Ik heb die on sale gekocht voor $180. Was de laatste in mijn maat, dus ik ben er erg happy mee :-)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef kookie_monster het volgende:
Hoeveel betaalt voor die true religion broek? Geloof dat die krengen echt onwijs duur waren.
Nope, geen scholarship maar ik woon wel bij familie. Scheelt huur :-)quote:ja, idd. schoolkosten daar gemiddeld 22.000 dollar zonder room & board ( ) of heb je scholarship van fulbright of andere instantie?
Ik vroeg me laatst al af waarom zoiets uberhaubt nog in de winkel hangt, zoiets koopt toch niemandquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach het valt gewoon op dat op fok als je er een beetje anders uit ziet of een andere smaak hebt dat je meteen dit soort reacties krijgt
of je nu gothic bent, of band shirtjes aan heb, of mjin smaak hebt
Momenteel aan Pasadena City College (PCC). Volgend jaar hopelijk op naar USC of Calstate Northridge en finance of accounting major achtervolgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef kookie_monster het volgende:
Kijk, dat scheelt zeker de helft, zeker in een redelijke buurt van LA. Aan welk college studeer je?
Volgens mij is die trend gelukkig alweer voorbij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 07:35 schreef innov het volgende:
Overigens heb ik vandaag een Ed Hardy pet gekocht, eentje met (neppe) diamantjes erin (foto komt nog). Heb ook een paar tshirts van Ed Hardy. Is dat al een trend in NL?
2 jaar geleden was dat een trend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 07:35 schreef innov het volgende:
Overigens heb ik vandaag een Ed Hardy pet gekocht, eentje met (neppe) diamantjes erin (foto komt nog). Heb ook een paar tshirts van Ed Hardy. Is dat al een trend in NL?
die slip ons van Ed Hardy zitten iig voor geen meter.. Ik hou het lekker bij mn Vansquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Volgens mij is die trend gelukkig alweer voorbij.
ik geloof dat ie uit 78 komt kan er ook een jaartje hier en daar naast zitten. Het jasje komt uit de 2ehandswinkel. Het logootje is ook vaal geworden en alles. het labeltje was ook helemaal verwassen etc. Ze hadden er nog veel meer vette trainingsjasjes liggenquote:
nee niet de zipper, die hadden minder leuke jasjes maar wel toffe shirts.. ik weet nie meer hoe die winkel heet. was grotendeels een 2ehands schoenenwinkel met jassen e.d. zal mn vriendin wel ff navragen of ze de naam weet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:44 schreef Pie.cr het volgende:
Zou erg vet zijn als het een echte repro is. Welke winkel? Zipper ?
toffe broek en leuke schoenen erbijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef Erotica_ het volgende:
Opnieuw Revick's gekocht.. Andere heeft m'n broer van me gejat zeg maar..
[afbeelding]
tiss goed zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:42 schreef ForumGek het volgende:
Hij is alleen te kort...helemaal na het wassen !
Is het erg als ik mijn aankopen niet show?
[afbeelding]
Ik heb nog wel een vintage adidas jasje liggen maar het is mij te klein (grote kindermaat, L)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |