Nou ja, ieder zn ding.. Ik vind het wel tof staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat willen maar het gebeurd. Zo te zien heeft Dzire een heel normaal figuur, maar in deze broek lijkt ie wel op Lambiek.
leuke mening heb jij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zn ding.. Ik vind het wel tof staan.
Waar hou jij van dan?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef roburt het volgende:
[..]
leuke mening heb jij.
ik weet zeker dat je dat > 2 jaar geleden, 't voor nerds vond
fotos! Ik ga ook een blauwe broek halen denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:59 schreef jovink het volgende:
[..]
bij vrouwen is het juist geweldig mits juist figuur. en ow ow je zult ook is wat anders dragen dan het gros nee dat wordt te gek. gister mijn geile blauwe cheap monday opgehaald![]()
ik zal is even wat proberen te fixen, kep ook nog n kenker drukke nw era pet gehaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
fotos! Ik ga ook een blauwe broek halen denk ik.
nee, het is nog lelijker dan uggs bij vrouwen. Heb het ook al zo vaak geroepen dat elke zichzelf respecterende man geen slimfit draagt omdat het er gewoon ronduit raar / onmannelijk uitziet, maar volgens mij maakt dat in die al die metero-man-kringen niet uit als je erbij loopt als 'n vrouw. (get-in-touch-with-your-feminine-side etc)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef AFX. het volgende:
Ben ik de enige die negatief denkt over slim fit jeans bij mannen?
fullsquats baby, gespierde benen, hell yeahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:04 schreef revolutionx het volgende:
ik lach me kapot om mannetjes zoals jij. ik draag wat ik wil en toevallig heb ik geen dikke bovenbenen
smaakquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef kevne het volgende:
^kom op, JIJ vind het er niet uitzien (en natuurlijk zij er ook andere). Hou voorderest gewoon je mond en lever geen onnodig commentaar. Het leuke van kleding (en eigenlijk bijna alles) is dat iedereen een andere smaak heeft, en dus ook als het gaat of iets er leuk of niet leuk uit ziet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Heel aparte broek.
Word je ook wel eens door mannen in de billen geknepen als je deze op straat draagt ?
Daarmee wil ik niet zeggen dat de broek lelijk is hoor
Die eerste is een schaamteloze D&G kopie van 1 á 2 jaar terugquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
vandaag gekocht.
boeit me niet, i love the A-teamquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die eerste is een schaamteloze D&G kopie van 1 á 2 jaar terug.
die broek zou mij leuk staan!quote:
hahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
vandaag gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |