Vermaken geen optie?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Lastig. En ik heb geen zin om 200 euro te betalen voor een broek als ik em niet eens kan passen
Gaat al de goede kant op, ja.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:03 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
http://img517.imageshack.us/img517/4319/slsmallze8.jpg
Zo beter?
Ik heb er een keer een nudie broek en tshirt besteld. Ging allemaal perfect.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand ervaring met bestellen via zoovillage?
http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=194&DisplayItemID=26474&Position=14&ListType=1
deze staat in de belangstelling![]()
Ik kan je wel helpen anders? Kan je ook het adres van een van de personen @ skull geven. Die kerel heeft mij ontzettend geholpen met het vinden van de juiste maatquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Lastig. En ik heb geen zin om 200 euro te betalen voor een broek als ik em niet eens kan passen
Ik kom niet uit de randstadquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
pie leuke shit heb jij in je kastje liggen hoor. vrijwel zelfde stijl als mij. ik ga de discussie niet aan, maar mensen die commentaar hebben op deze kledingstijl zijn echt te triest voor woorden. we begrijpen het hoor, dat je niet uit de randstad komt.
Dus jij vind een twintiger die commentaar heeft op die kledingstijl te triest voor woorden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
pie leuke shit heb jij in je kastje liggen hoor. vrijwel zelfde stijl als mij. ik ga de discussie niet aan, maar mensen die commentaar hebben op deze kledingstijl zijn echt te triest voor woorden. we begrijpen het hoor, dat je niet uit de randstad komt.
Eigendunk much?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef revolutionx het volgende:
hoort dat shirt zo groot of krimpt ie naar een paar wasjes?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe broek. Ik ben de rechter.Wat vinden jullie er van?
Die rechter lijkt wel op cultheldquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe broek. Ik ben de rechter.Wat vinden jullie er van?
dat is die urban stylz jeweet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:42 schreef taart het volgende:
[..]
hoort dat shirt zo groot of krimpt ie naar een paar wasjes?
Laat iedereen toch zijn eigen stijl hebben. Als iedereen in dezelfde kleding als jij loopt is het toch ook niks meer aan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dus jij vind een twintiger die commentaar heeft op die kledingstijl te triest voor woorden?
Gast, loop lekker rond met je kermiskleurig schoeisel van Nike, Adidas, weet ik veel... maar besef wel dat als je ook een keer volwassen wordt je niet zo serieus genomen zult worden. Ja, wel door je metgezellen, maar daar schiet je ook geen klap mee op.
En dat randstad verhaal, da's al helemaal huilen.Schitterend hoe jochies uit de randstad denken dat ze hipper zijn dan de rest van het land, terwijl het gewoon vuile schooiers zijn zonder enig gevoel voor stijl.
Verder, niets dan lof voor je persoonlijkheid en het lef om je op dergelijke wijze te kleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |