Ik zat al te twijfelen,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:02 schreef grasmat het volgende:
[..]
overhemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
leuke combiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Gine het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Deep V-neck American Apparel
V-neck J&J
Murat Black Jeans J&J (destroyed, maar hier nauwelijks te zien).
Havaianas White
Op armband en horloge na allemaal nieuw
Waar gekocht?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Gine het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Deep V-neck American Apparel
V-neck J&J
Murat Black Jeans J&J (destroyed, maar hier nauwelijks te zien).
Havaianas White
Op armband en horloge na allemaal nieuw
Waarom niet? Het is lekker cool in ieder geval, en ik vind het ook niet misstaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Cahir het volgende:
Waarom doe je daar nou slippers onder?
quote:
Als ik thuis ben loop ik altijd op slippers, normaal zwart/witte chucks eronder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Cahir het volgende:
Waarom doe je daar nou slippers onder?
Staat er achter toch?quote:
En wat voor jurkjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hendig fout paar eronder met zwarte schoenen. Ik zie je alleen maar in jurkjes btw
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etcquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hendig fout paar eronder met zwarte schoenen. Ik zie je alleen maar in jurkjes btw
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Riann het volgende:
[..]
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etc
wat is er mis met jurkjes?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
ga eens lekker terug naar de dieetclubquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Riann het volgende:
[..]
ho ho hooooooooo dan krijg je dadelijk te horen dat ze op de kunstacademie heeft gezeten etc etc etc
Wij zwaaien jou ook altijd uit maar je blijft terugkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga eens lekker terug naar de dieetclub![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wij zwaaien jou ook altijd uit maar je blijft terugkomen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |