Die jas is vet, iemand zocht hem in het kledingzoek topicquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:20 schreef SuperS het volgende:
Eindelijk ook weer eens wat kleren gekocht:
trui:
[afbeelding]
jas:
[afbeelding]
riem:
[afbeelding]
die andere is blauwerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef revolutionx het volgende:
pie, leg eens uit, je hebt een vette blauwe broek (van denim wat een stuk beter is dan katoen) en ga je nog een CM kopen.
De kleur van de CM vind ik net iets vetter dan de dr. Denim. Ik wou sowieso ook de CM in eerste instantie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef revolutionx het volgende:
pie, leg eens uit, je hebt een vette blauwe broek (van denim wat een stuk beter is dan katoen) en ga je nog een CM kopen.
zeer gewaagd om zo rond te lopen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even kijken of ik mijn dr. denim verkoop. Ik vind de kleur van de CM toch net iets
Waar haal je die bovenste?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:20 schreef SuperS het volgende:
Eindelijk ook weer eens wat kleren gekocht:
trui:
[afbeelding]
jas:
[afbeelding]
riem:
[afbeelding]
Stoer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef navigator het volgende:
[..]
hehehe, ga janken man.
Ik probeer hem juist te helpen, die hele strakke broeken klemmen je ballen af waardoor je onvruchtbaar kunt worden.
Al zal dat in zijn specifieke geval toch niet echt veel uitmaken![]()
Echt typisch zo'n lelijke modelloze J&J broekquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:11 schreef kastanova het volgende:
Jack & Jones Goa:
[afbeelding][afbeelding]
J&J in het algemeenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Echt typisch zo'n lelijke modelloze J&J broek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |