heb je wel helemaal gelijk in jahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:30 schreef jovink het volgende:
vieftig euro ik verwahct hem de eerste 10 jaar hier niet tegen te komen in t hoge noorden dus dat is mooi meegenomen/
Ja maar goed, ik vind de kleur gewoon echt niet mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat zegt genoeg.
Doe eens een dagje Rotterdam, dan kijk je je ogen uit.
Wat lul je nu manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef jovink het volgende:
joooooo dies ook vet!!!! waar kan ik die krijgen?? hoeveel kost die?? Joooooo.!!!!! mooi model ook beetje baggy en toch niet joooooooo!!! die wil ik!!!
www.score.nlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef De_Brandweer het volgende:
die broek die jij post Soldier2000 is vet. waar? welk merk? hoe duur?
Als je dat aantrekt en er ook de stad mee ingaat ben je wel mijn heldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.
En combinaties waarvan je zegt 'wow heb ik nog nooit eerder gezien' is toch niet automatisch stylish manAls ik een afgeknipte australian broek koop en een gat bij m'n kruis knip waar dan een string met olifantenslurf er aan doorheen steek, daaronder 2 verschillende kaplaarzen aantrek, met holdup-kousen en daarboven weer een nethemdje heb ik waarschijnlijk ook een combinatie aan waarvan jij zegt, goh nog NOOIT gezien. Maar dat maakt me niet stylish.
Rip off van welk model dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef kookie_monster het volgende:
120 pleuro's voor een directe rip-off van G-star![]()
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef The_Mich het volgende:
Waarom een rip off? Waarom zou Chasin minder zijn dan G-star? Als ik me niet vergis komt het allemaal van dezelfde lopende band.
Maar die blauwe wortelgevallen moet je trouwens nooit weggooien als je ze niet meer gaat dragen..
Over een jaar of 5 kun je ze weer prima aan naar een travestietenparty!
En geloof me: zelfs dan loop je er nog mee voor schut!
uhm...dat gebeurt de hele tijd hier hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...
Ik neem aan dat mensen hier hun kleding komen showen om daarover een mening te vragen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...
ik heb die vale ook aangehad. die was al gedragen. ik neem aan door een medewerkster van zipper zelf. en dat er een vale en een velle versie is is gewoon bsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef jovink het volgende:
[..]
revolution daar kon je wel is verkeerd mee zitten,
want ik heb 2 broeken gepast 1 in nog een maat groter en die was faler cq lichter dan die ik heb hoor. Maar kon ook idd gewoon door licht inval komen. Maar er is iig een fale en een donkere versie
en dan kan het nog wel een ripoff zijn. een ripoff begint bij het ontwerp, kleurstelling, washing, materiaal enz enz. je kan toch niet zeggen dat als iets in dezelfde fabriek wordt geproduceerd het meteen een ripoff is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef The_Mich het volgende:
Waarom een rip off? Waarom zou Chasin minder zijn dan G-star? Als ik me niet vergis komt het allemaal van dezelfde lopende band.
ik heb t ook gevraagd, en die fale was de gewassen versie dat bedoelik dr meequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:05 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ik heb die vale ook aangehad. die was al gedragen. ik neem aan door een medewerkster van zipper zelf. en dat er een vale en een velle versie is is gewoon bs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |