Thanxquote:
Mijne lijken er wel een beetje op, zijn alleen van wit leer ipv kunststof , maar verder ook zo'n zelfde tekening achterop/zijkant enz. Zoek alleen nieuwe want de mijne zijn na 2 jaar niet meer zo wit..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
ThanxWeet ook niet of ze hier in nederland te krijgen zijn, komen nl. uit Frankrijk dus zou wel leuk zijn als ze ze hier dan niet hebben. Eindelijk originaliteit in mijn kleding
Zuigt he. Lullige is dat je eigenlijk al belasting over die jas hebt betaald....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:59 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren is mijn north face jas binnen gekomen. Moest ik alleen nog wat invoorrechten en belastingen betalen. Beetje jammer.
De dry vind ik vetter uitzien dies meer apart, deze is gewoon normaal niet echt heel vetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef Pie.cr het volgende:
Staat beter dan je dry....
65¤ voor een gebruikte broekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe rofls gek
Bij de MAW was opruiming, deze slim jim used gekocht voor ¤65
[afbeelding]
Best cheap stylz, maarja op de foto is het niet echt duidelijk maar hijs zwart/grijsachtigvond hem wel leuk voor erbij
Moet dat vest nog een keer scoren met capuchon, maar hier in Arnhem was ie alleen bij The Globe te krijgen, in te grote matenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
draag je broeken altijd zo hoogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe rofls gek
Bij de MAW was opruiming, deze slim jim used gekocht voor ¤65
[afbeelding]
Best cheap stylz, maarja op de foto is het niet echt duidelijk maar hijs zwart/grijsachtigvond hem wel leuk voor erbij
Die adidas vesten/jasjes zijn eigenlijk wel vetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Hele leuke combinatie!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
cool, Vooral dat vest van Fuctquote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Pick-ups van deze warme zomerdag:
Tee's:
[afbeelding]
2 Diamond Supply Co. shirts
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
[afbeelding]
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
Omdat ik zo'n aardige gozer ben (en afwist van de sale bij concrete) 60 euro
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende: