Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen die het dragen zijn juist mensen zonder eigen smaak: ze hebben zoiets gezien en denken: dat ga ik ook doen. Zonder er rekening mee te houden of het ze staat ja of nee. Voor mij zijn de echte stylish mensen: zij die kleding combineren, oud en nieuw, mode of geen mode, duur of niet duur en het dan dragen bij hun figuur passend, met combinaties waarvan je denkt wow, dat heb ik nog niet eerder gezien.
Skinny jeans/Wortelbroeken vallen daar NIET onder.
Miereneuker! he, he nogal logisch dat niet iedere bijzondere combi ook stylish is, je kan ook een post verkeerd wíllen lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.
En combinaties waarvan je zegt 'wow heb ik nog nooit eerder gezien' is toch niet automatisch stylish manAls ik een afgeknipte australian broek koop en een gat bij m'n kruis knip waar dan een string met olifantenslurf er aan doorheen steek, daaronder 2 verschillende kaplaarzen aantrek, met holdup-kousen en daarboven weer een nethemdje heb ik waarschijnlijk ook een combinatie aan waarvan jij zegt, goh nog NOOIT gezien. Maar dat maakt me niet stylish.
Hmzzz, zoiets vind ik dus echt zwaar lelijk, ik snap ook niet dat iemand dit mooi kan vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef revolutionx het volgende:
zal ik ook maar ff pix maken danjovink, mijn vriendin zeurt nu al dat ze em vant weekend aan wil. mooi niet dus he!
[afbeelding]
broek is bekend geloof ikt-shirt en vestje van american apparel
p.s. ik heb geen buik maar foto ff snel genomen.
Het zit lekkerder dan je zou denken. Ik heb zelf een rode van Dr. Denim en die zit echt onwijs lekker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef joenp het volgende:
klopt, en als het er zo uit ziet wil ik het niet eens weten ook, maar f serieus... je moet het natuurlijk zelf weten hoor maar zo strak dat zit toch niet lekker![]()
ik vind het gaaf staan, tis iets wat je niet vaak ziet vooral die blauwe kleur. en daar hou ik van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:15 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hmzzz, zoiets vind ik dus echt zwaar lelijk, ik snap ook niet dat iemand dit mooi kan vinden.
Leg eens uit waarom je het mooi vind
Noord-brabantquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ik vind het gaaf staan, tis iets wat je niet vaak ziet vooral die blauwe kleur. en daar hou ik van.
de brandweer: tis precies dezelfde broek, jovink heeft namelijk het adres van mij. komt gewoon door de lichtinval. ik had ook flits uitstaan.
jij zegt dat je niet snapt dat iemand at mooi kan vinden, maar zeg eens. waar woon je? in het oosten of noorden zeker. in de randstad zie je dit wel meer en vliegen dit soort broeken de toonbank over. als ik in nijmegen of zwolle loop zie ik alleen maar h&m, gstar en nike air max.
daar heb je wel een punt ja... al zie ik het hier ook nog niet zoveel... of ik let er niet op, het is totaal niet mijn smaak dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ik vind het gaaf staan, tis iets wat je niet vaak ziet vooral die blauwe kleur. en daar hou ik van.
de brandweer: tis precies dezelfde broek, jovink heeft namelijk het adres van mij. komt gewoon door de lichtinval. ik had ook flits uitstaan.
jij zegt dat je niet snapt dat iemand at mooi kan vinden, maar zeg eens. waar woon je? in het oosten of noorden zeker. in de randstad zie je dit wel meer en vliegen dit soort broeken de toonbank over. als ik in nijmegen of zwolle loop zie ik alleen maar h&m, gstar en nike air max.
dat zegt genoegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Noord-brabant
En ik het nog noooit gezien![]()
revolution daar kon je wel is verkeerd mee zitten,quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de broek van jovink blauer dan die van revolution?
Waar hebben jullie de broeken gekocht? En is het Cheap Monday of Dr. Denim?
mooi woord, gebruik hem zelf ook vrij vaak/ vrijwel niemand weet wat het betekend en je kunt er goed mee patsen/quote:
hier in Noord-Brabant zie ik gele en paarsequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Noord-brabant
En ik het nog noooit gezien![]()
Het is anders prima van toepassing op veel reacties in dit topicquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef jovink het volgende:
[..]
mooi woord, gebruik hem zelf ook vrij vaak/ vrijwel niemand weet wat het betekend en je kunt er goed mee patsen/
heb je wel helemaal gelijk in jahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:30 schreef jovink het volgende:
vieftig euro ik verwahct hem de eerste 10 jaar hier niet tegen te komen in t hoge noorden dus dat is mooi meegenomen/
Ja maar goed, ik vind de kleur gewoon echt niet mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat zegt genoeg.
Doe eens een dagje Rotterdam, dan kijk je je ogen uit.
Wat lul je nu manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef jovink het volgende:
joooooo dies ook vet!!!! waar kan ik die krijgen?? hoeveel kost die?? Joooooo.!!!!! mooi model ook beetje baggy en toch niet joooooooo!!! die wil ik!!!
www.score.nlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef De_Brandweer het volgende:
die broek die jij post Soldier2000 is vet. waar? welk merk? hoe duur?
Als je dat aantrekt en er ook de stad mee ingaat ben je wel mijn heldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.
En combinaties waarvan je zegt 'wow heb ik nog nooit eerder gezien' is toch niet automatisch stylish manAls ik een afgeknipte australian broek koop en een gat bij m'n kruis knip waar dan een string met olifantenslurf er aan doorheen steek, daaronder 2 verschillende kaplaarzen aantrek, met holdup-kousen en daarboven weer een nethemdje heb ik waarschijnlijk ook een combinatie aan waarvan jij zegt, goh nog NOOIT gezien. Maar dat maakt me niet stylish.
Rip off van welk model dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef kookie_monster het volgende:
120 pleuro's voor een directe rip-off van G-star![]()
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef The_Mich het volgende:
Waarom een rip off? Waarom zou Chasin minder zijn dan G-star? Als ik me niet vergis komt het allemaal van dezelfde lopende band.
Maar die blauwe wortelgevallen moet je trouwens nooit weggooien als je ze niet meer gaat dragen..
Over een jaar of 5 kun je ze weer prima aan naar een travestietenparty!
En geloof me: zelfs dan loop je er nog mee voor schut!
uhm...dat gebeurt de hele tijd hier hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...
Ik neem aan dat mensen hier hun kleding komen showen om daarover een mening te vragen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...
ik heb die vale ook aangehad. die was al gedragen. ik neem aan door een medewerkster van zipper zelf. en dat er een vale en een velle versie is is gewoon bsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef jovink het volgende:
[..]
revolution daar kon je wel is verkeerd mee zitten,
want ik heb 2 broeken gepast 1 in nog een maat groter en die was faler cq lichter dan die ik heb hoor. Maar kon ook idd gewoon door licht inval komen. Maar er is iig een fale en een donkere versie
en dan kan het nog wel een ripoff zijn. een ripoff begint bij het ontwerp, kleurstelling, washing, materiaal enz enz. je kan toch niet zeggen dat als iets in dezelfde fabriek wordt geproduceerd het meteen een ripoff is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef The_Mich het volgende:
Waarom een rip off? Waarom zou Chasin minder zijn dan G-star? Als ik me niet vergis komt het allemaal van dezelfde lopende band.
ik heb t ook gevraagd, en die fale was de gewassen versie dat bedoelik dr meequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:05 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ik heb die vale ook aangehad. die was al gedragen. ik neem aan door een medewerkster van zipper zelf. en dat er een vale en een velle versie is is gewoon bs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |