abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52355140
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef taart het volgende:

[..]

Nee bij de Lay-out in Zwolle

Ik had ook die blauwe Dr demin skinnybroek aangepast, hij was maar 30 euro bij Delicious (Zwolle) voor geïnteresseerden
Welke kleuren hebben ze bij Delicious?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:07:36 #227
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52355147
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef taart het volgende:

[..]

Nee bij de Lay-out in Zwolle

Ik had ook die blauwe Dr demin skinnybroek aangepast, hij was maar 30 euro bij Delicious (Zwolle) voor geïnteresseerden
30e!? das helemaal niet slecht hhhm vrijdag maar ff checken dan denk ik enne waar zit de lay-out als ik vragen mag? Aangezien ik wel eens in Zwolle kom wil ik het wel ff checken.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52355262
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dope shirt. En je bent echt 1 van de weinige die weg komt met zon broek. (Hier op t forum in ieder geval).
Oeeh oeeh, ik ook hoor zal binnenkort wel even foto plaatsen met mij en met TF
pi_52357406
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:07 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:

[..]

Welke kleuren hebben ze bij Delicious?
rood en blauw
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:07 schreef don-diablo het volgende:

[..]

30e!? das helemaal niet slecht hhhm vrijdag maar ff checken dan denk ik enne waar zit de lay-out als ik vragen mag? Aangezien ik wel eens in Zwolle kom wil ik het wel ff checken.
Lay-out zit helemaal achteraan de diezerstraat
pi_52357680
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef Pie.cr het volgende:
Als Grasmat de ringen dumpt heeft hij echt een vette outfit. Minimalism .
True, vind de skinny alleen iets tè skinny.
Skinny bij mannen kan best staan maar dan moet hij ook mannelijk zitten. Dus los bij je kruis en kont en iets losser om de benen. Niks tegen skinnys bij mannen dus, al zie ik zelf liever baggy, hehe.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:59:50 #231
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52357846
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef taart het volgende:

[..]

rood en blauw
[..]

Lay-out zit helemaal achteraan de diezerstraat
thnx

ik zal ff kijken als ik wat tijd heb vrijdag
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52358316
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:54 schreef Mrsgod het volgende:

[..]

True, vind de skinny alleen iets tè skinny.
Skinny bij mannen kan best staan maar dan moet hij ook mannelijk zitten. Dus los bij je kruis en kont en iets losser om de benen. Niks tegen skinnys bij mannen dus, al zie ik zelf liever baggy, hehe.
Ja de wat lossere skinny's heb ik, maar wilde eens een keer wat anders.
Dus deze maal voor een hele strakke skinny gekozen
Ik zal morgen eens een foto van mn witte skinny (die is wat losser) posten in het topic: wat draag je vandaag?
Mogen jullie beoordelen wat beter is.. persoonlijk vind ik superstrakke skinny's het mooist
pi_52359578
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:16 schreef grasmat het volgende:

[..]

Ja de wat lossere skinny's heb ik, maar wilde eens een keer wat anders.
Dus deze maal voor een hele strakke skinny gekozen
Ik zal morgen eens een foto van mn witte skinny (die is wat losser) posten in het topic: wat draag je vandaag?
Mogen jullie beoordelen wat beter is.. persoonlijk vind ik superstrakke skinny's het mooist
Jouw persoonlijke smaak is in mijn ogen nogal alternatief
Zeg nu zelf, superstrak dat hoort bij vrouwen, niet bij mannen
BlaBlaBla
pi_52359921
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Jouw persoonlijke smaak is in mijn ogen nogal alternatief
Zeg nu zelf, superstrak dat hoort bij vrouwen, niet bij mannen
nou dan is het alternatief, als je het zonodig in een hokje wil plaatsen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:24:08 #235
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_52360249
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 02:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik vind dat hij er wel mee wegkomt, staat erg tof .

Al horen ze idd normaal gesproken fitted te zitten
Ik had het over het overhemd daarboven die broek zit nml echt top
pi_52360939
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Soldier2000 het volgende:superstrak dat hoort bij vrouwen
Ik vind het erg jammer dat mensen hun soortgenoten gaan afzeiken omdat de kledingstijl die ze dragen niet gelijk is aan de kledingstijl van de meerderheid. Immers is "hoe het hoort" in jouw ogen hetzelfde als "waar de meerderheid mee aan loopt".

Wat ik prima vind is dat wanneer iemand geen vrije geest heeft of fantasie te kort komt lekker veilig voor de standaard kleding gaat. In jouw geval is het misschien wel heel goed om gewoon de stad in te gaan en te kijken wat de gemiddelde jonge twintiger draagt en deze kleding vervolgens ook zelf maar te gaan kopen. Geen enkel probleem, dat is de meest veilige weg die je kunt bewandelen als het gaat om het profileren van jezelf m.b.t. kleding.

Ook kun je natuurlijk even de websites van winkels als Score en MaW bekijken, ook daar genoeg aanbod van standaard kleding.
pi_52361270
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:

[..]

Ik vind het erg jammer dat mensen hun soortgenoten gaan afzeiken omdat de kledingstijl die ze dragen niet gelijk is aan de kledingstijl van de meerderheid. Immers is "hoe het hoort" in jouw ogen hetzelfde als "waar de meerderheid mee aan loopt".

Wat ik prima vind is dat wanneer iemand geen vrije geest heeft of fantasie te kort komt lekker veilig voor de standaard kleding gaat. In jouw geval is het misschien wel heel goed om gewoon de stad in te gaan en te kijken wat de gemiddelde jonge twintiger draagt en deze kleding vervolgens ook zelf maar te gaan kopen. Geen enkel probleem, dat is de meest veilige weg die je kunt bewandelen als het gaat om het profileren van jezelf m.b.t. kleding.

Ook kun je natuurlijk even de websites van winkels als Score en MaW bekijken, ook daar genoeg aanbod van standaard kleding.
je hebt volkomen gelijk, beter had ik het niet onder woorden kunnen brengen
pi_52361592
mooie speech
pi_52362137
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:

[..]

pfffffffffff....

Ik koop alleen wat ik mooi vind, niet omdat anderen het ook dragen.............
BlaBlaBla
pi_52362252
Kopie van andere post:

en

Jack-Jones Sweater:

Nog een Jack-Jones Sweater

Und ein jeans

Ben nu wel door m´n kleedgeld heen
pi_52363702
quote:

Je kunt ook je kop in een varkensreet steken en daarmee gaan rondlopen, maar ook dat staat nergens naar...
Heeft verder niks met afzeiken te maken; het ziet er gewoon niet uit...

En kom nou ff niet met dat hypocriete "Het is hun kledingstijl" geblaat, want een jaar geleden zag ik ze er toch echt niet in lopen...
Maar verrek, het is mode en dan wordt het ineens ook hún kledingstijl.

Dus eigen stijl? Bullshit... Het zijn gewoon standaard meelopertjes met als enige verschil dat zij er sneller bij zijn als er weer eens een belachelijke modetrend overwaait...
I was an atheist until I realized I was God
pi_52364623
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:19 schreef kastanova het volgende:
Je kunt ook je kop in een varkensreet steken en daarmee gaan rondlopen, maar ook dat staat nergens naar...
Dat vind ik ook nergens naar staan, het is namelijk ook niet bedoeld om als kleding te dragen. Ooit gehoord van vraag en aanbod?
quote:
Heeft verder niks met afzeiken te maken; het ziet er gewoon niet uit...
Dat iets er niet uit ziet is nog altijd een mening en zal altijd een mening blijven.
quote:
En kom nou ff niet met dat hypocriete "Het is hun kledingstijl" geblaat, want een jaar geleden zag ik ze er toch echt niet in lopen...
Waarom zou een kledingstijl voor je leven lang hetzelfde moeten zijn? Zie je het al voor je?
quote:
Maar verrek, het is mode en dan wordt het ineens ook hún kledingstijl.
Een slim-fit broek mode? Misschien dat je in Tytsjerksteradiel scheef wordt aangekeken. In Nederland zie je trouwens bijna nergens mode. Mode zie je op de catwalks en bijna niet in het straatbeeld.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:03:08 #243
98259 mstr
Een jonge God!
pi_52364856

Ik had ook bijna die van Mindstate
Die witte met die letters erop.
pi_52365015

Hoody bij de Sjaak & Sjon

En een hoedje van 2 knaken bij de H&M en een toffe riem
pi_52365082
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]

De mouwen zijn iets te lang, dat is bij alle A&F shirts zo, terwijl ik nog wel lange armen heb. Voor de rest past die heel goed. Wel warm. Dit was 1 van de laatste verkrijgbaar. Ik pakte hem uit het rek en na het passen was het hele rek uitverkocht. Daar ging wel wat tijd overheen door de huge rij voor de pashokjes maar toch. De kwaliteit van de foto is wel beetje brak, srry voor dat. Ben niet echt goed in het editten op de computer waardoor de kwaliteit achteruit gaat.

[afbeelding]

Die broek is ook nieuw btw.

En in deze filmpjes: http://www.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
zit wel een hele grote kern van waarheid. Ze waren er echt halfnaakt foto's van elkaar aan het maken.
De reden dat de mouwen bij overhemden van A&F zo lang zijn, is dat het de bedoeling is dat je ze oprolt tot net boven de elleboog (zonder mierenneukerij: zolang je ze maar oprolt ). Je zult zien dat het shirt er gelijk een stuk 'sportiever' maar toch nog steeds netjes eruit ziet!

Ps: Wel een nieuwe foto maken he!
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_52365487
Ja ik had al door dat ze eigenlijk opgerold horen maar dat vind ik zo lame staan. Ze moeten dan ook weer op een gare manier. Ik had het voor die foto nog even geprobeerd maar lukte me niet echt. In de A&F store hingen ze ook allemaal met opgerolde mouwen. Zowiezo was alles daar precies volgens het boekje opgehangen/uitgestald. Liepen een paar 'minder mooie' werknemers rond (met de brochure in de hand) om dat werk te doen terwijl de rest beetje mooi stond te zijn.

Aan de reacties te zien was de polo een betere aankoop dan het shirt .
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_52365515
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Dat vind ik ook nergens naar staan, het is namelijk ook niet bedoeld om als kleding te dragen. Ooit gehoord van vraag en aanbod?
Heb het zelfs 3 jaar lang tijdens mijn studie gehad en de vraag naar varkens is groter dan de vraag naar slimfit broeken, dus wat is je punt?
quote:
Dat iets er niet uit ziet is nog altijd een mening en zal altijd een mening blijven.
Tja, zo is er ook een polieke partij die het volkomen normaal vindt om een kind op je lul te zetten.
Is uiteraard een mening, maar echt normaal vindt ik het niet.
quote:
Waarom zou een kledingstijl voor je leven lang hetzelfde moeten zijn? Zie je het al voor je?
Beweer ik dat dan? Ik beweer slechts dat een stel onzekere schapen zijn die achteloos de mode volgen.
Een kledingstijl die verandert? Niets mis mee... Maar als die kledingstijl toevallig iedere keer nét op de "modetrend" aansluit is wel héél toevallig...
Uiteraard moeten ze dan nog helemaal zelf weten of ze voor lul willen lopen vanuit dat oogpunt, maar kom dan niet met het lulverhaal over "je eigen identiteit" als je in feite gewoon een sneue meeloper zonder eigen, persoonlijke smaak bent...
quote:
Een slim-fit broek mode? Misschien dat je in Tytsjerksteradiel scheef wordt aangekeken. In Nederland zie je trouwens bijna nergens mode. Mode zie je op de catwalks en bijna niet in het straatbeeld.
Was jij niet degene die begon over vraag & aanbod? .
Als het geen modetrend was geweest, dan had het nu niet plotseling in de winkel gelegen.
En zo werkt het de afgelopen 5 jaar al onafgebroken, een fabrikant sluit in een dronken met enkele collega's een weddenschap af dat hij nu een ronduit beláchelijk lelijk product op de markt gaat brengen in de hoop winst te maken.
Vervolgens wordt het in kleine schaal op de markt gezet in de hoop dat er enkele debielen zijn die overgehaald worden de verkoper met een "Is hé-lé-máál hot in Italië op dit moment!" blaatverhaaltje. Waarna er altijd wel een paar debielen zijn die het als volgzame aapjes overnemen, daaadwerkelijk denken dat het mode is en 2 maanden later ligt het in de winkel voor de massa... Diezelfde massa die hierboven dus zo trots beweert dat het hun eigen unieke stijl is .
I was an atheist until I realized I was God
pi_52365582
En hele volksstammen lopen weer in dezelfde J&J prut
pi_52365592
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef dasWausmaus het volgende:

Aan de reacties te zien was de polo een betere aankoop dan het shirt .
Doe het bovenste knoopje open en rol die mouwen op, dan is het shirt ook oké!
pi_52366206
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:09 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]

Hoody bij de Sjaak & Sjon

En een hoedje van 2 knaken bij de H&M en een toffe riem
Die tandpasta heb ik ook!

Nee maar serieus, die hoodie is wel tof. Hebben ze die ook in andere kleurcombo's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')