette outfit. Minimalism.
thnxquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef taart het volgende:
[..]
rood en blauw
[..]
Lay-out zit helemaal achteraan de diezerstraat![]()
Ja de wat lossere skinny's heb ik, maar wilde eens een keer wat anders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:54 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
True, vind de skinny alleen iets tè skinny.
Skinny bij mannen kan best staan maar dan moet hij ook mannelijk zitten. Dus los bij je kruis en kont en iets losser om de benen. Niks tegen skinnys bij mannen dus, al zie ik zelf liever baggy, hehe.
Jouw persoonlijke smaak is in mijn ogen nogal alternatiefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:16 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ja de wat lossere skinny's heb ik, maar wilde eens een keer wat anders.
Dus deze maal voor een hele strakke skinny gekozen
Ik zal morgen eens een foto van mn witte skinny (die is wat losser) posten in het topic: wat draag je vandaag?
Mogen jullie beoordelen wat beter is.. persoonlijk vind ik superstrakke skinny's het mooist
nou dan is het alternatief, als je het zonodig in een hokje wil plaatsenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke smaak is in mijn ogen nogal alternatief![]()
Zeg nu zelf, superstrak dat hoort bij vrouwen, niet bij mannen![]()
Ik had het over het overhemd daarbovenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er wel mee wegkomt, staat erg tof.
Al horen ze idd normaal gesproken fitted te zitten
Ik vind het erg jammer dat mensen hun soortgenoten gaan afzeiken omdat de kledingstijl die ze dragen niet gelijk is aan de kledingstijl van de meerderheid. Immers is "hoe het hoort" in jouw ogen hetzelfde als "waar de meerderheid mee aan loopt".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Soldier2000 het volgende:superstrak dat hoort bij vrouwen
je hebt volkomen gelijk, beter had ik het niet onder woorden kunnen brengenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat mensen hun soortgenoten gaan afzeiken omdat de kledingstijl die ze dragen niet gelijk is aan de kledingstijl van de meerderheid. Immers is "hoe het hoort" in jouw ogen hetzelfde als "waar de meerderheid mee aan loopt".
Wat ik prima vind is dat wanneer iemand geen vrije geest heeft of fantasie te kort komt lekker veilig voor de standaard kleding gaat. In jouw geval is het misschien wel heel goed om gewoon de stad in te gaan en te kijken wat de gemiddelde jonge twintiger draagt en deze kleding vervolgens ook zelf maar te gaan kopen. Geen enkel probleem, dat is de meest veilige weg die je kunt bewandelen als het gaat om het profileren van jezelf m.b.t. kleding.
Ook kun je natuurlijk even de websites van winkels als Score en MaW bekijken, ook daar genoeg aanbod van standaard kleding.
pfffffffffff....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat mensen hun soortgenoten gaan afzeiken omdat de kledingstijl die ze dragen niet gelijk is aan de kledingstijl van de meerderheid. Immers is "hoe het hoort" in jouw ogen hetzelfde als "waar de meerderheid mee aan loopt".
Wat ik prima vind is dat wanneer iemand geen vrije geest heeft of fantasie te kort komt lekker veilig voor de standaard kleding gaat. In jouw geval is het misschien wel heel goed om gewoon de stad in te gaan en te kijken wat de gemiddelde jonge twintiger draagt en deze kleding vervolgens ook zelf maar te gaan kopen. Geen enkel probleem, dat is de meest veilige weg die je kunt bewandelen als het gaat om het profileren van jezelf m.b.t. kleding.
Ook kun je natuurlijk even de websites van winkels als Score en MaW bekijken, ook daar genoeg aanbod van standaard kleding.
Je kunt ook je kop in een varkensreet steken en daarmee gaan rondlopen, maar ook dat staat nergens naar...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Dat vind ik ook nergens naar staan, het is namelijk ook niet bedoeld om als kleding te dragen. Ooit gehoord van vraag en aanbod?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:19 schreef kastanova het volgende:
Je kunt ook je kop in een varkensreet steken en daarmee gaan rondlopen, maar ook dat staat nergens naar...
Dat iets er niet uit ziet is nog altijd een mening en zal altijd een mening blijven.quote:Heeft verder niks met afzeiken te maken; het ziet er gewoon niet uit...
Waarom zou een kledingstijl voor je leven lang hetzelfde moeten zijn? Zie je het al voor je?quote:En kom nou ff niet met dat hypocriete "Het is hun kledingstijl" geblaat, want een jaar geleden zag ik ze er toch echt niet in lopen...
Een slim-fit broek mode? Misschien dat je in Tytsjerksteradiel scheef wordt aangekeken. In Nederland zie je trouwens bijna nergens mode. Mode zie je op de catwalks en bijna niet in het straatbeeld.quote:Maar verrek, het is mode en dan wordt het ineens ook hún kledingstijl.
De reden dat de mouwen bij overhemden van A&F zo lang zijn, is dat het de bedoeling is dat je ze oprolt tot net boven de elleboog (zonder mierenneukerij: zolang je ze maar oproltquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb het zelfs 3 jaar lang tijdens mijn studie gehad en de vraag naar varkens is groter dan de vraag naar slimfit broeken, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Dat vind ik ook nergens naar staan, het is namelijk ook niet bedoeld om als kleding te dragen. Ooit gehoord van vraag en aanbod?
Tja, zo is er ook een polieke partij die het volkomen normaal vindt om een kind op je lul te zetten.quote:Dat iets er niet uit ziet is nog altijd een mening en zal altijd een mening blijven.
Beweer ik dat dan? Ik beweer slechts dat een stel onzekere schapen zijn die achteloos de mode volgen.quote:Waarom zou een kledingstijl voor je leven lang hetzelfde moeten zijn? Zie je het al voor je?
Was jij niet degene die begon over vraag & aanbod?quote:Een slim-fit broek mode? Misschien dat je in Tytsjerksteradiel scheef wordt aangekeken. In Nederland zie je trouwens bijna nergens mode. Mode zie je op de catwalks en bijna niet in het straatbeeld.
Doe het bovenste knoopje open en rol die mouwen op, dan is het shirt ook oké!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Aan de reacties te zien was de polo een betere aankoop dan het shirt.
Die tandpasta heb ik ook!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:09 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Hoody bij de Sjaak & Sjon
En een hoedje van 2 knaken bij de H&M en een toffe riem
Blauw met witte letters en een vage groen met ook witte letters.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Die tandpasta heb ik ook!![]()
![]()
Nee maar serieus, die hoodie is wel tof. Hebben ze die ook in andere kleurcombo's?
dat shirt is juist heel mooi, je moet hem alleen wel op de juiste manier dragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Aan de reacties te zien was de polo een betere aankoop dan het shirt.
Ik denk dat je het overhemd beter boven een donkere broek kan dragen, komt het overhemd een stuk beter naar vorenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt als een soort sok??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het overhemd beter onder een donkere broek kan dragen, komt het overhemd een stuk beter naar voren
Dat zou ik niet doen, daar is een overhemd niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het overhemd beter onder een donkere broek kan dragen, komt het overhemd een stuk beter naar voren
Het aanhalen van vraag en aanbod ging om het volgende:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb het zelfs 3 jaar lang tijdens mijn studie gehad en de vraag naar varkens is groter dan de vraag naar slimfit broeken, dus wat is je punt?
Wat ik bedoel is dat er (m.b.t. kledingstijlen) op dit moment GEEN behoefte van mensen is om hun kop in een varkensreet steken en daarmee over straat te lopen. WEL is er behoefte aan slim-fit broeken. Het logische resultaat hiervan is dan ook dat je in het straatbeeld het eerste scenario niet ziet en het tweede juist wel.quote:Je kunt ook je kop in een varkensreet steken
Waarom maak je nu een vergelijking tussen "ik vind het normaal om mijn kind voor lul te zetten" en "ik vind een bepaalde kledingstijl er niet uitzien"? Die vergelijking gaat natuurlijk niet op.quote:Tja, zo is er ook een polieke partij die het volkomen normaal vindt om een kind op je lul te zetten.
Is uiteraard een mening, maar echt normaal vindt ik het niet.
Mensen die hun kledingstijl steeds bij de "modetrend" laten aansluiten laten JUIST heel goed zien wie ze zijn. Voor die mensen zou het juist raar zijn om kleding die niet aan de "modetrend" voldoet te dragen. Dat gaat immers in tegen hun wil.quote:Beweer ik dat dan? Ik beweer slechts dat een stel onzekere schapen zijn die achteloos de mode volgen. Een kledingstijl die verandert? Niets mis mee... Maar als die kledingstijl toevallig iedere keer nét op de "modetrend" aansluit is wel héél toevallig... Uiteraard moeten ze dan nog helemaal zelf weten of ze voor lul willen lopen vanuit dat oogpunt, maar kom dan niet met het lulverhaal over "je eigen identiteit" als je in feite gewoon een sneue meeloper zonder eigen, persoonlijke smaak bent...
Zoals ik al aangaf, een skinny-fit broek mode noemen gaat mij toch echt te ver. Er zijn gewoon heel veel kledingstijlen en kledingstukken om aan de gevarieerde vraag te voldoen. Ik heb het idee dat op kledinggebied de behoeftes van vrijwel iedere Nederlandse consument worden bevredigd.quote:Als het geen modetrend was geweest, dan had het nu niet plotseling in de winkel gelegen.
Persoonlijk vind ik dit helemaal geen slechte werkwijze. Onder het genot van drugs worden hele leuke en originele dingen bedacht. Laat ik nu net een consument zijn die originaliteit erg waardeert bij de aanschaf van een kledingstuk.quote:En zo werkt het de afgelopen 5 jaar al onafgebroken, een fabrikant sluit in een dronken met enkele collega's een weddenschap af dat hij nu een ronduit beláchelijk lelijk product op de markt gaat brengen in de hoop winst te maken.
Je wilt zeggen dat mouwen die 5 cenitmer over je handen heen hangen minder lame staan :p?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Ja ik had al door dat ze eigenlijk opgerold horen maar dat vind ik zo lame staan.Ze moeten dan ook weer op een gare manier.
je linkermouw zit beter dan je rechtermouw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef dasWausmaus het volgende:
RETRY
bovenste knoopje los, niet meer in broek en met opgerolde mouwen.
[afbeelding]
stukken beter.. dat andere knoopje mag vind ik persoonlijk ook nog wel los, maar dat is echt persoonsgebonden of je dat mooi vind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef dasWausmaus het volgende:
RETRY
[afbeelding]
Bij die heb ik dat kleine knoopje aan de zeikant ook los gedaan voor het oprollen/vouwen en bij de rechter niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je linkermouw zit beter dan je rechtermouw.
Beter, ik zou persoonlijk dat 2e knoopje ook los doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef dasWausmaus het volgende:
RETRY
[afbeelding]
overhemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Hilfiger-broek @ Bijenkorf.
Blouse @ Sting.
Sweater @ Jack & Jones.
Wit t-shirt v-hals @ We.
Wilde het net zeggen. Beetje saai...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Erotica_ het volgende:
Hmm.. Is niet zo speciaal allemaal he? Beetje te casual allemaal.
Ik zat al te twijfelen,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:02 schreef grasmat het volgende:
[..]
overhemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
leuke combiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Gine het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Deep V-neck American Apparel
V-neck J&J
Murat Black Jeans J&J (destroyed, maar hier nauwelijks te zien).
Havaianas White
Op armband en horloge na allemaal nieuw
Waar gekocht?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Gine het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Deep V-neck American Apparel
V-neck J&J
Murat Black Jeans J&J (destroyed, maar hier nauwelijks te zien).
Havaianas White
Op armband en horloge na allemaal nieuw
Waarom niet? Het is lekker cool in ieder geval, en ik vind het ook niet misstaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Cahir het volgende:
Waarom doe je daar nou slippers onder?
quote:
Als ik thuis ben loop ik altijd op slippers, normaal zwart/witte chucks eronder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Cahir het volgende:
Waarom doe je daar nou slippers onder?
Staat er achter toch?quote:
En wat voor jurkjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hendig fout paar eronder met zwarte schoenen. Ik zie je alleen maar in jurkjes btw
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etcquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hendig fout paar eronder met zwarte schoenen. Ik zie je alleen maar in jurkjes btw
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Riann het volgende:
[..]
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etc
wat is er mis met jurkjes?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
ga eens lekker terug naar de dieetclubquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Riann het volgende:
[..]
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etc
Wij zwaaien jou ook altijd uit maar je blijft terugkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga eens lekker terug naar de dieetclub![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wij zwaaien jou ook altijd uit maar je blijft terugkomen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |