abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53025155
Lastig. En ik heb geen zin om 200 euro te betalen voor een broek als ik em niet eens kan passen
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53025171
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Lastig. En ik heb geen zin om 200 euro te betalen voor een broek als ik em niet eens kan passen
Vermaken geen optie?
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_53025206
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:29 schreef Dibble het volgende:
whag, mensen hier zijn modevreemd
ja egt he
errrrrrrrrr.....?
pi_53025237
quote:
Gaat al de goede kant op, ja.

En nee Pie.cr, ik ga geen voorbeelden geven, want stel dat jij en je vriendjes veranderen heb ik niks meer om uit te lachen. En dat zou niet fijn zijn, toch?
pi_53025378
Iemand ervaring met bestellen via zoovillage?

http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=194&DisplayItemID=26474&Position=14&ListType=1

deze staat in de belangstelling

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2007 11:18:34 ]
pi_53025654

Glimmende adidas
pi_53025709
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand ervaring met bestellen via zoovillage?

http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=194&DisplayItemID=26474&Position=14&ListType=1

deze staat in de belangstelling
Ik heb er een keer een nudie broek en tshirt besteld. Ging allemaal perfect.
pi_53026770
pi_53027172
wtf @ jas
pi_53027264
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik kan je wel helpen anders? Kan je ook het adres van een van de personen @ skull geven. Die kerel heeft mij ontzettend geholpen met het vinden van de juiste maat .
pi_53027302
nee hoeft niet. ik ben heel lastig met broekmaten. ik heb de ene keer maat 30 en de andere keer 34. ik koop wel gewoon een broek die ik kan passen. veul makkelijker.

Ik wil eigenlijk jeans van Dior. Weet iemand waar die te koop zijn, en hoeveel dat mag kosten?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_53027352
Tussen de 300 en 400 euro. Online zijn ze 'amper' te verkrijgen en slechts sporadisch in enkele winkels in Nederland dacht ik.

Ik heb het dan over de 19cm van Dior.
Als je er ergens eentje vind moet je me maar pm'en .
pi_53027513
Maarre.. Hoe kwam je op het idee om vanuit Japan een broek te bestellen Niet dat het niet waard was
pi_53027533
pie leuke shit heb jij in je kastje liggen hoor. vrijwel zelfde stijl als mij. ik ga de discussie niet aan, maar mensen die commentaar hebben op deze kledingstijl zijn echt te triest voor woorden. we begrijpen het hoor, dat je niet uit de randstad komt.
pi_53027553
Omdat ik het model erg vet vond, en de reacties op o.a. superfuture erg lovend waren . Voornamelijk over de betrouwbare service.

anders ff verder in de SC. Anders wordt schatje dadelijk weer boos op ons.
pi_53027570
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
pie leuke shit heb jij in je kastje liggen hoor. vrijwel zelfde stijl als mij. ik ga de discussie niet aan, maar mensen die commentaar hebben op deze kledingstijl zijn echt te triest voor woorden. we begrijpen het hoor, dat je niet uit de randstad komt.
Ik kom niet uit de randstad .
pi_53027888
je snapt me wel, en begrijpend lezen is moeilijk he. het ging namelijk op voor mensen die het niet snappen. niet voor mensen die het wel snappen
pi_53027917
quote:
Dus jij vind een twintiger die commentaar heeft op die kledingstijl te triest voor woorden?

Gast, loop lekker rond met je kermiskleurig schoeisel van Nike, Adidas, weet ik veel... maar besef wel dat als je ook een keer volwassen wordt je niet zo serieus genomen zult worden. Ja, wel door je metgezellen, maar daar schiet je ook geen klap mee op.

En dat randstad verhaal, da's al helemaal huilen. Schitterend hoe jochies uit de randstad denken dat ze hipper zijn dan de rest van het land, terwijl het gewoon vuile schooiers zijn zonder enig gevoel voor stijl.

Verder, niets dan lof voor je persoonlijkheid en het lef om je op dergelijke wijze te kleden.
pi_53027935

Nieuwe broek. Ik ben de rechter. Wat vinden jullie er van?
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:32:17 #270
69994 seto
-|||--------|||-
pi_53027941
quote:
Eigendunk much?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_53028085
eigendunk? ben gewoon anti
pi_53028183
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
hoort dat shirt zo groot of krimpt ie naar een paar wasjes?
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:43:56 #273
69994 seto
-|||--------|||-
pi_53028211
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Die rechter lijkt wel op cultheld
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_53028234
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:42 schreef taart het volgende:

[..]

hoort dat shirt zo groot of krimpt ie naar een paar wasjes?
dat is die urban stylz jeweet.
pi_53029434
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dus jij vind een twintiger die commentaar heeft op die kledingstijl te triest voor woorden?

Gast, loop lekker rond met je kermiskleurig schoeisel van Nike, Adidas, weet ik veel... maar besef wel dat als je ook een keer volwassen wordt je niet zo serieus genomen zult worden. Ja, wel door je metgezellen, maar daar schiet je ook geen klap mee op.

En dat randstad verhaal, da's al helemaal huilen. Schitterend hoe jochies uit de randstad denken dat ze hipper zijn dan de rest van het land, terwijl het gewoon vuile schooiers zijn zonder enig gevoel voor stijl.

Verder, niets dan lof voor je persoonlijkheid en het lef om je op dergelijke wijze te kleden.
Laat iedereen toch zijn eigen stijl hebben. Als iedereen in dezelfde kleding als jij loopt is het toch ook niks meer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')