Welke kleuren hebben ze bij Delicious?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef taart het volgende:
[..]
Nee bij de Lay-out in Zwolle![]()
Ik had ook die blauwe Dr demin skinnybroek aangepast, hij was maar 30 euro bij Delicious (Zwolle) voor geïnteresseerden![]()
30e!? das helemaal niet slechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef taart het volgende:
[..]
Nee bij de Lay-out in Zwolle![]()
Ik had ook die blauwe Dr demin skinnybroek aangepast, hij was maar 30 euro bij Delicious (Zwolle) voor geïnteresseerden![]()
Oeeh oeeh, ik ook hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dope shirt. En je bent echt 1 van de weinige die weg komt met zon broek. (Hier op t forum in ieder geval).
rood en blauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:07 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Welke kleuren hebben ze bij Delicious?
Lay-out zit helemaal achteraan de diezerstraatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
30e!? das helemaal niet slechthhhm vrijdag maar ff checken dan denk ik
enne waar zit de lay-out als ik vragen mag? Aangezien ik wel eens in Zwolle kom wil ik het wel ff checken.
True, vind de skinny alleen iets tè skinny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef Pie.cr het volgende:
Als Grasmat de ringen dumpt heeft hij echt een vette outfit. Minimalism.
thnxquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef taart het volgende:
[..]
rood en blauw
[..]
Lay-out zit helemaal achteraan de diezerstraat![]()
Ja de wat lossere skinny's heb ik, maar wilde eens een keer wat anders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:54 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
True, vind de skinny alleen iets tè skinny.
Skinny bij mannen kan best staan maar dan moet hij ook mannelijk zitten. Dus los bij je kruis en kont en iets losser om de benen. Niks tegen skinnys bij mannen dus, al zie ik zelf liever baggy, hehe.
Jouw persoonlijke smaak is in mijn ogen nogal alternatiefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:16 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ja de wat lossere skinny's heb ik, maar wilde eens een keer wat anders.
Dus deze maal voor een hele strakke skinny gekozen
Ik zal morgen eens een foto van mn witte skinny (die is wat losser) posten in het topic: wat draag je vandaag?
Mogen jullie beoordelen wat beter is.. persoonlijk vind ik superstrakke skinny's het mooist
nou dan is het alternatief, als je het zonodig in een hokje wil plaatsenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke smaak is in mijn ogen nogal alternatief![]()
Zeg nu zelf, superstrak dat hoort bij vrouwen, niet bij mannen![]()
Ik had het over het overhemd daarbovenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er wel mee wegkomt, staat erg tof.
Al horen ze idd normaal gesproken fitted te zitten
Ik vind het erg jammer dat mensen hun soortgenoten gaan afzeiken omdat de kledingstijl die ze dragen niet gelijk is aan de kledingstijl van de meerderheid. Immers is "hoe het hoort" in jouw ogen hetzelfde als "waar de meerderheid mee aan loopt".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Soldier2000 het volgende:superstrak dat hoort bij vrouwen
je hebt volkomen gelijk, beter had ik het niet onder woorden kunnen brengenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat mensen hun soortgenoten gaan afzeiken omdat de kledingstijl die ze dragen niet gelijk is aan de kledingstijl van de meerderheid. Immers is "hoe het hoort" in jouw ogen hetzelfde als "waar de meerderheid mee aan loopt".
Wat ik prima vind is dat wanneer iemand geen vrije geest heeft of fantasie te kort komt lekker veilig voor de standaard kleding gaat. In jouw geval is het misschien wel heel goed om gewoon de stad in te gaan en te kijken wat de gemiddelde jonge twintiger draagt en deze kleding vervolgens ook zelf maar te gaan kopen. Geen enkel probleem, dat is de meest veilige weg die je kunt bewandelen als het gaat om het profileren van jezelf m.b.t. kleding.
Ook kun je natuurlijk even de websites van winkels als Score en MaW bekijken, ook daar genoeg aanbod van standaard kleding.
pfffffffffff....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat mensen hun soortgenoten gaan afzeiken omdat de kledingstijl die ze dragen niet gelijk is aan de kledingstijl van de meerderheid. Immers is "hoe het hoort" in jouw ogen hetzelfde als "waar de meerderheid mee aan loopt".
Wat ik prima vind is dat wanneer iemand geen vrije geest heeft of fantasie te kort komt lekker veilig voor de standaard kleding gaat. In jouw geval is het misschien wel heel goed om gewoon de stad in te gaan en te kijken wat de gemiddelde jonge twintiger draagt en deze kleding vervolgens ook zelf maar te gaan kopen. Geen enkel probleem, dat is de meest veilige weg die je kunt bewandelen als het gaat om het profileren van jezelf m.b.t. kleding.
Ook kun je natuurlijk even de websites van winkels als Score en MaW bekijken, ook daar genoeg aanbod van standaard kleding.
Je kunt ook je kop in een varkensreet steken en daarmee gaan rondlopen, maar ook dat staat nergens naar...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Dat vind ik ook nergens naar staan, het is namelijk ook niet bedoeld om als kleding te dragen. Ooit gehoord van vraag en aanbod?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:19 schreef kastanova het volgende:
Je kunt ook je kop in een varkensreet steken en daarmee gaan rondlopen, maar ook dat staat nergens naar...
Dat iets er niet uit ziet is nog altijd een mening en zal altijd een mening blijven.quote:Heeft verder niks met afzeiken te maken; het ziet er gewoon niet uit...
Waarom zou een kledingstijl voor je leven lang hetzelfde moeten zijn? Zie je het al voor je?quote:En kom nou ff niet met dat hypocriete "Het is hun kledingstijl" geblaat, want een jaar geleden zag ik ze er toch echt niet in lopen...
Een slim-fit broek mode? Misschien dat je in Tytsjerksteradiel scheef wordt aangekeken. In Nederland zie je trouwens bijna nergens mode. Mode zie je op de catwalks en bijna niet in het straatbeeld.quote:Maar verrek, het is mode en dan wordt het ineens ook hún kledingstijl.
De reden dat de mouwen bij overhemden van A&F zo lang zijn, is dat het de bedoeling is dat je ze oprolt tot net boven de elleboog (zonder mierenneukerij: zolang je ze maar oproltquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
De mouwen zijn iets te lang, dat is bij alle A&F shirts zo, terwijl ik nog wel lange armen heb. Voor de rest past die heel goed. Wel warm. Dit was 1 van de laatste verkrijgbaar. Ik pakte hem uit het rek en na het passen was het hele rek uitverkocht. Daar ging wel wat tijd overheen door de huge rij voor de pashokjes maar toch. De kwaliteit van de foto is wel beetje brak, srry voor dat. Ben niet echt goed in het editten op de computer waardoor de kwaliteit achteruit gaat.
[afbeelding]
Die broek is ook nieuw btw.
En in deze filmpjes: http://www.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
zit wel een hele grote kern van waarheid. Ze waren er echt halfnaakt foto's van elkaar aan het maken.![]()
Heb het zelfs 3 jaar lang tijdens mijn studie gehad en de vraag naar varkens is groter dan de vraag naar slimfit broeken, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Dat vind ik ook nergens naar staan, het is namelijk ook niet bedoeld om als kleding te dragen. Ooit gehoord van vraag en aanbod?
Tja, zo is er ook een polieke partij die het volkomen normaal vindt om een kind op je lul te zetten.quote:Dat iets er niet uit ziet is nog altijd een mening en zal altijd een mening blijven.
Beweer ik dat dan? Ik beweer slechts dat een stel onzekere schapen zijn die achteloos de mode volgen.quote:Waarom zou een kledingstijl voor je leven lang hetzelfde moeten zijn? Zie je het al voor je?
Was jij niet degene die begon over vraag & aanbod?quote:Een slim-fit broek mode? Misschien dat je in Tytsjerksteradiel scheef wordt aangekeken. In Nederland zie je trouwens bijna nergens mode. Mode zie je op de catwalks en bijna niet in het straatbeeld.
Doe het bovenste knoopje open en rol die mouwen op, dan is het shirt ook oké!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Aan de reacties te zien was de polo een betere aankoop dan het shirt.
Die tandpasta heb ik ook!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:09 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Hoody bij de Sjaak & Sjon
En een hoedje van 2 knaken bij de H&M en een toffe riem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |