Thanxquote:
Mijne lijken er wel een beetje op, zijn alleen van wit leer ipv kunststof , maar verder ook zo'n zelfde tekening achterop/zijkant enz. Zoek alleen nieuwe want de mijne zijn na 2 jaar niet meer zo wit..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
ThanxWeet ook niet of ze hier in nederland te krijgen zijn, komen nl. uit Frankrijk dus zou wel leuk zijn als ze ze hier dan niet hebben. Eindelijk originaliteit in mijn kleding
Zuigt he. Lullige is dat je eigenlijk al belasting over die jas hebt betaald....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:59 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren is mijn north face jas binnen gekomen. Moest ik alleen nog wat invoorrechten en belastingen betalen. Beetje jammer.
De dry vind ik vetter uitzien dies meer apart, deze is gewoon normaal niet echt heel vetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef Pie.cr het volgende:
Staat beter dan je dry....
65¤ voor een gebruikte broekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe rofls gek
Bij de MAW was opruiming, deze slim jim used gekocht voor ¤65
[afbeelding]
Best cheap stylz, maarja op de foto is het niet echt duidelijk maar hijs zwart/grijsachtigvond hem wel leuk voor erbij
Moet dat vest nog een keer scoren met capuchon, maar hier in Arnhem was ie alleen bij The Globe te krijgen, in te grote matenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
draag je broeken altijd zo hoogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe rofls gek
Bij de MAW was opruiming, deze slim jim used gekocht voor ¤65
[afbeelding]
Best cheap stylz, maarja op de foto is het niet echt duidelijk maar hijs zwart/grijsachtigvond hem wel leuk voor erbij
Die adidas vesten/jasjes zijn eigenlijk wel vetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Hele leuke combinatie!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
cool, Vooral dat vest van Fuctquote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Pick-ups van deze warme zomerdag:
Tee's:
[afbeelding]
2 Diamond Supply Co. shirts
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
[afbeelding]
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
Omdat ik zo'n aardige gozer ben (en afwist van de sale bij concrete) 60 euro
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Tja , ik heb altijd Altra's gedragen en wil echt nooit meer andere. Liep altijd op donker rode varianten en zwart kan ik ook onder een pak aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef De_Brandweer het volgende:
die schoenen vind ik niks, maar die broek en riem zien er goed uit. Alleen die onderkant van de broek zit er wat vreemd uit. Heb je hem laten inkorten?
Ik heb ook een paar van Bommeltjes, tja je hebt toch wat nette schoenen nodig voor onder je pakkenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef mercurial3 het volgende:
van bommels zijn mooie schoenen calvijntje!
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind die schoenen ook wel mooi.. Netjes én sportief..
Wat kosten die Diamond tees?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Tee's:
[afbeelding]
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
[afbeelding]
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
Daimond Tees kosten 40 euro.quote:
true thatquote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef jovink het volgende:
ikzie een average joe,
half fok loopt nui in nudies hah
Heavens Playground.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Maxxieh het volgende:
Vet shirt huppelei, waarvandaan?
@Pie.cr, relaxte schoenen. Die heb ik ook, krijg alleen maar complimentjes.
true thatquote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
God, kan dat merk nu echt niets zelf verzinnen......
Tis sowieso nutteloos, en welke statement willen ze hiermee maken?
"wij apen graag Japanse hype-kledingmerken na"
Vest van H&M, 30 Euro.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef fonzzzie het volgende:
dope vest en 3kwarts broek huppelei !!
Mag ik mischien vragen waar je het hebt gekocht? en wat voor merk t is?![]()
amen to that! Gsus is gewoon kut en ik draag het al lang niet meer gelukkig vind het steeds erger en onorigineler worden..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
God, kan dat merk nu echt niets zelf verzinnen......
Tis sowieso nutteloos, en welke statement willen ze hiermee maken?
"wij apen graag Japanse hype-kledingmerken na"
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Vest van H&M, 30 Euro.
Broek van de Sting, 50 Euro.
En waar heb je de t-shirts vandaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Vest van H&M, 30 Euro.
Broek van de Sting, 50 Euro.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:05 schreef jovink het volgende:
zien dr aardig jack en jonesig uit ./. ik vind alleen die roze mooi
Ja, die 2 grijze waren van de Jack & Jones. Niks mis met die winkel trouwens. Die zwarte met roze + die witte met die paarse robots komen allebei van Heavens Playground.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef w00h00 het volgende:
Waar heb je die zwart/oze vandaan?
Nee in de sale was het gewoon onderhandelen met Dirk. Mooi prijsje van 10 euro per shirt gemaakt. En 20 voor het fuct vest wat normaal 80 euro is.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ze waren in de sale alsnog 40? Tering.
het is hier geen waywt treathquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Daar kom ik net achter inderdaad !quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dept is toch de vrouwenlijn van JC Rags?
Tof! Ik vind alle kleding die jij laat zien eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Die schoenen met AC/DC-oplader zijn echt vet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Tof! Ik vind alle kleding die jij laat zien eigenlijk wel leuk![]()
Echt vet die Diamond Supply Co. shirts, waar gekocht?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Tee's:
[afbeelding]
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
[afbeelding]
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
broek en riem zijn vet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:19 schreef An.onymous het volgende:
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07273/04072007046.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
leuke kleding, mooie foto.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:23 schreef KD-fotografie het volgende:
ik heb ook nieuwe kleren, nu ik 12 kilo ben afgevallen kan ik eindelijk wat meer dragen wat ik leuk vind.
[afbeelding]
Schoolstraat Den-Haag en Spuistraat Amsterdam.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Echt vet die Diamond Supply Co. shirts, waar gekocht?(Concrete? waar zit dat?)
vette winkel, binnekort maar ff langs gaan danquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:12 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Schoolstraat Den-Haag en Spuistraat Amsterdam.
Maar grote kans dat ze er niet meer hangen, nieuwe MHI/FHI collectie is net binnen de een hoop Crooks&Castles en 10Deep stuff. Maar je kan altijd even mailen of er nog ergens 1 rondslingerd in het magazijn. info@concrete.nl
Sfeershots!:
Amsterdam:
[afbeelding]
Den-Haag:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |