quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
Even kijken of ik mijn dr. denim verkoop. Ik vind de kleur van de CM toch net iets
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef parselmouth het volgende:
Nieuwe pimpketting, tuniek, riem, skinny en pumps.
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Life het volgende:
Overhemd: G-star ( de enige reden waarom ik hem wel kocht was omdat er geen logo's op staan)
Broek: Mexx
Riem: Petrol
Schoenen: All stars (ja, ik was te lui om ze te strikken)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef don-diablo het volgende:
mijn recente aankopen (wit shirt is gekreukeld omdat ik em in de wasmand had gegooid)
grijze polo is van H&M, zwarte van Junk De Luxe, wit shirt en de 2 korte broeken van Jack & Jones
en een jas van Stone Island
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef grasmat het volgende:
vandaag bij de h&m geweest
alles nieuw behalve schoenen dus
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef taart het volgende:
shirt van divided
broek is Nudie thin finn dry black-coated
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:09 schreef Borkydude het volgende:
Hoody bij de Sjaak & Sjon
En een hoedje van 2 knaken bij de H&M en een toffe riem
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Gine het volgende:
Deep V-neck American Apparel
V-neck J&J
Murat Black Jeans J&J (destroyed, maar hier nauwelijks te zien).
Havaianas White
Op armband en horloge na allemaal nieuw
Nou, ik dacht eerst dat het een nep BB trui (er is zo'n namaaktrui van in omloop die er precies op lijkt) was. Verder vind ik 't ook niet echt mooi nee. Groot en lomp.quote:
Die hebben ze bij de Forecastquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef swentibold het volgende:
@ Gine
zat die riem bij die broek of wassie los? *zoekt zo eentje*
http://i9.tinypic.com/5yrh544.jpg
Wat grappig, ik had zoiets dat er erg op lijkt (in het groen), toen ik zwanger was. Zat echt heerlijk, rekte mooi mee. Zal eens zoeken of ik nog een foto in actie heb.quote:
Beetje lullige opmerking naar een dieetclub member. imo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat grappig, ik had zoiets dat er erg op lijkt (in het groen), toen ik zwanger was. Zat echt heerlijk, rekte mooi mee. Zal eens zoeken of ik nog een foto in actie heb.
ben benieuwdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat grappig, ik had zoiets dat er erg op lijkt (in het groen), toen ik zwanger was. Zat echt heerlijk, rekte mooi mee. Zal eens zoeken of ik nog een foto in actie heb.
yppy is zelf ook een dieetclub member hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Beetje lullige opmerking naar een dieetclub member. imo.
ik hoor niet in het dieetclubquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt echt hele leuke kleding die eigenlijk voor zwangeren is, maar ook heerlijk zit als je niet zwanger bent. Zeker met de mode van nu komt het vaak overeen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
quote:
Losquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef swentibold het volgende:
@ Gine
zat die riem bij die broek of wassie los? *zoekt zo eentje*
http://i9.tinypic.com/5yrh544.jpg
thnxquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Gine het volgende:
[..]
Losis te krijgen bij elke Jack & Jones (25 euro ofzo).
Nu nog een goede smaak voor kleding ontwikkelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik hoor niet in het dieetclub
heb een gezond gewicht
ben wel 28 kilo afgevallen
die heb ik alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu nog een goede smaak voor kleding ontwikkelen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
Nieuw leren jack + vintage tshirt
[afbeelding]
Abercrombie tshirt + true religion jeans
[afbeelding]
Die lopen zoals jij rond, maar goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die heb ik al
of wil je mij zien rondlopen zoals 99% van de meiden
jammer dat we die broek niet helemaal kunnen zien, want het lijkt me wel een hele mooie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
[afbeelding]
nice, waar heb je het abercrombie t-shirt gekocht?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk zelf ebay, het staat er vol mee. Meesten kosten 27.50. Meesten zijn ook nepquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nice, waar heb je het abercrombie t-shirt gekocht?
whehehe hij kan hem toch makkelijk van de officiele site zelf hebben gekocht of in de VS of London tijdens de vakantie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:48 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik denk zelf ebay, het staat er vol mee. Meesten kosten 27.50. Meesten zijn ook nep
Bij de abercrombie store in Pasadena, CA :-) (ik studeer ook in Pasadena, dus ik kan alle A&F kleding gewoon in de store kopen!)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nice, waar heb je het abercrombie t-shirt gekocht?
dat dacht ik dus al, beetje voorbarig van anderen om meteen te denken dat je hem wel weer via ebay gekocht zal hebben. er zijn echt heel veel mensen hier in NL die gewoon via de website kunnen bestellen met hun account.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef innov het volgende:
[..]
Bij de abercrombie store in Pasadena, CA :-) (ik studeer ook in Pasadena, dus ik kan alle A&F kleding gewoon in de store kopen!)
ik zag het al in je onderschrift, maar kun je nog een betere foto maken van die 2e broek? die broek ziet er wel tof uit denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef innov het volgende:
[..]
Bij de abercrombie store in Pasadena, CA :-) (ik studeer ook in Pasadena, dus ik kan alle A&F kleding gewoon in de store kopen!)
Kijk, dit vind ik nu echt hartstikke leuk voor een man: mooie kleurencombi's ook!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou kunnen, maar ik houd zelf niet zo van smalle pijpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Hebben ze die niet gewoon met reedlijk smalle pijpen ipv breed uitlopend ?
Het is een suburb van LA, downtown LA is ongeveer 25 min hier vandaan en Hollywood (de wijk met meeste clubs) ongeveer 15 min.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef roburt het volgende:
beetje offtopic maar is Pasadena een stad of een wijk van LA?
het zit er namelijk helemaal aan vast op een kaart, loopt dat helemaal over in elkaar of zit er nog wel wat ruimte tussen?
(ben benieuwd)
urban outfitters heb je ook in londen, wel een vette kledingwinkel en ook toffe interieur dingen en novelty items. Alleen in de States is de winkel groter met een groter assortiment. Kun je ook aan de sites zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:33 schreef innov het volgende:
[..]
Het is een suburb van LA, downtown LA is ongeveer 25 min hier vandaan en Hollywood (de wijk met meeste clubs) ongeveer 15 min.
Thanks don-diablo, overigens heb ik die batman&robin tshirt bij Urban Outfitters gekocht. Erg leuke zaak voor vintage tshirts.
Veel toffer in de VS.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
urban outfitters heb je ook in londen, wel een vette kledingwinkel en ook toffe interieur dingen en novelty items. Alleen in de States is de winkel groter met een groter assortiment. Kun je ook aan de sites zien.
maar het is juist niet alsof je een hele aparte smaak hebt, je slaat gewoon steeds net de plank misquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach het valt gewoon op dat op fok als je er een beetje anders uit ziet of een andere smaak hebt dat je meteen dit soort reacties krijgt
of je nu gothic bent, of band shirtjes aan heb, of mjin smaak hebt
Wat voor rijke mofo ben jij dan dat je daar studeert?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:33 schreef innov het volgende:
[..]
Het is een suburb van LA, downtown LA is ongeveer 25 min hier vandaan en Hollywood (de wijk met meeste clubs) ongeveer 15 min.
Thanks don-diablo, overigens heb ik die batman&robin tshirt bij Urban Outfitters gekocht. Erg leuke zaak voor vintage tshirts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |