Blauw met witte letters en een vage groen met ook witte letters.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Die tandpasta heb ik ook!![]()
![]()
Nee maar serieus, die hoodie is wel tof. Hebben ze die ook in andere kleurcombo's?
dat shirt is juist heel mooi, je moet hem alleen wel op de juiste manier dragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Aan de reacties te zien was de polo een betere aankoop dan het shirt.
Ik denk dat je het overhemd beter boven een donkere broek kan dragen, komt het overhemd een stuk beter naar vorenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
De mouwen zijn iets te lang, dat is bij alle A&F shirts zo, terwijl ik nog wel lange armen heb. Voor de rest past die heel goed. Wel warm. Dit was 1 van de laatste verkrijgbaar. Ik pakte hem uit het rek en na het passen was het hele rek uitverkocht. Daar ging wel wat tijd overheen door de huge rij voor de pashokjes maar toch. De kwaliteit van de foto is wel beetje brak, srry voor dat. Ben niet echt goed in het editten op de computer waardoor de kwaliteit achteruit gaat.
[afbeelding]
Die broek is ook nieuw btw.
En in deze filmpjes: http://www.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
zit wel een hele grote kern van waarheid. Ze waren er echt halfnaakt foto's van elkaar aan het maken.![]()
Je bedoelt als een soort sok??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het overhemd beter onder een donkere broek kan dragen, komt het overhemd een stuk beter naar voren
Dat zou ik niet doen, daar is een overhemd niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het overhemd beter onder een donkere broek kan dragen, komt het overhemd een stuk beter naar voren
Het aanhalen van vraag en aanbod ging om het volgende:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb het zelfs 3 jaar lang tijdens mijn studie gehad en de vraag naar varkens is groter dan de vraag naar slimfit broeken, dus wat is je punt?
Wat ik bedoel is dat er (m.b.t. kledingstijlen) op dit moment GEEN behoefte van mensen is om hun kop in een varkensreet steken en daarmee over straat te lopen. WEL is er behoefte aan slim-fit broeken. Het logische resultaat hiervan is dan ook dat je in het straatbeeld het eerste scenario niet ziet en het tweede juist wel.quote:Je kunt ook je kop in een varkensreet steken
Waarom maak je nu een vergelijking tussen "ik vind het normaal om mijn kind voor lul te zetten" en "ik vind een bepaalde kledingstijl er niet uitzien"? Die vergelijking gaat natuurlijk niet op.quote:Tja, zo is er ook een polieke partij die het volkomen normaal vindt om een kind op je lul te zetten.
Is uiteraard een mening, maar echt normaal vindt ik het niet.
Mensen die hun kledingstijl steeds bij de "modetrend" laten aansluiten laten JUIST heel goed zien wie ze zijn. Voor die mensen zou het juist raar zijn om kleding die niet aan de "modetrend" voldoet te dragen. Dat gaat immers in tegen hun wil.quote:Beweer ik dat dan? Ik beweer slechts dat een stel onzekere schapen zijn die achteloos de mode volgen. Een kledingstijl die verandert? Niets mis mee... Maar als die kledingstijl toevallig iedere keer nét op de "modetrend" aansluit is wel héél toevallig... Uiteraard moeten ze dan nog helemaal zelf weten of ze voor lul willen lopen vanuit dat oogpunt, maar kom dan niet met het lulverhaal over "je eigen identiteit" als je in feite gewoon een sneue meeloper zonder eigen, persoonlijke smaak bent...
Zoals ik al aangaf, een skinny-fit broek mode noemen gaat mij toch echt te ver. Er zijn gewoon heel veel kledingstijlen en kledingstukken om aan de gevarieerde vraag te voldoen. Ik heb het idee dat op kledinggebied de behoeftes van vrijwel iedere Nederlandse consument worden bevredigd.quote:Als het geen modetrend was geweest, dan had het nu niet plotseling in de winkel gelegen.
Persoonlijk vind ik dit helemaal geen slechte werkwijze. Onder het genot van drugs worden hele leuke en originele dingen bedacht. Laat ik nu net een consument zijn die originaliteit erg waardeert bij de aanschaf van een kledingstuk.quote:En zo werkt het de afgelopen 5 jaar al onafgebroken, een fabrikant sluit in een dronken met enkele collega's een weddenschap af dat hij nu een ronduit beláchelijk lelijk product op de markt gaat brengen in de hoop winst te maken.
Je wilt zeggen dat mouwen die 5 cenitmer over je handen heen hangen minder lame staan :p?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Ja ik had al door dat ze eigenlijk opgerold horen maar dat vind ik zo lame staan.Ze moeten dan ook weer op een gare manier.
je linkermouw zit beter dan je rechtermouw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef dasWausmaus het volgende:
RETRY
bovenste knoopje los, niet meer in broek en met opgerolde mouwen.
[afbeelding]
stukken beter.. dat andere knoopje mag vind ik persoonlijk ook nog wel los, maar dat is echt persoonsgebonden of je dat mooi vind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef dasWausmaus het volgende:
RETRY
[afbeelding]
Bij die heb ik dat kleine knoopje aan de zeikant ook los gedaan voor het oprollen/vouwen en bij de rechter niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je linkermouw zit beter dan je rechtermouw.
Beter, ik zou persoonlijk dat 2e knoopje ook los doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef dasWausmaus het volgende:
RETRY
[afbeelding]
overhemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Hilfiger-broek @ Bijenkorf.
Blouse @ Sting.
Sweater @ Jack & Jones.
Wit t-shirt v-hals @ We.
Wilde het net zeggen. Beetje saai...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Erotica_ het volgende:
Hmm.. Is niet zo speciaal allemaal he? Beetje te casual allemaal.
Ik zat al te twijfelen,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:02 schreef grasmat het volgende:
[..]
overhemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
leuke combiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Gine het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Deep V-neck American Apparel
V-neck J&J
Murat Black Jeans J&J (destroyed, maar hier nauwelijks te zien).
Havaianas White
Op armband en horloge na allemaal nieuw
Waar gekocht?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Gine het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Deep V-neck American Apparel
V-neck J&J
Murat Black Jeans J&J (destroyed, maar hier nauwelijks te zien).
Havaianas White
Op armband en horloge na allemaal nieuw
Waarom niet? Het is lekker cool in ieder geval, en ik vind het ook niet misstaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Cahir het volgende:
Waarom doe je daar nou slippers onder?
quote:
Als ik thuis ben loop ik altijd op slippers, normaal zwart/witte chucks eronder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Cahir het volgende:
Waarom doe je daar nou slippers onder?
Staat er achter toch?quote:
En wat voor jurkjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hendig fout paar eronder met zwarte schoenen. Ik zie je alleen maar in jurkjes btw
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etcquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hendig fout paar eronder met zwarte schoenen. Ik zie je alleen maar in jurkjes btw
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Riann het volgende:
[..]
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etc
wat is er mis met jurkjes?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
ga eens lekker terug naar de dieetclubquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Riann het volgende:
[..]
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etc
Wij zwaaien jou ook altijd uit maar je blijft terugkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga eens lekker terug naar de dieetclub![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wij zwaaien jou ook altijd uit maar je blijft terugkomen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |