quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:34 schreef birdydontfly het volgende:
blabla
Broek is van Dolce & Gabbana, model heb ik geen idee van waar ik dat kan vinden. Op de tag aan de binnenkant van de broek staat wel vrij groot Audacious, dunno of je daar wat mee kunt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:14 schreef grasmat het volgende:
[..]
staat je echt heel erg tof!
Waar is die broek van? en welk model?
Die onderste is een harde broekquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:36 schreef BladiN87 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren gekocht
ok thanxquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:18 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Outlet is max. 15 minuten lopen vanaf het station. Je kunt ook een bus pakken.
Klopt, ook vandaag (zondag) dusquote:Op zondag 2 september 2007 11:53 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ok thanx
ik neem aan dat de stores gewoon elke dag geopend zijn....![]()
Ze hebben nu ook een Armani winkel daar sinds Augustus geloof ikquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef sjeppert het volgende:
weet iemand hier of de outlet stores @ roermond goed te bereiken zijn met de trein
Is een broek van Chasin, Buccaneer Ram Finish.quote:Op zondag 2 september 2007 11:45 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Die onderste is een harde broek![]()
Waar heb je die gekocht?
En welk model enz ?![]()
naah armani hoef ik eigenlijk nietquote:Op zondag 2 september 2007 12:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een Armani winkel daar sinds Augustus geloof ik
Binnnekort de stylz checken
Hmm, ik zal binnenkort ook is ff kijkenquote:Op zondag 2 september 2007 12:46 schreef BladiN87 het volgende:
[..]
Is een broek van Chasin, Buccaneer Ram Finish.
Liep de winkel binnen en zag de verkopers hem dragen, was meteen verkocht.
Quote dan eens waar ik dat deed, dan.quote:Op zondag 2 september 2007 11:43 schreef revolutionx het volgende:
pascal, was jij niet degene die een maand terug nog liep te bitchen op mensen met een skinny broek?
Moet je tegenwoordig iemand z'n posts na gaan trekken, voor je een post kunt plaatsen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Beetje lullige opmerking naar een dieetclub member. imo.
Nee lul, dat werd uitgebreid besproken door haar en anderen in dit topic.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:04 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig iemand z'n posts na gaan trekken, voor je een post kunt plaatsen?
Ja, maar dan nog wil ik wel eens zien wanneer ik dat gedaan heb, dan. Tenzij ik een of andere vorm van geheugenverlies heb gehad, of mijn account is gehackt, heb ik me nooit negatief uitgelaten over skinnies en/of de mensen die ze dragen. En aangezien jij dat zo zeker lijkt te weten dat ik dat heb gedaan, dan wil ik wel eens een link zien naar een topic waar de hel ik dat blijkbaar heb gedaan.quote:Op maandag 3 september 2007 21:26 schreef revolutionx het volgende:
das al een aantal maanden terug
Wow.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb vandaag een broek gekocht van guess, zal binnenkort wel even foto maken
Mooiboys kleding zich heel anders man.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef Beauregard het volgende:
Nu nog echte schoenen kopen en je ziet er niet meer uit als een schooierige mooiboy.
Verder wel okee.
Jij hebt altijd wat te zeuren. Post eens een foto van jou kleding.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef Beauregard het volgende:
Nu nog echte schoenen kopen en je ziet er niet meer uit als een schooierige mooiboy.
Verder wel okee.
die schoenenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:54 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Base Control|American Apparel|Skull|Adidas ZX500 Oddity
Neuh. Ik vind allstars gewoon overschatte kutschoenen, that's all. Stoffen dingen waar iedereen mee loopt voor 60 euro, da's nog bijna gestoorder dan mensen die met levensgrote Gsus advertenties op hun buik rondlopen en daar nog 50 euro voor dokken ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:31 schreef Dibble het volgende:
laat eens een foto zien van schoenen die volgens jou up to date zijn dan?
Ik draag de mijne al een dikke jaar en die 60 euro vindt ik het dubbel en dwars waard.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:40 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind allstars gewoon overschatte kutschoenen, that's all. Stoffen dingen waar iedereen mee loopt voor 60 euro, da's nog bijna gestoorder dan mensen die met levensgrote Gsus advertenties op hun buik rondlopen en daar nog 50 euro voor dokken ook.
Z'n schoenen zijn vet, maar All Stars zijn gewoon easy en fijn. Sowieso zou ik zijn schoenen niet naar mn werk aantrekkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:45 schreef parselmouth het volgende:
Hoeft ook allemaal niet, ik vind het afgezaagde schoenen en zou het zonde vinden als Pie.cr z'n lauwe kicks zou verwisselen voor suffe All Stars.
Denken dat Allstars in 2007 niet meer kunnen, dat is modevreemd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
modevreemd.
Denken dat allstars nog kunnen @ 2007, dat is modevreemd.
ik ben verliefd!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:54 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Base Control|American Apparel|Skull|Adidas ZX500 Oddity
http://img517.imageshack.us/img517/4319/slsmallze8.jpgquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:34 schreef Beauregard het volgende:
Allstars, die lelijke sloffen van Pie.cr, wat maakt het ook allemaal uit! Allemaal schandalig blij.
Koop gewoon fatsoenlijke schoenen waarmee je serieus genomen wordt, i.p.v. die overpriced sportschoentjes. Echt treurig dat LIF wordt gedomineerd door een paar van die schandknapen die zich soms best wel aardig kleden, maar altijd de mist in gaan met hun "hippe" sneakertjes.
Krijg smaak, pubers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |