ik zei toch ook: 'alleen maar zeggen dat het lelijk is', als ze dat doen is het wel kansloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:38 schreef Pie.cr het volgende:
Depends. Dat is niet kansloos maar gewoon een mening. Uiteraard is het fijner als diegene post "ik vind het lelijk omdat...."
Ik vind 'm leuk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
Broek van Esprit in de uitverkoop voor ¤34,96.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
deze jassen blijven leukquote:Op zondag 29 juli 2007 06:05 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Voor weinâg.
(pic van een of andere Duitse seite)
Ah hendige tip! Ik vind 'm achteraf iets te wijd, maar mijn moeder gaat 'm wat innemen voor mequote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Pas maar op, die stiksel bij je pols kunnen gaan loslaten zwahiel.
Dus niet aan je mouw trekken bij het uitrekken of whatever want dan zijn ze in een maand los.
Bij mij zijn ze nog nooit stuk gegaan, terwijl ik alleen maar bijna JJ broeken hebquote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Calva het volgende:
Ik zag in dit topic iemand met een Jack&Jones broek. Leuke broek enzo, maar hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van deze broeken. heb namelijk weinâg zin om 80eus te gaan betalen voor een broek die het een maand houdt...
Ik koop meestal Diesel of Taketwo maar dan krijg je ook waar voor je geld zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Calva het volgende:
Ik zag in dit topic iemand met een Jack&Jones broek. Leuke broek enzo, maar hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van deze broeken. heb namelijk weinâg zin om 80eus te gaan betalen voor een broek die het een maand houdt...
Idem.. Het enige wat slijt zijn de onderkant van de pijpen, maar dat is simpelweg omdat ik te lui ben op m'n broek op te hijsenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nog nooit stuk gegaan, terwijl ik alleen maar bijna JJ broeken heb![]()
juistquote:Op maandag 30 juli 2007 08:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Idem.. Het enige wat slijt zijn de onderkant van de pijpen, maar dat is simpelweg omdat ik te lui ben op m'n broek op te hijsen.
Met Diesel broeken moet ik je inderdaad gelijk geven. Deze zijn gewoon goed van kwaliteit.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik koop meestal Diesel of Taketwo maar dan krijg je ook waar voor je geld zeg maar
dan heb je ook iets in handen zeg maar en dat vinden ik bij J&J soms wel n's niet het geval
Ziet er goed uit. Maar het is wel handig als je er ff bij zet van welke merken/winkels die kleding is.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Sleepto het volgende:
Nieuwe broek, schoenen, riem en trui:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent breederquote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Life het volgende:
[afbeelding]
Overhemd: G-star ( de enige reden waarom ik hem wel kocht was omdat er geen logo's op staan)
Broek: Mexx
Riem: Petrol
Schoenen: All stars (ja, ik was te lui om ze te strikken)
Ja, ik doe nu ongeveer 1.5 jaar aan krachttraining/bodybuilding, dus daardoor komt hetquote:Op maandag 30 juli 2007 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je bent breeder
ik dacht
oeh hunk
huh het is life
nu weet je niet wie ik ben maar ik heb je wel eens gemeet![]()
Wa voor kleur tractor hedde gai?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef jovink het volgende:
geekeweerk
kben dr ook weer
@ braun hahah geweldig dat je dr weer bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |