No offence verder, zal wel mijn persoonlijke smaak zijn. Maar als ik dit zie kan ik gewoon geen *proest* onderdrukken. Tof dat je het toch wil posten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef grasmat het volgende:
[..]
morgen eens kijken bij de wibra dan![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:14 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Wil je een foto maken als je dat overhemd aan hebt? Van de voorkant? Komen jou boordjes wel goed uit?
Op jullie verzoek zal ik er straks een maken en posten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je geen foto waarbij je dat shirt aan hebt![]()
Jemig, wil je stikken ofzo? Tot het bovenste knoopje dicht zit toch niet fijn? En het ziet er ook niet uit als ik eerlijk ben..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
De mouwen zijn iets te lang, dat is bij alle A&F shirts zo, terwijl ik nog wel lange armen heb. Voor de rest past die heel goed. Wel warm. Dit was 1 van de laatste verkrijgbaar. Ik pakte hem uit het rek en na het passen was het hele rek uitverkocht. Daar ging wel wat tijd overheen door de huge rij voor de pashokjes maar toch. De kwaliteit van de foto is wel beetje brak, srry voor dat. Ben niet echt goed in het editten op de computer waardoor de kwaliteit achteruit gaat.
[afbeelding]
Die broek is ook nieuw btw.
En in deze filmpjes: http://www.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
zit wel een hele grote kern van waarheid. Ze waren er echt halfnaakt foto's van elkaar aan het maken.![]()
cool shirt en de broek staat je ook vetquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
shirt van divided
broek is Nudie thin finn dry black-coated
probeer dat A&F overhemd alsjeblieft niet als een formeel overhemd te dragen, dat hoort niet zo, A&F is een casual kledingmerk, niet voor formeel gebruik, dus los die bovenste knopen, en liever iets als jeans er onder, zolang het maar niet naar netjes neigt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
De mouwen zijn iets te lang, dat is bij alle A&F shirts zo, terwijl ik nog wel lange armen heb. Voor de rest past die heel goed. Wel warm. Dit was 1 van de laatste verkrijgbaar. Ik pakte hem uit het rek en na het passen was het hele rek uitverkocht. Daar ging wel wat tijd overheen door de huge rij voor de pashokjes maar toch. De kwaliteit van de foto is wel beetje brak, srry voor dat. Ben niet echt goed in het editten op de computer waardoor de kwaliteit achteruit gaat.
vette broekquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
shirt van divided
Die blouse is casual... bovenste knoopjes los en niet in je broek, doe er jeans onder ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zit wel een hele grote kern van waarheid. Ze waren er echt halfnaakt foto's van elkaar aan het maken.![]()
Dope shirt. En je bent echt 1 van de weinige die weg komt met zon broek. (Hier op t forum in ieder geval).quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
shirt van divided
ja iedereen is hier anti strakke broeken lijkt hetquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dope shirt. En je bent echt 1 van de weinige die weg komt met zon broek. (Hier op t forum in ieder geval).
noem het geen strakke broek, maar slim/tight fitquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef grasmat het volgende:
[..]
ja iedereen is hier anti strakke broeken lijkt het
in de broek kan wel, maar dan wel bij jeans.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die blouse is casual... bovenste knoopjes los en niet in je broek, doe er jeans onder ofzo.
Ik ben er zeker niet tegen, maar t staat een hoop mensen hier op t forum gewoon niet. En jou wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef grasmat het volgende:
[..]
ja iedereen is hier anti strakke broeken lijkt het
Ik noem het gewoon strakke broek omdat de meeste mensen dan hier weten waarover ik het hebquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
noem het geen strakke broek, maar slim/tight fiten veel mensen zijn er op tegen jah, maar niet iedereen staat het natuurlijk en in zijn geval wel
Sorry ik haat hem om commentaar op iemands uitetrlijk te gevn al ik dronken ben: maar kun je aub je overhem ompenknopen? de eerste en de 2de?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
blouse, blouse, blouse, is voor vrouwen!!! mannen = OVERHEMD!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die blouse is casual... bovenste knoopjes los en niet in je broek, doe er jeans onder ofzo.
IDD!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef DoimeN het volgende:
[..]
blouse, blouse, blouse, is voor vrouwen!!! mannen = OVERHEMD!!![]()
WTF zeg, draag dat overhemd eens, zoals je hem ook gepost hebquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaahahaha, en dan zo'n hippe kinderkamer erachterquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat hij er wel mee wegkomt, staat erg tofquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef kookie_monster het volgende:
en koop voortaan gelijk maatje kleiner, ze horen fitted te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |