hoe duur was hij bij de perry sport? 120+?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik was daar dus ook al heel lang naar op zoek. Nu zag ik die vrijdag bij de perry sport in Utrecht liggen. Alleen daar lag L en XXL. Kleinere maten weet ik niet zou je ff moeten bellen ofzo denk ik. En hij was lekker dun en toch waterdicht dus precies wat ik zocht. Alleen heb ik een xl nodig.
Gewoon ff googlen op geosphere jacket van the north face. Dan kun je vast nog wel wat online sites vinden die wel S hebben. Of bij perry sport langsgaan.
nee 89.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:06 schreef wes55 het volgende:
[..]
hoe duur was hij bij de perry sport? 120+?
Leugens. Jack & Jones verkoopt vrijwel alleen baggerkledingquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jack & Jones heeft zóveel mooiere kleding dan dit oerlelijke blousje.
Idd, kutkleding daar. Ander probleem is ook dat 3-kwart van de jeugd erin loopt. Hetzelfde met die H&M-gestreepte-hoodiesquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leugens. Jack & Jones verkoopt vrijwel alleen baggerkleding
ja tuurlijk krijg je wel dezelfde als op de north face site. maar ik bedoel; je hebt hetzelfde jackie in 5 uitvoeringen. enkelvoudige stof, hypermoderne enkelvoudige stof, stof met voering hypermoderne met voering enz enz.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zag de modelnaam in het label staan en op de site staat ook die modelnaam. En hij ziet er exact hetzelfde uit dus ik neem aan dat het precies dezelfde is. Dat er niet 2 soorten geosphere jackets zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Chuck Norris
American Apparel
American Apparel
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Chuck Norris
American Apparel
American Apparel
Vette hoodie.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Chuck Norris
American Apparel
American Apparel
Ja maar jij bent Stone Island, Lacoste en Aquascutum gewendquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leugens. Jack & Jones verkoopt vrijwel alleen baggerkleding
Hou je niet van stoere baardmannen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef MisterO het volgende:
Op zich wel toffe kleding, alleen het staat jou niet zo...
Op zich wel vet shirt idd, maar ik zou hem nooit kopen (door the oppositesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:19 schreef jovink het volgende:
stoer shirt alleen jammer van de opposites
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op zich wel vet shirt idd, maar ik zou hem nooit kopen (door the opposites)
WTF is daar mis meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef jovink het volgende:
knikker die riem is snel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |