speciaal voor jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn, ben ik even aan het werk. Meteen een nieuw deel
Ik was er gisteren ook niet, dus ze kunnen niet zonder onsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben er amper 2 weken en jullie kunnen nu al niet meer zonder me?
Ik hou van jullie![]()
Brood met anijshagel en een kop theequote:
Neem koffie daar wordt je tenminste wakker vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Brood met anijshagel en een kop thee
En niet eens mangothee!
Doe je voorzi... ach laat maarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k moet even aan het werk
Tot straks
dat wordt dus met trillende vingers tikkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Brood met anijshagel en een kop thee
En niet eens mangothee!
kijk dat bedoelde ik dus niet. ik ben geen rassist of zo. ik bedoelde eigelijk meer dat die kinder moeilijker opvoedbaar zijn omdat ze teveel invloeden van thuis mee krijgen. das alles.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Is dat een magnoliabloem dylanesque?![]()
En wat is dat trouwens voor onzin White?
Allochtone kindertjes zijn soms minder aso dan de NL kindertjes...
Voor mij zijn kinderen gewoon kinderen..
En in mijn klas worden ze allemaal gelijk behandeld en behandelen ze mij ook zo....
Daar heb je ook wel gelijk in, maar als juf leer je daar mee om te gaan..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoelde ik dus niet. ik ben geen rassist of zo. ik bedoelde eigelijk meer dat die kinder moeilijker opvoedbaar zijn omdat ze teveel invloeden van thuis mee krijgen. das alles.
ik heb niets tegen die mensen hoor. dat je dat begrijpt.
Het wordt moeilijk....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt dus met trillende vingers tikken
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Is dat een magnoliabloem dylanesque?![]()
nee geeft niets hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in, maar als juf leer je daar mee om te gaan..
Mijn ervaring is dat ze niks moeilijker zijn, aangezien NL kinderen tegenwoordig ook vaak belabberd worden opgevoed... Maar ik snap je wel, sorry van mijn reactie dan maar daar kan ik niet goed tegen...
Spijt me![]()
Ik zie de randstadrail en haagse trams vanuit centraal station vertrekken, ook leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef EggsTC het volgende:
errrrr... ik zit lekker te kijken naar de A12, raampje open, mooi weertje.![]()
"Wat voor T?"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik zie nu de plaatjes pas...
Die strip van dubbeltje het kwartjelachen gieren brullen
En een plaatje van magnolia en seventees...
![]()
Dank jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee geeft niets hoor.
wel respect voor je job trouwens, aardige zenuwen heb je![]()
Moest even goed lezen, maar ik vind m superquote:
Wees blij dat je een man bentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef EggsTC het volgende:
ff koffie halen dan maar, jij ook wat , dylanes?[afbeelding]
Watertje, lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef EggsTC het volgende:
ff koffie halen dan maar, jij ook wat , dylanes?[afbeelding]
?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wees blij dat je een man bent![]()
Hoezo, Wat wil hij nu wel hebben , en voorheen niet ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Beetje dylanesque uitnodigen voor een kopje koffiequote:
Ik dacht al een beetje jaloezie te bespeurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Beetje dylanesque uitnodigen voor een kopje koffie![]()
Wil jij ook koffie dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Beetje dylanesque uitnodigen voor een kopje koffie![]()
Eet smakelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Even ontbijtje eten..
Yoghurt met cruesli![]()
Eerst ontbijten jij!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Hierna nog 107 berichten te gaan...
TYPEN MENSEN!![]()
Heb je ook thee?quote:
Ey ik zit ook langs de A12quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef EggsTC het volgende:
errrrr... ik zit lekker te kijken naar de A12, raampje open, mooi weertje.![]()
Ben ik al mee bezigquote:
Het was een wurgcontract?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo dat was vermoeiend zeg. Even met een collega praten en zn contract laten tekenen... Zweet staat me op mn voorhoofd
Goed gedaan hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo dat was vermoeiend zeg. Even met een collega praten en zn contract laten tekenen... Zweet staat me op mn voorhoofd
Uitkijken met koekjes aannemen hier he, voor je t weet gebeuren er weer allemaal gekke dingenquote:
Kijk, zo zie ik ze het liefstquote:
Jij bent er om me te redden toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uitkijken met koekjes aannemen hier he, voor je t weet gebeuren er weer allemaal gekke dingen![]()
Kijk je uit dat je niet misselijk wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kijk, zo zie ik ze het liefst
Een hele schaal koekjes voor mij alleen![]()
ik zeg niet dat het gelijk staat, maar het heeft er zeker wel mee te maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef Seventees het volgende:
Allochtonen zijn moeilijk opvoedbaar omdat ze teveel invloeden (= buitenlandse invloeden) meekrijgen?
Sorry, maar dat is de reinste onzin. Dat kinderen een andere culturele achtergrond hebben staat niet gelijk aan het moeilijk opvoedbare.
Dat wij het soms niet begrijpen of er niet mee instemmen betekent niet dat zo'n kind een belabberde opvoeding geniet.
Het zijn gewoon kinderen! Alle kinderen hebben hun buien, wat hun achtergrond ook is
Laten we er maar over ophouden.
Tja, daar zit lsd doorheen, sssstquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uitkijken met koekjes aannemen hier he, voor je t weet gebeuren er weer allemaal gekke dingen![]()
Altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet misselijk wordt![]()
![]()
*Laat koekkie vallen en kijkt boos*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, daar zit lsd doorheen, sssst![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het gelijk staat, maar het heeft er zeker wel mee te maken.
maar laten we er inderdaad maar over ophouden , want dit topic ging over geen reet doen op je werk, en niet over problemen op bepaalde scholen.
TeaTime
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
*Laat koekkie vallen en kijkt boos*
Gemenerd...![]()
Na deze post nog 100 te gaan!!!![]()
ik vond mn monitor al zo golvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, daar zit lsd doorheen, sssst![]()
Als je wilt dat ik raar ga doen, geef me dan gewoon Mangotheequote:
Uiteraardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij bent er om me te redden toch?![]()
Gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
![]()
Ondertussen eet ik wel een koekje mee![]()
ja elke keer als er koffie gehaald moet worden , ben je plotseling aan het werk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
zo daar ben ik weer
Alweer gewerkt. Moet niet gekker worden, straks zeggen jullie nog dat ik hier niet meer mag komen omdat ik wel een reet te doen heb op mn werk
Ach, en als je niks te doen hebt ben je aan het gamenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
zo daar ben ik weer
Alweer gewerkt. Moet niet gekker worden, straks zeggen jullie nog dat ik hier niet meer mag komen omdat ik wel een reet te doen heb op mn werk
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ach, en als je niks te doen hebt ben je aan het gamen![]()
sshtt straks hebben ze me nog doorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja elke keer als er koffie gehaald moet worden , ben je plotseling aan het werk.
schiet niet echt op zo heh
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar heb je ook espresso ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:46 schreef -Magnolia- het volgende:
*Mikt een pot koffie, kopjes, koekjes zonder lsd, pot mangothee, theeglazen, lepels, melk, suiker in het topic*
Zelfbediening!
Zijn ook altijd dezelfde hè...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar heb je ook espresso ?
Oh wee als je nu zegt dat je éigenlijk cappucino bedoeldequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar heb je ook espresso ?
Dankjewel lieverd je bent een schatjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn ook altijd dezelfde hè...
*Loopt speciaal naar espresso-apparaat.... wachten.... kopje.....
loopt terug.... alsjeblieft Tear......*
Mannen![]()
Nee ik bedoelde echt een espressoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Oh wee als je nu zegt dat je éigenlijk cappucino bedoelde![]()
Mja soms welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd je bent een schatje
En dat excuus is ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef JoepM het volgende:
*present*
Zowaar een excuus om eens op fok te posten. :yay
helleuwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef JoepM het volgende:
*present*
Zowaar een excuus om eens op fok te posten. :yay
Nog 92 berichten vandaag... Ga je het halen ?!?!quote:
Ik vind jou liefquote:
Je hebt ze aan Magnolia gegeven en ik mag er vast wel eentje van haarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef EggsTC het volgende:!!!! die koekjes waren neit voor jou dylanesque
Wordt moeilijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog 92 berichten vandaag... Ga je het halen ?!?!
Vind jou ook best schattigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind jou lief![]()
Komt ook door je sproetjes
Ja joh jij mag er wel 10quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je hebt ze aan Magnolia gegeven en ik mag er vast wel eentje van haar![]()
Ik denk dat het je wel gaat lukkenquote:
Kijk uit hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind jou lief![]()
Komt ook door je sproetjes
Zeg wil jij je er ff niet mee bemoeienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef NoXxa het volgende:
Shit een topic voor mensen die zich op hun werk vervelen. De ambtenaren zijn zelfs hier breed vertegenwoordigd.
HUP HUP aan de slag!! Werken met jullie luie donder!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef NoXxa het volgende:
Shit een topic voor mensen die zich op hun werk vervelen. De ambtenaren zijn zelfs hier breed vertegenwoordigd.
Magnolia houdt de mensen die zich wel vervelen op hun werk en geen reet te doen hebben gezelschap zodat ze zich minder vervelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zit te fokken op m'n vrije dag
Ze is een engelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Magnolia houdt de mensen die zich wel vervelen op hun werk en geen reet te doen hebben gezelschap zodat ze zich minder vervelen.
Ze doet dus alleen maar goeie dingen![]()
![]()
Eigenlijk ben je best wel een slijmbal hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Magnolia houdt de mensen die zich wel vervelen op hun werk en geen reet te doen hebben gezelschap zodat ze zich minder vervelen.
Ze doet dus alleen maar goeie dingen![]()
![]()
Gisteren was ik er ook niet en zakte het hele topic in....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel een slijmbal hè?
En ja, gisteren was ik er niet en zakte het hele topic in...
Dus speciaal voor jullie.. Ben ik er
Nou moet je ophouden hoor, ik ga zowaar blozen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gisteren was ik er ook niet en zakte het hele topic in....
Maar ik ben geen slijmbal ik vind je gewoon lief![]()
er zit maar 1 persoon hier hoor, de rest is allemaal een kloonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef NoXxa het volgende:
Blozende meisjes met sproetjes zijn schattigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor, ik ga zowaar blozen...
Dan kan ie heel snel achter elkaar inloggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er zit maar 1 persoon hier hoor, de rest is allemaal een kloon
Kappuh!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Blozende meisjes met sproetjes zijn schattig![]()
![]()
Jij wordt jaloers als iemand mij een kopje koffie aanbiedt, en ondertussen ga je zelf schaamteloos zitten flirten met zo'n slijmbal (niks persoonlijks tearquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor, ik ga zowaar blozen...
Nee joh, die heeft gewoon 10 computers en 10 persoonlijkheden..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kan ie heel snel achter elkaar inloggen![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij wordt jaloers als iemand mij een kopje koffie aanbiedt, en ondertussen ga je zelf schaamteloos zitten flirten met zo'n slijmbal (niks persoonlijks tear)
![]()
En een heel lang bureau en een stoel met wieltjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft gewoon 10 computers en 10 persoonlijkheden..
Lukt hem tot nu toe aardig![]()
Ik schaam me diep, daarom zijn m'n wangen ook zo rood.. en ik doe helemaal niks! hij zegt steeds watquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij wordt jaloers als iemand mij een kopje koffie aanbiedt, en ondertussen ga je zelf schaamteloos zitten flirten met zo'n slijmbal (niks persoonlijks tear)
![]()
Kan er ook niets aan doen dat ik je lief vindquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, daarom zijn m'n wangen ook zo rood.. en ik doe helemaal niks! hij zegt steeds wat![]()
Nou ik word er niet vrolijk vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, daarom zijn m'n wangen ook zo rood.. en ik doe helemaal niks! hij zegt steeds wat![]()
Niet boos worden. Wees blij dat je zo'n schatje als Magnolia hebt. En ze doet toch nietsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou ik word er niet vrolijk van![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou ik word er niet vrolijk van![]()
Zitten ze je te versieren, zus?quote:
Ik stel me ook wel aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet boos worden. Wees blij dat je zo'n schatje als Magnolia hebt. En ze doet toch niets![]()
Magnolia hoeft niet versierd te worden, ze is al mooi genoeg van dr zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zitten ze je te versieren, zus?
Dat je het ff weet !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik stel me ook wel aan![]()
ze is wel lief he![]()
Zit onder de slingers en de confettiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zitten ze je te versieren, zus?
Die 's wel erg standaard, hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Magnolia hoeft niet versierd te worden, ze is al mooi genoeg van dr zelf![]()
ah, betekent dat jij eindelijk die foto hebt gehad ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Magnolia hoeft niet versierd te worden, ze is al mooi genoeg van dr zelf![]()
*Ze* leest gewoon mee hoor...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat je het ff weet !![]()
Ja ze is heel lief![]()
En niet eens ballonnen??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zit onder de slingers en de confetti![]()
Ik laat m in de waan zusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die 's wel erg standaard, hoor
Denk niet dat ze erin trapt
Het excuus luidt: geen reet te doen op mn werk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat excuus is ?
Geen reet te doen op je werk is namelijk geen excuus![]()
Nee maar ze wandeld steeds door mn dromenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, betekent dat jij eindelijk die foto hebt gehad ?
Enige wat hij weet is dat ik sproeten heb..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, betekent dat jij eindelijk die foto hebt gehad ?
Ik heb hem anders nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die 's wel erg standaard, hoor
Denk niet dat ze erin trapt
Richting mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee maar ze wandeld steeds door mn dromen
And i like it !!![]()
En daar hou ík dan weer vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt dat mijn glazen oog, houten been, pukkelkop en haakneus goed![]()
Dat maakt het meer dan goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Enige wat hij weet is dat ik sproeten heb..
Blijkbaar maakt dat mijn glazen oog, houten been, pukkelkop en haakneus goed![]()
hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Enige wat hij weet is dat ik sproeten heb..
Ah ik dacht al waar gaat ze toch telkens heen ! Ze vergeet mijquote:
Jij hebt helemaal niets om je voor te hoeven schamen lieverdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik schaam me dood hier...![]()
Jullie hebben allemaal hele vreemde beelden/verwachtingen van mij![]()
Ik ben geen stalkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
Zullen we het topic maar 'Magnolia, zus en horde stalkers' noemen
Ik val in geen van beide categorieenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
Zullen we het topic maar 'Magnolia, zus en horde stalkers' noemen
Dan gaat t niet door. ander moet er 'en Lynx' achter, dat wordt te lang.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik val in geen van beide categorieen.
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
'Seventees, zus en aanbidders van Seventees' voor jou Lynx?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het zij zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan gaat t niet door. ander moet er 'en Lynx' achter, dat wordt te lang.
Ghehehe have funquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het zij zo
Als je me zoekt, ik zit in de voorraadkast.
Doe ik jou ook oneerbare voorstellen in PM dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
Anders had ik er ook een
gekke sandra! heuj! helemaal gek! welkomquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Pfff... ik verveel me..
Dan zit je hier in het juiste topicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Pfff... ik verveel me..
Mag ik niet gewoon ik zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
'Seventees, zus en aanbidders van Seventees' voor jou Lynx?
Heb ze nog niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doe ik jou ook oneerbare voorstellen in PM dan?
Wat voor "werk" doe je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Pfff... ik verveel me..
Ik aanbid jou ook nog steeds hoor sevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
Zussie heeft aanbidders
Moet ik de grote zus uithangen of kan je het nog aan?
Komt helemaal goed, ze gaan achter sandra aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
Zussie heeft aanbidders
Moet ik de grote zus uithangen of kan je het nog aan?
Ik ga wel achter jou aan de douche inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, ze gaan achter sandra aan
Kan ik even douchen, brb
Je zei "ook"!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doe ik jou ook oneerbare voorstellen in PM dan?
Als ik oneerbare voorstellen doe, doe ik ze gewoon in het topic zelf.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:23 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je zei "ook"!!!![]()
* DeToXiC checkt PM....
En ik doe alleen maar eervolle voorstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ik oneerbare voorstellen doe, doe ik ze gewoon in het topic zelf..
Precies... Echte mannen doen dat!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ik oneerbare voorstellen doe, doe ik ze gewoon in het topic zelf..
Your smiley says it all, Tear... says it allquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik doe alleen maar eervolle voorstellen
Maar ik meende het wel hoor !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Your smiley says it all, Tear... says it all.
Waarom ? Heb je vrienden ?quote:
Hoop ze ook niet te zienquote:
Maar je hebt vast wel een PM nuquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoop ze ook niet te zien
Is veel te gezellig zo!
Waar ik niets mee kan en wil doen iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel een PM nu
Nou dankjewel zegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Waar ik niets mee kan en wil doen idd
Ik zal me proberen in te houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoop ze ook niet te zien
Is veel te gezellig zo!
Echte mannen houden zich niet inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zal me proberen in te houden,
tot over een paar minutenquote:
Die paar minuten werk kun je nu niet ffies doen ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik beslis nét dat ik t uitstel tot na m'n pauze
Gezelligheid wordt overschat.. ik ben hier voor je theequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoop ze ook niet te zien
Is veel te gezellig zo!
Whats the deal met die thee !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gezelligheid wordt overschat.. ik ben hier voor je thee![]()
Nee t is geen paar minuten, moet een heel verslag gaan zitten maken met diverse contracten erin beschreven, om als geheel pakket 'uitleg' te kunnen geven aan een bedrijf dat we hier niet meer nodig hebben.. grote baas kwam me net even opzoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die paar minuten werk kun je nu niet ffies doen ?
Dus je hebt gewoon ECHT werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee t is geen paar minuten, moet een heel verslag gaan zitten maken met diverse contracten erin beschreven, om als geheel pakket 'uitleg' te kunnen geven aan een bedrijf dat we hier niet meer nodig hebben.. grote baas kwam me net even opzoeken![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Whats the deal met die thee !
Ja! Voor het eerst sinds 31 juliquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon ECHT werk![]()
Moet ik een pallat Mangothee bij je laten bezorgen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gezelligheid wordt overschat.. ik ben hier voor je thee![]()
Ik zal je helpen :quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja! Voor het eerst sinds 31 juli![]()
No hard feelings. Je wist het antwoord alleen al.quote:
Maar de vorige keer zou je er nog overna denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
No hard feelings. Je wist het antwoord alleen al.
we helpen je al door dit topic, vind je het niet genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:43 schreef afraidtech het volgende:
ik veeeeeeeeeeeeeeerveeeeel mij help
Ik heb liever dat je me persoonlijk een kopje komt brengen, gaan we lekker zitten praten over je zusjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Moet ik een pallat Mangothee bij je laten bezorgen?![]()
Ah chill, dat scheelt mij weer werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zal je helpen :
Verslag van Dylanesque :
Bedrijf we hebben jullie niet meer nodig omdat jullie kut werk afleveren, rot op en we willen jullie nooit meer zien
Over 11 minuutjes. Hij komt mij ophalen om even naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Ha Zaagmans staat voor de Deur. Kan iemand even opendoen ??
Waarom zaagt ie niet gewoon de deur kapot ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Ha Zaagmans staat voor de Deur. Kan iemand even opendoen ??
Dit topic kan toch zo behulpzaam zijn !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah chill, dat scheelt mij weer werk![]()
Dan kan Jan en allemaal zomaar naar binnenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom zaagt ie niet gewoon de deur kapot ?
Misschien komt er dan wel iemand binnen die je van je werk verlost zodat jij rustig de hele dag op FOK! kunt rondhangenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan kan Jan en allemaal zomaar naar binnen![]()
Ik laat de deur voor de zekerheid wel even open; ik ga ervandoor, over een uurtje terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien komt er dan wel iemand binnen die je van je werk verlost zodat jij rustig de hele dag op FOK! kunt rondhangen
Heb jij een uur pauzequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik laat de deur voor de zekerheid wel even open; ik ga ervandoor, over een uurtje terug
![]()
Hmmm chill... ik heb pauze achter de computerquote:
Oh is dat hetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, 8 uur pauze. Waarvan 1 uur niet aan zijn bureau.
Ik geef niemand foto's, Tear.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar de vorige keer zou je er nog overna denken![]()
En toch blijf je liefquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik geef niemand foto's, Tear.
Dat antwoord is altijd 'Nee' geweest.
Nu genoeg daarover.
Kun je ons wel een uur missen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik laat de deur voor de zekerheid wel even open; ik ga ervandoor, over een uurtje terug
![]()
hij probeert hetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kun je ons wel een uur missen?
Tot het volle maan isquote:
Want dan verander je in een weerwolf ?quote:
Eetsequote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef DeToXiC het volgende:
Lunch gehaald...
Magnoliaquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Want dan verander je in een weerwolf ?
Geen idee...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Verander je dan in een hond-achtige of een kat-achtige?
Dus op dat moment ben je een beest in bed ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef Seventees het volgende:
Geen idee...
Word wel wakker met een wild gevoel, that's for sure
Ga ik jou aan je neus hangenquote:
Hai lief zussiequote:
Anders was ik je rug nog komen wassen hoorquote:
Hou eens op viezerd..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Anders was ik je rug nog komen wassen hoor![]()
Ik bedoelde het helemaal niet vies hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hou eens op viezerd..
You make me sick![]()
viespeuk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik bedoelde het helemaal niet vies hoor![]()
![]()
Even aan het werk, tot zoquote:
Have fun en tot zoquote:
Tot zo.. doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef DeToXiC het volgende:
Wat een RUSDT hier... ik moet ook aan het werk
Nee, iedereen is werken en ik zwaai ze uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben er weer.
nog wat gemist ?
Ehh.. thee?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:39 schreef DeToXiC het volgende:
en nu?
Geen idee, ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef Seventees het volgende:
Waarom zit haar toch altijd véél beter als het nat is?
En ik zwaai weer omdat ik er weer benquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nee, iedereen is werken en ik zwaai ze uit![]()
Toen ik laatst om drie uur in slaap viel, was ik de volgende dag niet meer dan een zwabber met kleine oogjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens ik val zowat in slaap. ik ga vannacht maar om 3 uur slapen. volgens de theorie moet ik dan superfit zijn
Misschien is het iets vrouwelijks.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er ook last van![]()
Hebben jullie het nou om drie uur smiddags of snachts ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Toen ik laatst om drie uur in slaap viel, was ik de volgende dag niet meer dan een zwabber met kleine oogjes
Als ik jou zou zien zou ik altijd denken WAUW !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien is het iets vrouwelijks.
Zie mezelf in de spiegel nu en denk: Wauw!!
Maar als het straks droog is..
-Gier het uit hier-quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik jou zou zien zou ik altijd denken WAUW !![]()
![]()
geldt natuurlijk ook voor jou he magnolia![]()
![]()
Omdat de spiegel dan weer gebroken is ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef DeToXiC het volgende:
Als ik mezelf zie denk ik ook altijd: "Wawawoewah!!!!"
Maar dan kijkt iedereen me zo raar aan hier op kantoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef DeToXiC het volgende:
Nee, je moet het een beetje zwoel nazeggen...dan is het heel hip ineens...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan kijkt iedereen me zo raar aan hier op kantoor
je geeft toch niets om wat anderen van je denken of wel ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
het was zwaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kun je ons wel een uur missen?
Doe eens...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
spui? den haag?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef Gorgelmuil het volgende:
Goed idee *naar spui loopt*
Na lang nadenken heb ik besloten het toch maar niet te doenquote:
* DeToXiC gooit 12 en gaat door naar Barteljorisstraat...quote:
Valsspeler ! je moest naar de gevangenis toe !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
* DeToXiC gooit 12 en gaat door naar Barteljorisstraat...
Ik gooide anders 7 en 5 hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valsspeler ! je moest naar de gevangenis toe !3e keer dubbel
![]()
Heulemaal niet Ik zag het zelf !quote:
En je hebt geen kaart de gevangenis verlaten zonder te betalen, want die heb ik allebeiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef DeToXiC het volgende:
Nou goed dan...ik ga wel naar de gevangenis!!!!
Jij stoort nooit Linksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
Stoor ik?
Die bloos was voor Dylanesquequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die bloos was voor Dylanesque
En die weet wel waarom
Dat weet ik maar ik wilde je gewoon een kusje gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die bloos was voor Dylanesque
En die weet wel waarom
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik wilde je gewoon een kusje geven
Hij wilde ook al m'n rug inzepenquote:
Pfffffff, mietjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga trouwens niet mee monopoly'en. Heb het druk
Hij is bang dat hij verliestquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hij wilde ook al m'n rug inzepen![]()
Ik wilde dr alleen maar schoon houdenquote:
ze is niet viesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wilde dr alleen maar schoon houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |