abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:25:55 #251
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_51568086
ohohoh geile broek jovink waar heb je hem nu uiteindelijk gehaald
Freed from desire, Mind and senses purified.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:35:35 #252
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_51568415
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Mensen die het dragen zijn juist mensen zonder eigen smaak: ze hebben zoiets gezien en denken: dat ga ik ook doen. Zonder er rekening mee te houden of het ze staat ja of nee. Voor mij zijn de echte stylish mensen: zij die kleding combineren, oud en nieuw, mode of geen mode, duur of niet duur en het dan dragen bij hun figuur passend, met combinaties waarvan je denkt wow, dat heb ik nog niet eerder gezien.
Skinny jeans/Wortelbroeken vallen daar NIET onder.
Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.
En combinaties waarvan je zegt 'wow heb ik nog nooit eerder gezien' is toch niet automatisch stylish man Als ik een afgeknipte australian broek koop en een gat bij m'n kruis knip waar dan een string met olifantenslurf er aan doorheen steek, daaronder 2 verschillende kaplaarzen aantrek, met holdup-kousen en daarboven weer een nethemdje heb ik waarschijnlijk ook een combinatie aan waarvan jij zegt, goh nog NOOIT gezien. Maar dat maakt me niet stylish.
pi_51568874
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.
En combinaties waarvan je zegt 'wow heb ik nog nooit eerder gezien' is toch niet automatisch stylish man Als ik een afgeknipte australian broek koop en een gat bij m'n kruis knip waar dan een string met olifantenslurf er aan doorheen steek, daaronder 2 verschillende kaplaarzen aantrek, met holdup-kousen en daarboven weer een nethemdje heb ik waarschijnlijk ook een combinatie aan waarvan jij zegt, goh nog NOOIT gezien. Maar dat maakt me niet stylish.
Miereneuker! he, he nogal logisch dat niet iedere bijzondere combi ook stylish is, je kan ook een post verkeerd wíllen lezen

Sommigen kunnen een wortelbroek misschien hebben, maar ze worden er geen van allen mooier van en zelfs mensen met normale heupen lijken brede heupen te hebben. Maar goed voor de rest moet natuurlijk iedereen doen waar die zin in heeft.
pi_51569493
hm staat er niet toevallig DAMES ofzo op het label in die broek
pi_51569526
hm volgesmij weet jij helemaal niets van cheap monday af
pi_51569582
Ligt het nou aan mij of is de broek van jovink blauer dan die van revolution?
Waar hebben jullie de broeken gekocht? En is het Cheap Monday of Dr. Denim?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_51569678
klopt, en als het er zo uit ziet wil ik het niet eens weten ook, maar f serieus... je moet het natuurlijk zelf weten hoor maar zo strak dat zit toch niet lekker
pi_51569909
pi_51569922
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef revolutionx het volgende:
zal ik ook maar ff pix maken dan jovink, mijn vriendin zeurt nu al dat ze em vant weekend aan wil. mooi niet dus he!

[afbeelding]
broek is bekend geloof ik t-shirt en vestje van american apparel
p.s. ik heb geen buik maar foto ff snel genomen.
Hmzzz, zoiets vind ik dus echt zwaar lelijk, ik snap ook niet dat iemand dit mooi kan vinden.

Leg eens uit waarom je het mooi vind
BlaBlaBla
pi_51570013
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef joenp het volgende:
klopt, en als het er zo uit ziet wil ik het niet eens weten ook, maar f serieus... je moet het natuurlijk zelf weten hoor maar zo strak dat zit toch niet lekker
Het zit lekkerder dan je zou denken. Ik heb zelf een rode van Dr. Denim en die zit echt onwijs lekker.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:20:00 #261
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_51570143
ik ben zelf van baggy naar "skinny" gegaan. En moet zeggen dat skinny gewoon relaxter zit. Tuurlijk het is even wennen. Maar het zit echt beter
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_51570980
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:15 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Hmzzz, zoiets vind ik dus echt zwaar lelijk, ik snap ook niet dat iemand dit mooi kan vinden.

Leg eens uit waarom je het mooi vind
ik vind het gaaf staan, tis iets wat je niet vaak ziet vooral die blauwe kleur. en daar hou ik van.

de brandweer: tis precies dezelfde broek, jovink heeft namelijk het adres van mij. komt gewoon door de lichtinval. ik had ook flits uitstaan.

jij zegt dat je niet snapt dat iemand at mooi kan vinden, maar zeg eens. waar woon je? in het oosten of noorden zeker. in de randstad zie je dit wel meer en vliegen dit soort broeken de toonbank over. als ik in nijmegen of zwolle loop zie ik alleen maar h&m, gstar en nike air max.
pi_51571652
Cheap Monday dus, maar waar heb je em gekocht? Want ik wil een blauwe broek, maar ik twijvel tussen Cheap Monday en Dr. Denim.
pi_51571890
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef revolutionx het volgende:

[..]

ik vind het gaaf staan, tis iets wat je niet vaak ziet vooral die blauwe kleur. en daar hou ik van.

de brandweer: tis precies dezelfde broek, jovink heeft namelijk het adres van mij. komt gewoon door de lichtinval. ik had ook flits uitstaan.

jij zegt dat je niet snapt dat iemand at mooi kan vinden, maar zeg eens. waar woon je? in het oosten of noorden zeker. in de randstad zie je dit wel meer en vliegen dit soort broeken de toonbank over. als ik in nijmegen of zwolle loop zie ik alleen maar h&m, gstar en nike air max.
Noord-brabant

En ik het nog noooit gezien
BlaBlaBla
pi_51573622
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef revolutionx het volgende:

[..]

daar heb je wel een punt ja... al zie ik het hier ook nog niet zoveel... of ik let er niet op, het is totaal niet mijn smaak dus
en ik woon in R'dam & Utrecht ... dus geen oosterling ofzo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:55:59 #266
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51573810
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Noord-brabant

dat zegt genoeg .

Doe eens een dagje Rotterdam, dan kijk je je ogen uit.
pi_51574147
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de broek van jovink blauer dan die van revolution?
Waar hebben jullie de broeken gekocht? En is het Cheap Monday of Dr. Denim?
revolution daar kon je wel is verkeerd mee zitten,

want ik heb 2 broeken gepast 1 in nog een maat groter en die was faler cq lichter dan die ik heb hoor. Maar kon ook idd gewoon door licht inval komen. Maar er is iig een fale en een donkere versie
pi_51574225
ohja en dat het niet lekker zit. het zit echt lekker omdat dit 1 of adnere stretch stof is ofzo vet zacht zit lekkerder dan een gemidelde "normale"broek
pi_51574463
Cognitieve dissonantie .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51574597
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:10 schreef cultheld het volgende:
Cognitieve dissonantie .
mooi woord, gebruik hem zelf ook vrij vaak/ vrijwel niemand weet wat het betekend en je kunt er goed mee patsen/
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:14:08 #271
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_51574601
Die wortelbroeken zijn een geintje zeker??
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_51574710
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Noord-brabant

hier in Noord-Brabant zie ik gele en paarse . Dan zie ik toch liever de blauwe, of gewoon een zwarte die ik zelf heb.
pi_51574857
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef jovink het volgende:

[..]

mooi woord, gebruik hem zelf ook vrij vaak/ vrijwel niemand weet wat het betekend en je kunt er goed mee patsen/
Het is anders prima van toepassing op veel reacties in dit topic .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51575035
die blauwe is trouwens zwaar vet , kost dat?
pi_51575265
vieftig euro ik verwahct hem de eerste 10 jaar hier niet tegen te komen in t hoge noorden dus dat is mooi meegenomen/
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:35:51 #276
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_51575497
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:30 schreef jovink het volgende:
vieftig euro ik verwahct hem de eerste 10 jaar hier niet tegen te komen in t hoge noorden dus dat is mooi meegenomen/
heb je wel helemaal gelijk in jah alleen 1 gast van de maw heeft een cheap monday broek voor zover ik weet
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_51575960
daarom ook en vast geen blauwe zelfs in amsterdam keken sommige me nog raar aan
pi_51576279
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

dat zegt genoeg .

Doe eens een dagje Rotterdam, dan kijk je je ogen uit.
Ja maar goed, ik vind de kleur gewoon echt niet mooi.

Zo'n kleur vind ik dan wel weer mooi.

[ Bericht 15% gewijzigd door Soldier2000 op 17-07-2007 23:03:24 ]
BlaBlaBla
pi_51576903
joooooo dies ook vet!!!! waar kan ik die krijgen?? hoeveel kost die?? Joooooo.!!!!! mooi model ook beetje baggy en toch niet joooooooo!!! die wil ik!!!
pi_51576951
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef jovink het volgende:
joooooo dies ook vet!!!! waar kan ik die krijgen?? hoeveel kost die?? Joooooo.!!!!! mooi model ook beetje baggy en toch niet joooooooo!!! die wil ik!!!
Wat lul je nu man
BlaBlaBla
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:20:41 #281
64338 fr0x
Directeur
pi_51577225
tering in die broeken liepen ze maanden terug al hier in amsterdam.. van rood tot groen.. naar blauw..

Dit is niet nieuw, en totaal niet mijn smaak (Ik wil je niet uit je dromen helpen Jovink, dat je er niemand mee ziet)
peace, nd suck a !@$%
pi_51577314
dan help je me toch juist wel uit mn dromen? maar ik had t over het hoge noorden daar duurt alles wat langer voordat t over komt snap?
pi_51577687
die broek die jij post Soldier2000 is vet. waar? welk merk? hoe duur?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:41:32 #284
69994 seto
-|||--------|||-
pi_51578059
Die broek ziet er nog altijd 100x beter uit dan zo'n blauwe skinny imo
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:39:32 #285
183993 kevne
show me the monkey
pi_51584095
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef De_Brandweer het volgende:
die broek die jij post Soldier2000 is vet. waar? welk merk? hoe duur?
www.score.nl
Brand: Chasin' Denim
Model: Buccaneer
Remarks: Regular Fit, Button Fly, 5 Pocket
Quality: Shade Denim
Price: E 119,95
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:51:28 #286
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_51584361
120 pleuro's voor een directe rip-off van G-star
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:56:34 #287
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51584501
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Als je dat aantrekt en er ook de stad mee ingaat ben je wel mijn held
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_51589972
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef kookie_monster het volgende:
120 pleuro's voor een directe rip-off van G-star
Rip off van welk model dan?
BlaBlaBla
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:25:00 #289
100623 The_Mich
Vakmanschap door meesterschap!
pi_51591210
Waarom een rip off? Waarom zou Chasin minder zijn dan G-star? Als ik me niet vergis komt het allemaal van dezelfde lopende band.

Maar die blauwe wortelgevallen moet je trouwens nooit weggooien als je ze niet meer gaat dragen..
Over een jaar of 5 kun je ze weer prima aan naar een travestietenparty!
En geloof me: zelfs dan loop je er nog mee voor schut!
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am God!
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:27:33 #290
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_51593533
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef The_Mich het volgende:
Waarom een rip off? Waarom zou Chasin minder zijn dan G-star? Als ik me niet vergis komt het allemaal van dezelfde lopende band.

Maar die blauwe wortelgevallen moet je trouwens nooit weggooien als je ze niet meer gaat dragen..
Over een jaar of 5 kun je ze weer prima aan naar een travestietenparty!
En geloof me: zelfs dan loop je er nog mee voor schut!
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:00:05 #291
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51594876
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

uhm...dat gebeurt de hele tijd hier hoor!
The truth is relative, pick one that works!
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:18:45 #292
100623 The_Mich
Vakmanschap door meesterschap!
pi_51595467
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

Ik neem aan dat mensen hier hun kleding komen showen om daarover een mening te vragen?
Dat doe ik dan toch ook alleen maar!

me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname

En dat die broeken geen gezicht zijn, lijkt me toch wel een understatement!
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am God!
pi_51598513
is dit een topic over het showen van je nieuwe kleding of een middeleeuwse heksenjacht
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
pi_51600980
de brandweer deed ook mee in mijn grapje?
pi_51601859
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef jovink het volgende:
[..]

revolution daar kon je wel is verkeerd mee zitten,

want ik heb 2 broeken gepast 1 in nog een maat groter en die was faler cq lichter dan die ik heb hoor. Maar kon ook idd gewoon door licht inval komen. Maar er is iig een fale en een donkere versie
ik heb die vale ook aangehad. die was al gedragen. ik neem aan door een medewerkster van zipper zelf. en dat er een vale en een velle versie is is gewoon bs
pi_51602002
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef The_Mich het volgende:
en dan kan het nog wel een ripoff zijn. een ripoff begint bij het ontwerp, kleurstelling, washing, materiaal enz enz. je kan toch niet zeggen dat als iets in dezelfde fabriek wordt geproduceerd het meteen een ripoff is.
pi_51602101
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:05 schreef revolutionx het volgende:

[..]

ik heb die vale ook aangehad. die was al gedragen. ik neem aan door een medewerkster van zipper zelf. en dat er een vale en een velle versie is is gewoon bs
ik heb t ook gevraagd, en die fale was de gewassen versie dat bedoelik dr mee
pi_51602235
ah ok morgen weer ff kijken voor wat leuks daar.
pi_51602427
kep ook nog zon rode bril gepast was maar 7.5
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:26:23 #300
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')