Thanksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
Yo die print is wel ill yeah.
Nice. Dat gestreepte vest ziet er echt vet uit, heb je daar meer foto's van?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En weer terug van de Hardcore Sample Sale & Out of the Box Sale...
pickups:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07263/IMG_9669.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vlnr:
DC Striker Canvas
DVS Rogers One Grey Canvas
DC Strikera Chocolate
DC Spider Grey/Mantis
DC Colin McKay Stone/Oak
Ipath Locust
CR Slipons
2e rij:
Matix Longsleeve
4star broek
Blind bieropener riem (ff dat logo eraf schuren)
Consolidated riem
Freshjive Windbreaker (van 160 -> 50)
4star vest met slaapzakachtige voering, heerlijk warm
Al met al niet heel veel speciaals, maar leuk genoeg om ff te checken. Zeker 5 paar voor 50 euro, dat zijn dus die 5 paar DCs geworden vandaag...
Stoer voor een diploma-uitreikingquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:53 schreef ivetje het volgende:
Ook maar even mijn nieuwe kleertjes showen. Heb volgende week donderdag mijn diploma-uitreiking, dus daar moest ik nog iets voor hebben
Deze rok is het geworden :
[afbeelding]
En deze nieuwe gymen eronder :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er heel blij mee, het is niet super netjes maar wel helemaal mijn stijl en dat heb ik graag
Doe het trouwens ook aan naar een bruiloft de dag erop
Tja, sommige doen een nette jurk aan...zo ben ik gewoon nietquote:
wow wat lievquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'T ging me meer om de tas, maar ik wist niet in welk topic ik het anders neer moest zetten. Hij is zó adorable
.
Super tasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'T ging me meer om de tas, maar ik wist niet in welk topic ik het anders neer moest zetten. Hij is zó adorable
.
He, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En weer terug van de Hardcore Sample Sale & Out of the Box Sale...
pickups:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07263/IMG_9669.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vlnr:
DC Striker Canvas
DVS Rogers One Grey Canvas
DC Strikera Chocolate
DC Spider Grey/Mantis
DC Colin McKay Stone/Oak
Ipath Locust
CR Slipons
2e rij:
Matix Longsleeve
4star broek
Blind bieropener riem (ff dat logo eraf schuren)
Consolidated riem
Freshjive Windbreaker (van 160 -> 50)
4star vest met slaapzakachtige voering, heerlijk warm
Al met al niet heel veel speciaals, maar leuk genoeg om ff te checken. Zeker 5 paar voor 50 euro, dat zijn dus die 5 paar DCs geworden vandaag...
Bjorkvin stylz !quote:
Niet van Funkie House, want de Bjorkvin die ze daar hebben is echtquote:
Je bedoelt het adres dat op hun site staat? Volgens mij is dat een bedrijventerrein en zal het hoofdkantoor NL daar wel zitten. Volgens mij geen winkel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Kwas in Adam opzoek naar de Bjorkvin winkel maar niemand wist waar hij lag / kende de straat
Spoiled verkoopt wel wat van Bjorkvin =)quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Kwas in Adam opzoek naar de Bjorkvin winkel maar niemand wist waar hij lag / kende de straat
Wat is een emoquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef revolutionx het volgende:
ivetje, je bent dus gewoon emo.
Die tas is vet spang lauw heur.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
De tas is me wel iets te, maar dat bruine jurkje is echt te lief, zal je mooi staan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |