Hmmm. Ik kijk toch altijd even of alles bij elkaar past wat ik aantrek. Da's dan weer wat anders dan dat je modetrends achterna loopt of complete outfits (samengesteld door winkel of designer) aanschaft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist de bevestiging dat nog 7 andere kledingstukken verstuurd waren; zodra ik ze binnen heb zal ik ze even op de foto zetten en geloof je me direct.
Dat ik houd van leuk uitziende kleding wil uiteraard nog niet zeggen dat de combinaties en/of mode me iets boeit; Als ik iets mooi/handig/leuk/prettig vind, dan trek ik het aan, easy as that.
deze ga ik onthoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
zo, ze hebben wel toffe jeans...
Heb je ook ervaring met het terugsturen van kleding?
dr staat toch puma op die schoene of zie ik nu scheelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef roburt het volgende:
[..]
waar heb je die schoenen gekocht?![]()
en van welk merk zijn ze?
Nice broek.. Welke merk + hoeveel koste die?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Sleepto het volgende:
Nieuwe broek, schoenen, riem en trui:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft t over schoenen uit een andere postquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:31 schreef Noddie het volgende:
[..]
dr staat toch puma op die schoene of zie ik nu scheel![]()
hahaha dan ben ik dus scheelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:57 schreef Cinch het volgende:
[..]
Hij heeft t over schoenen uit een andere post![]()
Dacht eerst ook dat ie het over die puma's had, maar kijk maar naar de foto's in de quote.
Nice outfit.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Life het volgende:
[afbeelding]
Overhemd: G-star ( de enige reden waarom ik hem wel kocht was omdat er geen logo's op staan)
Broek: Mexx
Riem: Petrol
Schoenen: All stars (ja, ik was te lui om ze te strikken)
die broek vind ik echt sexyquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Vandaag gehaald (excl. riem):
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef revolutionx het volgende:
wel een beetje 2005 hoor
2005? het was 2003 hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
jij hebt dus ook zon 2005 broek begrijp ik
Laat eens zien dan? ben meerdere keren bij desigual geweests vandeweek, maar 't is echt niet mijn ding. Veel te schreeuwerige en drukke prints.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Afgelopen week een hoop geshopt in Barca bij 'Desigual', foto's volgen later.
Tof. Zullen we met andere bezitters een bareback party organiseren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:37 schreef roburt het volgende:
die heb ik ook!
Ik zat er ook al aan te denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Dirkmaat het volgende:
wie kopt hem in
spiegelbeeld hehquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:32 schreef DionFSFC het volgende:
Je weet dat de Stone Island badge aan de linkermouw hoort te zitten?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |